Imin loppuun

Anonyymi-ap

Kokeilin ensikertaa ottaa suihin. Olen ollut täysin hetero mies mutta seksi miehen kanssa alkoi kiinnostelemaan tässä pari vuotta sitten. Etsin itselleni sit salaista seuraa ja päätin että imuilla mennään. Oli se kulli alkuun hieman oudon makuinen mutta kun makuun tottui ja pääsi ottamaan kunnolla tuntumaa niin olihan sitä mukava imeskellä ja ottaa ne spermat suuhun. Se hieman jännitti että oksennanko mutta ei se pahalta maistunut muttei mitenkään erityisen hyvältäkään. Mutta se tunne oli upea. Ensikerralla ehkä annan jopa peppuun panna

135

2134

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse en ole uskaltanut ottaa muilta suihin, vaikka yhdessä runkkaillaan ulkona luonnossa muiden miesten kanssa.

• Anonyymi

Kerran olen imenyt vanhempaa paksua kulli. Tuntu tosi hyvältä ku mällit purskahti suuhun

• Anonyymi

Kerran kans saanut loppuun asti spermat vanhemmalta mieheltä ja haluisin uudestaankin. Tuli himo ja nytkin kulli kovana ku aattelenki seuraavaa kertaa

• Anonyymi

HOMOSTELU ON NANNAA ETENKIN 69 ASENNOSSA

• Anonyymi

Niin on!

• Olis kiva kokeilla miltä tuntuu kun mies imee kullin tyhjäksi

• Anonyymi

Hyvältähän se tuntuu ku kulli sykkii suuhun spermaa

• Anonyymi

Jep👍 molemminpäin. Eli niellä tai laueta suuhun😋

• Anonyymi

Näin vanhempana miehenä kyllä tykkään imettää kalua..54v Itse en ime tai muutakaan.Savo.

• Anonyymi

Muutaman kerran oon päässy imemään kullia reilu viiskymmppisiltä.täytyy sanoa että on se aika mahtava tunne kun huomaa että toinen on aivan orgasmin partaalla ja tunne kun lämmin sperma tulee suuhun.en niele vaan valutan sen kyrvän vartta pois.mut on ihanaa ottaa suihin ja toisin päin myös.kyllä mies tekee sen paremmin.

• Anonyymi

Olen haaveillut kanssa että saisin antaa jonkun miehen imeä ja runkata kulliani,haluaisin myös tehdä toiselle samoin . Mutta ei ole sattunut kohdalle ,nyttenkin runkailen kun luen näitä juttuja.

• Anonyymi

Mistäpäin mää 66 v pyöree tampere 😜

• Anonyymi

Itseäni on kiinnostanut jo vuosia suihinotto toiselta mieheltä. Monesti herkuttelen ajatuksella. Kuukauden päästä saattaa toteutua.... Sport ukm 54

• Anonyymi

Sama juttu. Olen kyllä imettänyt miehillä suonikasta kulliani, mutta itse en ole vielä ottanut. Vanhemmat miehet tykkää kyllä, kun multa tulee runsaasti. M52

• Anonyymi

Suihin otto on ihanaa,nuolen hitaasti terskaa sitten pitkin vartta palleja nuolen ja välilihaa,kieli voi käydä anaalissakin sitten ylöspäin muutama nuolaisu ja sitten kalu suuhun niin syvälle kuin pystyy ottamaan.aaaah ihanaa,samalla otat kahdella kädellä minun päästä ja määräät tahdin.loppuun asti .joko kohta tulee

• Anonyymi

Okei mutta miten ootko edim. seniori ukko ikää ja kuitenkin persettä saanut ja kulleja koitellut sitten jollain tapaa muuten kuin omaasi?
      Jos oot komee kookas ja kullia myöten jopa, niin täällä ( Hki) löytyy tukija ja auttaja siihen 'vertaistuen' muodossa - niin ei tarvii hautaan mennä kokematta näitä iloja?!
      Mitäs sanotte, saa muutkin vsstaavat ottaa kzntaa ja ehdottakaa jotain kivaa!. ;○))

• Anonyymi

Tykkäisin 55-65 ikäisestä imettäjä ukm, joka imettäisi säännöllisesti.
      Itse 43v ukm, seksitön liitto.
      Vain pks jos osuu kohdalle, ei pulkan narua eikä vahvasti ylipainoista, mutta miehen kokoinen mies.

• Kiinostaisi imettää sulle. Saisit vakkarikullin

• Mä 52v ukm joka imettäis mielusti toiselle ukm.

• Anonyymi

Olisin valmis. Seisoo hyvin ja tulee paljon! M52 185 83 17.

• Anonyymi

Kiva lukea etelän hiekkarannalla näitä juttuja samalla kun kulli kovenee melko pienissä uikkareissa.
      Alkoi tehdä mieli ottaa kalua suuhun ja imeä pitkän kaavan mukaan loppuun asti.
      Kauhee seisokki,kukaan ei varmaan huomaa...just joo.

• Anonyymi

Minä otin suuhun ensimmäisen kerran pari vuotta takaperin, kun halusin tuntea miltä tuntuu polvistua toisen miehen eteen tyydyttämään hänet. otin suuhun, runkkasin, nuolin ja lopulta nielin spermat jotka sain suuhuni. Nyt olen jäänyt koukkuun kalun imemiseen ja sperman makuun, tuntuu että voisin imeä joka ilta. Nyt on viikko edellisestä kerrasta. Olen siis 64v naisen kanssa seurusteleva mies Oulun läheltä

• Anonyymi

Multa saat imeä 62ukm oulu

• Anonyymi

olisi ihanaa imee, oon 70v

• Anonyymi

Minä antaisin imeä, haluisitko olen
      Oulusta 65v ukm?

• Anonyymi

kun komeen kalun saa imemällä kivikovaks sen haluaa varmasti peppuunkin

• Anonyymi

Kyllä, mutta nuoren miehen raikas sperma maistuu niin ihanalta, että sitä ei raaski peppuun tuhlata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, mutta nuoren miehen raikas sperma maistuu niin ihanalta, että sitä ei raaski peppuun tuhlata.

Juu sama. Nuorilta tulee viel suun täydeltä ihanaa spermaa. Ihana viel antaa sulaa suuhun ni saa joka pisaranki niellä. Nam ku herkkuu

• Anonyymi

Olen 56 ukm ja minulla on naapurissa asuvan eläkkeellä olevan 68 vuotiaan toisen ukkomiehen kanssa imu suhde. Imetään toisiamme vuorotellen ja tänä päivänä myös molemmat nielee lastit. Kivaa vaihtelua avioseksiin tapailla pari kolme kertaa kuukaudessa.

• Anonyymi

Haluisin kanssa kokea ensimmäisen kerran kullin suussani, pitkään olen fantasoinut nuoresta 20-40 kaverista kuka haluasi antaa +60ukm nauttia sen kullista, ensin runkkaisin ja nuolisin terskaa kunnes ottaisin kullin suuhun, olisi ihana imeä kiimaista kullia tuntien sen sykkivän suussani kunnes laukaisisit spermat suuhuni niin yrittäisin niellä kaiken, jos haluat voisit tehdä saman minun suuhusi sopivan kokoiselle 17/4.5 kullilleni, eteläsuomen alueelta ja vaikka ensin autossa salaa...

• Anonyymi

Olisi kiihottava imeä tuollaista vanhempaa kullia ja saada spermat suuhun.sen jälkeen antaa oma kulli imettäväksi.48m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi kiihottava imeä tuollaista vanhempaa kullia ja saada spermat suuhun.sen jälkeen antaa oma kulli imettäväksi.48m

Toteutetaanko tämä joskus salaa kanssasi 48m😋 nam! T. +60ukm.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toteutetaanko tämä joskus salaa kanssasi 48m😋 nam! T. 60ukm.

Jos vain välimatka ei ole liian pitkä.tahtoisin tuntea miten tulet suuhuni ja yrittäisin niellä kaiken.48m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos vain välimatka ei ole liian pitkä.tahtoisin tuntea miten tulet suuhuni ja yrittäisin niellä kaiken.48m

Olisit ihana jos imisit mun kulliani, kun mun tiukka esinahaka menee ison terskani yli se jää sinne kunnes spermat lentää suuhusi ja vasta kullin pehmentyessä sen saa vedettyä takaisin, haluisin minäkin saada sun kullisi ja spermasi suuhuni 😋 t. +60ukm, ps. matka ei este eteläsuomessa, autolla pääsee...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisit ihana jos imisit mun kulliani, kun mun tiukka esinahaka menee ison terskani yli se jää sinne kunnes spermat lentää suuhusi ja vasta kullin pehmentyessä sen saa vedettyä takaisin, haluisin minäkin saada sun kullisi ja spermasi suuhuni 😋 t. 60ukm, ps. matka ei este eteläsuomessa, autolla pääsee...

