Uusin gallup

Anonyymi-ap

Perussuomalaiset ohitti kepun

55

332

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Perussuomalaisten johtoasema oli jo keväällä täysin ylivoimainen.
      Iltalehden selvityksen mukaan jo 332:sta rikoksesta tuomitusta ehdokkaista 28,3 prosenttia edusti perussuomalaisia, ja keskustan 14,8 prosenttia tuomituista ehdokkaista.

      • Anonyymi

        Jep , homostelussa persut on ykkösiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep , homostelussa persut on ykkösiä

        Eli nyt persuillakin kakkonen on ykkönen


    • Anonyymi

      Ainakin oman gallupin mukaan.

      Käy vain raukoille niin, että puolet edustajista menettää paikkansa seuraavissa vaaleissa.

    • Anonyymi

      Johtuuko perussuomalaisten vihervasemmistoviha siitä, kun perussuomalaisia äänestäneillä miehillä meni veltoksi ja naisilla alkoivat vaihdevuodet?

      • Anonyymi

        Ei Persut vihaa ihmisiä sinänsä. Heidän pahoja tekoja he vihaa. Ja potentiaalisuutta niihin he vihaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Persut vihaa ihmisiä sinänsä. Heidän pahoja tekoja he vihaa. Ja potentiaalisuutta niihin he vihaa.

        Maahan tulee väkeä joka ei aiokaan kotoutua. Tällaista toisten rahoilla elämistä Persut vihaa. Ei ihmistä. Ei ole näiden tulijoiden syy että täällä annetaan heille kissanpäivät ikuisesti. Se on vasemmistolaisen järjestelmän syy. Tottakai jokainen tulija ottaa kun annetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maahan tulee väkeä joka ei aiokaan kotoutua. Tällaista toisten rahoilla elämistä Persut vihaa. Ei ihmistä. Ei ole näiden tulijoiden syy että täällä annetaan heille kissanpäivät ikuisesti. Se on vasemmistolaisen järjestelmän syy. Tottakai jokainen tulija ottaa kun annetaan.

        Jatkan. Kuinka paljon maassa on sellaisia jotka eivät halua kotoutua koska heidän säännöt kieltävät sen? Mitä tällaisille pitäisi tehdä? Pitääkö heitä elättää täällä maailman tappiin?

        Veikkaan että sata tuhatta. Paljonko te veikkaatte heitä olevan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei Persut vihaa ihmisiä sinänsä. Heidän pahoja tekoja he vihaa. Ja potentiaalisuutta niihin he vihaa.

        Siksipä heillä pitäisi vihata itseään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksipä heillä pitäisi vihata itseään.

        Miksi. Siitäkö että Persut vihaa toisten rahoilla elämistä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi. Siitäkö että Persut vihaa toisten rahoilla elämistä?

        Persut eivät tykkää järjestelmän hyväksikäytöstä.

        Milloin te vassut havahdutte itsekin siihen että on väärin tulla maahan elämään ikuisesti teidänkin verorahoilla jos yleensä työssä olette?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut eivät tykkää järjestelmän hyväksikäytöstä.

        Milloin te vassut havahdutte itsekin siihen että on väärin tulla maahan elämään ikuisesti teidänkin verorahoilla jos yleensä työssä olette?

        Näin toimii sellaiset jotka eivät halua kotoutua maahan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin toimii sellaiset jotka eivät halua kotoutua maahan.

        Olisi kiva nähdä jos vassut ottaisi nämä tulijaherrat omaan kotiinsa ja elättäisivät heitä omilla rahoillaan. Sitä ei koskaan tapahdu. Vassut törkeästi maksattaa omat intohimonsa veronmaksajilla. Törkeyden huippu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Maahan tulee väkeä joka ei aiokaan kotoutua. Tällaista toisten rahoilla elämistä Persut vihaa. Ei ihmistä. Ei ole näiden tulijoiden syy että täällä annetaan heille kissanpäivät ikuisesti. Se on vasemmistolaisen järjestelmän syy. Tottakai jokainen tulija ottaa kun annetaan.

