Tai sitten sulla on joku hätänä. Kaikkeni lähestulkoon yrittänyt että perääntyisit mutta ei 😄
Joko sä olet aivan totaalisen rakastunut
83
1459
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi haluat, että hän perääntyy?
- Anonyymi
Koska en halua satuttaa rakastamiani ihmisiä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten satutat minua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitenkäs hän läheisiäsi satuttaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Traumabond
- Anonyymi
Mistä asiasta? Surullista se…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä asiasta? Surullista se…
Kaikesta siitä mitä rakastunut ihminen haluaisi ihmiseltään mutta ei saa..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinpä, meinasin saada sydärin kun kello soi, kompastua mattoon ja omiin jalkoihin ja ovi meinas lähteä irti karmien kera. Sitte sanoa juu ei kiitti hei moi -släm-. ttu 🤣 Jäi vielä kuulematta varmaan joku tosi hyödyllinen 🥱 asia...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Outo tapa osoittaa rakkautta.
- Anonyymi
Ap roikut rakastuneena huutelemassa juttujas. Taitaa tunteet elää..
- Anonyymi
Kenelle tämä? Naiselle? Miehelle? Laita nyt edes etunimen ensimmäinen kirjain, ettei kaikkien tarvitse perääntyä.
- Anonyymi
en minä ole sinuun rakastunut, enkä halua puuhiinne mukaan. otan vain ne rahat ja olen aika hyvin jo oma itseni, ja elämä palautuu omille raiteille. olin kyllä suunnitellut tänne vaikka mitä, mutta tämä edellisten elämieni mies sanoi että tämä ei ole hyvä kauppa eikä täällä ole turvallista. muutetaan pian. ja tarkisti seuraavat kohteet. sain myös henkioppaan. en ole oikeasti ihan pimee. tämä kuulemma, tasaantuu ja aika hyvin unohdan pian kaiken.
- Anonyymi
Ensimmäinen, mutta olen myös perääntynyt! Ei minusta ole enää vaivaa.
- Anonyymi
Ei hän ole, eikä me siihen välttämättä edes pystytä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hän ole, eikä me siihen välttämättä edes pystytä
Ei pystytä ei. Sivusta
- Anonyymi
mutta eräät naiset tahtovat kovasti. se on kai heille parempi niin. mutta tänne yhteyksiä suljetaan.
- Anonyymi
Niin suljetaan tänne yhteyksiä joiltain.
- Anonyymi
Olen rakastunut. Totaalisesti. Oletko minuun? Naiselta ❤️
- Anonyymi
Tiedät kyllä.
- Anonyymi
Mistä tiedät että on rakastunut?
- Anonyymi
Olen rakastunut. Näen sen, että sinäkin olet minuun. Miksi siis perääntyisin?
- Anonyymi
Oon rakastunut ❤️
- Anonyymi
Niin mäkin oon rakastunut❤️✨🔥👍💫🪐🪽🙏🤍💥👶
- Anonyymi
Tsemppiä siihen yrittämiseen 🙂👍🏻 Voi olla ettet onnistu 🙂👍🏻 On niin kiva kun yrität 🙂👍🏻 Tooooosi kiva 🙂👍🏻
- Anonyymi
Ei kai nyt noin kivaa kuitenkaan.... 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai nyt noin kivaa kuitenkaan.... 🤣
Nautin tästä suunnattomasti kuten näkyy 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nautin tästä suunnattomasti kuten näkyy 😅
Masokistin vikaa🤭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Masokistin vikaa🤭
Hullujen huone, meet me there 🔜 Joker
- Anonyymi
Hanki sä juoppo elämä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hullujen huone, meet me there 🔜 Joker
On tavattu jo siel🩷🩵👍
- Anonyymi
😂Heh... Nice try.
- Anonyymi
🆘…
- Anonyymi
❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Tyttöystävä hohohohoo
- Anonyymi
Poikaystävä ei kai.
