Olipas taa sakkia liikkeellä ja ilmakin oli lämmin.
Sitä vaan ihmettelin että mitä ne Ps & Kd olivat myymässä?
En kyllä käynyt kysymässä.
Kauppojen Yö
16
839
Vastaukset
- Anonyymi
Järkeä Suomalaisille
- Anonyymi
Ääripään järki ei oikein kelpaa suomalaisille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ääripään järki ei oikein kelpaa suomalaisille.
Pitää valehella taitavasti yksinkertaisille äänestäjille niinku Kepu tekee. 😆
- Anonyymi
No niitten ois pitäny käydä ensin ostaan sitä perus persujärkeä myytäväksi simpanssilta .Koska perpanssilla ei ole myytäväksiasti.
- Anonyymi
Kakarain ryyppäjäiset, valloittavat kaikki kaupat.
- Anonyymi
Olen itse aina boikotoinut nuo persujen makkarat. En kyllä tiedä, oliko makkaroita edes tarjolla. Ei varmaankaan ainakaan mustaa makkaraa...Teemu K varmaan luulee, että nuo mustat makkaratkin ovat joidenkin ulkomaalaisten tekemiä.
- Anonyymi
No mitä ostit kepulaisilta??
- Anonyymi
Ei kepulaiset yleensä osta mitään he vain kähmivät tai jos ostavat pitää saada kaupanpäälle jotain joka maksaa enemmän mitä itse maksoivat😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kepulaiset yleensä osta mitään he vain kähmivät tai jos ostavat pitää saada kaupanpäälle jotain joka maksaa enemmän mitä itse maksoivat😅
Kokemusasiantuntija Mottisenkangas tuntuu tietävän kaiken
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletpas seurannut tarkkaan, pitikö sulla pullo olla povitaskussa kun seurasit kepulaista??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan normaalia, kepu pettää aina, ikivanha viisaus.
- Anonyymi
Ps muuttoauton vuokrausta ja kd minareetin rakannusrahastoa
- Anonyymi
Aatetta, sehän on selvä.
- Anonyymi
Kaupoista puheen ollen. Mitä Pörhöllä tapahtuu, kun on iso halli tyhjä autoista? Remontti vai mitä?
- Anonyymi
61 autoa on ylivieskan pörhöllä
- Anonyymi
Iso halli näyttää olevan tyhjä. Tiedotus vähän ontuu. Ei A 4 ovessa paljon maksa. Lähtee vaan helposti huhu liikkeelle ja asiakkaat kääntyy takaisin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu
narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun1074579Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois
Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja1724366Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?
Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.941720- 4031651
HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a311397Ensitreffit Matti ei vaikene enää - Rehellinen tilitys epäonnistuneesta suhteesta Elisaan
Häntä pystyyn, Matti! Olet mahtava tyyppi ja varmasti “se oikea” löytyy vielä! Elisan kanssa ei nyt vaan sitten natsann51097Upeeta! Rauha tulee pian!
Hieno suunnitelma ja se on toteutumassa alle kahdessa viikossa. Jihuu! Tätä on odotettukin, nyt se tulee! https://www.is3531090- 67979
- 56944
- 92928