        Jos kotoutumisella tarkoitetaan sitä, että elättää itsensä ja elelee lainkuuliaista elämää Suomessa, niin kuinkahan moni suomalainen ei ole kotoutunut maahansa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut eivät tykkää järjestelmän hyväksikäytöstä.

        Milloin te vassut havahdutte itsekin siihen että on väärin tulla maahan elämään ikuisesti teidänkin verorahoilla jos yleensä työssä olette?

        Persuilla ja uskovaisilla on yhteistä se, että kummatkin pitävät satua täytenä totuutena.


      • Anonyymi

        Entäs johtuuko äärivihervassudemujen viha perussuomalaisia kohtaan mistä?... Siitäkö, kun Perussuomalaiset veivät varman hillotolpan heidän vaalikeplottelusta huolimatta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persuilla ja uskovaisilla on yhteistä se, että kummatkin pitävät satua täytenä totuutena.

        "Persuilla ja uskovaisilla on yhteistä se, että kummatkin pitävät satua täytenä totuutena."

        Siitä on Perussuomalaisille kyllä sanottu, ettei AnttiL juttuihin voi luottaa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan. Kuinka paljon maassa on sellaisia jotka eivät halua kotoutua koska heidän säännöt kieltävät sen? Mitä tällaisille pitäisi tehdä? Pitääkö heitä elättää täällä maailman tappiin?

        Veikkaan että sata tuhatta. Paljonko te veikkaatte heitä olevan?

        Mikä näitä kotoutumishaluttomia mahtaa yhdistää?
        Se on tämä vihervassarien lempiuskonto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisi kiva nähdä jos vassut ottaisi nämä tulijaherrat omaan kotiinsa ja elättäisivät heitä omilla rahoillaan. Sitä ei koskaan tapahdu. Vassut törkeästi maksattaa omat intohimonsa veronmaksajilla. Törkeyden huippu

        Vassut osaa työntää kätensä toisten taskuihin ja Vaseliiniliitossa ollaan sitä mieltä että varastaa saa, jos rahaa ei ole.


      • Anonyymi

        Jep näin se on!!!


    • Anonyymi

      PS järjestää aina gallupeja ennen rasismirähinän, sillä nousee kannatus.
      Tällä kertaa sen järjesti tarkoituksella Keskipöljä.

      • Anonyymi

        Hänen takinkääntönsä oli minulle yllätys. Luulin, että hän ei sitä koskaan tekisi.


      • Anonyymi

        Kaikkosen puolueensa puheenjohtajana puhuessa mamuista roisto pummeina ei yhtä ensimmäistä rasismikohua. Teemun puhuessa heikkolaatuisista tulijoista meinasi hallitus kaatua rasismikohuun mikä ei ota loppuakseen siitä oppositio vassarivaltamedioiden avustuksella pitää enemmän kuin hyvän huolen. Saman vassarivaltamedian opposition tavalla odottaessa kuin pienet lapset joulupukkia mitä Teemu seuraavaksi sanoo jotta he voi nostaa siitäkin rasismikohun. Joiden luomisesta syyttävät aina persuja sen ollessa he itse, joka niitä rasimikohuja tehtailevat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänen takinkääntönsä oli minulle yllätys. Luulin, että hän ei sitä koskaan tekisi.

        ""Hänen takinkääntönsä oli minulle yllätys.

        JOS kyseessä olisi ollut kuka vaan vasu tai vihreä, TAKINKÄÄNTÖ ei olisi yllätys alkuunkaan, kunhan paikka hillotolpalle olisi auki.....


    • Anonyymi

      Mutta persu pettää aina.

      • Anonyymi

        Vihervassari pieree.


    • Anonyymi

      Aloittaja on ilmiselvästi aineissa. Tuoreen gallupin mukaan perussuomalaisia valuu jopa demareihin.

