Ei siksi, että olsii paljon alastomia saunojia samassa saunassa samaan aikaan, vaan
ajatelkaapa nyt asiaa.
Ajattelepas, jos saunassasi kävisi 20-50 saunojaa ja jos saunojia olisi 1-5 kerrallaan ja jokaisen ryhmän osalta menisi aikaa about 30-40 min, niin aika menisi 5-6 tuntia, että koko joukko olisi saunonut.
Jos olisi vain yksi suihku, niin osa joutui odottamaan suihkuvuoroa ja koko ajan pitäisi lisätä polttopuuta kiukaaseen.
Jos padassa olisi kuumaa pesuvettä, niin ei 80 litran padan kuuma vesi riittäisi alkuunsakaan 50 saunojalle.
Se olisi pesuhuonekin hetken päästä yhtä kuuma, kuin sauna, kun saunan ovea avattaisiin ja pesuhuoneessa kosteusprosentti menisi yli 95, kun saunan löylyjen kosteus leviäsi pesuhuoneeseen ja pesemisestä tulisi myös kosteutta ja seinät kastuisivat kosteudesta ja pesijöiden roiskimasta vedestä, kun kaikki evät osaa peseytyä hillitysti, vaan roiskivat vettä kuin koira, joka ravistelee märkää turkkia eli metrien etäisydelle leviää vesipisarat.
50 saunojan ja pesijän jälkeen olisi pieni sauna ja pesuhuone kostea ja märkä lattiasta katoon saakka ja +60 asteinen.
Siksi yhteis sauna ei ole hyvä
14
245
Vastaukset
- Anonyymi
🤣... Sulla on yhtä iskevä logiikka kuin parilla jarrulla mun työporukoissa 😅(töihin sieltä!)
xLiner - Anonyymi
Hirveesti rupes hymyilyttämään. 😁
- Anonyymi
tulisi herpeksen maailmankaikkeus.
Oliks tää niin ku mulle. Kun mä oon sitä kommuunia aatellu perustaa ja siellähän on yhteis sauna, yhteiset keittiöt ja tietenkin käsityötilat.
Nää on taas näitä, jostain puhutaan, mutta erkkikään ei tiedä, että mistä.
- Anonyymi
Mielestäni yhteinen sauna on paikka jossa voi saada jopa ihokosketuksen vastakkaiseen sukupuoleen, oman emännän siitä suuttumatta:)
Vieressä on aina tilaa, mutta vain saunoessa.
AV Anonyymi kirjoitti:
Mielestäni yhteinen sauna on paikka jossa voi saada jopa ihokosketuksen vastakkaiseen sukupuoleen, oman emännän siitä suuttumatta:)
Vieressä on aina tilaa, mutta vain saunoessa.
AVKyllä yhteissauna on ihan jees, mutta nakkena en menisi siihenkään. Joku häpy pitää olla, varsinkin varatulla. Näh, oon tässä asiassa vähän kalamanteri, eli kalkkis.
- Anonyymi
Mu5tasydän kirjoitti:
Kyllä yhteissauna on ihan jees, mutta nakkena en menisi siihenkään. Joku häpy pitää olla, varsinkin varatulla. Näh, oon tässä asiassa vähän kalamanteri, eli kalkkis.
No, meillä on häpy jokaisella.
Julkisissa yleisissä saunoissa ei yleisesti olla alasti.
En ymmärrä mitä se muille antaisi vaikka olisikin alasti, itse kun en etsi mitään muuta kuin löylyä. Jos siihen sattuisi joku hemaiseva neiti viereen istahtamaan, sekin olisi visuaalisesti positiivinen asia. Normi leidit ovat kotoisen lutuisia:)
AV
Ja saunan pitääkin olla yhteiskokemus, niin kuin myös ruoanlaitto. Ei oo järkee ylsin mököttää saunassa. Ja puusauna tietenkin, ehkä myös kenttäkeittiö. Pitää olla oma metsä, että saa puuta. Ja melko iso, tai ei kovin, jos on jotain nopeesti kasvavaa lepikkoo. Ainakin oma kokemus, että leppää kasvaa nopeesti ja palaa hyvin.
- Anonyymi
Juu ei olekaan yhteissauna hyvä.
- Sheena - Anonyymi
Kaikki kommuunit, yhteisomistus ja sosialismi on osoittautunut huonoksi, sellainen on yhteissaunakin, saat kaikki jalkasienet ja toisten paskatkin ihollesi.
No sen takiahan siinä on pefletti ja släbärit jaloissa. Ei noi taudit niin helposti leviä, pääasiassa vain seksikontaktien kautta. Että se suhteen kommuuni on hyvä. Ei maailma kestä jos jokaisella ihmisellä on kaikki mahdolliset omat, eikä mitään olla valmiita jakamaan.
- Anonyymi
joku niin kummituspeli jossa aina nuekan takaa kurkkaa joku kummitus
mutta kun sää taas lämmintä niin nukun pe3lkät boxerit jaq kevyt peitto - Anonyymi
juttu kun kun haluaisin auttaa nuoria naisiakin.. niin on päänsärkyä vielä kun kolautuin päätä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,252154Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.921965Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e881941MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,131643Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu241537Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.4901511Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S11494Mikä ihme teitä lieksalaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa?491310Mistä juttelit viimeisen kerran
Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.761188Kemet lomautukset
Onkohan tuo oikein lain mukaista toimintaa jatkaa jo lomautettuina olevien uudelleen lomautusta yhdenvertaisuuden ja tas351169