Varatulle naiselle

Anonyymi-ap

Jos olen aavistanut oikein, toivon että pyytäisit minut kahdestaan jonnekin. Saisimme paremmin selkoa meidän tilanteeseemme.
Ymmärrät varmaan, että en itse voi tehdä mitään enkä myöskään voi tietää sinun todellista tilannetta. Tämä on tietylle naiselle, mutta sopii oikeastaan kaikille varatuille. Aina asiat ei ole niin mustavalkoisia, mutta ikävä kyllä toinen osapuoli ei voi nähdä muuta kuin sen että olet varattu. Siksi selkeys on tärkeää.

19

537

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ohi. En ole varattu

• Anonyymi

Olette luusereita kaikki. Selvittäkää nämä suoraan eikä tänne. Täällä lukija voi olla naapurin Martta tai Martti. Ja se kelle läpätät tuota pskaasi niin ei todennäköisesti lue näitä.

• Anonyymi

Totta. Lukiessani kommenttisi tajusin, että luuserit tosiaan näyttää täällä pyörivän...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta. Lukiessani kommenttisi tajusin, että luuserit tosiaan näyttää täällä pyörivän...

Luuletko että se sun varattus tän lukee ja tekee asialle jotain?? Taitaa olla pitkissä kantimissa.

• Anonyymi

rakastan miestäni vaikka emme ole yhdessä

• Anonyymi

eli älä lähesty

• Anonyymi

Kävikö lähin huoltoasema sinua huomenna aamuyöstä klo. 05.30. Siellä rekkakuski Reijolle kerrot asiasi. Välittää tiedon minulle. Lähtee hommat rullaamaan.

• Anonyymi

Joo

• Anonyymi

Kuvausta Reijosta vai onko Reijolla Reijo- lippis päässä? Mistä hänet muuten tunnistaa kymmenien rekkakuskien joukosta?

• Anonyymi

Huonoja uutisia.. Reijo kaatui pahasti lastauslaiturilla ja jäi pitkälle sairaslomalle. Mutta voit kysyä Pertiltä, hän tuuraa nyt Reiskaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Huonoja uutisia.. Reijo kaatui pahasti lastauslaiturilla ja jäi pitkälle sairaslomalle. Mutta voit kysyä Pertiltä, hän tuuraa nyt Reiskaa.

Mistä Peran tunnistaa? Vai onko yhtä vaikesti tavoiteltava kuin Reiskakin?

• Anonyymi

Tietty nainen on aika huono tunniste 😏
      Itse olen eronnut jo aikapäiviä sitten ja olen siis vapaana kirmaillut jo hyvän tovin. Eikä kiinnostavia ole ilmennyt ennen häntä näköpiiriin.

Jos Ap. On varma että toinen on varattu, niin tämä ei sitten minulle. Vastasin vain siksi että minun hän ei ehkä ihan tiedä tilannettani.

- vanhempi nainen.

• Anonyymi

Lukutaitoinen varmasti ymmärtäisi aloituksesta, että aloittaja ei ole varma naisen tilanteesta ja siksi ihan irl voisi asian selvittää. Toiseksi tunnisteita ei tarvitse jos asiat hoitaa irl, kuten aloituksessa kehoitetaan tekemään.

• Anonyymi

Mihin hän voisi pyytää?

• Anonyymi

Mikä nyt tilanteessa on sopiva tai ajankohtainen.

• Anonyymi

Minun todellinen tilanne on sellainen, että haluan Sun kanssa tavata ja keskustella, jos se on mahdollista. Haluan olla rehellinen Sulle ja itselleni. Toivottavasti olet Hän.
      PS. Selkeys on aina tärkeää.
      T nainen

• Anonyymi

Sitten pyydät miehen jonnekin kahdestaan.
        Omassa tilanteessa voin sanoa, että se olisi ennenkuulumatonta ja selkeä merkki jo itsessään.

• Anonyymi

Siinä mielessä olen perinteinen, että se on mies joka kutsuu!

• Anonyymi

Ymmärrät varmaan miksi en pyydä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kotihoito suomussalmella

Mitämieltä ootte suomussalmen kotihoidosta?
      Suomussalmi
      40
      5725
    2. Maataloustuet pois

Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.
      Maailman menoa
      233
      4841
    3. Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan

Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?
      Maailman menoa
      73
      4730
    4. Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?

Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️
      Ikävä
      47
      4620
    5. Kohtalokas laukaus

IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k
      Kajaani
      26
      4412
    6. Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä

Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem
      Maailman menoa
      160
      3835
    7. Mitä juuri sinulle kuuluu?

Tänään? Rehellisesti.
      Ikävä
      105
      3269
    8. Joulukinkku NYT

Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.
      Maailman menoa
      23
      3085
    9. Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes

Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!
      Maailman menoa
      27
      3082
    10. Sählyhallitus 2023-2025, mailat heiluvat, mutta pallo karkaa kulmaan

Salibandy on organisoitua. Sähly on taas sitä, kun joku tuo mailat ja palloja on ehkä yksi. Sitä tämä hallituskin on: pe
      Maailman menoa
      4
      2241
    Aihe