Rekkautumispakko olisi hyvä...

Kirjoittajat saisivat kasvot ihan eri tavalla.
Mitä olet mieltä moisesta?

157

805

3Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pankkitunnuksilla joo vois olla hyvä. Loppuisi paskanjauhanta kuin seinään.

• Anonyymi

Joo ja vielä saldolle alaraja, millä voi kirjautua. Suoli Gold!

• Anonyymi
        UUSI

No todellakin loppuisi. Kuka luovuttaisi pankkitunnuksensa Suomi24:lle? 😂

xLiner

• Anonyymi
        UUSI

Loppuisi tämäkin palsta, kun ei oli kommentoijia.

Kaikki eivät halua "kasvoja" tai ole muutenkaan tuomassa persoonaa esille, tai etsimässä seuraa, mikä on näiden rekattujen salainen toive.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Loppuisi tämäkin palsta, kun ei oli kommentoijia.

Kaikki eivät halua "kasvoja" tai ole muutenkaan tuomassa persoonaa esille, tai etsimässä seuraa, mikä on näiden rekattujen salainen toive.

Niputatko esim tämän palstaäijän mustasysänhahmon saman lipun alle? Kaikki loput hahmot on muuten saman jannun, valitan

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niputatko esim tämän palstaäijän mustasysänhahmon saman lipun alle? Kaikki loput hahmot on muuten saman jannun, valitan

Samaa pskaa olette kaikki.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa pskaa olette kaikki.

Mennään tällä. T naiselta

• Anonyymi
        UUSI

Järki ja tunteet olisivat enemmän läsnä palstalla, jos olisi rekkautumispakko? Minusta olisi hyvä juttu, ikärajat oltava myös tiettyjen otsikkojen alle. Luku ja kirjoitusoikeudet myös oltava valintoja, jos hölmöilee voi ne menettää (jäähy mahdollisuus). Näin mielipiteiden vaihto pysyisi enemmän järjellisenä palstalla?

• Anonyymi

Vastustan jyrkästi. Olen aina ollut vapauksien kannattaja!

-keinovaginamies-

• UUSI

Kiitos tästä.

• Anonyymi

Eipä se oikeastaan mitään muuta, tunnistettavuus helpottuu siinä kaikki. Nykysysteemillä ja toimivuudella huonompi vaihtoehto.
      -kirjautumaton ex-lukka

• Anonyymi

Se ei riitä. Pitäisi tunnistautua, että saataisiin kiinni perseilijät.

Pankkitunnuksilla tunnistautuminen ja tästäkin lääväsyä voidi tulla asiallisempi.

• Anonyymi
        UUSI

En itsekkään enää lähde maalitauluksi. Perseilijät saa liikaa etuja täällä...

Miksi en nauttisi itsekin niistä?

Nyt ne kollot haukkuu toisiaan. 😄

• UUSI

Kiitos tästä.

• Anonyymi

Noh joo. Olenhan minäkin ollut rekkautuneena ja nimimerkillä. Ja allekirjoitan edelleen sanomiseni. Ei juurikaan mikään muuttuisi.

Kyllä trollit keksii keinot. Parempi vain olla välittämättä provosoivista ja hyökkäävistä viesteistä. Höpiskööt itsekseen. Siinä saattaa jossain vaiheessa tulla kyllästyminen, koska kukaan ei lähde siihen.

>simiti<

• Anonyymi

Mjaa-a

No siis lähtökohdan tulisi (eettisesti) olla oikea. Ja se onkin.

Mutta sitten eteen ilmestyy matemaattinen ongelma (mistä kukaan ei halua kuulla, koska viivan alta putoaisi pohja).

(hihitystä)

• Anonyymi

No mikä jottei. T. Mennytmies

• Anonyymi

Sinällään voisi joihinkin vaikuttaa suotuisammin. Itse taas olen samanlainen nimimerkillä, kuittauksella ja anonyyminä ilman tunnistettakin. Tosin en täällä jätä kuittaamatta, kun välttyy monen anonyymin pulinoiden sekoittumisilta niin.

Jasu

• Anonyymi

Kuuntele nyt itseäsi

Jos sinun idea on kehittää (hämmentää) kaaosta, niin voitko (lyhyesti) esitelmöidä kuinka se tapahtuu?

On tässä nyt kaikenlaisia joulukoristeita nähty.

(naurua)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuuntele nyt itseäsi

Jos sinun idea on kehittää (hämmentää) kaaosta, niin voitko (lyhyesti) esitelmöidä kuinka se tapahtuu?

On tässä nyt kaikenlaisia joulukoristeita nähty.

(naurua)

suora ja rehellinen kuvastaa aika hyvin jasun toimintaa, eikä suuremmin vaadi esitelmöintiä ollakseen toimivaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

suora ja rehellinen kuvastaa aika hyvin jasun toimintaa, eikä suuremmin vaadi esitelmöintiä ollakseen toimivaa

Vaaralliset sanat

Kun ihmisolento tulee tilaan, jossa hän on ”suora & rehellinen”, niin mikä on lopputulos?

Katastrofi

(hirn)

• Sun haliruttaus on jäänyt mun vellikelloon aloituksesta, joka poistettiin. Se jaksaa lämmittää joka kerta, kun avaan palstan. 🤗

• Minun on vaikea hyväksyä pakotteita, vaikka itse kirjoitan rekattuna. Suhtaudun huonosti määräyksiin ja käskytykseen. Rajoitukset saattaisivat myös karkoittaa kirjoittajia palstalta.
      Minua ei haittaa, jos joku haluaa kirjoittaa anonyymisti, mutta ihmisten pitäisi oppia käyttäytymään kohteliaasti myös keskustelufoorumeilla. Valitettavasti kaikki eivät ole sisäistäneet tätä sääntöä.

