Kauhuissani luin että Mustfinnön rantaan rakennetaan telakka tai suurennetaan olemassa olevaa? Kukahan siihenkin on luvat antanut tai aikoo antaa? Maahan menee hiekkapesusta maaleista irtoavaa myrkkyä sekä ilmassa on pölyä aivan valtavasti kun pestään sekä kova melu myös.Sitten on kaikki maalaukset josta ilmaan pääsee hiukkasia laajalle alueelle,entä kaikki jätteet mm. öljyt,maalit ja ohenteet sekä käytetty hiekka tai kuona?Ranta jossa tuo telakka sijaitsee niin on tietääkseni suojeluhankkeen ohjelmassa ja näin ollen toimijalla on kiire saada luvitettua toimintansa laajennus ja tietysti puutteelisilla ympäristö arvioilla jotka luvataan mutta niitä ei koskaan saada.Rantojen ruoppaus läjityksineen on myös suuri kysymysmerkki eli minne massat ja kuka antaa luvat? Uivaa telakkaa ovat puheissaan ainakin suunnitelleet ja siihen tarvitaan jo mittavampaa ruoppausta jotta saadaan syväyttä,miettikää sitä.Työllistävää vaikutusta luvataan mutta siihen ei kannata tuudittautua kun lähelläkin olevat pikku telakat kärsivät työn puutteesta esim.Korppoon telakka,Merirakenne ja HL metallin uusi investointi joka kyllä vie työt muilta ja sitten on Teijon telakka ja Naantalin telakka joilla on volyymiä kerrakseen.Epäilen suuresti tuota Mustfinnön projektia ja ettei vaan alkaisi jonkinlainen alusten romuttaminen tai vastaavaa siellä,nyt kannattaa Paraisten päättäjien ja viranomaisten olla hereillä ettei käy niin että "apinoita koijjataan"??
Rantojen pilaaminen
Anonyymi-ap
0
118
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161