Monellako sormella nussit poikapilluasi kun runkkaat, onko ryppyreikäsi tiukka, kerro.t.m51
Sormetus runkatessa
41
767
Vastaukset
- Anonyymi
Kaksi sormea pyllyssä kun runkkaan, sormetan voimakkaasti
- Anonyymi
Mahtaa paska haista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mahtaa paska haista
Sielläkö haisee.
- Anonyymi
Makaan selälläni sängyllä, keskisormi ja etusormi poikapillussa aah!
- Anonyymi
Hyi hemmetti
- Anonyymi
mieskaverini fistaa mua, eli koko nyrkki pebassa 🤤
- Anonyymi
Niinhän ne porsaat tekee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän ne porsaat tekee
Mullakin kaverin jalka Kontio-kumisaappassa perseessä, tekee hyvää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän ne porsaat tekee
Ai niinkö teettte.
- Anonyymi
Hyi saatana näitä possuja
- Anonyymi
No nytkö ne työnsi sorkkansa sun perseesees. Niinhän ne porsaat sitten tekee niin kuin kerroit.
- Anonyymi
Löin vasaralla peukaloon, pistin peukalon peppuun, ei helpottanut kipu
- Anonyymi
Eihän siihen auta lämmin, jos lyö peukaloon vasaralla. Pitää olla kylmägeeliä tai muuta kylmää. Jos taas palellutat sormesi, niin silloin voi työntää sormen ahteriin, silloin se auttaa.
- Anonyymi
Poikapillu, se on persereikä, eikä mikään pillu.
- Anonyymi
Mikä ihmeen "poikapillu"? Se on persvittu eikä mikään "pillu"!
- Anonyymi
Kyllä tulee usein yksin saunoessa löylyn jälkeen, hikisenä uppoo hyvin,litinä vaan käy kun runkkaan ja kivasti supistelee kun laukean.Yhtä sormea käytän,kahta en ole saanut sisään,eli kai minulla aika tiukka ryppyreikä on
- Anonyymi
Tiukka on, yhtä sormea käytän, kun runkkaan.
Olis kaveri voisi runkata ja sormettaa, voisin tehdä saman.
Laitoin sormen sinne, runkkaan!
- Anonyymi
Olen se joka kertoi ton saunajutun,olis kiva jos toinen mies katselisi kun sormetan ja runkkaan,saisit vaikka työntää oman sormen ryppyreikääni
- Anonyymi
Olisi kiva katsella, kun sormetat ja
runkkaat.
Alkoi kulli seisoon, kun ajattelen että saisin koittaa sormella sinua!
Samalla imisin sinun kyrpää, voisit
tehdä samaa minulle. - Anonyymi
Pitäkää se sormi siellä reiässä lauetessanne, niin aika jännästi supistelee ja voimakkaasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäkää se sormi siellä reiässä lauetessanne, niin aika jännästi supistelee ja voimakkaasti.
Juu,äsken runkkasin,sormi oli siellä,kahta sormee ei mee eli tiukka on,kyllä kivasti supisteli kun laukesin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu,äsken runkkasin,sormi oli siellä,kahta sormee ei mee eli tiukka on,kyllä kivasti supisteli kun laukesin
Voitais sormettaa toisiltamme,
minullakin tiukka, ihanaa koittaa!
- Anonyymi
Useimmiten kun olen käyttänyt sauvaa runkatessa vaihdan sormet tilalle,kun reikä tarpeeksi jo rentona. Vuorotellen sauvan ja sormien kanssa,saan kaksi tai kolme sormea sisään.
Litinä kiihottaa lisää kun käytän reilusti liukkaria.
Kaverin kanssa olisi kiimaista sormettaa ja runkata vuorotellen.
Kun perä huuhdeltu hyvin ei tule edes mitään sotkua.- Anonyymi
Luettuani, olen ihan kiimassa, voisimme sormettaa ja runkata toisiamme.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luettuani, olen ihan kiimassa, voisimme sormettaa ja runkata toisiamme.
Voisin antautua sormettavaksi ja runkattavaksi vuorotellen,reilusti liukkaria tekee kiimaiseksi ja vois ottaa myös sauvan mukaan sessioon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin antautua sormettavaksi ja runkattavaksi vuorotellen,reilusti liukkaria tekee kiimaiseksi ja vois ottaa myös sauvan mukaan sessioon.
Olis kivaa touhuta kanssasi, sormetettas toisiamme ja muutakin.
Tulin kiimaan luettuani ehdotuksen, kyrpä koveni heti! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulin kiimaan luettuani ehdotuksen, kyrpä koveni heti!No niin olis,samalla kun sormettaisi vois runkata kovaa kullia ja voisi sitä myös ottaa suuhun.
Mulla jo posliini kulli kovana pelkästä ajatuksesta sormet mun sisällä ja mä sormettaisin sun liukasta reikää.
Huomenna on varmasti sauva ja sormi ilta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulin kiimaan luettuani ehdotuksen, kyrpä koveni heti!Rasvasin huolella ja sitten aloin sormettamaan,kaksi sormea sisään ja kalun runkkausta.