Aihe on ristiriitainen. Varmasti tästä ollaan montaa mieltä.

• Anonyymi

Se olisi hyvä keino saada minut lopettamaan tänne kirjoittaminen.

• Anonyymi

noh kumpiko osapuoli siitä hyötyisi enemmän, sinä vai lukijat :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

noh kumpiko osapuoli siitä hyötyisi enemmän, sinä vai lukijat :)

Sen päättäköön jokainen itse omalla kohdallaan. Itse en koe, että hyötyisin siitä mitään.

• UUSI

Kiitti mielipiteestä.

• UUSI

Kiitos tästä.

• Anonyymi

Sun kasvot on jo menetetty, en haluais samaa kohtaloa

• Ohi meni, että pölinä kävi.

• Anonyymi
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Ohi meni, että pölinä kävi.

En ihmettele

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En ihmettele

Käy ihan vapaasti joka ketjuun ilkeilemässä. Ne menevät aina ohi ja tulevat menemään. Sulla on paha olla, ei mulla.

• Anonyymi
        UUSI

Haluasitko muita tai jotain tiettyä henkilöä netin humpuukihahmojen taakse henkilöivä katkera räpätäti kertoa lisää? T naiselta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En ihmettele

Tapa ittes. Sivusta. Oot kirjoitellu itse tänne vastaavia tuuleen huudellen, niin siinä on samaa tavaraa. Miltä tuntuu?

• Anonyymi
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Käy ihan vapaasti joka ketjuun ilkeilemässä. Ne menevät aina ohi ja tulevat menemään. Sulla on paha olla, ei mulla.

No se on ainakin vissi ja varma asia palstaäijä, että tuolla luuserilla on paha olla ja tämän hänen vihan pitäisi olla kaikkien intressi ja asia. Narsistista ajattelua

• Anonyymi

En kannata. Jäisi kirjoittamatta tänne.

En ole saanut tehtyä itselleni tunnuksia edes sanomalehtien mielipidekirjoituksiin, missä voin lukea niitä. Jos en voi lukea, jätän ne väliin ajatuksella, ettei olisi edes kiinnostanutkaan.

Nämä sivut ovat nykyisin kaukana sellaisesta trollauksesta, mitä ne olivat joskus ennen.

• Anonyymi

Naamakuvat? Galleria? Tikkataulu?
      Joku aina ottaa tämän rekisteröinnin aiheeksi. Autoja rekisteröidään.
      Vilma

• Anonyymi

Kiusaaminen vähenisi ja ylläpito tietäisi kuka on nimimerkin takana oikeasti.

• Anonyymi
        UUSI

Kyllä juuri näin ja voisivat konsultoida poliisia aina tarpeen tullen. Vanhoina aikoina nämä kansan kärhämät saattoi jopa olla ns verkkopoliisin riesana kun tämä modernisaation aika haki muotoaan. Vrt se sanoi minua k-päähäsi mitä minä nytten teen jne En muuten vastaisi näin ellen tietäisi kommentin takana olevan sensaationhakuisuutta. Vähän sama asia kuin elämyshakyisuus, en hyväksy

• UUSI

Kiitos tästä.

• Minulla on kaksi nimimerkkiä ja vaihtelen niitä fiilisten mukaan. Gattino on näistä nimimerkeistä se fiksumpi, jonka suuhun ei lapsellisuudet sovi.
      Typerät jutut päätyvät toiselle nimimerkille.

Nimimerkkini eivät keskustele keskenään ja käyttäytyvät korrektisti muita kohtaan.

• Rekku, muumi, rekku pankkitunnistautumisella, ihan sama, ei isompaa vaikutusta mihinkään.

Kysymys on puhtaasti siitä, että jos palstaa ei tosiasiallisesti moderoida aktiivisesti ihmisolentojen toimesta, niin ei ole mitään väliä rekkautumisen kanssa.

Toinen tanakampi vaihtoehto ja edullisesti ilman modeja on se, että pitää rekkautua pankkitunnuksilla ja käyttäjänimi on sitten se nimi mikä pankkitunnuksillakin on ja tietysti asuinpaikkakunta näkyy profiilista myös. Jos päälle vielä saataisiin passikuva, niin oltaisiin maalissa. Mikään ei voita vanhaa kunnon häpeärangaistusta, mutta valitettavasti se on perustuslain perusteella mahdoton ratkaisu nykyisellään.

Mutta ennen kuin edellisestä jompi kumpi tai mieluiten molemmat palstalla toteutuvat, on se ja sama onko rekattu vai ei ja se miten rekkaus on tehty on vielä vähäpätöisempi asia.

• Anonyymi
        UUSI

Kannatti käydä yytsimässä😉

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ette saa mua murrettua toista kertaa, että voit pyyhkiä yytsimisillä persettäsi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No mitä se sinä olet käynyt sitten yytsimässä- pasikuvia vai pankkitilejä? Sivusta facepalm

• Anonyymi
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Ette saa mua murrettua toista kertaa, että voit pyyhkiä yytsimisillä persettäsi.

Miksi palstasetä vaihdoit välilehteä, eli nicciä kesken blaastin- oli varmaan vahinko? Nämä autuaasti vaan jakavat uskoa😆

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi palstasetä vaihdoit välilehteä, eli nicciä kesken blaastin- oli varmaan vahinko? Nämä autuaasti vaan jakavat uskoa😆

Jaksavat* mutta myös jakavat uskoa

• Kaipaan aikaa jolloin Suomi24:ssa sai anonyyminäkin lisätä nimimerkin. Tämä pienensi kuilua anonyymien ja rekkautuneiden välillä. Oli kiva tunnistaa myös anonyymit kirjoittajat.

• Anonyymi
        UUSI

Sama kokemus itsellä, tykkäsin visuaalisesta ilmeestäkin enemmän.

