Mehiläisen Pyhäjärven yksikkö ei ole ainakaan toistaiseksi mukana Kelan valinnanvapauskokeilussa, jonka myötä yli 65- vuotiaat voivat käydä yksityisen yleislääkärin vastaanotolla julkisen perusterveydenhuollon hinnalla 1925-27.
Että voisiko sitä selvemmin sanoa. Palveluja on, mutta ei julkista Pyhäjärvellä.
Meillähän on rahhoo... sairaalapaikkojakin on, kuuleman mukaan, vähennetty
P-järven tk:sta 5 hoitopaikkaa. Mikä lie totuus!?
Minne pyhäjärvisiä kiikutetaan?. Jäivätkö saattohoitopaikat?-- vai onko niitä?
Kelakorvaukset Pyhäjärvellä yksityisellä terveysasemalla
1
109
Vastaukset
- Anonyymi
Pyhäjärven Tk - on alasajettu.
Hoitoonohjaus takkuaa pahasti.
Kirurgista hoitoa vaativissa paha kupla, kuukausia potilas roikkunut...., Oulainen hoiti, saa nähdä, mikä on jälkinäytös.
Näitä tapahtuu koko ajan, muodossa jos toisessa.
Itse roikkunut tammikuusta, selvitystä vasta kesän alussa.
Menikö naamataulukertoimeksi koko hoito. Valintaa näytetään suoritettavan.
Johtoporras vaihtoon, jos aiotaan pitää laitos toimintakuntoisena.
Hintatasoa korjattu ylös ja reippaasti, se on saatu tavalliselle potilaalle rienaavaksi ja näköjään hoidettua.
Laittakaa kiinni koko Pyhäjäven Tk.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741