      "– Perussuomalaisten kannatus duunaritaustaisten keskuudessa on nyt noin 20 prosenttia, kun aiemmin se on ollut jopa 30 prosenttia tai enemmän. Puolue on menettänyt asemiaan työväen suosituimpana puolueena SDP:lle, Turja toteaa."

      https://yle.fi/a/74-20180820

      • Anonyymi

        Työväenpuolue Perussuomalaiset on kuollut, Kopiopersu. PS toistaa NSDAP:n historiaa.


      • Anonyymi

        "Tuoreen gallupin mukaan perussuomalaisia valuu jopa demareihin."

        Tuo väitehän oli selvää huuhaata, koska Perussuomalaisten kannatus NOUSI RAJUSTI, silloinhan SDP:ltä (tai sen siskoilta, joilla kannatus SYÖKSYI) on tullut kannattajia Perussuomalaisiin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Työväenpuolue Perussuomalaiset on kuollut, Kopiopersu. PS toistaa NSDAP:n historiaa.

        Entiset työväenpuolueet Vaseliiniliitto ja demarit on nykyään mamu-, pride- ja woke- puolueita. Afganistanissa, Irakissa tai Syyriassa tuskin kannattaa järjestää Pride-marsseja.


    • Anonyymi

      Perusjuomalaisilla riittää näitä mielikuvitusgalluppeja 😆

    • Anonyymi

      Oltiin seonbaarissa, puhuttiin politiikkaa, kolme meistä paikallaolleista oli perussuomalaisten kannattajia, eikä siellä ketään muita ollutkaan.

      • Anonyymi

        Paitsi ettet sinä ap edes muista montako vuotta siitä on, kun viimeksi kävit ulkona sinulta sitä kysyttäessä. Sinun istuessa pierukuutiossasi verhot kiinni koko kesän kertaakaan ulkona käymättä. Koska käytät kaiken valveille olemasi ajan persujen mustamaalaamiselle s24 palstoilla ilman mitään muuta elämää kuin em.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi ettet sinä ap edes muista montako vuotta siitä on, kun viimeksi kävit ulkona sinulta sitä kysyttäessä. Sinun istuessa pierukuutiossasi verhot kiinni koko kesän kertaakaan ulkona käymättä. Koska käytät kaiken valveille olemasi ajan persujen mustamaalaamiselle s24 palstoilla ilman mitään muuta elämää kuin em.

        Persujen mustamaalaus on kokopäivätyötä, mitään muuta elämää en kaipaa.


    • Anonyymi

      Gallup on tehty Päivän persun toimituksessa ja siinä on haastateltu yhtä henkilöä.

      • Anonyymi

        Pelkkää Totuutta , On Oman Puolueemme Suommen Uutisien Galluppi !!


      • Anonyymi

        "Gallup on tehty Päivän persun toimituksessa ja siinä on haastateltu yhtä henkilöä."

        Mutta silloinhan tulos on yhtä luotettava kuin viimeisin Demareiden puoluekokouksessa pidetty YLE:n gallup!!!


    • Minulla hieman toisenlaista tietoa peruSSuomalaisten kannatuksesta.Aloittajalla ilmeisesti jokin toinen lähde kuin itselläni.

      https://yle.fi/a/74-20180821

      • Anonyymi

        Aloittaja on tilannut Venäjän keskusvaalilautakunnalta "paremman gallupin".


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on tilannut Venäjän keskusvaalilautakunnalta "paremman gallupin".

        Mahdollisesti? toki hänellä voi olla myös lähteenä Suomen Uuutiset tai jokin muu persujen
        ''tietoitusväline''jossa kerrotaan persujen käsitys heidän kannatuksestaan ja muutoinkin toisenlainen näkemys asioista kuin mihin olemme tottuneet.Sillä persuillahan on ihan oma ymmärrys totuudesta.


      • Anonyymi
        Tapio-Tre kirjoitti:

        Mahdollisesti? toki hänellä voi olla myös lähteenä Suomen Uuutiset tai jokin muu persujen
        ''tietoitusväline''jossa kerrotaan persujen käsitys heidän kannatuksestaan ja muutoinkin toisenlainen näkemys asioista kuin mihin olemme tottuneet.Sillä persuillahan on ihan oma ymmärrys totuudesta.

