Paha synti, saako anteeksi?

Anonyymi-ap

Olen mieli maassa, häväisty ja masennettu. Kaikki tämä omasta syystäni, omasta suuresta syystäni.
Olen ollut intiimissä suhteessa seksityöläisen kanssa. Alusta asti tiesin, sillä hän kertoi tästä. Minä, vanha yksinäinen uskovainen nainen olen ollut suhteessa uusmaalaiseen keski-ikäiseen seksityömieheen!

Olen saanut useita varoitusmerkkejä, ja itsekin usein rukoillut ja anonut Jumalaa, että pääsisin eroon ihastuksesta ja riippuvuudesta häneen.

Kun googlasin seksityösivustoja, koko asia läiskähti täydellä realismilla naamaani. Hän tekee noita kaikkia asioita vieraille ihmisille, ja minä olen ollut intiimissä kontaktissa hänen kanssaan.
Vaikka olen tiennyt, en silti ole "tiennyt", koska näen hänessä muuta kuin huoran, enkä ole halunnut ajatella häntä seksityöläisenä.

Hänellä on kuviani ja videoitani. Pelkään, mitä hän tekee niille. Olen ollut naiivi ja hyväuskoinen.

Pahinta on, että minä Jeesukseen uskova ihminen, olen pettänyt Isän, Pojan ja Pyhän Hengen.

Nyt on suhde päättynyt, mutta minä vain itken, itken, itken ja kadun kotona. Sydämeni on särkynyt, ja kaikesta huolimatta on kaipuuta häneen.

Myös hän on rukouksissani, että tulee parannuksentekoon ja uskoon Jeesukseen.
Saanko enää armoa?

4

223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Galatalaiskirje 6:7-8
      ' Älkää eksykö, Jumala ei salli itseänsä pilkata; sillä mitä ihminen kylvää, sitä hän myös niittää. Joka lihaansa kylvää, se lihasta turmeluksen niittää; mutta joka Henkeen kylvää, se Hengestä iankaikkisen elämän niittää. '

Jumala on tehnyt niin, että ennenpitkää syntiä seuraa vaikeudet.

Jumalan armoa ei ole tarkoitettu vain johonkin yhteen syntiin, vaan niihin kaikkiin. En tiedä voitko pelastua, siis voitko uskoa Jumalan armoon Kristuksessa ja sen kautta tulla parannukseen, se on lopulta Jumalan ja sinun välillä oleva asia. Ei me muut voida sinulle synninpäästöä antaa. Tuhoon menet jos tuhon tiellä jatkat.

Roomalaiskirje 8:13
      'Sillä jos te lihan mukaan elätte, pitää teidän kuoleman; mutta jos te Hengellä kuoletatte ruumiin teot, niin saatte elää. '

• Ajattelepa niin että jos kyseessä olisi ollut mies, joka makaa prostituoidun naisen kanssa, olisi sanottu kuinka "nainen vietteli miehen". Sano vain sinäkin, että mies oli sinun "iisebel" ja näin on hommat hoidettu.

• Anonyymi

Jeesus kyllä tuntee meidät ja tietää meidät syntisiksi ja lankeileviksi. Jeesus sanoi syntiselle naiselle: mene, äläkä enää syntiä tee. Jeesus antaa anteeksi, mutta ihmisen on vaikea antaa itselleen anteeksi, eivätkä ihmiset toisilleenkaan aina tahdo antaa anteeksi.

Kenestäkään ihmisestä ei tule synnitöntä, mutta ei pidä elää synnissä. Jos tietää itsensä heikoksi jollakin alueella, niin sellaiset tilaisuudet kannattaa kiertää kaukaa. Ei pidä mennä sinne, missä houkutukset voivat kasvaa liian suuriksi. Vääränlaisesta seurasta kannattaa pidättäytyä.

Ei pidä jäädä murehtimaan sitä mitä tuli tehdyksi. Katse Jeesukseen. Hae elämääsi parempaa sisältöä. Lue hyvä kirja, katso mielenkiintoinen ohjelma. Ota yhteyttä ystäviin. Mene seurakunnan tilaisuuteen. Keskustele sielunhoitajan kanssa. Jätä esirukouspyyntö jne.

• Anonyymi

Itse olen mies uskova ja tehnyt hieman saman synnin, mutta "vain" netissä. Olen ajautunut kauheaan tilaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa

Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin
      Maailman menoa
      134
      2734
    2. Miten juhlitte ensi lauantaina?

Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.
      Maailman menoa
      264
      2326
    3. Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?

JOS siis sinä saisit päättää?
      Maailman menoa
      22
      1423
    4. Voi mies olit taas niin komea

Olet silmäkarkkia ❤️ Sua vois katsella vaikka koko päivän. ❤️
      Ikävä
      115
      1092
    5. Kadutko koskaan

Sitä mun iskiyritystä?
      Ikävä
      97
      1050
    6. Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa

Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar
      Kaste
      204
      1023
    7. Ryöstö Punkaharjulla

Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee
      Savonlinna
      13
      942
    8. Lasse Lehtonen on yhtä aikaa sairauslomalla ja työmatkalla

Kelan johtaja näyttää vötkyilyn mallia, otti sairaslomaa ja lähti Brysseliin sitten ryyppäämään! 😂 Kelan pääjohtaja La
      Lieksa
      57
      841
    9. Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa

Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.
      Luterilaisuus
      281
      794
    10. Mistä juttelit viimeisen kerran

Mistä juttelitte viimeisen kerran ikävöinnin kohteen kanssa? Irl tai viesteillä.
      Ikävä
      50
      781
    Aihe