Jos olisit paikalla, voisin vaan levittää jalat ja antaa todella liukasta reikää sekä kovaa kullia käsittelyyn,sama toisin päin vuorotellen.
Mä oon ihan kiimassa ja kovana. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rasvasin huolella ja sitten aloin sormettamaan,kaksi sormea sisään ja kalun runkkausta.
Jos olisit paikalla, voisin vaan levittää jalat ja antaa todella liukasta reikää sekä kovaa kullia käsittelyyn,sama toisin päin vuorotellen.
Mä oon ihan kiimassa ja kovana.Makaan sohvalla alasti, jalat levällään pylly rasvattu.
Sormetan ja runkkaan, haluan kovaa kulliasi sisääni!
Voisimme yhtyä vuorotellen toisiimme.
Laskisin spermat sisääsi, haluisin
sinun laukeavan myös sisälleni! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Makaan sohvalla alasti, jalat levällään pylly rasvattu.
Sormetan ja runkkaan, haluan kovaa kulliasi sisääni!
Voisimme yhtyä vuorotellen toisiimme.
Laskisin spermat sisääsi, haluisin
sinun laukeavan myös sisälleni!Olet kiimainen näky jalat levällään rasvattu pylly kiiltäen sormet sisällä,mulla kulli jo aivan kovana.
Sormettaisin ensin sun liukasta reikää ja sitten painaisin mun kullin sun sisään ja panisin kunnes laukean,sen jälkeen antaisin sulle oman rasvatun reikäni sormetettavaksi ja työntyisit kokonaan minuun ja panisit kovaa ja laskisit sisääni.
Mulla sormi sisällä ja kulli aivan kovana kiimasta.
- Anonyymi
Paskapuhetta että ois niin tiukka että ei mene kuin yksi sormi, joka perseeseen menee kolmekkin ja helposti.
- Anonyymi
Kolme sormea, helposti. Tosin olen hetro, vaikka nautinkin anaalistani. Toiveena olisi saada reikäni venymään.
- Anonyymi
Kyllä se anaali venyy kun ottaa rauhassa isompaa sisään maltilla.
- Anonyymi
Tuli joskus tilattua pepputappi sarja, 3 eri kokoa, pieni menee helposti liukkarin kanssa, keskikoinen jo aiheuttaa vähän ensin kipua mutta hetken päästä kun hiljalleen totuttautuu saan sen sisääni ja tuntuu hyvältä osuessaan pohjassa eturauhaseen ja kiimaisena istuessa se sisälläni ollessani työnnän peppuani sitä vasten saan peppu orkun ja spermat lentää sykkien, ihana tunne. Se isoin ei mene tiukkaan reikääni, eikä se edes ole oman kullini kokoinen. Haaveilen kuitenkin että joskus saan oikean kullin sisääni. +60ukm
- Anonyymi
Minäkin haaveilen saisi laittaa kullini miehen sisään.
Saman ikäisiä ollaan, antaisitko minun panna? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minäkin haaveilen saisi laittaa kullini miehen sisään.
Saman ikäisiä ollaan, antaisitko minun panna?Jos olet terve ja puhdas niin olisi kiva saada kullisi peppuuni jos ei ole liian iso minun tiukkaan ja pieneen reikääni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos olet terve ja puhdas niin olisi kiva saada kullisi peppuuni jos ei ole liian iso minun tiukkaan ja pieneen reikääni.
Kulli on paksuus 4cm 15pitkä 69v, saataisko sopimaan?
Kokematon olen miesten välisissä,
haluja olisi?
Terve ja puhdas, millainen sinä olet? 60v - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kulli on paksuus 4cm 15pitkä 69v, saataisko sopimaan?
Kokematon olen miesten välisissä,
haluja olisi?
Terve ja puhdas, millainen sinä olet? 60vVoipi olla että vähän pienempi max. 3/12cm olisi paras vaihtoehto, itselläni kanssa oma normia isompi? 4.5/17cm eikä mene ainakaan vaimon peppuun.
- Anonyymi
Sormella se alkoi itsellä. Myöhemmin on tullut tilailtua erinäisiä anaali leluja. Nykyään lähes aina runkkaillessa jokin niistä käytössä. Nytkin. Aito ei ole vielä sisällä käynyt...
60+ v. - Anonyymi
70+ ukkomies , aina runkatessa sormetan , 3 sormea menee , tuntuu ihanalta varsinkin kun laukeaa. toivoisin samanlaista runkkukaveria jonka kaanssa vois nauttia yhdessä.
- AnonyymiUUSI
Yleensä vaan yhdellä sormella. Sitten kun tulee niin ihanasti reikä supistelee. Joskus jopa kahdella sormella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks
Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann4883361Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon
Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel1532375- 1352202
Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel371685Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä71675Kaninkolojen vaikutus?
Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak2131436Martina ei mennyt naimisiin
IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva1811434Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien171297- 91202
- 571136