Kuulostaa kiihottavalta.sulla hyvän kokoinen kulli.tuleeko sulla paljon spermaa.mulla kovana nyt ajatuksesta.48m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa kiihottavalta.sulla hyvän kokoinen kulli.tuleeko sulla paljon spermaa.mulla kovana nyt ajatuksesta.48m

Laukesin käteeni kun ajattelin sun iso terskaista kullia.48m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laukesin käteeni kun ajattelin sun iso terskaista kullia.48m

Oot ihana! Vaimo nukkuu vielä ja salaa sinusta 48m fantasoin, kulli seisoo kovana ja tiukan esinahan alta kurkkii iso terskani kiimalimasta märkänä, hieron sitä kuvittelen että se on suussasi, kohta laukean, kullini jo sykkii kiimaisena, nyt tulen sinulle!!! Spermat lentää sykkien, haluisin nyt imeä sun spermaisen kullisi uudestaan seisokkiin. T.sun +60ukm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot ihana! Vaimo nukkuu vielä ja salaa sinusta 48m fantasoin, kulli seisoo kovana ja tiukan esinahan alta kurkkii iso terskani kiimalimasta märkänä, hieron sitä kuvittelen että se on suussasi, kohta laukean, kullini jo sykkii kiimaisena, nyt tulen sinulle!!! Spermat lentää sykkien, haluisin nyt imeä sun spermaisen kullisi uudestaan seisokkiin. T.sun 60ukm

Tahtoisin ottaa sun löysän kalun suuhun ja tuntea miten se kasvaa täyteen mittaan suussani.oletko ottanut suuhun tai runkannut kullia.itellä pari kokemusta.pari kymppisenä ja nyt vanhemmalla ikää.spermaa olen maistanut kun kaveri oli lauennut käteensä .kalu laski ja valutti paksua spermaa nii nuolin puhtaaksi ja imin varovasti.haluan sua.48m

• Anonyymi kirjoitti:

Helsingistä olis pienehkö kulli imuria vailla. Olen yli 65v mies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tahtoisin ottaa sun löysän kalun suuhun ja tuntea miten se kasvaa täyteen mittaan suussani.oletko ottanut suuhun tai runkannut kullia.itellä pari kokemusta.pari kymppisenä ja nyt vanhemmalla ikää.spermaa olen maistanut kun kaveri oli lauennut käteensä .kalu laski ja valutti paksua spermaa nii nuolin puhtaaksi ja imin varovasti.haluan sua.48m

En ole vielä ottanut tai edes runkannut mutta fantasoinut olen jo hetken aikaa, olen puhdas ja terve kaikin puolin, seisokki päivittäin ja tulee kyllä runkattuakin usein vaikka pillua saan aina kun haluun, tekisi mieli vain kokeilla jotain uutta ja erilaista, kiima on jatkuvasti päällä. Tuntuisi varmaan ihanalta tuntea kuinka kulli kasvaa suussa täyteen seisokkiin. +60ukm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole vielä ottanut tai edes runkannut mutta fantasoinut olen jo hetken aikaa, olen puhdas ja terve kaikin puolin, seisokki päivittäin ja tulee kyllä runkattuakin usein vaikka pillua saan aina kun haluun, tekisi mieli vain kokeilla jotain uutta ja erilaista, kiima on jatkuvasti päällä. Tuntuisi varmaan ihanalta tuntea kuinka kulli kasvaa suussa täyteen seisokkiin. 60ukm

Sulla hyvän kokoinen kalu.siitä jo vuosia kun saanut kaveria imeä ja runkata.oli aika pieni kalu.tahtoisitko että sua imetään terska paljaana vai esinahka päällä.saisit runkata mua ja ottaa suuhun.mun tekee mieli.seisoo ihan kovana nyt kun ajattelen sua.oletko äänekäs kun laukeat.48m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sulla hyvän kokoinen kalu.siitä jo vuosia kun saanut kaveria imeä ja runkata.oli aika pieni kalu.tahtoisitko että sua imetään terska paljaana vai esinahka päällä.saisit runkata mua ja ottaa suuhun.mun tekee mieli.seisoo ihan kovana nyt kun ajattelen sua.oletko äänekäs kun laukeat.48m

Ensin olisi varmaan kiva että ottaisit suuhun tiukan esinahan kanssa ja sitten työntäisit sen huulillasi terskani yli kun alkaa tulla kiimalimaa liukasteeksi, olisi ihanaa runkata ja ottaa suuhun sun kullisi, samoin täällä seisoo kanssa kovana sinulle, usein laukean äänekkäästi!!! +60ukm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ensin olisi varmaan kiva että ottaisit suuhun tiukan esinahan kanssa ja sitten työntäisit sen huulillasi terskani yli kun alkaa tulla kiimalimaa liukasteeksi, olisi ihanaa runkata ja ottaa suuhun sun kullisi, samoin täällä seisoo kanssa kovana sinulle, usein laukean äänekkäästi!!! 60ukm

Nyt saisit runkata ja imeä mua.kalu ihan kovana kun ajattelen sua.runkkaan hiljalleen.48m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt saisit runkata ja imeä mua.kalu ihan kovana kun ajattelen sua.runkkaan hiljalleen.48m

Oot ihana! Just heräsin ja tulit kanssa mun ajatuksiini, kuvittelen että runkkaan sua ja välillä otan kiimaisen kullisi suuhuni, kullini seisoo sulle isona kovana ja iso terskani näkyy jo vähän tiukan esinahakani alta, hieron sitä hiljalleen samalla fantasoin sinun kullista. +60ukm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot ihana! Just heräsin ja tulit kanssa mun ajatuksiini, kuvittelen että runkkaan sua ja välillä otan kiimaisen kullisi suuhuni, kullini seisoo sulle isona kovana ja iso terskani näkyy jo vähän tiukan esinahakani alta, hieron sitä hiljalleen samalla fantasoin sinun kullista. 60ukm

Ei tarvinnut montaa vetoa kun olin niin kiimassa sinuun, tulin tosi nopsaan, spermaa valuu vieläkin eikä seisokki meinaa loppua, olisi ihanaa imutella 69 nauttien toisiamme. +60ukm

• Anonyymi
        markankömö kirjoitti:

Helsingistä olis pienehkö kulli imuria vailla. Olen yli 65v mies

Ei taida täältä kumppania löytää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tarvinnut montaa vetoa kun olin niin kiimassa sinuun, tulin tosi nopsaan, spermaa valuu vieläkin eikä seisokki meinaa loppua, olisi ihanaa imutella 69 nauttien toisiamme. 60ukm

Tahtoisin niin saada sun spermat suuhuni.olis kiihottava kuulla kun laukeat äänekkäästi.nuolisin joka tipan kalustasi.voisit olla 69 mun päällä,samalla kun otan suuhun sun upeaa kullia nii kiusoittelisin sormella reikääsi.taas seisoo komeasti kun ajattelen sua.48m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tahtoisin niin saada sun spermat suuhuni.olis kiihottava kuulla kun laukeat äänekkäästi.nuolisin joka tipan kalustasi.voisit olla 69 mun päällä,samalla kun otan suuhun sun upeaa kullia nii kiusoittelisin sormella reikääsi.taas seisoo komeasti kun ajattelen sua.48m

Justiinsa tulin himaan ja avasin sivuston odottaen että olisit vastannut viestiini, samoin täällä seisoo sulle kun fantasoin että olisimme 69 ja imisimme ja sormettaisimme toistemme pepun reikiämme. +60ukm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Justiinsa tulin himaan ja avasin sivuston odottaen että olisit vastannut viestiini, samoin täällä seisoo sulle kun fantasoin että olisimme 69 ja imisimme ja sormettaisimme toistemme pepun reikiämme. 60ukm