- Anonyymi
Vaimo se on
- Anonyymi
Luulee et olis mitään tyttöystävää👎
- Anonyymi
Ollaan molemmat rakastuneita ❤️❤️❤️
- Anonyymi
Ei mikään helpoin rakkaus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mikään helpoin rakkaus
Helppoa rakkautta ei ole olemassakaan tai silloin kun tunteet vellovat myrskyisästi. Tai voi olla kädet ristissä, rakastaa Jumalaa odottaen taivasta. Mutta jos haluaa taivaan samantien, ainut tie on avata sydämensä ja sielunsa toiselle ihmiselle, olla siinä hänen käsivarsilla, kokea suurta henkistä ja fyysistä halua päästä toiseen kiinni, eikä haluaisi irrottaa otettaan koskaan. Se on rakkauden flow, taivas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helppoa rakkautta ei ole olemassakaan tai silloin kun tunteet vellovat myrskyisästi. Tai voi olla kädet ristissä, rakastaa Jumalaa odottaen taivasta. Mutta jos haluaa taivaan samantien, ainut tie on avata sydämensä ja sielunsa toiselle ihmiselle, olla siinä hänen käsivarsilla, kokea suurta henkistä ja fyysistä halua päästä toiseen kiinni, eikä haluaisi irrottaa otettaan koskaan. Se on rakkauden flow, taivas.
Kauniisti sanottu
- Anonyymi
Pääsin saatanan pahasta mustasydämestä eroon. Ja tietääkseni mun asiat ei kuulu oman elämäni ulkopuolisille tekijöille.
- Anonyymi
Minä olen rakastunut Jeesukseen aivan totaalisesti. Menemme virallisesti naimisiin jo ehkä tämän kuun lopulla, juutalaisen pasuunansoiton juhlana :)
- Anonyymi
No Jeesus on ainakin oma persoonansa. Muut voivat vain jeesustella, Jeesus elää ja nainenkin saa fyysistä henkevyyttä elämäänsä ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No Jeesus on ainakin oma persoonansa. Muut voivat vain jeesustella, Jeesus elää ja nainenkin saa fyysistä henkevyyttä elämäänsä ❤️
... Jumalan ainoaan poikaan, meidän herraamme... 🙏🏻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
... Jumalan ainoaan poikaan, meidän herraamme... 🙏🏻
Sillä on varmaan paljon rahaa,sillä jeesukksella,ei tarvi ku taikooa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä on varmaan paljon rahaa,sillä jeesukksella,ei tarvi ku taikooa!
Suurin omaisuus mitä ihmisellä tai jeesuksella voi olla, on henkinen omaisuus. Rahapojat vaan pyyhkii vessassa itseään.
- Anonyymi
Maailman syvin rakkaus ihmiseen joka ei ole nyt tässä.
- Anonyymi
Sitä tämä kyllä on, jotain ultimaattisen lävitse menevää..
- Anonyymi
Ilmeisesti miehelle? Ap ei viitsi edes mainita sitä, kiva kun naisetkin kirjoittelee.
- Anonyymi
Miehellepä hyvinkin.
- Anonyymi
Olen rakastunut ja kova ikävä.
- Anonyymi
❤️
- Anonyymi
🥲🥲🥲🥲
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️
❤️
🔥
✨ - Anonyymi
Sepä o sinun ongelma!sinähän olet mies!
- Anonyymi
Hätä mulla kyllä on ja vakava sellainen.
Mut en mä täällä sun takia ole. - Anonyymi
Totaalisen rakastunut kyllä
- Anonyymi
Kehen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kehen?
Juhaan❤️✨
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juhaan❤️✨
❤️❤️
- Anonyymi
Tohon mun ei tarvi yrittää edes mitään riittää kun olen oma itseni lopputuloksena ole naisia kiinnostanu kun seksi tai lapsi muhun on kuulemma vaikea ellei jopa mahdoton luottaa kuinka voisi luottaa kaltaiseeni kun ei voi luottaa kiltimpäänkään vertauksena tässä voi käyttä temppareita pistäppä ny parikymppinen poika joka ole pillua saanu kun suunnilleen yhdeltä naiselta/tytöltä keskelle naisia/tyttöjä jotka ovat siellä sitä varten että viettelesivät tämän sänkyyn sama toimii vanhemmilla miehillä jotka ovat pitkässä parisuhteessa tai aviossa joilla on kotona ongelmia tai seksin puutetta se hetki kun unohtavat kamerat ni voi sitä vapautta
- Anonyymi
Molempia ❤️😧
- Anonyymi
No okei, myönnettäköön kun nyt jäin kiinni, että ehkä tykkäilen sinusta vähän... 🫠🤭😏... 😊
- Anonyymi
Perääntyä sun tavoittelusta vai jonkun toisen naisen tavoittelusta?
- Anonyymi
Älä satuta läheisiäsi. Koskaan.
- Anonyymi
En oo rakastunut, kiinnostunut vaan , sinä se tässä vaikutat rakastuneelta..
- Anonyymi
Do dii. Semmonen ego siellä.
