Nainen, kun globalistit salamurhasivat adf edustajia

Anonyymi-ap

Niin toisinpäin olisi maailmalle paljon parempi.
Globut ovat roskasakkia.

:/

11

110

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yritätkö olla joku kingi😂

• Anonyymi

En yritä vaan olen kingien kingi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En yritä vaan olen kingien kingi.

\:

• Anonyymi

korjaus Afd.
      Asia vain on niin, että globalistit ovat maailman ongelmien takana.

• Anonyymi

Huuhaahörhötkö muka osa marginaalista alternatiivimediaa? Alex Jones USA:n kuunnelluin mediakanava. Sekin puhuu globalisteista. Ickellä oli juutupissa noin 900 000 seuraajaa kunnes se bännättiin, juuri globalistien toimesta. Kun kerta Alex Jones inttää että hanavesi tekee sammakoista h0m0ja, niin sit se kans on niin :D! Populismi = Maalaisjärki, realismi.

• Anonyymi

Natsit on alhaisin rotu maan päällä

• Anonyymi

Tuolla itärajan takana niitä natseja riittää. Painukaa sinne, mutta älkää nyt silti menkö Ukrainaa valloittamaan niiden muiden natsien kanssa.

• Anonyymi

Sun kannattais mennä osastolle ja ottaa vaan niitä lääkkeitä!

• Anonyymi

25:40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.

25:41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.

25:42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;

25:43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'

25:44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'

25:45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.

25:46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."

• Anonyymi

Kun joku tarjoutuu hakemaan ruokaa kaupasta niin älä syö sitä.

• Anonyymi

Joo, tuota tapahtui eräälle tutulle.
        Hänellä oli kauppapalvelu, niin hänelle tuotiin jatkuvasti pilaantunutta ruokaa.
        Leivät ja hedelmät homeessa ja päiväykset samalle päivälle ym. ja viikon olisi pitänyt pärjätä niillä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tekee Rebelwerks?

Rebelwerks myy melkein kaiken tavaransa. Onko Rebelwerks menettänyt järkensä? Vai onko hän lopultakin tullut järkiinsä
      Taivalkoski
      18
      1895
    2. Kaksi rikollista

"Molemmat vangitut ovat osoitetietojen perusteella kotoisin reilun sadan kilometrin päästä Suomussalmelta. Molemmilla on
      Suomussalmi
      8
      1887
    3. Varmaan olen odotellut ihan turhaan

Kutsua luoksesi kylään Superman?
      Ikävä
      46
      1833
    4. **** mies anna jokin vinkki

Mistä tiedän, että vielä toivot että kuulet minusta. Aikaa on kulunut...
      Ikävä
      97
      1353
    5. Jos meillä ei olisi

Ikäeroa, niin oltais aikoja sitten oltu aito pari! Me kuulutaan yhteen🥰
      Ikävä
      160
      1312
    6. Suojeluvaisto

Mikä herättää miehessä suojeluvaiston naista kohtaan?
      Ikävä
      183
      1258
    7. Kolme sanaa jotka kuvaa naista jota kaipaat

Kerro jotain hyvää. Hyvä kiertämään.
      Ikävä
      68
      1170
    8. Ei se yhteys

Niin vain poistu ja lakkaa olemasta. Muista tämä nainen.
      Ikävä
      68
      1128
    9. Vesa Ahola rehellisin valtuutettu?

Tuli seurattua valtuuston kokous netin kautta. Taitaa valtuutettu Vesa Ahola olla selkeästi rehellisin valtuutettu. Hän
      Kemijärvi
      14
      1113
    10. Eli sä nainen

Siis halusit pitää jonkinlaisen kontaktin ja ylläpitää yhteyttä. Etsitkö jotain mysteeristä ja kiehtovaa vai halusitko t
      Ikävä
      65
      1076
    Aihe