Multa ei oo pitkään aikaan otettu suuhun.tekis hyvää kun imisit.luulen että tulisin nopeaan.tekee mieli sun kullia.runkkaisin ja imisin sitä hellästi ja pitkään.mulla taas kovana kun ajattelen sua...olet ihana.48m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Multa ei oo pitkään aikaan otettu suuhun.tekis hyvää kun imisit.luulen että tulisin nopeaan.tekee mieli sun kullia.runkkaisin ja imisin sitä hellästi ja pitkään.mulla taas kovana kun ajattelen sua...olet ihana.48m

Meni vessaan ja siellä sain vaimolta salaa runkata fantasoiden sinusta 48m että saisin ottaa kullisi suuhuni, sain maistaa spermaasi, lupaisin niellä kaiken ja laukeamisen jälkeen imisin vielä nauttien ihanasta kullistasi, haluan nauttia kaikesta kanssasi, nytkin seisoo sinulle kun kirjoitan tätä. Mulla on tiukka esinahka mutta kyllä se menee ison terskani yli kun kostuu kiimalimasta tai sun suussasi, haluan sua! +60ukm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meni vessaan ja siellä sain vaimolta salaa runkata fantasoiden sinusta 48m että saisin ottaa kullisi suuhuni, sain maistaa spermaasi, lupaisin niellä kaiken ja laukeamisen jälkeen imisin vielä nauttien ihanasta kullistasi, haluan nauttia kaikesta kanssasi, nytkin seisoo sinulle kun kirjoitan tätä. Mulla on tiukka esinahka mutta kyllä se menee ison terskani yli kun kostuu kiimalimasta tai sun suussasi, haluan sua! 60ukm

Mun tekee koko ajan mieli sua.taas kovana.sun tiukka esinahka kiihottaa.olis niin ihana vetää se hellästi taakse ja tehdä sulle hyvää.hellästi ja pitkään.miten usein panet vaimoasi.sä kiihotat mua.saat mut nopeammin kovaksi kun naiset.tahdon saada kalusto suuhuni.48m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mun tekee koko ajan mieli sua.taas kovana.sun tiukka esinahka kiihottaa.olis niin ihana vetää se hellästi taakse ja tehdä sulle hyvää.hellästi ja pitkään.miten usein panet vaimoasi.sä kiihotat mua.saat mut nopeammin kovaksi kun naiset.tahdon saada kalusto suuhuni.48m

En kehu mutta monta kertaa viikossa tulee nussittua, kiima ja kulli on kova koko ajan 👍 +60ukm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En kehu mutta monta kertaa viikossa tulee nussittua, kiima ja kulli on kova koko ajan 👍 60ukm

Heräsin ja 48m olet ajatuksissani 🥰 haluan sua niin paljon! Kullini seisoo isona kovana ja iso terskani jo kurkkii esinahakani alta, hieron sitä kuvittelen että sinä hierot, laitan sormeni tiukkaan peppuun ja fantasoin sen sinun sormeni, kuulen kuinka vaimo nukkuu ja tuhisee makkaraissa, salaa kuvittelen että vihdoinkin saan kokea ihanaa seksiä kanssasi, olisi kiva vaikka ensin autossani touhuta ja pitää toisiamme hyvänä, nyt haluan pitkittää ennen kuin laukean sinulle. +60ukm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Heräsin ja 48m olet ajatuksissani 🥰 haluan sua niin paljon! Kullini seisoo isona kovana ja iso terskani jo kurkkii esinahakani alta, hieron sitä kuvittelen että sinä hierot, laitan sormeni tiukkaan peppuun ja fantasoin sen sinun sormeni, kuulen kuinka vaimo nukkuu ja tuhisee makkaraissa, salaa kuvittelen että vihdoinkin saan kokea ihanaa seksiä kanssasi, olisi kiva vaikka ensin autossani touhuta ja pitää toisiamme hyvänä, nyt haluan pitkittää ennen kuin laukean sinulle. 60ukm

Laukesitko.mulla kulli ihan kovana.runkkaan hiljalleen samalla ajattelen sun kalua miten se seisoo tiukka esinahka terskan päällä.vetäisin hellästi esinahan ison terskan yli ja nuolisin kiima tipat pois.olet ihana.48m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laukesitko.mulla kulli ihan kovana.runkkaan hiljalleen samalla ajattelen sun kalua miten se seisoo tiukka esinahka terskan päällä.vetäisin hellästi esinahan ison terskan yli ja nuolisin kiima tipat pois.olet ihana.48m

Kyllä laukesin fantasoiden samalla sinusta, pitkään hieroin isoa terskaani tiukan esinahkani päältä liutellen kiimalista märkänä kunnes oli pakko alkaa runkata voimalla tiukkaa esinahkaa edes takaisin ison terskani yli kunnes tulin! sperma lensi sykkien monta kertaa ja kuvittelin että otat ne suuhusi. tuli hyvä raukea olo, on ihana fantasoida kanssasi, toivottavasti saadaan pian livenä nauttia toisistamme. +60ukm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä laukesin fantasoiden samalla sinusta, pitkään hieroin isoa terskaani tiukan esinahkani päältä liutellen kiimalista märkänä kunnes oli pakko alkaa runkata voimalla tiukkaa esinahkaa edes takaisin ison terskani yli kunnes tulin! sperma lensi sykkien monta kertaa ja kuvittelin että otat ne suuhusi. tuli hyvä raukea olo, on ihana fantasoida kanssasi, toivottavasti saadaan pian livenä nauttia toisistamme. 60ukm

Laukesin myös kun ajattelin sinua ja ihanaa kulliasi.annoin tulla kaiken päälleni.teki hyvää.kulli ei meinannut laskea.olisin ollut valmis jatkamaan heti uudestaan kanssasi.nyt voisit imeä mun puoli kovan kullin kovaksi.olet ihana.48m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laukesin myös kun ajattelin sinua ja ihanaa kulliasi.annoin tulla kaiken päälleni.teki hyvää.kulli ei meinannut laskea.olisin ollut valmis jatkamaan heti uudestaan kanssasi.nyt voisit imeä mun puoli kovan kullin kovaksi.olet ihana.48m

Olisi ihanaa imeä sun puolikovaa ja tuntea kuinka se kasvaisi ja kovensi suussani, imisin innolla ja nauttisin, voisin samalla vähän sormettaa pepun reikääsi se olisi niin ihanaa tuntea kuinka se supistelisi samaan aikaan kun kullisi olisi suussani, heti alkoi kullini seisomaan sinulle, haluisin että tekisit minulle samanlailla kun minä kerroin tekeväsi sinulle. +60ukm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisi ihanaa imeä sun puolikovaa ja tuntea kuinka se kasvaisi ja kovensi suussani, imisin innolla ja nauttisin, voisin samalla vähän sormettaa pepun reikääsi se olisi niin ihanaa tuntea kuinka se supistelisi samaan aikaan kun kullisi olisi suussani, heti alkoi kullini seisomaan sinulle, haluisin että tekisit minulle samanlailla kun minä kerroin tekeväsi sinulle. 60ukm

Tekis.saisit liukasta sormea sisääsi samalla kun imen.jos tahdot antaisin kahta sormea.nyt seisoo ihan kovana.kiimalima valuu.olet kiihottava.ottaisitpa nyt suuhun.voisit käydä myös kontalle niin voisin sovittaa terskaa tiukalle reiällesi.saisit tuntea kun paksu terska painuu hellästi supistajan ohi sisään.48m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tekis.saisit liukasta sormea sisääsi samalla kun imen.jos tahdot antaisin kahta sormea.nyt seisoo ihan kovana.kiimalima valuu.olet kiihottava.ottaisitpa nyt suuhun.voisit käydä myös kontalle niin voisin sovittaa terskaa tiukalle reiällesi.saisit tuntea kun paksu terska painuu hellästi supistajan ohi sisään.48m

Oot ihanan kiimainen ja rivo! mun neitsytpeppuni on niin tiukka että olen vain yhden sormen saanut sisään mutta olisi kiva saada kokea miltä kaksi tuntuisi ja wau! vieläpä sun ihana paksu terskasi, antaisin kyllä kokeilla jos olisit varovainen ja hellä ensin, sitten kun saisit sen supistajalihaksen ohi nussisit kunnes laukeisit peppuuni saisin kokea miltä tuntuisi saada spermasi sisääni. +60ukm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot ihanan kiimainen ja rivo! mun neitsytpeppuni on niin tiukka että olen vain yhden sormen saanut sisään mutta olisi kiva saada kokea miltä kaksi tuntuisi ja wau! vieläpä sun ihana paksu terskasi, antaisin kyllä kokeilla jos olisit varovainen ja hellä ensin, sitten kun saisit sen supistajalihaksen ohi nussisit kunnes laukeisit peppuuni saisin kokea miltä tuntuisi saada spermasi sisääni. 60ukm

