Anna vinkki ja mitkä epäilykset sulla oli asian suhteen liittyen häneen
Joojoo Lovelovelove
12
397
Vastaukset
- Anonyymi
On tehnyt selväksi että ei kiinnosta. Miehelle 💔
- Anonyymi
No varmaan kivaa jätkillä ku siellä ryyppää nii jää huominen kolea aamu kokematta jollaki
- Anonyymi
Onko siellä nainenkin mukana? On porukalla kuntoiluyö ja talkoot🤮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko siellä nainenkin mukana? On porukalla kuntoiluyö ja talkoot🤮
Ei, jätkät keskenään tällä erää
- Anonyymi
Olen liian vanha.
- Anonyymi
Saattaa siinä pieni epäilys herätä jos on vuosia kyttäilty kavereiden profiileilla pskaa jauhaen
- Anonyymi
Kyllä sen vaan yleensä huomaa jos toisella ei oo kaikki muumit laaksossa, vaikka yrittääkin esittää niin.
- Anonyymi
Kenes ansiota se on?
- Anonyymi
se raja on rahassa 500.000 euroa mitä ovat vieneet että lähtee töihin tai muuta hirveää, minä voin tilata töihin kummasta vaan. Haetaan rahaa ja takaisin kaikkea mitä ovat tehneet aj tämän raha vainoajan ja muun viejän ja muiden juttujen tekijän ja itsemurhaan tai mt juttuihin yrittävän haluan sen hautaan. Teot riittää jo. laillisesti. Ei muuta kun pirulainen anna mennä. Tee tulosta.
- Anonyymi
Lause häneltä. En pysty unohtamaan.
- Anonyymi
Nevö föget 95. -sivusta
- Anonyymi
Huijari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?283376- 973176
- 763014
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim702938"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m532881Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862648- 352470
- 572331
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se432185- 321953