• UUSI

Kiitos tästä.

• Anonyymi

En huomaa kiusaamista tai sitten valitsen otsikon perusteella minkätyyppistä asiaa sisältävän avaan lukeakseni. Ei minua kiinnosta teidän persoona vaan kirjoituksen asia. Siihen vastaan jos tuntuu että on sanomista. Kirjautumisella ei ole ainakaan minulle mitään merkitystä.

• Anonyymi

"Ei minua kiinnosta teidän persoona vaan kirjoituksen asia. Siihen vastaan jos tuntuu että on sanomista."

Olen täysin samaa mieltä. Mä kirjoitan täällä asioista ja vaihda ajatuksia. Ei mua kiinnosta tuntea ketään täällä sen paremmin.

• Anonyymi

En pidä sanasta pakko oikein missään yhteyksissä. Pakko harvoin tuo kestäviä tuloksia. Lähtisin mieluummin miettimään rekkautumista kannustimien kautta. Mitä hyötyä rekkautumisesta olisi anonyyminä pysymiseen verrattuna?

Minähän olin jo rekattu, mutta joko itse söisin jotain tai sitten S24-uudistuksen yhteydessä jotain meni rikki enkä ole päässyt enää kirjautumaan tililleni.

Aletheias

• UUSI

Kiitos mielipiteestä. 👌

• Anonyymi
      UUSI

Luulisi että sinäkin entisenä yrittäjänä ymmärrät sen, et tämän alustan ylläpito tulee mainostuloista.
      Eikun siis ethän sä voikaan ymmärtää, koska olit ”Yrittäjånä” vain pari vuotta, ja vedit kioskin konkurssiin. Ymmärsit kuitenkin ennen konkkaa hakea lainoja jotka jätit pystyyn lainojen myöntäjille. Ymmärrätkö sä Einstein kuka nekin rahat lopulta joutuu maksamaan?

• UUSI

Tiedän. Ihan itse joudun maksamaan. Ihan omasta selkänahasta joudun vastuun kantamaan. Ihan itse joudun kituuttamaan joka stanan kuukausi. Korjaan väittämäsi myös siltä osin, että olin yrittäjänä viisi vuotta. Että kyllä minä ymmärrän. Ymmärrätkö sinä asioiden taustoja vai pitääkö äidin tulla opettamaan?

• Anonyymi
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Tiedän. Ihan itse joudun maksamaan. Ihan omasta selkänahasta joudun vastuun kantamaan. Ihan itse joudun kituuttamaan joka stanan kuukausi. Korjaan väittämäsi myös siltä osin, että olin yrittäjänä viisi vuotta. Että kyllä minä ymmärrän. Ymmärrätkö sinä asioiden taustoja vai pitääkö äidin tulla opettamaan?

Haluatko palatasetä kertoa tässä monologikärhämässä itsesi kanssa että mikä on tällä kertaa se varsinainen kärsimys- yrittäjyyskö? T naiselta pidähän sinäkin Suomi pystyssä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Haluatko palatasetä kertoa tässä monologikärhämässä itsesi kanssa että mikä on tällä kertaa se varsinainen kärsimys- yrittäjyyskö? T naiselta pidähän sinäkin Suomi pystyssä

En halua ivata kenenkään kivijalkakauppaa ei ollut pointti vaan tämä meteli tyhjästä taas

• Anonyymi
      UUSI

Rekisteröityä voi millä nimellä ja numerolla tahansa. Kirjoittelusta tulisi vain hankalampaa ja väki vähenisi.

Varmasti muualla on paikkoja jossa voi paljastella itseään ja kytätä muita jos sellaisesta on kiinnostunut. Facet, instat yms pohjat. Tän paikan luonne on erilainen ja hyvä niin.

En myöskään luota pätkääkään tämän sivuston tietosuojaan.

xLiner

• UUSI

Kiitoksia tästä.

• Anonyymi
      UUSI

katos uutinen lehmät tehneet kapinan, eläinkuljetus kaatunut Pihtiputaalla lähtenyt karkuun

mutta niin nooh.. viikonpäivien nimet mistä tulee, roomalaisilta tulee monet jutut..
      perjantai Jumattarien päivä, Vennuksen päivä eli tyttöjen päivä.

kuin myös sormet ja merkitys missä sormessa on joku sormus niin vihkisormus on heikkouden merkki ... voimasormus jos on niin oikean käden peukalossa oleva sormus

huomenna on lauantai eli saunapäivä, kylpemispäivä.

• Anonyymi
        UUSI

Se ei ole lupaavan näköinen. Enemmän sellainen blinbling..Joku gangsta ehkä, kos peukaloonkin pitää mennä sovittamaan.

• Anonyymi
      UUSI

Neitsyyspakko jokaiselle naiskirjoittajalle... aotilaspoliisi varmistamaan immenkalvon aina ennen kuin kiejoirraa kierjaimwn.

• Anonyymi
        UUSI

Kastraatiopakko jokaiselle miespuoliselle kirjoittajalle. Nousisi juttujen taso eksponentiaalisesti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kastraatiopakko jokaiselle miespuoliselle kirjoittajalle. Nousisi juttujen taso eksponentiaalisesti.

...ja äänen korkeus, paljon sopraanoja :D

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

...ja äänen korkeus, paljon sopraanoja :D

Jos kyse on miehistä, niin ei silloin äänelle silloin mitään nousua tapahdu. Nyt ei puhuttu pojista.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kyse on miehistä, niin ei silloin äänelle silloin mitään nousua tapahdu. Nyt ei puhuttu pojista.

