et ole koskaan tainnut ymmärtää sitä, että pilasit elämäni sillä kyttäämisellä. Se jatkui aivan liian kauan ja vei minulta valtavan paljon voimia. Pelko on ollut läsnä elämässä kaikkien niiden vuosien aikana, kun jouduin pelkäämään että missä sinä taas tulet minua vastaan yllättäen! Kun elää kauan sellaisessa tilanteessa, menettää luottamuksen muihinkin ihmisiin! Tuntuu siltä, ettei kukaan oikeasti välitä, vaan kaikki on jotain äärettömän typerää leikkiä!
Sinä häirikkö
2
164
Vastaukset
- Anonyymi
Ja se oli täysin väärin, ettei minulta kysytty lupaa projektin aloitukseen! Hyi pahoja sellaiset ihmiset, jotka eivät kunniota toisen yksityisyyttä eikä hänen ajatuksiaan siitä mitä hän itse pitää tärkeänä itselleen!
- Anonyymi
No,minä en tule mihinkään missä sinua voisin tavata, lupaan. Älä huoli jos mun naama on niin ruma. Voit kyllä miettiä omaa osuuttasi tähän... Olet juorunnut kylille musta mitä sattuu huvittaa. Täällä pelailet pelejäsi kaikkien kustannuksella. Ehkä jäänyt itsellä sellainen tunne, että jotakin pitäisi "selvittää" kun aina syytin itseäni kun minua kiusasit ja yritin itse selvittää tilannetta vaikka sun olisi pitänyt pyytää anteeksi. Älä huoli kuitenkaan,et merkitse mulle sen enempää kuin kukaan muukaan ohikulkija.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2629869K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1875612Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1615201PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *744865- 2122429
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.122269Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3261948- 211645
- 901597
- 411153