Nyt on pakko välillä pitää taukoa, kulli ja terska on tosi hellänä kun olen fantasoinut ja runkannut sinusta kuvittelen jo monet kerrat aamusta, olet ihana kaveri ja haluun sua koko ajan enemmän!!! +60ukm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot ihanan kiimainen ja rivo! mun neitsytpeppuni on niin tiukka että olen vain yhden sormen saanut sisään mutta olisi kiva saada kokea miltä kaksi tuntuisi ja wau! vieläpä sun ihana paksu terskasi, antaisin kyllä kokeilla jos olisit varovainen ja hellä ensin, sitten kun saisit sen supistajalihaksen ohi nussisit kunnes laukeisit peppuuni saisin kokea miltä tuntuisi saada spermasi sisääni. 60ukm

Sä olet kiihottava.laukesin toisen kerran.saat mut kiimaiseksi.tuntuis hyvältä työntyä sun tiukkaan reikään.kuulla miten voihkit äänekkäästi kun saat kullia.olisin hellä ja laskisin äänekkäästi spermat sun sisään.tuntisit miten kullini sykkii kun laukean.48m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sä olet kiihottava.laukesin toisen kerran.saat mut kiimaiseksi.tuntuis hyvältä työntyä sun tiukkaan reikään.kuulla miten voihkit äänekkäästi kun saat kullia.olisin hellä ja laskisin äänekkäästi spermat sun sisään.tuntisit miten kullini sykkii kun laukean.48m

Taasen seisoo sinulle 48m ja haluisin ottaa sinulta suihin, imisin loppuun saakka kunnes laukeisit suuhuni. +60ukm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taasen seisoo sinulle 48m ja haluisin ottaa sinulta suihin, imisin loppuun saakka kunnes laukeisit suuhuni. 60ukm

Nyt saisit imeä tosi hellästi kun terska hellänä.aamusta kaksi kertaa lauennut sulle ja sit vielä tos hetki sitten kävin tutun yli kuusi kymppisen leski rouvan luona.vessassa käydessä katoin pyykkikorin.otin pöksyt ja kiedoin ne seisovan kalun ympärille ja annoin sperman tulla vitun kohtaan.tuoksui voimakkaasti vitulta.sä olet tosi kiihottava ja ihana.haluan sua ja tehdä sulle hyvää . olis kiihottava saada parin vuoden tauon jälkeen kullia suuhun.haluan sua.48m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt saisit imeä tosi hellästi kun terska hellänä.aamusta kaksi kertaa lauennut sulle ja sit vielä tos hetki sitten kävin tutun yli kuusi kymppisen leski rouvan luona.vessassa käydessä katoin pyykkikorin.otin pöksyt ja kiedoin ne seisovan kalun ympärille ja annoin sperman tulla vitun kohtaan.tuoksui voimakkaasti vitulta.sä olet tosi kiihottava ja ihana.haluan sua ja tehdä sulle hyvää . olis kiihottava saada parin vuoden tauon jälkeen kullia suuhun.haluan sua.48m

Niin minäkin haluan sinua kulta, olet ihana 48m, toivottavasti nähdään pian, vaikka ensin autossa hyväillään ja nautitaan....+60ukm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin minäkin haluan sinua kulta, olet ihana 48m, toivottavasti nähdään pian, vaikka ensin autossa hyväillään ja nautitaan.... 60ukm

Niinpä.mun tekisi mieli ottaa sut takaa hellästi ja samalla hyvällä sun kullia.olet ihana.olenko liian rivo.kiimassa olen sinuun.48m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinpä.mun tekisi mieli ottaa sut takaa hellästi ja samalla hyvällä sun kullia.olet ihana.olenko liian rivo.kiimassa olen sinuun.48m

Olet ihana!!! saat ottaa takaapäin ja vaikka vähän rajumminkin, haluan kullisi sisääni, olisi kiva tunne kun samalla runkkaisit, en yleensä laukea nopsaan että joutuu vähän enemmän työtä tehdä mutta sitten kun tulen, tulen rajusti sykkien ja seisokki jää päälle joksikin aikaa ja joskus pystyy heti perään ottaa uusinnan. Et ole liian rivo ja samanlailla olen kiimassa sinuun. +60ukm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet ihana!!! saat ottaa takaapäin ja vaikka vähän rajumminkin, haluan kullisi sisääni, olisi kiva tunne kun samalla runkkaisit, en yleensä laukea nopsaan että joutuu vähän enemmän työtä tehdä mutta sitten kun tulen, tulen rajusti sykkien ja seisokki jää päälle joksikin aikaa ja joskus pystyy heti perään ottaa uusinnan. Et ole liian rivo ja samanlailla olen kiimassa sinuun. 60ukm

Aamuseisokki päällä sinulle 48m, hieron tiukkaa esinahkaa ison terskani päältä kuvitellen että se olet sinä 🥰 kulta! Haluun sua niin paljon! Lupaathan olla kiltti ja ottaa ensin suuhusi ja imeä loppuun asti, haluaisin suudella spermaista suutasi tuntien kuinka kielemme hieroisivat spermaisena toisiaan, haluaisin tuntea kielesi puhtaassa neitsyt pepussani ennen kuin nussisit minua, laittaisin tyynyn vatsani alle että olisin oikein tyrkyllä kun otat minut takaapäin ja voimalla! Haluan tuntea ihanan kullisi sykkimässä sisälläni ja saada peppu orkun, ihana tuntea kun tulet kiimasta karjaisten laukaista spermasi, toteutaanhan tämä joskus. +60ukm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aamuseisokki päällä sinulle 48m, hieron tiukkaa esinahkaa ison terskani päältä kuvitellen että se olet sinä 🥰 kulta! Haluun sua niin paljon! Lupaathan olla kiltti ja ottaa ensin suuhusi ja imeä loppuun asti, haluaisin suudella spermaista suutasi tuntien kuinka kielemme hieroisivat spermaisena toisiaan, haluaisin tuntea kielesi puhtaassa neitsyt pepussani ennen kuin nussisit minua, laittaisin tyynyn vatsani alle että olisin oikein tyrkyllä kun otat minut takaapäin ja voimalla! Haluan tuntea ihanan kullisi sykkimässä sisälläni ja saada peppu orkun, ihana tuntea kun tulet kiimasta karjaisten laukaista spermasi, toteutaanhan tämä joskus. 60ukm

Aamu seisokki myös.kulli ihan kovana kun ajattelen sua.liikutan esinahkaa hiljalleen terskan päällä.iso terska ihan kiimalimainen.voisit imeä mua nyt.haluan sua.48m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aamu seisokki myös.kulli ihan kovana kun ajattelen sua.liikutan esinahkaa hiljalleen terskan päällä.iso terska ihan kiimalimainen.voisit imeä mua nyt.haluan sua.48m

Mä tulin susta fantasoiden että sun kiimainen kullisi on suussani, oot ihana! Spermat lensi sykkin kaaressa sinulle. +60ukm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä tulin susta fantasoiden että sun kiimainen kullisi on suussani, oot ihana! Spermat lensi sykkin kaaressa sinulle. 60ukm

Ois kiihottava tuntea miten iso kulkisi sykkii suvussani yrittäisin niellä kaiken sperman.olen pitkittynyt laukeamista.nyt tullee kulta..48m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ois kiihottava tuntea miten iso kulkisi sykkii suvussani yrittäisin niellä kaiken sperman.olen pitkittynyt laukeamista.nyt tullee kulta..48m

Taas kulli kovana kun ajattelen sun tiukka esinahkaista kalua.nuolisin ja imisin sitä.saat mut kiimaiseksi.koska olet viimeiseksi vaimoasi pannut.ois kiihottava nähdä kun annat naisellesi isoa kullia.ottaako vaimosi spermat suuhun.48m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taas kulli kovana kun ajattelen sun tiukka esinahkaista kalua.nuolisin ja imisin sitä.saat mut kiimaiseksi.koska olet viimeiseksi vaimoasi pannut.ois kiihottava nähdä kun annat naisellesi isoa kullia.ottaako vaimosi spermat suuhun.48m