...eipä ne äänet nouse pojillakaan, lasku jää tapahtumatta :) ja kyllä pojat on laskettavissa miespuolisiksi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

...eipä ne äänet nouse pojillakaan, lasku jää tapahtumatta :) ja kyllä pojat on laskettavissa miespuolisiksi

En tiedä mistä puhut, mutta jos on varaa iän sun muun puolesta pojitella, niin anna mennä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä mistä puhut, mutta jos on varaa iän sun muun puolesta pojitella, niin anna mennä

Kyllä mulla sen verran ikää on, että voin pojitella poikalasta, jolla ei ole vielä ollut äänenmurrosta (joka on ihan pysyvä muutos äänihuulissa).

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä mulla sen verran ikää on, että voin pojitella poikalasta, jolla ei ole vielä ollut äänenmurrosta (joka on ihan pysyvä muutos äänihuulissa).

Sama kai, mutta ei kannata sen takia treenata ääntä oktaavia korkeammalle, palstaäijä oot

• Anonyymi
      UUSI

Sellaisia palstoja, joille täytyy rekisteröityä kirjoittaakseen tai jopa lukeakseen, on minusta ihan riittämiin. Jos kaipaan sellaista, niin kirjoitan jonnekin muualle kuin tänne. itse en siis näe mitään tarvetta luoda tänne rekisteröitymispakkoa. Se muuttaisi kokonaan tämän palstan luonteen. Lisäksi. kun ottaa huomioon miten hiljainen tämä paikka on jo nyt, niin tuo tuskin sitä auttaisi. Kunnollista ja toimivaa moderointia kaipaisin kyllä. Se tekisi tälle paikalle hyvää.

• UUSI

Juu, ois hyvä. Niin tietää kuka on kullonkin äänessä. Niin ku Ristokeskustelussa en tienny millon kukin on äänessä tai yleensäkään keskustelinko yhden vai kahden kanssa. Ainakin kun hän pyysi tukea tältä toiselta keskustelijalta ja toinen aina myötäili ja oli samaa mieltä. Niin herätti kyllä epäilyksen että oli sama. Mun mielestä ois voitu asiasta keskustella ihan asiallisestikin, vaikka oltiinkin eri mieltä. Sen takiahan niitä keskusteluja käydään. Toisaalta se oli hyväkin keskustelu, koska varsinaisia keskusteluja ei täällä hirveesti ole käyty. Mutta keskustelu samoilla säännöillä olisi kannatettavaa.

• Anonyymi
        UUSI

Se keskustelu oli ihan asillinen, muiden paitsi sinun osaltasi. Vaikuttaa jättäneen sinuun ihmeellisen syvät arvet. Voi vain todeta, että sinun ei kannata hyökätä niin rankasti, kuin siinä hyökkäsit, jos sellaiset jäävät sinua iteäsi noin kovasti painamaan.

• Anonyymi
        UUSI

Sinällään on melko tavallista, että löytyy joku myötäämään tai ns. puolustaman, kun joku joutuu niin kovan hyökkäyksen kohteeksi kuin se toinen kirjoittaja sinun taholtasi siinä joutui.

• Anonyymi
        UUSI

Kommentoin tähän nyt ihan vain siksi, että kyseisen ketjun muistavana hieman rasittaa, kun yrität jatkuvasti tehdä itsestäsi uhria sen varjolla. Kannattaisi jo siirtyä eteenpäin ja katsoa myös hieman peiliin. Sä et käyttäytynyt itse mitenkään hyvin siinä ketjussa. Siinä ei myös ollut mitään haukkumisia, mikä on täällä harvinaista niin pitkälle ketjulle. Siinä ei yksinkertaisesti ollut mitään sellaista, että ymmärtäisin miksi edelleen jatkuvasti uhriudut siitä.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Se keskustelu oli ihan asillinen, muiden paitsi sinun osaltasi. Vaikuttaa jättäneen sinuun ihmeellisen syvät arvet. Voi vain todeta, että sinun ei kannata hyökätä niin rankasti, kuin siinä hyökkäsit, jos sellaiset jäävät sinua iteäsi noin kovasti painamaan.

En oo ikinä väittänytkään olevani siinä asiallinen. Ihan suoraan myönsin olevani pihalla kuin lumiukko. Kuka sä sitten olet?

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kommentoin tähän nyt ihan vain siksi, että kyseisen ketjun muistavana hieman rasittaa, kun yrität jatkuvasti tehdä itsestäsi uhria sen varjolla. Kannattaisi jo siirtyä eteenpäin ja katsoa myös hieman peiliin. Sä et käyttäytynyt itse mitenkään hyvin siinä ketjussa. Siinä ei myös ollut mitään haukkumisia, mikä on täällä harvinaista niin pitkälle ketjulle. Siinä ei yksinkertaisesti ollut mitään sellaista, että ymmärtäisin miksi edelleen jatkuvasti uhriudut siitä.

Oot nyt ymmärtäny uhrautumisen väärin. Niin ku varmaan osasit lukee, niin tossa ylempänä kirjoitin että toisaalta hyväkin keskustelu. Se kun ei maksa mitään laittaa vaikka pienikin tunniste loppuun. Ja miks siitä ois Hesariin juttu tehty, jos siitä ei sais keskustella. Tosin olihan se vähän tarkoitushakuisesti kirjoitettu.

• UUSI
        JeroP kirjoitti:

Oot nyt ymmärtäny uhrautumisen väärin. Niin ku varmaan osasit lukee, niin tossa ylempänä kirjoitin että toisaalta hyväkin keskustelu. Se kun ei maksa mitään laittaa vaikka pienikin tunniste loppuun. Ja miks siitä ois Hesariin juttu tehty, jos siitä ei sais keskustella. Tosin olihan se vähän tarkoitushakuisesti kirjoitettu.

