Onko täällä muita, joilla on Amex Platinum Suomessa?
Nyt kun kampanjabonukset ovat nousseet 150 000 pisteeseen, mietin onko kortti ”maksanut itsensä takaisin” muilla jo ensimmäisen vuoden aikana.
Millaisia kokemuksia teillä on ollut pisteiden käytöstä — Avios, Finnair Plus tai Hilton? Onko joku kokenut että vuosimaksu (760 €) on ollut perusteltu bonusten ansiosta?
Itse olen kokeillut Avios-siirtoja, mutta kiinnostaisi kuulla muiden taloudellisia näkökulmia ja laskel
Amex Platinum kannattaako Suomessa?
4
667
Vastaukset
- Anonyymi
Jos käytät matkustamiseen kymmeniä tuhansia vuodessa, niin varmaati saat eduille vastinetta. Esimerkiksi, jos matkustat työn puolesta paljon ja maksat kaikki itse ja teet matkalaskun, niin voit saada rahoille vastinetta. Muuten tuosta hyötyy vain Amex ja ego.
Ei ole kokemusta, mutta vois maksaakin itsensä takaisin noiden pisteiden kanssa. Tarttis vaan tuon linkin.
- Anonyymi
Mulla on toi kortti ja noi edut (pääosin lounget, pier zero ja dining by amex) ovat kyllä sen kuukausimaksun arvoisia ja noi liittymispisteen erittäin kiva ja arvokas lisä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2593161Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.731232- 661163
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180948Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47866- 47799
- 60799
- 40701
- 45682
- 39678