Kenellä minkäkinlaisia syyshommia on

🙄🧊💩 mulla ne pahimmat on nyt tehty. Loppupäivä meneekin pyykätessä työvaatteita. Täällä tulee ulkoiltua pyykkiä pestessäkin. Pesuvati on keskellä pihaa ja siinä tarkeni riisua vaatteet pesuveteen.👙

29

255

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

🫣

• Anonyymi

Olette siellä etelässä niin paljon edellä. Potut kaivan vasta jos ilmat salli kolmen viikon kuluttua. Viinimarjatkin maistuu, mutta mehua ei noista lähde.

• Anonyymi

Lisäisi vielä, hieman leikillään jotta piruvie kun ollut katsellessa.

• Sukulaisella on tallentunut jo riistakameraan hiiret sisällä syömässä maustettuja kauraryyniä.

Itse kiehautin mustaherukat ennen pakastimeen laittoa. Ne on kivemmat syödä kun kuori on pehmeä. Vispipuuronkin niistä saa näppärästi kun sulattaa. Karviaismehu oli tosi hyvää. Niitä kun tuli kaksi ämpärillistä niin jotakin piti keksiä.

• Anonyymi kirjoitti:

Lisäisi vielä, hieman leikillään jotta piruvie kun ollut katsellessa.

Täällä ei ole katselijoita. Naapurin aikataulut on tiedossa. Jos leikkuupuimuri jyristää kapealla mökkitiellä, niin sen kuulee jo kaukaa ja osaa varoa.

• Anonyymi

Pitäähän aurinkopaneelit pestä ja vesirännit tyhjentää. Ne olisi taloyhtiön hommia...Terassin lasitukset pestä. Pihaa luutia ja kyllä, myös pestä, oma alue ei ole kovin suuri. Ja piparminttu sumutetta olisi jostain hankittava.🐀🐦🪰🐝🐜nämä ovat ikäviä luonto ilmestyksiä, osaa tulla sisätiloihin.
      Mukavia 🦌🐇🦊luonnossa vilahtelioita. Sekä vesilintuja on ulkoilu maisemissa.
      Pahimmat siitepölyt on häipyneet.

• Sade vei viimeisetkin siitepölyt.

Rännit tosiaan. Mulla on vielä kesken mietintö millä ne puhdistan. Edelliskerralla kiikuin tikkailla ja talouskäsneiden avulla kaavin lehtiä sieltä.

Piparmintun osalta ajattelin laittaa pahvilautasille kaappien perukoille loput hammastahnat ennen kotiin lähtöä. Jos siitä nyt olisi jotakin apua. Sähköisiä hiiren vinguttimia mulla on pari huonetta kohti, mutta niistä ei ole ollut mitään iloa.

• Anonyymi

Ihan humpuukia nuo aurinkopaneelit nykyaikana. Oli muutama päivä sitten 130 sorsaa tuossa rannassa ja vielä lisää näytästää muuttolaisia tulevan. Mukava on katsoa, kuks se

Oli tuossa rannassa 130 sorsaa paapattamassa muutama päivä sitten. Nyt varmaan muuttajat lukien lähes tuplaten. Metsämies olen, mutta pullasorsia en ammu.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Sade vei viimeisetkin siitepölyt.

Rännit tosiaan. Mulla on vielä kesken mietintö millä ne puhdistan. Edelliskerralla kiikuin tikkailla ja talouskäsneiden avulla kaavin lehtiä sieltä.

Piparmintun osalta ajattelin laittaa pahvilautasille kaappien perukoille loput hammastahnat ennen kotiin lähtöä. Jos siitä nyt olisi jotakin apua. Sähköisiä hiiren vinguttimia mulla on pari huonetta kohti, mutta niistä ei ole ollut mitään iloa.

Rännien siivoukseen on oma "keppi" saatavilla. Nuorena voi kiipeillä katoilla.
        Pihalla on rottia, vielä ei sisällä ole! Toisaalta kyllä, luonto kappaleilla, on oikeus olla olemassa. 🎃

Asenne ratkaisee; ikävä ilmapiiri tulee, jos
        kaiken saa valmiina. Kyllä asumisviihtyvyys pitää ansaita! Ei sitä rahalla saa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pihalla on rottia, vielä ei sisällä ole! Toisaalta kyllä, luonto kappaleilla, on oikeus olla olemassa. 🎃

Kaikki se paras elämisen laatuun olen korvenmies saanut ollut ihan ilmaista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikki se paras elämisen laatuun olen korvenmies saanut ollut ihan ilmaista.