Mutta tää Risto ei oo tän ketju tarkotus se oli esimerkki siitä miksi pitäs rekkautua. Jos sulla tai teillä on toinen mielipide, niin kertoo sen. Tähän ei kuulu Risto eikä Rasto.

• Anonyymi
        UUSI
        JeroP kirjoitti:

En oo ikinä väittänytkään olevani siinä asiallinen. Ihan suoraan myönsin olevani pihalla kuin lumiukko. Kuka sä sitten olet?

Minä olen hän, jota syytit siitä ketjusta tuossa joku viikko sitten. Kävin uteliaisuuttani tutkailemassa, että mistähän "risto ketjusta" minua nyt oikein syyteltiin, semminkin kun olen nähnyt käyttäjänimesi valittavan tuosta "risto ketjusta" nyt ainakin kolmesti tässä suht lyhyen ajan sisällä.

• Anonyymi
        UUSI
        JeroP kirjoitti:

En minä oikein muuten voi tulkita sitä, että tulit täysin alotukseni aiheen sivusta syyttelemään minua tuosta "risto ketjusta". Lisäksi tämä "risto ketjun" mainitseminen ja siitä valittaminen näyttää olevan nimimerkkisi ihan toistuva aihe täällä. Etkä sinä kyllä itse mistään vastuuta ottanut, kun aloit minua siitä syytellä. Todella outoa käytöstä johonkin jo melko ikivanhaan ketjuun liittyen.

• Anonyymi
        UUSI
        JeroP kirjoitti:

Mutta tää Risto ei oo tän ketju tarkotus se oli esimerkki siitä miksi pitäs rekkautua. Jos sulla tai teillä on toinen mielipide, niin kertoo sen. Tähän ei kuulu Risto eikä Rasto.

Netti on pullollaan keskustelu paikkoja, joihin pitää rekiteröityä. Jos kokee anonyymien kirjoittajien kanssa keskustelemisen itselleen turhan hankalaksi, niin ehkä jokin muu paikka toimisi paremmin. Vikahan on hänessä, joka,ei kykene sellaista keskustelua seuraamaan, ei heissä, jotka pystyvät.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Netti on pullollaan keskustelu paikkoja, joihin pitää rekiteröityä. Jos kokee anonyymien kirjoittajien kanssa keskustelemisen itselleen turhan hankalaksi, niin ehkä jokin muu paikka toimisi paremmin. Vikahan on hänessä, joka,ei kykene sellaista keskustelua seuraamaan, ei heissä, jotka pystyvät.

Tuosta ei ole alkuunkaan kyse, vaan siitä kuinka voisi estää häiriköivät käyttäjät, siis haittakäyttäjät/paskapostaajat.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuosta ei ole alkuunkaan kyse, vaan siitä kuinka voisi estää häiriköivät käyttäjät, siis haittakäyttäjät/paskapostaajat.

Sinulle ehkä. Jero nyt kuitenkin on tuonut esille nimenomaan tuon, ettei hän tiedä kenen kanssa keskustelee ja minä kirjoitin Jerolle.

Sinun perusteluihisi totean, että eipä tuo rekisteröityminen ole täällä aiemminkaan trollaamista, ilkeilyä ja jopa suoranaista k.päisyyttä estänyt. Estämään ei pysty kukaan muu kuin moderointi. Niin kauan kun palstan moderointi on mitä on on yhdentekevää pitääkö rekisterötyä vai ei. Modet pystyvät kyllä bannaamaan ip-osoitteen, jos on mielenkiintoa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuohonkin ongelmaan suosittelen ratkaisuksi eri keskustelupalstaa. Sellaista palstaa, jossa on toimiva moderointi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olet itse pahimman laatuinen paskapostaaja, sosialisti, joka haluaa kontrolloida muita ja rajoittaa sananvapautta.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En minä oikein muuten voi tulkita sitä, että tulit täysin alotukseni aiheen sivusta syyttelemään minua tuosta "risto ketjusta". Lisäksi tämä "risto ketjun" mainitseminen ja siitä valittaminen näyttää olevan nimimerkkisi ihan toistuva aihe täällä. Etkä sinä kyllä itse mistään vastuuta ottanut, kun aloit minua siitä syytellä. Todella outoa käytöstä johonkin jo melko ikivanhaan ketjuun liittyen.

Ok, anteeksi että syytin ja kiitos selvennyksestä.

Oon muutaman kerran sanonutkin, että mun edesmennyt faijakin oli Risto. Eli missä Risto siellä ongelma. Juu ymmärrän kyllä, mulla on vähän omalaatunen huumorin taju. Moni sen ymmärtää, etenkin oikeessa elämässä. Näissä kirjotetuissa ketjuissa tulee joskus törmäyksiä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulle ehkä. Jero nyt kuitenkin on tuonut esille nimenomaan tuon, ettei hän tiedä kenen kanssa keskustelee ja minä kirjoitin Jerolle.

Sinun perusteluihisi totean, että eipä tuo rekisteröityminen ole täällä aiemminkaan trollaamista, ilkeilyä ja jopa suoranaista k.päisyyttä estänyt. Estämään ei pysty kukaan muu kuin moderointi. Niin kauan kun palstan moderointi on mitä on on yhdentekevää pitääkö rekisterötyä vai ei. Modet pystyvät kyllä bannaamaan ip-osoitteen, jos on mielenkiintoa.

Jos vain nikautuneet saavat lähettää viestejä ja sallittaisiin vain yksi nikki per puhelinnumero, silloin häiriköivä nikki saa vailla 1-12 kk eston, jonka kiertääkseen on luotava uusi nikki uudesta numerosta, eli käytännössä on hankittava uusi prepaid luokkaa 6€, tämä rajoittaisi varmasti sontaviestien määrää.