        Persun kieroa mieltä voisi käyttää hyväksi metalliteollisuudessa. Sen mielen avulla vahvinkin terästanko vääntyy hetkessä korkkiruuviksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persun kieroa mieltä voisi käyttää hyväksi metalliteollisuudessa. Sen mielen avulla vahvinkin terästanko vääntyy hetkessä korkkiruuviksi.

        Ap toistaa vain persujen oppi-isän Göbbelsin oppeja:

        "Kun kerrot valheen, kerro iso ja pysy siinä. He pitävät valheensa, silläkin riskillä, että näyttäisivät naurettavilta.”

        Tärkeintä ei ole totuus vaan valehdella itselleen ja muille!


      • Anonyymi

        "Minulla hieman toisenlaista tietoa "

        Sinun tietosi perustunee Rysselissä tehtyyn puolueenne SSDP:n venajamielisen ryhmän sisäiseen kyselyyn?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on tilannut Venäjän keskusvaalilautakunnalta "paremman gallupin".

        "Aloittaja on tilannut Venäjän keskusvaalilautakunnalta "paremman gallupin".

        Niin eikös meidän nykyisten oppositiopuolueiden KAIKKI mepit ole siellä Brysselissä venajamielisessä liittoumassa, josta saavat luotettavaa tietoa suomeen levitettäväksi???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persun kieroa mieltä voisi käyttää hyväksi metalliteollisuudessa. Sen mielen avulla vahvinkin terästanko vääntyy hetkessä korkkiruuviksi.

        "Persun kieroa mieltä voisi käyttää hyväksi metalliteollisuudessa. Sen mielen avulla vahvinkin terästanko vääntyy hetkessä korkkiruuviksi."

        Äärivihervassudemun puupäästähän tuo ei onnistuisikaan, autuaita he kuitenkin ovat, sillä he eivät huku!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Aloittaja on tilannut Venäjän keskusvaalilautakunnalta "paremman gallupin".

        Niin eikös meidän nykyisten oppositiopuolueiden KAIKKI mepit ole siellä Brysselissä venajamielisessä liittoumassa, josta saavat luotettavaa tietoa suomeen levitettäväksi???

        Persuilla on oma oppinsa Venäjällä nuorisoleirillä saanut Tynkkynen Brysselissä. Halla-aho EU:ssa ollessaan vei persut Venäjä-mielisten ryhmään.


    • Anonyymi

      Kohta ohittaa myös Demutkin, joiden kannatus on/olisi jatkanut syöksyään ilman siskojen tukiääniä viime YLE:n kyselyssä, joka oli ilmeisesti tehty Demareiden puoluekokouksessa!!!

      • Anonyymi

        Kylläpä sinulla on fiksuja siskoja, onko niitä montakin?


    • Anonyymi

      Ei ole mitään merkitystä ohittiko PS jonkun. Se ei tule enää olemaan
      hallituksessa, ellei Kokoomus voita taas vaaleja. Silloin Orpon ja
      Purran liitto jatkuu.

    • Anonyymi

      Mutta VAIN gallupeissa = populistista perseilyä 💩

    • Anonyymi

      Kaksi marginaalipuoluetta samoilla prosenteilla, IHAN SAMA!!!

    • Anonyymi

      Perseet on perseitä, ei KUKAAN, ei EDES KOKKELIT, voi ottaa perseitä kumppanikseen, miinuksia LIIKAA!!

      • Anonyymi

        Lapanen on niin ahne, että PS kelpaisi sille suurella todennäköisyydellä uudestaankin
        ja KD menisi varmasti mukaan. Sari ja Riikka ovat samaa maata.
        RKP tuskin, vaikka se jokaisessa hallituksessa onkin ollut yhtä lukuunottamatta..


    • Anonyymi

      PERSEET EI YMMÄRRÄ MAAHANMUUTTOA, EIKÄ MAAHAN TULEVIEN TOISTEN TARKOITUSTA, AINOASTAAN " MEKKO PILVIIN, JA SALAA KATTOMAAN PIKKAREITA, tämmöstä vätyksiä ne on . . . . . . . .

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe