Niin toisinpäin olisi maailmalle paljon parempi.
Globut ovat roskasakkia.
:/
Nainen, kun globalistit salamurhasivat adf edustajia
11
110
Vastaukset
- Anonyymi
Yritätkö olla joku kingi😂
- Anonyymi
En yritä vaan olen kingien kingi.
:/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En yritä vaan olen kingien kingi.
:/\:
- Anonyymi
korjaus Afd.
Asia vain on niin, että globalistit ovat maailman ongelmien takana.
:/ - Anonyymi
Huuhaahörhötkö muka osa marginaalista alternatiivimediaa? Alex Jones USA:n kuunnelluin mediakanava. Sekin puhuu globalisteista. Ickellä oli juutupissa noin 900 000 seuraajaa kunnes se bännättiin, juuri globalistien toimesta. Kun kerta Alex Jones inttää että hanavesi tekee sammakoista h0m0ja, niin sit se kans on niin :D! Populismi = Maalaisjärki, realismi.
- Anonyymi
Natsit on alhaisin rotu maan päällä
- Anonyymi
Tuolla itärajan takana niitä natseja riittää. Painukaa sinne, mutta älkää nyt silti menkö Ukrainaa valloittamaan niiden muiden natsien kanssa.
- Anonyymi
Sun kannattais mennä osastolle ja ottaa vaan niitä lääkkeitä!
- Anonyymi
25:40 Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.
25:41 Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
25:42 Sillä minun oli nälkä, ja te ette antaneet minulle syödä; minun oli jano, ja te ette antaneet minulle juoda;
25:43 minä olin outo, ja te ette ottaneet minua huoneeseenne; minä olin alaston, ja te ette vaatettaneet minua; sairaana ja vankeudessa, ja te ette käyneet minua katsomassa.'
25:44 Silloin hekin vastaavat sanoen: 'Herra, milloin me näimme sinut nälkäisenä tai janoisena tai outona tai alastonna tai sairaana tai vankeudessa, emmekä sinua palvelleet?'
25:45 Silloin hän vastaa heille ja sanoo: 'Totisesti minä sanon teille: kaiken, minkä olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle'.
25:46 Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään." - Anonyymi
Kun joku tarjoutuu hakemaan ruokaa kaupasta niin älä syö sitä.
- Anonyymi
Joo, tuota tapahtui eräälle tutulle.
Hänellä oli kauppapalvelu, niin hänelle tuotiin jatkuvasti pilaantunutta ruokaa.
Leivät ja hedelmät homeessa ja päiväykset samalle päivälle ym. ja viikon olisi pitänyt pärjätä niillä.
:/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tekee Rebelwerks?
Rebelwerks myy melkein kaiken tavaransa. Onko Rebelwerks menettänyt järkensä? Vai onko hän lopultakin tullut järkiinsä181895Kaksi rikollista
"Molemmat vangitut ovat osoitetietojen perusteella kotoisin reilun sadan kilometrin päästä Suomussalmelta. Molemmilla on81887- 461833
**** mies anna jokin vinkki
Mistä tiedän, että vielä toivot että kuulet minusta. Aikaa on kulunut...971353- 1601312
- 1831258
- 681170
- 681128
Vesa Ahola rehellisin valtuutettu?
Tuli seurattua valtuuston kokous netin kautta. Taitaa valtuutettu Vesa Ahola olla selkeästi rehellisin valtuutettu. Hän141113Eli sä nainen
Siis halusit pitää jonkinlaisen kontaktin ja ylläpitää yhteyttä. Etsitkö jotain mysteeristä ja kiehtovaa vai halusitko t651076