Oman IP:n voi muuttaa noin sekunnissa, kuinka usein tahansa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos vain nikautuneet saavat lähettää viestejä ja sallittaisiin vain yksi nikki per puhelinnumero, silloin häiriköivä nikki saa vailla 1-12 kk eston, jonka kiertääkseen on luotava uusi nikki uudesta numerosta, eli käytännössä on hankittava uusi prepaid luokkaa 6€, tämä rajoittaisi varmasti sontaviestien määrää.

Oman IP:n voi muuttaa noin sekunnissa, kuinka usein tahansa.

Tietysti ip:n voi vaihtaa, mutta itseasiassa puhelinnumerogenetraattoreitakin löytyy. Puhelinnumeropohjaseksi muuttaminen muuttaisi tämän koko systeemin. Tällä hetkellä kun tämä nyt on kuitenkin sellaimessa toimiva palvelu, jota tosiaan voi käyttää muullakin kuin puhelimella.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tietysti ip:n voi vaihtaa, mutta itseasiassa puhelinnumerogenetraattoreitakin löytyy. Puhelinnumeropohjaseksi muuttaminen muuttaisi tämän koko systeemin. Tällä hetkellä kun tämä nyt on kuitenkin sellaimessa toimiva palvelu, jota tosiaan voi käyttää muullakin kuin puhelimella.

Noin ei ole.

Vain rekisteröitymistä varten tarvitaan puhelinnumero joka voi vastaanottaa varmistuskodin SMS viestinä, varmistuskoodi syötetään rekisteröinnin yhteydessä, täsmälleen kuten nytkin tehdään.

Sen jälkeen voi käyttää mitä tahansa internet yhteyttä, missä tahansa Suomessa, kirjautuakseen sisään ja käyttääkseen saittia samoin kuin ilman rekisteröimistäkin. Voi myös valita näkyykö viestinsä kirjoittajana oma nikki vaiko "Anonyymi".

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Noin ei ole.

Vain rekisteröitymistä varten tarvitaan puhelinnumero joka voi vastaanottaa varmistuskodin SMS viestinä, varmistuskoodi syötetään rekisteröinnin yhteydessä, täsmälleen kuten nytkin tehdään.

Sen jälkeen voi käyttää mitä tahansa internet yhteyttä, missä tahansa Suomessa, kirjautuakseen sisään ja käyttääkseen saittia samoin kuin ilman rekisteröimistäkin. Voi myös valita näkyykö viestinsä kirjoittajana oma nikki vaiko "Anonyymi".

Huomaa, ettet kauhean hyvin tunne tätä aihetta. Tuollaisen tunnistautumisen huijaaminen on, vain astetta vaikempaa kuin ip-osoitteen vaihtaminen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Huomaa, ettet kauhean hyvin tunne tätä aihetta. Tuollaisen tunnistautumisen huijaaminen on, vain astetta vaikempaa kuin ip-osoitteen vaihtaminen.

Olisiko vinkkejä jos joku vaikka kaipailee vipuapuja likaiseen peliin? T naiselta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olet itse pahimman laatuinen paskapostaaja, sosialisti, joka haluaa kontrolloida muita ja rajoittaa sananvapautta.

Ai tämä palstaäijäkö, jolle puit nyrkkiä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joo nämä sinun illistelysi onkin palstaäijä todella vakavasti otettavia

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olisiko vinkkejä jos joku vaikka kaipailee vipuapuja likaiseen peliin? T naiselta

Saat etsiä vinkkisi muualta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Huijaaminen ei onnistu mitenkään, tarvitaan paljon raskaampi hyökkäys eikä sellaisen kohdistamien tämmöiseen palveluun ole millään tavalla kannattaa puuhaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Huijaaminen ei onnistu mitenkään, tarvitaan paljon raskaampi hyökkäys eikä sellaisen kohdistamien tämmöiseen palveluun ole millään tavalla kannattaa puuhaa.

Noiden SMS varmistusten huijaaminen onnistuu järkyttävän helposti, täysi ilman mitään hyökkäyksiä. Kaikkeen sitä jotkut luottavatkin 😀

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä sinua motivoisi tällaiseen hyökkäykseen, kuten ilmaisit? Moro.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Saat etsiä vinkkisi muualta.

No voi höh, täytyy vilkaista vaikka keltaisilta sivuilta tai dark webistä oisko joku kolikkoa vailla

• UUSI

Kiitti mielipiteestä.

• Anonyymi
      UUSI

Moises on sangen yleinen nimi ulkomailla.

• UUSI

Minä ainakin olen rekisteröitynyt käyttäjä.

• Anonyymi
        UUSI

Se siistisi tätä palvelua suuresti jos:

1) Lukea saavat kaikki, kuten nytkin
        2) Vain nikautuneet saavat lähettää viestejä
        3) Sallittaisiin vain yksi nikki per puhelinnumero.

Silloin häiriköivä nikki saa vailla 1-12 kk eston. jonka kiertääkseen on luotava uusi nikki uudesta numerosta, eli käytännössä on hankittava uusi prepaid luokkaa 6€.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Silloin häiriköivä nikki saa vailla 1-12 kk eston. jonka kiertääkseen on luotava uusi nikki uudesta numerosta, eli käytännössä on hankittava uusi prepaid luokkaa 6€.

Eli palvelua ei voisi enää käyttää muulla kuin puhelimella?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Luuletko että sen jälkeen keskustelua olisi palstalla? Korkeintaan muutama ahdasmielinen kommari ruikuttaisi, miten pitäisi kieltää väärinajattelevien puolueet ja julistaa kommunistit ainoaksi oikeaksi puolueeksi.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Eli palvelua ei voisi enää käyttää muulla kuin puhelimella?