Harvoin vaimo imee eikä anna lauta suuhun kun vahingossa, nussitaan kyllä viikossa useamman kerran joskus pitää vähän taukoa, olisi ihanaa laueta suuhusi. +60ukm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Harvoin vaimo imee eikä anna lauta suuhun kun vahingossa, nussitaan kyllä viikossa useamman kerran joskus pitää vähän taukoa, olisi ihanaa laueta suuhusi. 60ukm

Nyt tekis mieli ottaa sulta suuhun.koko päivän tehnyt mieli.nyt kulli kovana kädessä,ajattelen sun ihanaa kalua.miten terska esinahan alla piilossa.onko vaimollasi tiukka pillu.saat mut niin kiimaiseksi.48m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt tekis mieli ottaa sulta suuhun.koko päivän tehnyt mieli.nyt kulli kovana kädessä,ajattelen sun ihanaa kalua.miten terska esinahan alla piilossa.onko vaimollasi tiukka pillu.saat mut niin kiimaiseksi.48m

Sen verran tiukka että kun työnnän kullini vaimon pilluun niin tiukka esinahkani luistaa terskani yli, olet kanssa ollut ajatuksissani kulta, haluisin olla 69 kanssasi ja imeä nauttien toisiamme. oot ihana! +60ukm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sen verran tiukka että kun työnnän kullini vaimon pilluun niin tiukka esinahkani luistaa terskani yli, olet kanssa ollut ajatuksissani kulta, haluisin olla 69 kanssasi ja imeä nauttien toisiamme. oot ihana! 60ukm

Laukesin tosi voimakkaasti kun ajattelin sun upeaa kullia.haluaisin tuntea suussani sykkivän kalusi ja sperman maun.onko vaimosi ottanut autossa suuhun.autossa kiihottaa minua.olet kiihottavan ihana.alkaa taas seisoa kun kirjoitan.saat mut aivan kiimaiseksi kulta.48m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laukesin tosi voimakkaasti kun ajattelin sun upeaa kullia.haluaisin tuntea suussani sykkivän kalusi ja sperman maun.onko vaimosi ottanut autossa suuhun.autossa kiihottaa minua.olet kiihottavan ihana.alkaa taas seisoa kun kirjoitan.saat mut aivan kiimaiseksi kulta.48m

Ei ole vaimo vuosiin ottanut autossa suihin, olisi ihanaa jos ottaisit autossa minulta suihin, seisoo isona kovana kun ajattelekin sitä, haluun suo!!! +60ukm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole vaimo vuosiin ottanut autossa suihin, olisi ihanaa jos ottaisit autossa minulta suihin, seisoo isona kovana kun ajattelekin sitä, haluun suo!!! 60ukm

Se on autossa kiihottavaa.rauhallinen paikka missä voi touhuta.saat mut kotimaiseksi.haluan sua. 48v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on autossa kiihottavaa.rauhallinen paikka missä voi touhuta.saat mut kotimaiseksi.haluan sua. 48v

Kiimaiseksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä me löydetään joku kiva paikka missä voimme nauttia autossa toisistamme kulta. +60ukm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä me löydetään joku kiva paikka missä voimme nauttia autossa toisistamme kulta. 60ukm

Huomenta kulta, aamu kahvia juon ja kulli kovana fantasoin sinusta, kuvittelen että autossa salaisessa paikassa saisimme rauhassa touhuta toisistemme kanssa, auton takapenkillä hieroisimme ja suutelisimme, ottaisin ensimmäisenä elämäni ekaa kertaa suihin, imisin nautinnolla sun kovasta ihanasta kullista nauttien 😋 haluisin ensin maistaa kiimalimaasi kaikessa rauhassa ja tuntea sun kullisi sykkivän ennen kuin laukeat ja saan vihdoinkin maistaa sun spermaasi, nuolisin spermaisen kullisi viimeistä tippaa myöten puhtaaksi, sinä saisit tehdä minulle ihan mitä haluisit, antaisin kaiken kulta. +60ukm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomenta kulta, aamu kahvia juon ja kulli kovana fantasoin sinusta, kuvittelen että autossa salaisessa paikassa saisimme rauhassa touhuta toisistemme kanssa, auton takapenkillä hieroisimme ja suutelisimme, ottaisin ensimmäisenä elämäni ekaa kertaa suihin, imisin nautinnolla sun kovasta ihanasta kullista nauttien 😋 haluisin ensin maistaa kiimalimaasi kaikessa rauhassa ja tuntea sun kullisi sykkivän ennen kuin laukeat ja saan vihdoinkin maistaa sun spermaasi, nuolisin spermaisen kullisi viimeistä tippaa myöten puhtaaksi, sinä saisit tehdä minulle ihan mitä haluisit, antaisin kaiken kulta. 60ukm

Huomenta.tuntuis hyvältä kun otat suuhun.vetäisit esinahan aivan taakse ja nuolisit isoa terskaani.runkkaan just hiljalleen.pian tulee.tahtoisin imeä sut loppuun saakka.48m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomenta.tuntuis hyvältä kun otat suuhun.vetäisit esinahan aivan taakse ja nuolisit isoa terskaani.runkkaan just hiljalleen.pian tulee.tahtoisin imeä sut loppuun saakka.48m

Oot ihana! Hieron täällä tiukkaa esinahkaa ison terskani päällä, vähän jo kiimalimaa tulee ja alkaa liukua, kuvittelen että kullini on suussasi, pakko lopettaa kirjoittaminen ja jatkaa hieromista fantasoin samalla sinusta kulta kun runkkaan ja laukean sinulle, kiitos! On ihanaa saada edes näin unelmoida susta 🥰 +60ukm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot ihana! Hieron täällä tiukkaa esinahkaa ison terskani päällä, vähän jo kiimalimaa tulee ja alkaa liukua, kuvittelen että kullini on suussasi, pakko lopettaa kirjoittaminen ja jatkaa hieromista fantasoin samalla sinusta kulta kun runkkaan ja laukean sinulle, kiitos! On ihanaa saada edes näin unelmoida susta 🥰 60ukm

Laukesin.ajattelin et otat suuhun.tuli paljon spermaa.teki hyvää.haluan sun tiukka esinahkaista kullia.olet ihana.roiski spermat vaimosi pikkareille.nuolisin ne siitä.48m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot ihana! Hieron täällä tiukkaa esinahkaa ison terskani päällä, vähän jo kiimalimaa tulee ja alkaa liukua, kuvittelen että kullini on suussasi, pakko lopettaa kirjoittaminen ja jatkaa hieromista fantasoin samalla sinusta kulta kun runkkaan ja laukean sinulle, kiitos! On ihanaa saada edes näin unelmoida susta 🥰 60ukm

Tulihan nopsaan, spermat tuli sykkien, vieläkin spermaa valuu vähän hiljalleen jaloilleni, posliini kivekset ovat vielä pinkeinä ennen kuin alkavat laskea ja pehmentyä, olisi ihanaa jos joskus imisit niitä..., kivaa päivää 48v kulta! +60ukm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laukesin.ajattelin et otat suuhun.tuli paljon spermaa.teki hyvää.haluan sun tiukka esinahkaista kullia.olet ihana.roiski spermat vaimosi pikkareille.nuolisin ne siitä.48m

Voisin tuoda vaimoni päällä olleet pikkarit kun tulet autoni kyytiin niin saisit tuoksuttaa niistä vanhan kiimaisen pillun ihania tuoksuja ja samalla ottaisin sulta suihin. +60ukm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisin tuoda vaimoni päällä olleet pikkarit kun tulet autoni kyytiin niin saisit tuoksuttaa niistä vanhan kiimaisen pillun ihania tuoksuja ja samalla ottaisin sulta suihin. 60ukm

Se olisi kiihottavaa.imisit mua ja samalla nuuhkisin ja imisin vaimosi vitulta tuoksuvia pikkareita.saisit spermat suuhusi.sen jälkeen ottaisin kalusi suuhun ja tekisin sulle hyvää.hyväilisin ja nuolisin sun posliini kiveksiä.laukeaisit äänekkäästi mun suuhun.en antaisi ihanan kullisi laskea vaan jatkaisin imemistä.olet kiihottava.millainen vaimosi on.mua kiihottaa vanhemmat naiset.48m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se olisi kiihottavaa.imisit mua ja samalla nuuhkisin ja imisin vaimosi vitulta tuoksuvia pikkareita.saisit spermat suuhusi.sen jälkeen ottaisin kalusi suuhun ja tekisin sulle hyvää.hyväilisin ja nuolisin sun posliini kiveksiä.laukeaisit äänekkäästi mun suuhun.en antaisi ihanan kullisi laskea vaan jatkaisin imemistä.olet kiihottava.millainen vaimosi on.mua kiihottaa vanhemmat naiset.48m