- Anonyymi
Olen kyllä. ❤️
- Anonyymi
Miten niin joko-tai? Ihmeellisiä oletuksia. Ihan hyvin voi olla yhtä aikaa pihalla, pohjalla ja puilla paljailla.
- Anonyymi
No jos oonkin, niin onko isokin harmistus?
- Anonyymi
Sehän kävi se rakastuminen kuin elokuvissa! Lopeta toi höpön jauhaminen kiusaaja,katto ittees peilistä,ilman mitään lisättyä!
- Anonyymi
Saattanut pitää tuota välttelevänä kiintymyksenä jos ei ole täysin irtisanoutunut yhteydestä. Osoittanut merkkejä kiinnostuksesta. Samalla ottanut etäisyyttä mahdollisesti kertomalla tai osoittamalla muuten kuinka elämässä on muitakin. Ehkä omaat jopa antisosiaalisen, narsistin tai skitsoidisen piirteitä etkä millään pysty parempaan. Tai et ole tarpeeksi inspiroitunut kyseisestä. Joillekin tuo on enemmän kuin tarpeeksi. Viestitkö siis tuohon suuntaan osittaista tunnetta. Ristiriitaista signaalia.
- Anonyymi
Mitäpä jos vaikka kysyisit, etkä leikkisi psykologia?
Voi olla että ymmärrät asiat väärin.
- Anonyymi
Mies on varattu
- Anonyymi
Se o varattu! Jätäppä rauhaan!
- Anonyymi
Molemmat varattuja?
Mitä luulet, olisiko ihan kamala ajatus, jos kuitenkin kertoisit mitä aidosti tunnet?
Olet yrittänyt työntää miestä pois tai kauemmas, mutta ilmeisesti sinulla on myös tunteita miestä kohtaan?
Jos tilanne olisi toinen eikä vaaraa läheisten satuttamisesta, miten silloin toimisit?
Terveisin utelias mies sivusta - Anonyymi
Totaalisen rakastunut ihanaan M naiseen
- Anonyymi
Itsekkö vastasit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsekkö vastasit?
Jos tarkoitat että M nainen olisi tehnyt aloituksen, niin ainakaan tämä M nainen ei tee aloituksia, joiden olettaa kaivatun täällä lukevan. Eli ei multa. Eikä tuo ollut myöskään mua kaipaava. Kaivattuni ei ole täällä.
- Anonyymi
Köyhää kuvittelua, ei sun perässä ketään ole🤣 kaikki paenneet!
- Anonyymi
On se perääntynyt ja syystäkin!
- Anonyymi
Taidat olla…itse😁
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tere Sammallahti: Sosiaaliturva pois vieraskielisiltä
Hän viittaa Iltalehden juttuun. IL kertoi maanantaina Kelalta saatuun tilastotietoon perustuen, että vieraskieliset muod3352031Nainen, tuskin muistan koska ollaan nähty
niin pitkä aika siitä on. Suurin ilonaihe elämässäni olit, ja tulevan onnen aamuaurinko. Tunnut niin minun omalta, tutul371866Voi minkä rikoksen teki
Kunnosti ihan pa..akuntoon päässeen tien ilman ELYn lupaa. Kyllähän se nyt viranhaltijaa kirpasee. Sellainen yritteliäis631353Torniolainen Tiiliä lukemaan
Torniosta kotoisin oleva Matti Heis. Kala ui nyt syvissä vesissä. Kolme vuotta tiilien lukua.21166- 771137
Mitä olen tehnyt
Mitä pahaa olen sinulle tehnyt? Rakastuin ja en pysty unohtamaan Miksi teet tämän minulle? Yritä ymmärtää, vaikka olet831081Tuon sinulle jännitystä
Siksi pidät minusta. Tiedämme molemmat, että meistä ei voi tulla mitään todellista.1131019Pitkään kestänyt ihastuminen
Oot niin kaunis🩷 Vaikutat tosi itsevarmalta, iloiselta ja puheliaalta. Voisi sanoa, että näen sinut jopa tietynlaisen941010Kumpa kaikkeen vois palata
Askelia taaksepäin. Siihen hetkeen kun olit aitiopaikalla mielestäsi. Kaiken oli kuitenkin tarkoitus mennä näin7889Venäjän lennokkileikit ja provokaatiot tulee jatkumaan.
Yrittää härnätä Natoa vastaiskuun,koska sillä olisi halua ratkaista nopeasti sota käyttämällä taktista ydinasetta Ukrain164873