Kuuleman 👂mukaan, on kerrottu 👄🏘️
        Minun mielipide on; rahalla ei saa mitään, ainakaan asumisviihtyvyyttä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuuleman 👂mukaan, on kerrottu 👄🏘️
        Minun mielipide on; rahalla ei saa mitään, ainakaan asumisviihtyvyyttä.

Minulla on asuinviihtyvyyttä reilut sata ja muut rakennukset päälle. Yksinäinen voisi jakaa jos uskottava olisit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on asuinviihtyvyyttä reilut sata ja muut rakennukset päälle. Yksinäinen voisi jakaa jos uskottava olisit

Onneksi en ole 😌

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi en ole 😌

se onni ette ettet omasta mielestäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

se onni ette ettet omasta mielestäsi.

Ai ole kuullut, mitä olen kuullut 👂
        Se ei kerrottuna tosiaankaan ole uskottavaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai ole kuullut, mitä olen kuullut 👂
        Se ei kerrottuna tosiaankaan ole uskottavaa.

Ihan naurettava sekopää itse olet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan naurettava sekopää itse olet.

Nauraminen on ilmaista. Itse olet kaljupää ja nenäkarvoja kasvatat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nauraminen on ilmaista. Itse olet kaljupää ja nenäkarvoja kasvatat

Hauskalta kuuloistat .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hauskalta kuuloistat .

Onko sinulla muita vaivoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulla muita vaivoja.

Ihan yksi sairas riittää oikein hyvin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hauskalta kuuloistat .

Hei lähden nyt ottamaan, ilta lääkkeen ja poistan meikin naamasta. Kuuloistaa, mut on kohta kokonaan pimee, joku päivä, mut mikä ilta se on?

• Anonyymi kirjoitti:

Kun hääräsin tunkiolla eli kompostilla huussin takana, niin huomasin että joku siellä oli tonkinut lieroja. Taitaa olla se metsäsika eli mäyrä, jonka joskus olen vilaukselta nähnyt.Kiva, kun sille löytyy ruokaa. Aika matoisa oli se kompostikasa. En oikein uskaltanut lapiolla pöyhiä ettei niille olisi käynyt huonosti.

Tiedän kyllä, että rännin puhdistajia on olemassa. Räystäs ulkorakennuksessa on niin matala, että taloustikkailla yltää hyvin ilman välineitäkin.

• Anonyymi kirjoitti:

Hei lähden nyt ottamaan, ilta lääkkeen ja poistan meikin naamasta. Kuuloistaa, mut on kohta kokonaan pimee, joku päivä, mut mikä ilta se on?

Kuun pimennys on sunnuntaina n. 20 maissa kuun noustessa.

• Tähän oli iltasaunan aikana tullut kommentteja. Mun omat kommentit on kirjautuneena tehty.

Hyvää Yötä

A.A.Milne:
      "Kuiskaan joka ilta hyvää yötä sinulle" sanoi
      Nasu Puhille.
      "Mutta minähän asun metsän toisella laidalla" Puh sanoi.
      "Juuri siksi. Voin kuvitella, että olet lähellä."

• Anonyymi

Nyt toivotaan, että jokaikinen tulppaani ja muukin sipuli keväällä kukkii! Minäkin ostin pelkästään tänä syksynä tulppaneja kun on tuo uusi penkki mihin upotella. Toki sinne mahtuisi muutakin sekaan.

• Sipulikukat on ihania. Mulla ei voi mökillä olla muita kuin narsisseja. Pihalla vierailevat elukat popsivat muut suihinsa.

• Anonyymi

Siinä missä pian vapautuu tilaa, ajattelin viritellä muutaman kynttilälyhdyn iltojen ja öiden iloksi kasvihuoneeseen. Kun kaste laskeutuu ja huurtaa lasit, täyttää lepattava liekki kasvihuoneen tunnelmallaan. Hassua ajatella, että pianhan sen päälle voi hiljakseen leijailla lunta. On myös karun kaunis ajatus tyhjenevästä kesäpesästä.

Nyt alkaa olemaan aika myös napata irroitella viimeiset tomaatit sisälle kypsymään. Pikkuhiljaa on pakko uskoa kesän menneen ja syksyn värien ottaneen vallan.

• Anonyymi

Ruskaa odotellessa.

• Päivät tosiaan lyhenevät aivan liian nopeaa vauhtia. Kasvihuone valaistuna kynttilöillä on varmasti kiva näky.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      266
      45698
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      45
      11376
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      222
      10983
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      39
      9800
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      90
      8628
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      279
      6680
    7. Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen

Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti
      Maailman menoa
      2
      3335
    8. Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA

, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle
      Perussuomalaiset
      4
      2890
    9. Perussuomalaisiin minä luotan

Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.
      Maailman menoa
      23
      2852
    10. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      44
      2360
    Aihe