Verkkokauppa Com nopea Gigantti hidas tilausten käsittely.

Anonyymi-ap

Verkkokauppa.com on nopea Gigantti on hidas tilasin vime yönä klo noin 03:00 Gigantti käytetty tabletti ja nyt klo on noin 15:45 ja tilauksen status luke avoin käsittelyssä jos olisi vime yönä tilannut verkkokauppa.com niin olis varman jo tilauksen status ollut jo aamulla klo noin 10:00 käsitelty kaikki tuotteet lähetetty eli gigantti on hidas verkokauppa.com nopea.

5

141

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nyt se näyttä vähän paremmalta kun luke että posti odotta pakettia Gigantti että pitä toivoa että se ei ole mikän hämäystä että ne ei yhtäkkiä tule sihen loppu tuloksen että ei nillä ole sittä käytettyä tablettia varastossa että ne on jo sen myynyt ja luulut että nillä on nittä useampi kun klo on jo noin 20:00 ja vielä luke tilauksen status että avoin ja käsittelyssä.

• Anonyymi

Pitäisikö minun perua toi tilaus kun nyt on perjantai ja klo on yli 21 ja vielä luke avoin ja käsittelyssä?

Voisin harkita rupea pikku hilja katumaan toi tilaus?

Minun kaverilla on käytetty tabletti myydä ja varman hinta voi neuvotella varman lähte 80€ plus posti hän sano että satanen on liika tabletissa?

Ja hän sata varmasti lähettä sen nopeammin kun gigantti?

Minä maksoin mobile pay mutta eipä lähtenyt tabletti postin yhtä nopeasti kun maksaminen?

Ne pitäisi aina olla postienakolla tällaiset tai toridili että saa kokeilla ensin mutta sitten jos ei ne lähettä niin ne ei saa raha.

Varman luke vielä manantai ilalla että avoin ja käsittelyssä?

Minä lupaan että jos on joku nopea tapa sada rahat heti takasin yhtä nopeasti kun ne saai rahat niin minä heti perun tilauksen?

Onhan sinä ainakin se hyvä puoli että on pitkä miettimisen aika että on hyvä mahdolisuus tulla katumaan pälle?

Ei sen takia että sinä olis joku vika vaan sen takia että kestä niin kauan ennen kun sen saa kun tilauksen postitus kestä 4 vrk kun on viikonloppu välissä että jos torstaina tila niin se mene sihen manantai ennen kun posti saa sen paketin vaikka välissä on perjantai mutta gigantti on niin hidas että ei ne ensimäinen vrk mitän ehdi tehdä?

• Anonyymi

Kyllä on huono palvelu nykyän ei myyjät kinnosta lähettä asiakkaiden paketit postin vaikka se posti jopa hake ne paketit samalla kerta niin nittä ei kinnosta paketoida ne paketit vaikka nidden ei itse tarvitse viedä ne postin sen pitäisi olla posti ennakko tai toridili niin nittä rupeaisi kunnostamaan lähettä ne paketit.

• Anonyymi

Sinä mene useampi päivä ennen kun rahat saa takasin jos sen peru minä katson että tuleko se keskiviikkona niin kun siellä luke.

Niin jos ne rahat olis heti samana päivänä saanut takasin niin sitten olisin sen perunut.

Kun sen on vähän outo toi että ei sinä perjantaina lue että posti on vastaanottanut paketti kuljetettavaksi.

Vaikka tilasin sen torstai perjantai vastaisena yönä.

Jos se ei tule ensi vikolla niin sitten tietenkin sen perun.

Mutta kyllä se pitäisi tulla keskiviikkona jos se on tullaksen jos ei se tuu niin sitten se ei tule ollekan ja sitten sen voi perua.

Kyllä se ehti keskiviikkona tulla vaikka posti manantaina otta vastan sen paketin kuljetettavaksi.

Mutta outo miksi posti ei jo perjantaina voi otta vastan sen paketin kuljetettavaksi vaikka se ei vaikuta sihen nopeuten se tule joka tapauksessa keskiviikkona mutta kuiteskin outo asia.

Ihan niin kun nillä ei olisi sittä käytettyä tabelttia nidden varastossa jos useampi on sittä tilannut ja sen takia ei posti ole voinut otta sen paketin kuljetettavaksi kun nillä ei ole sittä niin ne ei voi sittä lähettä.

• Anonyymi

On kyllä hirmuse tosi outoa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.

Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.
      Joensuu
      201
      4609
    2. Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki
      Maailman menoa
      31
      3210
    3. Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan

eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma
      Maailman menoa
      33
      2921
    4. PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan

kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist
      Maailman menoa
      81
      2854
    5. Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella

Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne
      Maailman menoa
      60
      2796
    6. Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle

Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv
      Maailman menoa
      90
      2635
    7. Pidennetään viikko 8 päiväiseksi

Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest
      Maailman menoa
      14
      2381
    8. Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?

"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k
      Maailman menoa
      100
      2159
    9. Miksi eristäydyt?

Onko jokin syy kun vetäydyt omiin oloihin?
      Ikävä
      126
      1428
    10. Missä me nähtiin viimeksi nainen

Paikka ja siitä vähän kuvailua. Mitä kohtaamisessa tapahtui?
      Ikävä
      63
      1158
    Aihe