Noin ei ole. Vaan, rekisteröitymistä varten tarvitaan puhelinnumero joka voi vastaanottaa varmistuskodin SMS viestinä, varmistuskoodi syötetään rekisteröinnin yhteydessä, täsmälleen kuten nytkin tehdään. Sen jälkeen voi käyttää mitä tahansa internet yhteyttä missä tahansa Suomessa, kirjautuakseen sisään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Noin ei ole. Vaan, rekisteröitymistä varten tarvitaan puhelinnumero joka voi vastaanottaa varmistuskodin SMS viestinä, varmistuskoodi syötetään rekisteröinnin yhteydessä, täsmälleen kuten nytkin tehdään. Sen jälkeen voi käyttää mitä tahansa internet yhteyttä missä tahansa Suomessa, kirjautuakseen sisään.

Tuota taas on varsin helppo huijata, ihan kuten voit lähetellä omia tekstiviestejäsi vaikkapa postin sms viestiketjun väliin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuota taas on varsin helppo huijata, ihan kuten voit lähetellä omia tekstiviestejäsi vaikkapa postin sms viestiketjun väliin.

Ei ole mahdoton huijata mitenkään, on saatava serveri omaan haltuun.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

SIIS: On mahdotonta huijata mitenkään, on saatava serveri omaan haltuun.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No siinä sais jo palstasetä ja muut olla hyvin tosissaan, että pääsee ääneen näinkin tärkeällä areenalla. T naiselta hö höö

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Luuletko että sen jälkeen keskustelua olisi palstalla? Korkeintaan muutama ahdasmielinen kommari ruikuttaisi, miten pitäisi kieltää väärinajattelevien puolueet ja julistaa kommunistit ainoaksi oikeaksi puolueeksi.

No joskus oon jotain poliittista kirjoittanut älä jaxa vinettää sinäkää

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

SIIS: On mahdotonta huijata mitenkään, on saatava serveri omaan haltuun.

Ei ole mitään tarvetta kaapata kenekään serveriä ☺

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Käytössä olevienkin liittymien kaappaaminen toki onnistuu, mutta nyt puhutaan hieman eri asiasta.

• Anonyymi
      UUSI

joku naislääkäri.. niin huomasi... jännittääkö vähän jooh

• Anonyymi
        UUSI

Paskaviestittäjällä asiallaan taas.

• Anonyymi
      UUSI

jos niin joku naislääkäri jännittää ola niinno verenpaineetkin mittailla...

• Anonyymi
        UUSI

Paskaviestittäjällä asiallaan taas toisen kerran.

• Anonyymi
      UUSI

hoh mikä golf-tyttö niin noniin puttaus ok oswui... mikä pallo joku niin niin callaway warbird

• Anonyymi
        UUSI

Paskaviestittäjällä asiallaan kolmannen kerran.

• Anonyymi
      UUSI

JSdks on passka.... noniin kun itse golfia hyvä pewlaaja joku nainen

• Anonyymi
        UUSI

Paskaviestittäjä asiallaan neljännen kerran.

• UUSI

Miten kasvot muuttaisivat tekstejä?

Teksti ja vain teksti kuitenkin on se, mitä kirjoittaja tuottaa.

• UUSI

En tarkoittamut kasvoja kirjaimellisesti, mutta kiitos mielipiteestä.

• Anonyymi
      UUSI

Pääsishän sillä eroon kaikista satunnaisista kirjottajista ja luultavasti suuresta osasta vähän vakinaisemmistakin.

• Anonyymi
      UUSI

mustalakkio kuin pääkallonainen musra påäkallo..

halutko uuden pelin joku shalli niin nooh chessmasteeeer ioooo pelillä uusi peli

• Anonyymi
        UUSI

Paskaviestittäjä asiallaan viidennen kerran.

• Anonyymi
      UUSI

sjalloåeöom åeöaa,omrm moom ojam jaislaalom vposo pööa ttäillekin...

• Anonyymi
        UUSI

Paskaviestittäjä asiallaan yhdeksännen kerran.

• Anonyymi
      UUSI

djasllloåeöo' moom ,oem öoolliva laollomaååiöatlom

• Anonyymi
        UUSI

Paskaviestittäjä asiallaan seitsemännen kerran.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Paskaviestittäjä asiallaan seitsemännen kerran.

Enemmän sinä itse noilla viesteilläsi ketjua häiriköit.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Enemmän sinä itse noilla viesteilläsi ketjua häiriköit.

Jospa herättelee ylläpitoa?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jospa herättelee ylläpitoa?

Onnea yritykseen. He ovat vain tyytyväisiä, kun viestien määrä nousee. Tuo kirjoittaja, josta valitatte, ei edes kirjoita mitään asiatonta. Kun edes selkeä törky ei poistu, niin tuo nyt ei taatusti.

• Anonyymi
      UUSI

shakkipeliä on tullut pelsttus niin jotsin Vrss masrteris, kun niin itydrllä eri olre kipuja vaan merkaanisia horoston vikoja elileikkauhoitoa vaativia juttuja

• Anonyymi
        UUSI

Paskaviestittäjä asiallaan kahdeksannen kerran.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä tämän sinun laskurin tulisi havainnollistaa? Sivusta koitahan Sä jaksella

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko tullut ajatelleeksi että ihmisillä voi olla kaikenlaisia sairauksia, vammoja ja häiriöitä jotka voivat vaikuttaa kirjoituksen selkeyteen. Jotkut lääkkeetkin voivat vaikuttaa.

Että eipäs prseillä siellä. Kyllä tänne mahtuu, eikä kaikkea tarvitse lukea jollei kiinnosta.

xLiner

• Anonyymi
      UUSI

Ehdotin mm. tätä silloin kun S24 kyseli käyttäjiltä parannusehdotuksia, ja niin ehdotti moni muukin. Se antaisi mahdollisuuden käyttäjien blokata tiettyjä käyttäjiä, jos/kun S24 ei niitä trolleja bannaa.

