Olen maailmaa nähnyt kosmopoliitti, joka on nyt asettunut Lieksaan asumaan, koska minulla on tärkeä tehtävä täällä. Siihen olen kuitenkin kiinnittänyt huomiota, että täällä naiset ovat ihmeen läskilorttoja. Nuorillakin naisilla maha pömpöttää, ikään kuin paskalasta siellä kannettaisiin. Hyi helvetti! Liikkukaa naiset, liikkukaa. Olette rumia nykyisellään.
Ottakaa tästä mallia: https://www.youtube.com/watch?v=uO_jfEk-adw
t. Cosmo
Lieksan naiset
14
210
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä olisi sinulle sopiva ehdokas, on muutenkin samaa mieltä painosta: https://anna.fi/ihmiset/kultahousu-rajaseudulta
- Anonyymi
Hattua nostan rohkealle, itsenäiselle naiselle.
- Anonyymi
Sprhen sie Deutsc? Oder ss-komendant kaarisilta aber neuve fluss?
- Anonyymi
Ich bin arbeitlös man deine Arbeit Mact Frei 9 eiro kaile lust.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ich bin arbeitlös man deine Arbeit Mact Frei 9 eiro kaile lust.
Ja Ich Komme Auscwitz, bitte scshön , ich komme
- Anonyymi
Ei ole varaa arvostella tai haukkua ketään, varsinkaan siulla. Siut on tunnistettu täällä.
- Anonyymi
Cosmo on itse täydellisyys, omasta mielestä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Cosmo on itse täydellisyys, omasta mielestä.
Olen pannu Cosmopoyian lehden kuvaaja pimua... ja arvaten paljaalla pinppiin
- Anonyymi
probier mich erstmal mit deinem Finger aus.
Viel Gleitgel, danke, schneller, schneller, jetzt ist es gut, ich kriege es gleich, aaah - Anonyymi
Rakkauden kaipuu
https://m.youtube.com/watch?v=-uKYf2jovik&pp=0gcJCRsBo7VqN5tD - Anonyymi
ich flink im pimmor utan der berliener kondom. Wunerbaum
- Anonyymi
pinppi paljas ist de Führer keine lust, aber ich panen paljaalla kaarisillalla
- Anonyymi
Cosmo on oikeassa!
- Anonyymi
Minäkin haluaisin olla cosmopoliitti! 🙋♂️
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tere Sammallahti: Sosiaaliturva pois vieraskielisiltä
Hän viittaa Iltalehden juttuun. IL kertoi maanantaina Kelalta saatuun tilastotietoon perustuen, että vieraskieliset muod3311876Nainen, tuskin muistan koska ollaan nähty
niin pitkä aika siitä on. Suurin ilonaihe elämässäni olit, ja tulevan onnen aamuaurinko. Tunnut niin minun omalta, tutul361755Voi minkä rikoksen teki
Kunnosti ihan pa..akuntoon päässeen tien ilman ELYn lupaa. Kyllähän se nyt viranhaltijaa kirpasee. Sellainen yritteliäis551197Torniolainen Tiiliä lukemaan
Torniosta kotoisin oleva Matti Heis. Kala ui nyt syvissä vesissä. Kolme vuotta tiilien lukua.21086- 761073
Mitä olen tehnyt
Mitä pahaa olen sinulle tehnyt? Rakastuin ja en pysty unohtamaan Miksi teet tämän minulle? Yritä ymmärtää, vaikka olet73977Tuon sinulle jännitystä
Siksi pidät minusta. Tiedämme molemmat, että meistä ei voi tulla mitään todellista.85846Kumpa kaikkeen vois palata
Askelia taaksepäin. Siihen hetkeen kun olit aitiopaikalla mielestäsi. Kaiken oli kuitenkin tarkoitus mennä näin7839Pitkään kestänyt ihastuminen
Oot niin kaunis🩷 Vaikutat tosi itsevarmalta, iloiselta ja puheliaalta. Voisi sanoa, että näen sinut jopa tietynlaisen73763Venäjän lennokkileikit ja provokaatiot tulee jatkumaan.
Yrittää härnätä Natoa vastaiskuun,koska sillä olisi halua ratkaista nopeasti sota käyttämällä taktista ydinasetta Ukrain145748