Mitä ihmeen nyrkkiä aseman kehittämiseen tarvitaan?
Se mikä asemalta puuttuu ei ole turhake kahviautomaatti vaan erillinen katettu suojattu /vartioitu parkkialue, jonne voi jättää autonsa turvallisesti useammaksi päiväksi. Lämmityspistoke plussaa.
Maksullisena toimintana tietenkin.
Nyrkki kehittää juna-asemaa
11
1177
Vastaukset
- Anonyymi
..joku puucee siihen p-paikan nurkalle..
- Anonyymi
esim.polkupyörävuokraamo
- Anonyymi
Kuinkahan paljon niitä polkupyöriä vuokrattiin, olis mukava tietää? Karvas hinta näytti olevan ja mettästä haettiin jos vuokrasit. Oikein äly ja väläys
- Anonyymi
Mitä sanoo jotta se suunnittelija jonka mielestä asema on ruma.
- Anonyymi
Nyt ne suunnittelee kaikki jotka olivat vastaan Ostoa heeee heeee
- Anonyymi
Valtatielle valoja aseman risteykseen asti.
Pimeyden valtakunta ? - Anonyymi
Eikö autoissa ole valoja?? Vai mitä höpisette??
- Anonyymi
Odotus salin kahvioon toimintaa ja olutta, pikku purtavaa, kesällä jäätelöä.
- Anonyymi
Kun ylipäänsä talvella pääsisi lämpimään odottamaan junaa tai kyytiä kotiin.
- Anonyymi
Mihin Ely-piiriin Parkano kuuluu, kun kukaan ei huolehdi paikkakunnasta.
Mitä kaupungintalolla harrastetaan.
——-Pimeyden Valtakunta—— - Anonyymi
Kun tulis sellainen vanhanajan ravintola jossa olis kunnanjohtaja ja ja luottamus henkilöt kännipäissään ja joku kiva nainen tyrkyllä joka antaisi juopoille kun eivät kotona saa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392407
- 561372
- 841313
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...371295- 631201
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39924Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122808- 31751
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi23606Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58586