Juuri noin olisi ihana nauttia toisistamme kulta, sait kullini taas kovaksi, terskani näkyy jo vähän tiukan esinahan alta kiimalimasta märkänä, kohta on pakko käydä vaimolta salaa vessassa fantasoimassa sinusta ja kohta lentää spermat sulle! Vaimo on vähän minua nuorempi karvapillu xl leidi. +60ukm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri noin olisi ihana nauttia toisistamme kulta, sait kullini taas kovaksi, terskani näkyy jo vähän tiukan esinahan alta kiimalimasta märkänä, kohta on pakko käydä vaimolta salaa vessassa fantasoimassa sinusta ja kohta lentää spermat sulle! Vaimo on vähän minua nuorempi karvapillu xl leidi. 60ukm

Tekis mieli vetää sun tiukka esinahka taakse ja imeä.olet kiihottava.roiskitko spermat salaa XL vaimoltasi.naisesi varmaan kiihottava näky kun on kontallaan ja antaa takaa.saisimpa nuolla kalustasi vaimosi vitun limat.olet ihana.48m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tekis mieli vetää sun tiukka esinahka taakse ja imeä.olet kiihottava.roiskitko spermat salaa XL vaimoltasi.naisesi varmaan kiihottava näky kun on kontallaan ja antaa takaa.saisimpa nuolla kalustasi vaimosi vitun limat.olet ihana.48m

Huomenta 48m täällä olisi sulle kulli taas kovana, eilen yllättäen vaimo halusikin kullia, sinä olit kyllä ajatuksissani kun kuvittelin samalla että nussin sun tiukkaa peppuasi kulta, tulinkin voimalla! +60ukm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomenta 48m täällä olisi sulle kulli taas kovana, eilen yllättäen vaimo halusikin kullia, sinä olit kyllä ajatuksissani kun kuvittelin samalla että nussin sun tiukkaa peppuasi kulta, tulinkin voimalla! 60ukm

Huomenta.kahvia juon ja runkkaa kovana seisovaa kulliani.ajattelen sua.nauttiko vaimosi kun sai kyrpää.antoiko XL naisesi takaa.olisin tahtonut nuolla sun kullin puhtaaksi pillun nesteitä.kulta nyt mulla tulee.48m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomenta.kahvia juon ja runkkaa kovana seisovaa kulliani.ajattelen sua.nauttiko vaimosi kun sai kyrpää.antoiko XL naisesi takaa.olisin tahtonut nuolla sun kullin puhtaaksi pillun nesteitä.kulta nyt mulla tulee.48m

Joo takaapäin nussin kuvitellen samalla sua kulta, kyllä nautti ja sai orkun, sama täällä hieron tiukkaa esinahkaani ison terskani päältä kuvitellen että se on suussasi kohta tulen, haluan sua niin paljon!!! oot ihana kaveri. +60ukm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo takaapäin nussin kuvitellen samalla sua kulta, kyllä nautti ja sai orkun, sama täällä hieron tiukkaa esinahkaani ison terskani päältä kuvitellen että se on suussasi kohta tulen, haluan sua niin paljon!!! oot ihana kaveri. 60ukm

Mä laukesin.ajattelin et otat suuhun.teki hyvää.olet kiihottava.48m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä laukesin.ajattelin et otat suuhun.teki hyvää.olet kiihottava.48m

Kulta tulin kanssa sinusta fantasoiden, vieläkin valuu vähän kullin sykkiessä, kiitos! nyt on hyvä olo. Kivaa päivää! +60ukm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kulta tulin kanssa sinusta fantasoiden, vieläkin valuu vähän kullin sykkiessä, kiitos! nyt on hyvä olo. Kivaa päivää! 60ukm

On taas tehnyt mieli pitkin päivää.oon ajatellut miten kiihottava olis ottaa sun löysä kalu esiin ja alkaa imeä sitä.tuntea miten se kasvaa suussa täyteen mittaan.leikittelisin sun tiukalla esinahalla ja pitäisin paksun terskasi sen alla.hyväilisin ja nuolisin sun posliini kiveksiä.saisit samalla liukasta sormea tiukkaan reikääsi.imisin sua ja panisin sormella nii et voihkisit äänekkäästi.olet kiihottava.48m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On taas tehnyt mieli pitkin päivää.oon ajatellut miten kiihottava olis ottaa sun löysä kalu esiin ja alkaa imeä sitä.tuntea miten se kasvaa suussa täyteen mittaan.leikittelisin sun tiukalla esinahalla ja pitäisin paksun terskasi sen alla.hyväilisin ja nuolisin sun posliini kiveksiä.saisit samalla liukasta sormea tiukkaan reikääsi.imisin sua ja panisin sormella nii et voihkisit äänekkäästi.olet kiihottava.48m

Saisit tehdä tuon mielellään, varmaan haluisin pitkittää ennen kuin laukeisin päällesi, nyt seisoo isona kovana ja pakko mennä salaa vaimolta runkkaamaan ja fantasoimaan vesaan susta kulta, haluun saada myös sun kullisi suuhuni ja peppuuni kulta. +60ukm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saisit tehdä tuon mielellään, varmaan haluisin pitkittää ennen kuin laukeisin päällesi, nyt seisoo isona kovana ja pakko mennä salaa vaimolta runkkaamaan ja fantasoimaan vesaan susta kulta, haluun saada myös sun kullisi suuhuni ja peppuuni kulta. 60ukm

Taas seisoo tuppikullini sinulle 48m , haluisin niin olla auton takapenkillä sun kanssa nauttimassa salaa, ikkunat huurtuisivat kun olisimme niin kiimassa toisiimme, halusin suudella suutasi, tuntea kieleni kieleäsi vasten, avata housusi ja ottaa kullisi suuhuni, imisin loppuun asti nauttien vihdoinkin spermastasi, saisit tehdä minulle saman ja lopuksi vielä suutelisimme spermaisia soitamme kulta, hieron tässä nyt samalla tiukkaa esinahkaani terskani päällä kuvittelen että se on suussasi ja kohta laukean sinulle kulta 🥰 olet ihana, haluan sua niin paljon!+60ukm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taas seisoo tuppikullini sinulle 48m , haluisin niin olla auton takapenkillä sun kanssa nauttimassa salaa, ikkunat huurtuisivat kun olisimme niin kiimassa toisiimme, halusin suudella suutasi, tuntea kieleni kieleäsi vasten, avata housusi ja ottaa kullisi suuhuni, imisin loppuun asti nauttien vihdoinkin spermastasi, saisit tehdä minulle saman ja lopuksi vielä suutelisimme spermaisia soitamme kulta, hieron tässä nyt samalla tiukkaa esinahkaani terskani päällä kuvittelen että se on suussasi ja kohta laukean sinulle kulta 🥰 olet ihana, haluan sua niin paljon! 60ukm

Joko laukesit.mulla kans kovana.runkkaan hiljalleen ja ajattelen sua.tahtoisin ottaa suuhun sun tuppikullia.maistaa sun kiimalimaa.voisit laueta mun suuhun terska tupessa.48m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kyllä imuri saisi edessäni polvillaan ollessaan työntää myös samalla sormensa sisääni ja kyllä kiinnostaisi myös kokeilla miltä tuntuu olla kontallaan kun hiljaa kulli työntyisi sisään.Lastit saisi laskea myös sinne.T:Tre m64

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joko laukesit.mulla kans kovana.runkkaan hiljalleen ja ajattelen sua.tahtoisin ottaa suuhun sun tuppikullia.maistaa sun kiimalimaa.voisit laueta mun suuhun terska tupessa.48m

Tulin just sulle kulta! saat mut niin kiimaiseksi, tuppikulli on vielä ihan spermainen olisi ihanaa jos nuolisit sitä vielä kun se on niin herkkänä sinulle. Kivaa päivää kulta. +60ukm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulin just sulle kulta! saat mut niin kiimaiseksi, tuppikulli on vielä ihan spermainen olisi ihanaa jos nuolisit sitä vielä kun se on niin herkkänä sinulle. Kivaa päivää kulta. 60ukm

