Asensin Lazaruksen Tempadmin-tunniksilla. Ohjeman ajaminen ei onnistu, koska Lazarus yrittää luoda hakemistoa käyttäjelle, jolle minulle ei ole oikeuksia. Projektin asetuksissa on "Kääntäjän asetukset" ja siellä "Komentorivin parametrit". Täällä on muutamia polkuja, jotka viittaavat Tempadmin-käyttäjään.
Miten niihin pääsee käsiksi?
Riittääkö niiden muuttaminen?
Olenko asentanut väärin?
Lazarus eri käyttäjällä
Anonyymi-ap
3
484
Vastaukset
- Anonyymi00001
Aika hankala vastata, koska kyse on käyttöjärjestelmän toiminnasta - mikä käyttöjärjestelmä?
- Anonyymi00002
Kannattaa asennella vain omana käyttäjänä ja ehdotuksilla mitä Lazaruksen asentaja suosittelee. On toiminut itelle tuolleen aina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551206
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.911189Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171040- 17888
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45793Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112778Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64732- 12707
- 38619
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72603