Oon 25v nainen eikä mua oo nuolta varmaan neljään vuoteen.
Oon mukava, fiksu ja nätti nainen. Alapää on siistitty. Olis ihanaa kun joku mies vois tulla nuolemaan mulle orkun.
Ei tartte kun nostaa mekkoa ja vetää pikkarit jalasta.
Pillun on todella märkä.
Orkun nuoleminen
20
584
Vastaukset
- Anonyymi
Luulempa, että halukkaita nuolioita on jonoksi asti, jos olet todellinen.
- Anonyymi
Trololoo ääliöt
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trololoo ääliöt
Kyllä se tiedetään piretään hauskaa nyt sentään...
- Anonyymi
Missäpäin olet?
- Anonyymi
Laihia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laihia
Laihiaan,Laihiaan lähdettiin keikalle vaan..
Tule tyttö Helsinkiin,niin nuolen pilluasi tuntikausia karhealla kielelläni
Kurt56 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laihiaan,Laihiaan lähdettiin keikalle vaan..
Tule tyttö Helsinkiin,niin nuolen pilluasi tuntikausia karhealla kielelläni
Kurt56Voisin tulla nuolettamamaan Helsinkiin mikäli kyrpäsi on yhtä iso kuin hevosella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voisin tulla nuolettamamaan Helsinkiin mikäli kyrpäsi on yhtä iso kuin hevosella.
No sellanen poninkullin kokoinen vaan
Kurt
- Anonyymi
Joo kyllä maistus
- Anonyymi
Hyi saatana rämesika turskalla
- Anonyymi
Sellainenko peilin kautta näkyy?
- Anonyymi
Maistuis kyllä, mutta itse Porin liki
M43 - Anonyymi
Kiinostaako pidempi fwb suhde?
Mies40 kysyy.- Anonyymi
Kiinnostaa
Anonyymi kirjoitti:
Kiinnostaa
Voitko tehdä treffit puolelle nimimerkin ja kirjoittaa siellä?
Olen tosiaan tuo M40
Tule tutustumaan treffit puolelle🙂
- Anonyymi
Mitäs imet. Painu kurppa pelle sirkukseen.
Missäpäin asut? Itse Varsinais- Suomessa. Laitilassa. 63v. Sinkkumies. Rakastan- nuolemista! Myös- pyllyn nuolemista. Jos siitä tykkäät?
- Anonyymi
Missäspäin oikein majailet niin ehkäpä voitais toteuttaa toiveesi.
- Anonyymi
Älä edes aloita, tuollaista, menee ajatukset , kulli ja tunteet , kaikki vituiksi, kyllä nuolisin tule kylään....Hämppäkyröö
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi rikollista
"Molemmat vangitut ovat osoitetietojen perusteella kotoisin reilun sadan kilometrin päästä Suomussalmelta. Molemmilla on423301Mitä tekee Rebelwerks?
Rebelwerks myy melkein kaiken tavaransa. Onko Rebelwerks menettänyt järkensä? Vai onko hän lopultakin tullut järkiinsä313007Vesa Ahola rehellisin valtuutettu?
Tuli seurattua valtuuston kokous netin kautta. Taitaa valtuutettu Vesa Ahola olla selkeästi rehellisin valtuutettu. Hän161600Oho! Pippa Laukka saa kurimusta tanssiope Marko Keräseltä: "Oli vastaanotto kesken tai ei..."
Toivotaan, ettei Pippa ja Marko tipu jo heti kättelyssä… Tsemppiä Tanssii Tähtien Kanssa -kisaan! Lue lisää: https://w361343Nainen, tuskin muistan koska ollaan nähty
niin pitkä aika siitä on. Suurin ilonaihe elämässäni olit, ja tulevan onnen aamuaurinko. Tunnut niin minun omalta, tutul141215Tere Sammallahti: Sosiaaliturva pois vieraskielisiltä
Hän viittaa Iltalehden juttuun. IL kertoi maanantaina Kelalta saatuun tilastotietoon perustuen, että vieraskieliset muod2201208Jatkoksi ikäero keskusteluun
Mikä oli ensireaktiosi, kun sait tietää teillä olevan vähän enemmän ikäeroa? Tiesitkö alunperin ikäerosta vai missä vaih791112Dmitri Medvedev: Suomi tuhotaan - kukaan ei enää lue heille muumisatuja
Helsinki valmistautuu sotaan ja todennäköisesti valmistelee ponnahduslautaa hyökkäykselle Venäjää vastaan, valittaa Venä182969- 73967
- 46894