Tässä yksi vastaus idän foorumeilla ja ateistien keskuudessa esitettyyn kysymykseen, miksei Jumala voi vain poistaa synnintekijöitä olemassaolosta jos he eivät pelastu ja saa syntejään anteeksi.
Jos joku sanoo minulle: "Mennään kahvilaan" sen jälkeen, kun olen hakannut muukalaisen lapsen, hän sanoo jotain hyvin selvästi: "Kuules, tuolla pienellä muukalaisella lapsella ei ole merkitystä."
Jos Jumala ei tuomitse, Hän ei rakasta. Jos Jumala ei tuomitse, se tarkoittaa, että ihmisillä ei ole merkitystä Jumalalle. Ja päinvastainen on totta. Ihmiset ovat tärkeitä Jumalalle. Ja siksi, kun sekoilemme toisiamme vastaan, Hän tuomitsee meidät.
Jos määrittelette Jumalan rakkaudeksi, ja odotatte, ettei Hän tuomitse minua siitä, että teen pahoja asioita, jos odotatte, että Jumala ei tuomitse minua pahuudestani, niin olkaamme todella rehellisiä.
Silloin ihmisellä ei ole merkitystä Jumalalle. Näin tekevät jumalattomat ihmiset.
Älä tee samaa virhettä Jumalan kanssa.
"Miksi jumalaton pilkkaa Jumalaa? Miksi hän sanoo sydämessään: "Et sinä kosta?"" Psalmit 10:13
Jos Jumala ei tuomitse pahuudesta, Hän ei välitä ihmisistä
18
199
Vastaukset
- Anonyymi
"Herra, juuri nyt haluan hyväksyä Sinut Vapahtajakseni. Pelasta minut! Ole armollinen kaltaiselleni syntiselle, jotta minua ei tuomittaisi, vaan minulla olisi iankaikkinen elämä."
”Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;” Roomalaiskirje 10:9
"Mutta publikaani seisoi taampana eikä edes tahtonut nostaa silmiään taivasta kohti, vaan löi rintaansa ja sanoi: 'Jumala, ole minulle syntiselle armollinen'.
14 Minä sanon teille: tämä meni kotiinsa vanhurskaampana kuin se toinen; sillä jokainen, joka itsensä ylentää, alennetaan, mutta joka itsensä alentaa, se ylennetään." Luukas 18:13
Pelastusasia on ratkaistava ennen kuin hengityksemme lakkaa.- Anonyymi
Kaikille luoduille se on tuntematon päivä: ”Mutta siitä päivästä tai hetkestä ei tiedä kukaan, eivät enkelit taivaassa, eikä myöskään Poika, vaan ainoastaan Isä.”
Se suuri ja pelottava päivä tulee koskemaan sinuakin ketä tätä luet. NYT on pelastuksen päivä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikille luoduille se on tuntematon päivä: ”Mutta siitä päivästä tai hetkestä ei tiedä kukaan, eivät enkelit taivaassa, eikä myöskään Poika, vaan ainoastaan Isä.”
Se suuri ja pelottava päivä tulee koskemaan sinuakin ketä tätä luet. NYT on pelastuksen päivä.Epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset Jumalalta
KRISTINUSKO - IHMISET PITÄÄ PELASTAA "JUMALALTA".
SAIRASTA. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset Jumalalta
KRISTINUSKO - IHMISET PITÄÄ PELASTAA "JUMALALTA".
SAIRASTA.https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/toimittajalta-kristinusko-on-joko-jumalallinen-rakkaustarina-tai-kosminen-painajainen
Kristinusko on jumalallinen rakkaustarina tai kosminen painajainen
Epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset Jumalalta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.kirkkojakaupunki.fi/-/toimittajalta-kristinusko-on-joko-jumalallinen-rakkaustarina-tai-kosminen-painajainen
Kristinusko on jumalallinen rakkaustarina tai kosminen painajainen
Epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset Jumalalta"VIIMEISELLÄ TUOMIOLLA"
Sellaist ei ole.
- Anonyymi
VIIMEISELLÄ TUOMIOLLA
Kristityt ihmettelevät, miksi he ovat pelastuneet.
Syntiset ihmettelevät, miksi he eivät ole pelastuneet.
Monet tulevat olemaan kadotettuja, toisin kuin heidän naapurinsa heistä ajattelivat.
Monet tulevat eksymään vastoin mielipiteitään, joita he olivat muodostaneet itsestään!
”Sillä Jumala tuo kaikki teot tuomiolle, joka kohtaa kaikkea salassa olevaa, olkoon se hyvää tai pahaa.” Saarnaaja 12:14
Tuomio on tulossa!
Tuomari seisoo ovella!
Aika on lähellä!
Siitä tulee hämmästyttävien paljastusten päivä.
Ilkivaltaa ei enää peitellä.
Jokainen valepuku otetaan pois.
Sillä ei ole mitään salattua, mikä ei tule ilmi, eikä kätkettyä, mikä ei tule tunnetuksi ja joudu päivän valoon.- Anonyymi
Soopaa!
- Anonyymi
"Viimein tuomiA - KIRJAT AVATAAN"
Millaiset kirjat? Harry Potterit?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot22717985Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss6910272Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?3126728Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki224509Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai483697Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.743204"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1132903Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen892390MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen
Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä201567Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit181396