Oltiin tapaillut noin 4-viikkoa niin nykyinen vaimoni kertoi olleensa vapaassa suhteessa 5 vuotta.
Hän kertoi hänellä olleen tosi paljon miehiä ja kysyi haittaako se minua.
Kerroin ettei minua haittaa hänen aiempi elämänsä, kerroin minulla olevan erikoinen halu.
Kerroin haluavani panna omaa naista kimpassa toisen miehen kanssa.
Hän miettii vähän aikaa ja sanoi ettei tuo niin paha ole.
Kysyin järjestetäänkö kimppa juttu heti, sain luvan järjestää keskiviikkona ja toteutui perjantaina.
Kumppani ei ollut koskaan nähnyt eikä jutellut kaverini kanssa ja odotimme häntä meille panemaan tyttöystävääni.
Pantiin parikertaa siinä odotellessa meinasin panna kolmannen kerran niin morsiaimeni sanoi että älä väsytä liikaa että jaksan panna myös kaverisi kanssa!
Kaveri ajoi viimein pihaan ja kumppani meinasi alkaa pukemaan mutta sain hänet olemaan alasti kun kaverini tuli.
Mentiin samantien sänkyyn kun kaveri tuli.
Kaverin tulosta meni 5min kun hän oli jo panemassa mun kumppania.
Kaveri on nyt pannu mun nykyistä vaimoa 13vuotta melko säännöllisesti.
4 vuotta oltiin oltu yhdessä niin avioiduttiin.
Hääaattona pantiin tulevaa morsiainta kimpassa jopa ennen kirkkoon menoa.
Hääyö oli sen verran poikkeus että minä panin ensin tuoretta vaimoa ja bestman sai panna minun jälkeen ja koko hääyö oltiin kolmistaan panemassa ja juhlittiin.
Tyttöystävän kanssa
12
1725
Vastaukset
- Anonyymi
Sinulla on kyllä käynyt tosi hyvä tuuri vaimonetsinnässä. Ja kun tekee asit selviksi jo ennen avioitumista niin ei tule turhia ristiriitoja. Tiedän muutamia muitakin joilla on myös usean vuoden ns, kolmen kimppa suhde ja joissa kaksi ovat asiossa ja kolmas on sitten yhteinen tuttu, mutta vakipanija.
- Anonyymi
Meilläkin on hyvä kun vaimo tykkää kun kimpassa pannaan häntä.
Välillä käydään vaimon luona makkarissa vuorotellen panemassa niin vaimo saa myös kahdenkeskistä panoaikaa. - Anonyymi
Meillä on mennytsyvällisemmäksi meidän kolmen suhde.
Vaimo on täysin kahden miehen yhteinen kimppanainen.
Eikä pelkästään kimppanainen vaan meidän miesten yhteinen tasavertainen vaimo.
Vietettiinhän me hääyökin kolmistaan naiden, tuliko vaimostani molempien vaimo hääyönä?
- Anonyymi
Kaverin ottaminen seksikumppaniksi oli paras ainakin meille.
Meidän suhde kaverin kanssa parani entisestään kun vaimostani tuli yhteinen.
Ei ole mitään mustasukkaisuutta vaikka kaverikin panee vaimoani todella paljon ja molemmat laskee lastit vaimoni pilluun! - Anonyymi
Rouva tykkää tosi paljon kun kaverin kanssa naidaan häntä vuoron perään. Kolmesti ollaan pidetty sessiota kolmistaan, mutta rouva on niin ujo ettei oikein uskalla luvata meille kimppa pillua, vaikka myöntää tykkäävänsä kunnon nainista!
- Anonyymi
Näin köyhänä aikana kun molemmat on lomautettuna niin täytyy olla halvat harrastukset.
Halvin mitä keksittiin oli vaimoni paneminen kimpasta ja ilman kortsuja, pelivehkeet ja pelikenttä on ilmaisia.
Sekä mikä parasta kaikki pelaajat voittaa!- Anonyymi
Voisimme ihan hyvin osallistua tuohon peliin.
Mulla vaimo sanallisesti panee hanttiin mutta levittää säärensä ja ottaa kalusta kiinni ja ohjaa sen pilluunsa.
Nytkin vaimo nukkuu alasti vieraan miehen kanssa tappituntumassa.
Vieras on todellisuudessa vaimoni vakkari rakastaja jonka kanssa vaimoa kimpassa ja erikseen pannaan.
- Anonyymi
On helppo kun vaimolla on kokemusta vapaasta suhteesta niin osaa ottaa kimppaseksin pelkkänä seksinä.
On aina suostunut jos olen pyytänyt antamaan myös kaverille pillua. - Anonyymi
Tyttöystävä ihastui työpaikalla toiseen mieheen ja päätettiin toteuttaa pitkään haaveissani ollut kimppaseksi hänen kanssaan. Toisella miehellä oli aiempaa kokemusta kimpasta, joten homma ei mennyt sähläilyksi. Pariin otteeseen kesän aikana ollaan vietetty mökillä saunailtaa ja sekstailtu aamuun saakka.
- Anonyymi
Persees viheltää kun suus avaat
- Anonyymi
mun bestman nussi myös mua vaimon mielestä seksikästä nähtävää
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1375808
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962609- 1352551
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv102090- 131528
- 641190
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101072Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä01030- 52938
- 82865