Rantojen pilaaminen

Anonyymi-ap

Kauhuissani luin että Mustfinnön rantaan rakennetaan telakka tai suurennetaan olemassa olevaa? Kukahan siihenkin on luvat antanut tai aikoo antaa? Maahan menee hiekkapesusta maaleista irtoavaa myrkkyä sekä ilmassa on pölyä aivan valtavasti kun pestään sekä kova melu myös.Sitten on kaikki maalaukset josta ilmaan pääsee hiukkasia laajalle alueelle,entä kaikki jätteet mm. öljyt,maalit ja ohenteet sekä käytetty hiekka tai kuona?Ranta jossa tuo telakka sijaitsee niin on tietääkseni suojeluhankkeen ohjelmassa ja näin ollen toimijalla on kiire saada luvitettua toimintansa laajennus ja tietysti puutteelisilla ympäristö arvioilla jotka luvataan mutta niitä ei koskaan saada.Rantojen ruoppaus läjityksineen on myös suuri kysymysmerkki eli minne massat ja kuka antaa luvat? Uivaa telakkaa ovat puheissaan ainakin suunnitelleet ja siihen tarvitaan jo mittavampaa ruoppausta jotta saadaan syväyttä,miettikää sitä.Työllistävää vaikutusta luvataan mutta siihen ei kannata tuudittautua kun lähelläkin olevat pikku telakat kärsivät työn puutteesta esim.Korppoon telakka,Merirakenne ja HL metallin uusi investointi joka kyllä vie työt muilta ja sitten on Teijon telakka ja Naantalin telakka joilla on volyymiä kerrakseen.Epäilen suuresti tuota Mustfinnön projektia ja ettei vaan alkaisi jonkinlainen alusten romuttaminen tai vastaavaa siellä,nyt kannattaa Paraisten päättäjien ja viranomaisten olla hereillä ettei käy niin että "apinoita koijjataan"??

0

118

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
        Ikävä
        16
        457
      2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
        Ikävä
        10
        412
      3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
        Ikävä
        16
        347
      4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
        Ikävä
        3
        341
      5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
        Ikävä
        13
        206
      6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
        Ikävä
        1
        103
      7. 0
        90
      8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
        Tunteet
        0
        90
      9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
        70 plus
        3
        67
      10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
        Ikävä
        1
        61
      Aihe