Nuolisin sun tuppikullin puhtaaksi spermasta.olet kiihottava.mulla tulee pian.48m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nuolisin sun tuppikullin puhtaaksi spermasta.olet kiihottava.mulla tulee pian.48m

Olet ihana! kuvittele että kullisi on minun suussani enkä lopeta heti vaikka laukeat, spermasi valuu suustani ulos kun en pysy edes kaikkea nielemään, imen vielä pitkään nauttien ihanasta kullista kulta. +60ukm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet ihana! kuvittele että kullisi on minun suussani enkä lopeta heti vaikka laukeat, spermasi valuu suustani ulos kun en pysy edes kaikkea nielemään, imen vielä pitkään nauttien ihanasta kullista kulta. 60ukm

Onko tuppikulli ollut kovana tänään.se näyttäisi varmaan kiihottavalta täydessä seisokissa kun terska tiukan esinahan alla piilossa.tekis mieli sua.nyt saisit hyvällä mun kiinteitä kiveksiä ja liikuttaa esinahkaa ison terskan päällä.voisit maistaa kiima limaa.olet ihana.48m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko tuppikulli ollut kovana tänään.se näyttäisi varmaan kiihottavalta täydessä seisokissa kun terska tiukan esinahan alla piilossa.tekis mieli sua.nyt saisit hyvällä mun kiinteitä kiveksiä ja liikuttaa esinahkaa ison terskan päällä.voisit maistaa kiima limaa.olet ihana.48m

Moi, on ollut seisokissa kun olen sinusta haaveillut, iso terskani näkyy seisokissa vain vähän ja vasta kun kiimalimaa tulee enemmän sen saa vedettyä taakse ja takaisin ei enään helposti saa terskani päälle, mielellään hyväilisin kiveksiäsi ja esinahkaasi liikuttelisin terskasi päällä ja ottaisin suuhuni että saisin maistaa kiimalimaasi kulta, haluun sua! nytkin seisoo sulle. +60ukm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi, on ollut seisokissa kun olen sinusta haaveillut, iso terskani näkyy seisokissa vain vähän ja vasta kun kiimalimaa tulee enemmän sen saa vedettyä taakse ja takaisin ei enään helposti saa terskani päälle, mielellään hyväilisin kiveksiäsi ja esinahkaasi liikuttelisin terskasi päällä ja ottaisin suuhuni että saisin maistaa kiimalimaasi kulta, haluun sua! nytkin seisoo sulle. 60ukm

Mua kiihottaa todella paljon et saisin ottaa sulta suuhun kun olet just pannut vaimoasi.tuppikulli maistuisi vitulta.nuolisin ja imisin puhtaaksi.kiihottaisi kun tietäisin et olet just nauttinut XL naisestasi.tekisin sulle hyvää.alkaa kalu taas kovettua.sä olet kiihottava.tahtoisin kuulla kun voihkit kun saat kaluani sisääsi ja tietenkin tuntea tiukkuutesi.48m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mua kiihottaa todella paljon et saisin ottaa sulta suuhun kun olet just pannut vaimoasi.tuppikulli maistuisi vitulta.nuolisin ja imisin puhtaaksi.kiihottaisi kun tietäisin et olet just nauttinut XL naisestasi.tekisin sulle hyvää.alkaa kalu taas kovettua.sä olet kiihottava.tahtoisin kuulla kun voihkit kun saat kaluani sisääsi ja tietenkin tuntea tiukkuutesi.48m

Niin minäkin haluisin saada sinua niin paljon, ottaisin ja antaisin kaikkea mitä haluasit, oot ihana! seisoo koko ajan kun vain ajattelekin että saisin touhuta kanssasi. +60ukm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin minäkin haluisin saada sinua niin paljon, ottaisin ja antaisin kaikkea mitä haluasit, oot ihana! seisoo koko ajan kun vain ajattelekin että saisin touhuta kanssasi. 60ukm

Huomenta 48m mä haluun imeä sua pitkään nauttien samalla saisit tuntea mun sormeni tiukassa pepussasi, mennään mun autolla johonkin kivaan salaiseen paikkaan jossa saadaan kaikessa rauhassa nauttia toisistamme 🥰 kulta, saat tulla mun peppuuni, voisin istua sun syliisi ja ratsastaa ihanalla kulllasi tuntien kuinka se sykkii ennenkuin laukeat sisääni, sitten olisi minun vuoroni nauttia, ottaisit tuppikullini suuhusi ja imisit pitkään, yrittäisin mahdollisimman pitkään nauttia sinusta kulta, kunnes tulisin voimalla, spermaa tulisi paljon, niin paljon että osa valuisi suustasi ja lopuksi vielä suutelisimme, mä haluun sua niin paljon! +60ukm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomenta 48m mä haluun imeä sua pitkään nauttien samalla saisit tuntea mun sormeni tiukassa pepussasi, mennään mun autolla johonkin kivaan salaiseen paikkaan jossa saadaan kaikessa rauhassa nauttia toisistamme 🥰 kulta, saat tulla mun peppuuni, voisin istua sun syliisi ja ratsastaa ihanalla kulllasi tuntien kuinka se sykkii ennenkuin laukeat sisääni, sitten olisi minun vuoroni nauttia, ottaisit tuppikullini suuhusi ja imisit pitkään, yrittäisin mahdollisimman pitkään nauttia sinusta kulta, kunnes tulisin voimalla, spermaa tulisi paljon, niin paljon että osa valuisi suustasi ja lopuksi vielä suutelisimme, mä haluun sua niin paljon! 60ukm

Huomenta.kahvia juon ja runkkaa hiljalleen aamu seisokkia.ajattelen sun upeaa tuppikullia.tekee hyvää.48m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huomenta.kahvia juon ja runkkaa hiljalleen aamu seisokkia.ajattelen sun upeaa tuppikullia.tekee hyvää.48m

Oot ihana, alan myös hieromaan isoa terskaani tiukka esinahka liukuu ihanasti kun olen niin kiimassa sinuun, ihana tunne, haluun sua niin paljon!!! +60ukm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oot ihana, alan myös hieromaan isoa terskaani tiukka esinahka liukuu ihanasti kun olen niin kiimassa sinuun, ihana tunne, haluun sua niin paljon!!! 60ukm

Tahtoisin nuolla sun isoa terskaa.mulla tulee ihan pian.kiihotat mua paljon.48m

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tahtoisin nuolla sun isoa terskaa.mulla tulee ihan pian.kiihotat mua paljon.48m

Mä tulin jo sulle kulta. kivaa aamua ja päivää. +60ukm

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä tulin jo sulle kulta. kivaa aamua ja päivää. 60ukm

Tulin.teki hyvää.olet ihana.mukavaa päivää.48m

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Poikkesin sen tutun leski rouvan luona.kulli oli koko ajan puoli kovana kun rouvalla tiukat vaaleat farkut jalassa.upea pieni peppu yli kuuskymppisellä naisella.nuuhkaisin myös pikkareita pyykki korista.luulen et huomas mun seisokin.sitä olis kiihottava naida sun kans kimpassa.nyt saisit purkaa mun paineet.tahtoisin kovana seisovaa tuppikullia.48m

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Runkkasin hiljalleen sinua 48m ajatellen ja alkoi kiimalimaa jo tulla, vedin tiukan esihakani ison luumunpunaisien terskani yli ja eikä mene takaisin niin hieron paljasta kiimalimasta märkää terskaani ja toisella kädellä kullin vartta kuvitellen ja fantasoiden että se olet sinä kuka runkkaa isoa kulliani, pidän silmiäni kiinni ja kuvittelen minkä näköinen olet, itse olen M kokoinen ja sopusuhtainen? enemmän laiha kuin lihava, kohta laukean sinulle, kullini jo sykkii siihen malliin.... +60ukm

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Runkkasin hiljalleen sinua 48m ajatellen ja alkoi kiimalimaa jo tulla, vedin tiukan esihakani ison luumunpunaisien terskani yli ja eikä mene takaisin niin hieron paljasta kiimalimasta märkää terskaani ja toisella kädellä kullin vartta kuvitellen ja fantasoiden että se olet sinä kuka runkkaa isoa kulliani, pidän silmiäni kiinni ja kuvittelen minkä näköinen olet, itse olen M kokoinen ja sopusuhtainen? enemmän laiha kuin lihava, kohta laukean sinulle, kullini jo sykkii siihen malliin.... 60ukm

