Pikipruukki ja VOAS ainoat, jotka rakentaa Vaasassa

Anonyymi-ap

yksityinen , asukkaitten omalla rahalla tai asuntosijoittajien rahalla ilman yhteiskunnan tukea rakentaminen on käytännössä pysähtynyt kokonaan Vaasassa . Enää vain asumistuella tai opiskelijan asumislisällä uudenkareassa asunnossa asuminen on mahdollista. Näin se sosialismi toimii. Valtio laittaa kaksi miljardia uusien vuokratalojen rakentamiseen ja lisäksi asumistukia maksetaan 2,5 miljardia. Itse duunarina asunut koko aikuisikäni säästämässäni asunnossa enkä ikinä saanut mitään tukia. Ittu, että ihminen osaa olla tyhmä.

2

338

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Itse havainnut, että moni vuokralla asuva ja tukia saava asuu paremmassa asunnosssa kuin itse asuntonsa omistava duunari. Jos jonkun aikaa katselee Etuoven tarjontaa, tarjolla on usein asuntoja, jotka 40-50 vuoden asumisen jälkeen alkuperäiskunnossa. Asukkaan kaikki tulot menneet asuntolainan lyhennyksiin eikä ikinä ollut rahaa päivittää ketttiökaappeja, lattioita eikä edes tapetteja. Vurkataloissa pintaremontteja sen sijaan tehdään lähes aina, kun asukas vaihtuu. Suomessa ikeskituloisenkin duunariin kannattaa tähdätä siihen, että asuu vuokralla, mikäli ei ole lääkäri tms ja varma tuyöpaikka, jossa isot tulot.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

on parasta?
      Ikävä
      79
      1110
    2. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
      Ikävä
      111
      1100
    3. haluaisin paljastaa

Kuka tämä :/ on
      Ikävä
      77
      571
    4. Olen jo oppinut tuntemaan

sinun kirjoitustyylisi
      Ikävä
      47
      493
    5. Hyvää yötä kaipaamalleni

Vanhwmmalle naiselle, olet rakas❤️❤️
      Ikävä
      16
      460
    6. Taiteiden yö

Kuhmon taiteiden yössä tapahtui. Tsat satss saaatts... Ja Sammon takoja... Tsat satss saaatts...
      Kuhmo
      8
      456
    7. Nainen, onko se nalle hehkuttelija poistunut keskuudestamme?

Ei ole näkynyt, joten onkohan. R.I.P :/
      Ikävä
      112
      441
    8. Mikä kaivatussasi

on pahinta?
      Tunteet
      43
      428
    9. Mikä herkku

Kaivattusi On? 😁
      Ikävä