Miksi en ota suhun yhteyttä?

Anonyymi-ap

Pessimisti oon.

Otetaan kaikki huonoimmat jutut jotka sulle sanoin.
Lisätään siihen ikävimmät sanat ja teot sulta.

Lopputulos on -100.

Kannattaako -100:lla soitella suuta? Ei, ei edes hymiön vertaa.

26

657

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suosittelen olemaan realisti. Meillä on ollut hyvät ja huonot hetkemme, mutta ei se voi toista vuosikymmentä kestää. Ei. Ja kaikki se, mitä olet sanonut. Ja kaikki mitä minä olen sanonut. Niitä ei pysty kovin helposti ohittaan. Onko sininen sinun lempivärisi? Toivon, että ymmärrät.

• Anonyymi

On sininen. Mut mitä pitäis ymmärtää?

Jotain ymmärrän tai luulen ymmärtäväni mutta en voi olla varma, mikä oli sun motivaatio.

• Anonyymi

Ei varmaan jos ei rakasta.

• Anonyymi

Ajattele positiivisesti.
      Ne miinukset voi plussautua, jos vaikka pyydät anteeksi ja toinen empatisoi.
      Miinukset kasvaa koko ajan korkoa myös omassa mielessä. Kertomalla asiat taakka kevenee.

• Anonyymi

Okei - olen pahoillani, oikeasti- kaikesta pahasta, mitä olen sanonut. En koskaan halunnut loukata. En vain kestänyt yhtään niitä asioita, joita sanoit minusta, ja se sai minun narsistisen puolen esille. En ymmärrä sitä, kuinka voit olla avoliitossa, ja silti tuntuu, että jopa rakastat minua. Onko kaikki ollut peliä vai onko todellisia tunteita? Sitä en koskaan saa tietää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Okei - olen pahoillani, oikeasti- kaikesta pahasta, mitä olen sanonut. En koskaan halunnut loukata. En vain kestänyt yhtään niitä asioita, joita sanoit minusta, ja se sai minun narsistisen puolen esille. En ymmärrä sitä, kuinka voit olla avoliitossa, ja silti tuntuu, että jopa rakastat minua. Onko kaikki ollut peliä vai onko todellisia tunteita? Sitä en koskaan saa tietää.

Avoliitossa? Ok, ohi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avoliitossa? Ok, ohi.

Tai avioliitossa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai avioliitossa?

Niin onko sekin ohi? 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin onko sekin ohi? 🤣

Vain he kaksi sen tietävät mikä tilanne on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin onko sekin ohi? 🤣

No ei kovin hyvältä näytä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saat kun esität kysymyksesi minulle yksityisesti. Vaikkakin taidat tietää jo vastauksen...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saat kun esität kysymyksesi minulle yksityisesti. Vaikkakin taidat tietää jo vastauksen...

No katsotaan joku päivä

• Anonyymi

Kuulostaa kummalta nuo ikävimmät sanat ja teot minulta. En tunnista, joten

Ohi

• Anonyymi

Parempi niin päin

• Anonyymi

Siihen mihin keskittyy sitä saa

• Anonyymi

Eiku sitä saa, mitä tilaa.

• Anonyymi

Rakastan sua mies. Olet niin niin se oikea minulle. Se ainoa oikea rakkaus elämäni aikana. Olet kaikki mitä ikinä haluaisin. Ihana.

Kaikki on hyvin, on vain lllut syviä tunteita ja siitä tilanne johtunut. 🤍

• Anonyymi

elämäsi?
        Oletko varma ettei tulevina vuosikymmeninä, 50 - 80 v, tule joku muu, joka vie sydämesi vieläkin korkeammalle matkalle.

• Anonyymi

K rakastaa

• Anonyymi

Ketä?

• Anonyymi

Mutta vain oikea ottaa!

• Anonyymi

En ole pitkävihainen enkä pikkusielu. Kantsis varmaan tsekata omat viestikansiot ensin, jos niihin vaikka olisi tullut jotain.

• Anonyymi

Miksi. Mitä haluat? Sorry, en usko niin en edes tarkastele viestikansioitani... ;-))

• Anonyymi

Ja miehellä se on jo ollut selvää vuosia. Rakastan häntä koko sielullani. Mitään kauneinta ei olisi eteeni voinut ilmestyä. Herkkää ja välillä tulta ja tappuraa sitä mitä haluan kesyttää ja vierelle tukemaan. Sitä en välillä ymmärrä miksi haluatte pahaa ilmapiiriä lyödä ja toisia satuttaa. Onko oma elämä niin epäonnistunutta, että olette niin,,, en halua haukkua tai syyllistää ketään, mutta ilmapiiriä mitä täällä luotte on niin ala arvoista mitä en voi koskaan hyväksyä. Miehet ei ole ilkeitä toisilleen kuin nyrkin muodossa. Naiset kuin susia! Ymmärtäkää ja antakaa toisten halua rakastaa toisiansa. Olen puhunut. Suu on vapaa!

• Anonyymi

Pidä aloittajaäijä välillä malttia kun kehut erinomaisuuttasi estottomasti, niin joku saattaa jopa jaksaa eläytyä

• Anonyymi

En ole aloittaja vaan mies kommentoimaan hullua pilkkaa mihin ryhdytte .Ymmärrättekö te miten raukkamaista moukkaa käytöstä harjoitatte. Olette kateellisia väliin putoajia jätettyjä ja omaa egoanne mukamas sparraamassa täällä huutelemalla. Huutelunne täällä ei muuta mitään. Vain tosielämässä ihmiset palkitaan ei selän takana tuntemattomana huutelemassa. Elämä jatkuu ja jokainen sen omalla tavallaan muodostaa juuri omakseen. Tie on selvä ja pitäkää omanne

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      109
      10739
    2. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      255
      4636
    3. SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa

SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah
      Maailman menoa
      177
      4009
    4. Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen

No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat
      Maailman menoa
      175
      3490
    5. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      78
      3319
    6. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      78
      3117
    7. Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa

Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58
      Parkano
      37
      3037
    8. Ikävä sinua mies

Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i
      Ikävä
      27
      2550
    9. Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä

Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.
      Maailman menoa
      67
      1805
    10. Kiinnostaa - ei kiinnosta - kiinnostaapas

Selittäkää hämmentyneelle miksi miehiä ei ikinä kiinnosta silloin, kun sitä olisi itsekin kiinnostunut? Sitten kun siirt
      Sinkut
      178
      1637
    Aihe