Halua saada spermat suuhuni.tule äänekkäästi mun suuhun.48m

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Halua saada spermat suuhuni.tule äänekkäästi mun suuhun.48m

Tulin kulta kuvitelmissani, kivaa iltaa. +60ukm

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tulin kulta kuvitelmissani, kivaa iltaa. 60ukm

Huomenta 48m täällä jo salaa unelmoin susta 🥰 vaimo vielä nukkuu, kahvin laitoin tippumaan ja tuppikulli seisoo kun ajattelenkin sinua, istun nojatuolissa ja hieron posliini kiveksiä toisella kädellä ja toisella terskaani tiukan esinahakani päältä, hyvin liukuu sen sisällä kun tulee jo kiimalimaa, eilen vaimo otti suihin ja samalla kuvittelin että se olet sinä kulta mutta keskeytti juuri kun olin laukeamassa, ei tykkää ottaa spermaa suuhun, nussin sitten vanhaa takavittua ja kun oli pimeää sain kuvitella että nussin sua, haluun sua niin paljon, kohta tulen tunnen jo sen sykkeen.... +60ukm

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Huomenta 48m täällä jo salaa unelmoin susta 🥰 vaimo vielä nukkuu, kahvin laitoin tippumaan ja tuppikulli seisoo kun ajattelenkin sinua, istun nojatuolissa ja hieron posliini kiveksiä toisella kädellä ja toisella terskaani tiukan esinahakani päältä, hyvin liukuu sen sisällä kun tulee jo kiimalimaa, eilen vaimo otti suihin ja samalla kuvittelin että se olet sinä kulta mutta keskeytti juuri kun olin laukeamassa, ei tykkää ottaa spermaa suuhun, nussin sitten vanhaa takavittua ja kun oli pimeää sain kuvitella että nussin sua, haluun sua niin paljon, kohta tulen tunnen jo sen sykkeen.... 60ukm

Huomenta.mulla kans aivan kovana kädessä.kiihottava kuulla et vaimosi imi tuppikullia.ääntelikö kun nussit vanhaa takavittua.olisin halunnut ottaa sun vitun ilmaisen kullin suuhuni.olet kiihottava.48m

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Huomenta.mulla kans aivan kovana kädessä.kiihottava kuulla et vaimosi imi tuppikullia.ääntelikö kun nussit vanhaa takavittua.olisin halunnut ottaa sun vitun ilmaisen kullin suuhuni.olet kiihottava.48m

Vaimo sillai kivasti vähän inisee ja joskus saa oikein huuto orkun mutta ihanasti pillu värisee kuin sähköiskuja tulisi kulliin orkun saadessaan, tuli jo sulle kulta tupessa, kulli on aivan spermainen ja pakko mennä kylppäriin pesulle ennen kuin vaimo herää. kivaa aamua ja päivää kulta. +60ukm

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vaimo sillai kivasti vähän inisee ja joskus saa oikein huuto orkun mutta ihanasti pillu värisee kuin sähköiskuja tulisi kulliin orkun saadessaan, tuli jo sulle kulta tupessa, kulli on aivan spermainen ja pakko mennä kylppäriin pesulle ennen kuin vaimo herää. kivaa aamua ja päivää kulta. 60ukm

Kiihottava vaimo sinulla.tahtoisin nuolla sun tuppikullin puhtaaksi spermasta.näyttäis hyvältä kun laukeat tuppeen.roiskautin spermat päälleni.aamuisin lasti herkässä.olet ihana.kiimainen tuppikulli.48m

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiihottava vaimo sinulla.tahtoisin nuolla sun tuppikullin puhtaaksi spermasta.näyttäis hyvältä kun laukeat tuppeen.roiskautin spermat päälleni.aamuisin lasti herkässä.olet ihana.kiimainen tuppikulli.48m

Voisin ja haluisin nuolla spermat päältäsi. olet ihana! +60ukm

• Anonyymi

Pienikulli olis imettäväksi.Hki ukm 69v

• Anonyymi

Täällä pienikulli kovana, makaan alasti, tule viereeni, 70v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä pienikulli kovana, makaan alasti, tule viereeni, 70v

Missä päin makailet.69v kysyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oulussa minä, mistä päin olet 69?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oulussa minä, mistä päin olet 69?

Helsinki

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oulusta olen.

• Anonyymi

Annoin imeä, mutta ei kyllä kummoiselta tuntunut.

• Anonyymi

Joo itellä sama.Välillä tunttu ja välillä ei.
        Välillä ei kyllä tunnu missään.
        Pääasia että saanut laueta.
        Imureita on kyllä monenmoisia.
        Useampaa testannu ja vain muutamat onnistunu kaikkineen saamaan kunnon fiiliksen ja laukeamaan kunnolla.
        Muut ollu vaan imureita jotka kuvittelee olevansa taivaan lahja kun"osaavat"imeä.
        Kyllä nainen osaa senkin paremmin.jotkut miehetkin osaavat ja jotkut vaan kuvittelee osaavansa.
        Kyllä harmittaa pari viimeisintä kertaa että antanut kullin jonkun suuhun.Vaikka kyllä laukesin,mutta se oli vain laukasu.Ei muuta.

Hetero ukm viiskyt ja puoli

• Anonyymi

Itse käyn imemässä 65v paksukullista ukkoa noin kerran viikossa. Hän istuu vain nojatuolissa joskus pornoa katsellen ja mä imutan kiltisti polvillani loppuun saakka ilman vastapalvelusta. Palkinnoksi saan paksut spermalastit nieltäväkseni..Kulli maistuu suolaiselle, ehkä vähän joskus hikisellekin. Olen kuulemma paljon parempi imemään kun vaimo..

• Anonyymi

kannattaa imee uudestaan kovaks sitten pitkän peppu pano kun kestää

• Anonyymi

Hki! M52 185 82 17 biukm. Kiinnostaa imettää, imeä, panna ja antaa pebaa. Pitäisi löytää luottoseura. Tarjolla olisi kiimasta seuraa ja paljon lastia ;)

• Olishan tuollainen reilusti vanhempi ukm tosi kiva salaiseksi kaveriksi, mutta tuntuu vain olevan noita " imen imetän annan persettä nain perseeseen nyrkkiä molempien perseeseen levähdyspaikoja transuja dildoja ja kaikkea mitä vain missä vain" tyyppejä täälläkin. Välillä mietin, että katoaako kontrolli täysin iän myötä, ei mitään ajatustakaan taudeista ja ollaan joka paikassa kiiman takia.

Ois kiva tavata ihan tavallinen seksittömässä liitossa elävä vanhempi ukm, joka maltillisesti harrastaa bi juttuja ja pitää enemmän imettämisestä kuin imemisestä. Seksiäkin voisi olla, mutta vain yhteen suuntaan.

Oon 44v ukm, aika vähän on vasta kokemuksia. En tuollaisen joka suuntaan sinkoilevan seuraa halua. Vantaa + 30km alue, ei kauempaa matkojen takia.

• Anonyymi

En ole ottanut suuhun, pieni kulli
      tekee kaluni kovaksi.
      Haluisin imeä ja koittaa pyllyä, saisit tehdä samaa minulle.
      Minulla 13cm 3,5

• Anonyymi
      UUSI

pistäkää viestiä kikiin Kristjl80. Järjestetään imusessio

• Anonyymi
        UUSI

sähköpostikin käy gmail kr6969xx

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      468
      3219
    2. Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon

Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel
      Maailman menoa
      147
      2328
    3. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      135
      2162
    4. Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria

Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel
      Maailman menoa
      32
      1650
    5. Kuka omistaa entisen Veljeskodin?

Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä
      Ähtäri
      7
      1565
    6. Kaninkolojen vaikutus?

Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak
      Sinkut
      211
      1395
    7. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      175
      1381
    8. Kuka opettaja, mikä koulu

Minkä koulun opettaja saanut potkut
      Nivala
      9
      1152
    9. Millaiset hiukset kaivatullasi on?

Hiusten pituus, väri, suorat vai kiharat?
      Ikävä
      57
      1116
    10. Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset

He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien
      Maailman menoa
      10
      889
    Aihe