Pistin pizzan uuniin

Anonyymi-ap

Apetit pizza. Hieman sitä tuunaan eli ten siihen parannuksellisuuksijanmavullisteisuuteen, jotta suussain oikein ihanasta maistuloitseteistölöisi.

Kilikilkilikilikili.

Voittoisasti jopa tappiopinta-alalt ( taloudellinen tappiotilanne kääntynyt voitoksi eurollisuksis kiitos järjestelmän aukotomauujen siinä mhin olen sitoutunut, koska voittoisa äly on se, mikä jyllää, mikä on suunnitelman teko ja siinä pysymistä kikes nöyryyjellisyyjes.

Kerron kohta lisää kun piza länpenee uunis. Stay tuned, hyvää eväskommenttii tiejos.

Seleg Urge

24

301

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuolla uunissa se lämpenee, nälkä olis jo.

Vaikee venailla.

Liikuntakin siis harjoitttu tänään ja syyvä tekee suullain mieli. Maha hutaa Hoosijannaataansa, että hyvvää evästä sinnepäinkin.

Lihassälli kovasälli,

Selef "lihasmassasteisuus" Urge

• Anonyymi

Nyt on kuumahko pizsa mun vieres. Mulla on kivaa nyt. Jännitää, miltä maistaa mahtaa. On kyllä sinohomejuustoin ja eetamilla lisätuunattu eli juustossa löytyy. Ketsuppijakin vielä pistin on the toppiin.

Annan jäähtyy, kohta se syömäisyys alkaa.

Hieron käsijäni vastakain tyytyväisenä, enemmän kuin tyytyväisenä, on auvoisuus pian suullisuus, mahalisuus.

Pizzan vieressä raastavasti odottaen että milloin se jäähtyy tarpeeks istuen kuolaten,

Selef Urge

• Anonyymi

söin. tarpeeksi.kylläinen.oli hyvää.

Selef Urge

• Anonyymi

Mikä diaknoosi sinulla mahtaa olla !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"istuen kuolaten"...samaistuu koiraan...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Veikkaan, että on neukkulan trolli tai asperger...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Veikkaan, että on neukkulan trolli tai asperger...

Syvästi traumatisoituneelta ja itsetunnottomalta vaikuttaa ja vetää siksi valheellista, päinvastaista roolia. On ehkä alistettu, uskonnonuhri, hänkin. Että tässä mielessä ymmärrettävä. Ei mikään elämänsankari, todellakaan.

Lohduttautuu ylensyömällä. Taitaa olla melkoinen punkero äidinpoika. Rahaa hällä kyllä on, mutta ei todellista uskoa itseensä. Ei hän ketään petä, vaikka yrittää.

Mutta potkua persuuksilleen silti tarvitsee, nousemaan tuosta henkisestä kuopastaan, ryhdistäytymään. Ja lopettaa heng. harhaopettajan, huijari L. Mellerin (ym:iden helluntailaisten jenkki-) sotapropagandan kuuntelut.

Tämä on lähimmäisenrakkautta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Syvästi traumatisoituneelta ja itsetunnottomalta vaikuttaa ja vetää siksi valheellista, päinvastaista roolia. On ehkä alistettu, uskonnonuhri, hänkin. Että tässä mielessä ymmärrettävä. Ei mikään elämänsankari, todellakaan.

Lohduttautuu ylensyömällä. Taitaa olla melkoinen punkero äidinpoika. Rahaa hällä kyllä on, mutta ei todellista uskoa itseensä. Ei hän ketään petä, vaikka yrittää.

Mutta potkua persuuksilleen silti tarvitsee, nousemaan tuosta henkisestä kuopastaan, ryhdistäytymään. Ja lopettaa heng. harhaopettajan, huijari L. Mellerin (ym:iden helluntailaisten jenkki-) sotapropagandan kuuntelut.

"On ehkä alistettu, uskonnonuhri, hänkin."

En kyllä pidä ketään lastenmurhaajien siunaajaa uskonnon uhrina.

Jos ihmisellä on empatiakykyä ja lähimmäisenrakkautta, kuten Jeesuksen seuraajalla tulisi olla, niin ei pysty olemaan noin sokea sekä välinpitämätön toisten kärsimyksille, että kirjottelee tänne vaan jotain puutaheinää syömisistään ja juomisistaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vithuilua tuo on . Rakkaus ilman Totuutta ei ole tosijaankaan Lähinmäisestäkään kohtaan syhänmessä sykkivää rakkauta. Sä inhoot mua, et tosijaankaan rakasta lähinmäisenä, puheenpartesi sen paljastavat:

" Syvänmenkyllyyjestä suusto kukkii. "

Herra ja mä tiejänme että sanalisuutesi eivät kuvaa henkistä tilaani tai muutenkaan, ou ou oooo, ou ou ooooo ooo oo!

Selef Urge

• Anonyymi

Onko s olluy koskaan töissä, mistä hänellä rahaa olisi ellei peri jotain joltain, ei syömällä rahaa tule.

• Anonyymi

Ei ole omasta työn teostaan koskaan maininnut. Ilmeisesti varakas perijä. No, hyvähän ne rahat on itse käyttää, syödä pois ja nauttia elämästään.

• Anonyymi

Oon ollu , rahaa on tullut ja tulossa vaikka mistä, työpalkka on aika pieni osuus kun vertaa vaikka puukauppaloista saatuihin maneihin, ynnä vuokratuloihin. Sulle tulee vain paha mieli jos alkaisin sulle tarkenmin avautumaan yksityiskohjís ja euroloisis, slow Joe...

Kyllä jotkut tekee isoa pisnestä mukbangattamalla vijeoissaansa japarhaat ahmatit ahmattikisoissa.

Selef Urge

• Anonyymi

Mikä pizza oli kyseessä jauheliha vai mikä?

• Anonyymi

Njadu-pepperoni pizza. Oli oikeastikin tuunattuna senmoinen että ostin uuven samanlaisellisen pihtsan valmiiksi pakastimeelliseen siihen hetkeelliseen kun tekee mieli pitsatella suulliteisella hymyhuulisteisella.

https://www.youtube.com/watch?v=oNjQXmoxiQ8&list=RDoNjQXmoxiQ8&start_radio=1

Selef "Nöyrällinen Pojallisuus Sällisteisellistyneisyyvestä tinkimättä ja unohtamatta että sälleistä sällein olen sällinä" Urge

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Njadu-pepperoni pizza. Oli oikeastikin tuunattuna senmoinen että ostin uuven samanlaisellisen pihtsan valmiiksi pakastimeelliseen siihen hetkeelliseen kun tekee mieli pitsatella suulliteisella hymyhuulisteisella.

https://www.youtube.com/watch?v=oNjQXmoxiQ8&list=RDoNjQXmoxiQ8&start_radio=1

Selef "Nöyrällinen Pojallisuus Sällisteisellistyneisyyvestä tinkimättä ja unohtamatta että sälleistä sällein olen sällinä" Urge

Vai olikohan se njau-salami pihtsa....enpä ookkaan ny siitä saletti kunpaa makkaraa mainijota siinä oli. Mulla olisi ollut valmiina lisä pepperonit ittelläeilen siihen pitsaan, mutta unohtu laittaa se siihen kun " jäin muuta miettimään sankarillisesti".

Selef Urge

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vai olikohan se njau-salami pihtsa....enpä ookkaan ny siitä saletti kunpaa makkaraa mainijota siinä oli. Mulla olisi ollut valmiina lisä pepperonit ittelläeilen siihen pitsaan, mutta unohtu laittaa se siihen kun " jäin muuta miettimään sankarillisesti".

Selef Urge

Herää. Sinussa ei ole mitään sankarillista. Olet selkärangaton ruikuttaja, pelkuri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Herää. Sinussa ei ole mitään sankarillista. Olet selkärangaton ruikuttaja, pelkuri.

En ole pelkuri. Selkärankakin on paikoillaan kuten kuuluukin.

Väärää totistajaa Herra vihaa?

Selef Urge

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole pelkuri. Selkärankakin on paikoillaan kuten kuuluukin.

Väärää totistajaa Herra vihaa?

Selef Urge

Oletko käynyt armeijan?

• Sait siis Herraltamme Saatanalta parannuksen tautiisi, kun uhrasin lenkinpätkän grillissä?

• Anonyymi

No, kiitäpä häntä.

• Anonyymi

Olen rukoillut jo kauvan sittten että haluan Jumaan käjestä kaiken, tukistukset ( kuritukset ) ja silitykset.

saatanalta en halua yhtään mitään.

Jumalalta haluan sen mitä olen saava, sillä olen Häneltä saamaani ollut tyytyväinen niin hyvää on huolenpitoisuutekselisuutensa mua kohtaan ollut, pitkämielinen rakkautensa

https://www.youtube.com/watch?v=bDMCwSP5nf0&list=RDoNjQXmoxiQ8&index=4

Selef Urge

• Anonyymi kirjoitti:

Olen rukoillut jo kauvan sittten että haluan Jumaan käjestä kaiken, tukistukset ( kuritukset ) ja silitykset.

saatanalta en halua yhtään mitään.

Jumalalta haluan sen mitä olen saava, sillä olen Häneltä saamaani ollut tyytyväinen niin hyvää on huolenpitoisuutekselisuutensa mua kohtaan ollut, pitkämielinen rakkautensa

https://www.youtube.com/watch?v=bDMCwSP5nf0&list=RDoNjQXmoxiQ8&index=4

Selef Urge

Ongelma on nyt siinä kumpi noista satuhahmoista sinut paransi. Et voi tietää ja Herramme Saatana ottaa aina osansa....

• Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

Ongelma on nyt siinä kumpi noista satuhahmoista sinut paransi. Et voi tietää ja Herramme Saatana ottaa aina osansa....

he-ma, mars sitä Jane Fonda -väikkäriä tekemään! Milloin se valmistuu?

• Anonyymi

Ei selehvi armeijaa ole käynyt peräkamariperijä taitaa olla kyseessä, äitin ainut poikuli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä

kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.
      Maailman menoa
      156
      5819
    2. Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe

Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido
      Maailman menoa
      84
      3273
    3. Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin

Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t
      Ähtäri
      100
      1831
    4. On se tullut jo ihan kaikilta osin selväksi

Ei tämä meidän juttu tule koskaan etenemään.
      Ikävä
      124
      1190
    5. Montako naista

On menossa mun lisäksi?
      Ikävä
      15
      1124
    6. Tässä on sielunkumppanisi postilaatikko

Laita postia sielunkumppanillesi 💌❤️
      Ikävä
      65
      1111
    7. Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota

"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain
      Maailman menoa
      78
      993
    8. Koska me aloitetaan meidän loppuelämä?

Oisko jotain ehdotuksia....
      Ikävä
      58
      990
    9. Rekkautumispakko olisi hyvä...

Kirjoittajat saisivat kasvot ihan eri tavalla. Mitä olet mieltä moisesta?
      Sinkut
      159
      865
    10. Olet edelleen uskomaton

Halusin vain kertoa, että olet edelleen mielessäni pysyvästi. Anteeksi, etten saa ajatuksia irti sinusta. Olet... niin p
      Ikävä
      27
      865
    Aihe