Kävi kuitenkin niin, että S24:lle on mainostulot tärkeämpiä kuin rakentava keskustelu foorumeilla, joten eihän tuota rekisteröitymispakkoa tietenkään toteutettu.

• UUSI

Mitä tarkalleen ehdotit, ja miten käyttäjät voisivat ketään blokata?

• UUSI
        Pääkäyttäjä kirjoitti:

Hauska nimimerkki. Yleensä parhaat ovat aina jo varattu.

• Anonyymi
        UUSI
        Pääkäyttäjä kirjoitti:

Kaikilla rekisteröitymisperusteisilla keskustelufoorumeilla, joilla olen vuosikymmenten varrella kirjoittanut, kullakin käyttäjällä oli mahdollisuus estää valitsemiensa käyttäjien viestien näkyminen ketjuissa. Eli käyttäjät laitetaan käyttäjän omalle yksityiselle estolistalle, jolloin heidän kommenttinsa eivät näy keskusteluissa, eikä esim. heillä ole mahdollista lähettää blokkaajilleen yksityisviestejä. Sillä keinoin saa siistittyä omaa näkymää silloinkin, kun moderaattorit eivät siivoushommia kivin ahkerasti tee, ja näin ollen palstailukokemus on parempi.

• Anonyymi
      UUSI

yiöo lorke4--- kpli tt' moom yarllasyyaa asimypkss sdimypks. b,omiim ro bas,aamlaam öootu li mmpmoom--- Taööolaiåimlo moom kpli moom Kuv'slyö' WRC autojen paikka

• Anonyymi
        UUSI

Paskaviestittäjä asiallaan kymmenennen kerran.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Paskaviestittäjä asiallaan kymmenennen kerran.

Palstasetä snorttaa ilmeiseti dosetista ja sen on pakko kirjoittaa ennen ku tasaa. Tälläkö yrität nyt maalailla?

• Anonyymi
      UUSI

Itseasiassa olisi hyvä vaihtoehto, jos palstalle ja palstoille noin yleisestikin olisi rekkautumispakko. Silloin ei vahingossakaan saisi esim. irl-puolella kettuilua kirjoituksista, jotka ovat jonkun muun kirjoittamia. Lisäksi palsta todennäköisesti siistiytyisi ja esimerkiksi uhkailut yms. jäisivät vähemmälle.

• UUSI

Kiitos mielipiteestä.

• Anonyymi
      UUSI

nooh niin haassua pwjantai niin on tyttöjen päivä enus-planeeytankin päivä

• Anonyymi
      UUSI

Keräsit ikävä-palstalla kiusaamiseen kyllästyneitä yhteystietoja. Eikö se johtanut mihinkään?

• UUSI

En kertoisi asiasta täällä suuntaan enkä toiseen.

• Anonyymi
      UUSI

Ei olisi, koska en halua rekkautua, eikä minulle jäisi enää paikkaa, missä keskustella. Nämä ovat niitä harvoja paikkoja, jossa voi esittää ajatuksiaan vapaasti.

Kaikille rekkautuneille ja rekkautumista haluaville toivon rekattua palstaa, mutta toivon ettette hävitä tämän palstan tarjoamaa sananvapautta. Rekattujen kesken on tyypillistä, että pitää mielistellä ja nuoleskella aika ajoin toisia. En välitä sellaisesta ja koen sen joskus rekatuissa ärsyttävänä, koska eivät itse ymmärrä nuolluksitulemisen tarpeitaan. Vähän kuin työpaikoilla, jossa joku pahoittaa mielensä, jos kaikki eivät aamuisin tervehdi, jopa hr:lle yhteydenottoon asti.

Täälä voi poistua täältä, jos kiusaaminen käy ahdistamaan.

Mielestäni loukkaannut hirvittävän helposti ja joku näyttää sitä käyttävän härnäämiseesi. Kauan piti jollekin sudellekkin jankuttaa, ettei trollaajalle pidä puhua, ennen kuin ymmärsi mennä eteenpäin.

• UUSI

Okei olei. Tuo on sun mielipide ja ymmärrän sem, että et voi ymmärtää, koska et tiedä kaikkia taustoja.

• UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Okei olei. Tuo on sun mielipide ja ymmärrän sem, että et voi ymmärtää, koska et tiedä kaikkia taustoja.

Lisään, että en itse ole sanallakaan maininnut kiusaamista otsikossa enkä leipätekstissä, mutta minähän en voi enkä edes halua hallita sitä mistä ketjussani puhutaan, jos puhe on asiallista.

Täällä varmasti jokainen herkempi saa enemmän osumaa kuin jossain muualla, mutta sinkuissa on myös moni haava parantunut.

Oikeudenmukainen ja empaattinen ihminen ei tule koskaan ymmärtämään minkäänlaista kiusaamista tai olemaan välittämättä siitä, että siinä olet oikeassa. Ei vaan mene kaaliin.

Esim. ikävässä aikoinaan olin lohduttaja ja piristäjä ja silti vaan jaksettiin painaa alas. Sitä em koskaan oppinut ymmärtämään.

• Anonyymi
      UUSI

Toisaalta, sillä kuka täällä kirjoittaa ei minulle ole sinällään merkitystä. Elämä tapahtuu palstojen ulkopuolella.

• UUSI

Toisaalta niinkin. Mutta ainakin omalla kohdalla yli 30 vuotta samalla alalla, niin ei oo sinne enää mitään uutta annettavaa.

• Anonyymi
        UUSI
        JeroP kirjoitti:

Toisaalta niinkin. Mutta ainakin omalla kohdalla yli 30 vuotta samalla alalla, niin ei oo sinne enää mitään uutta annettavaa.

Viittasin ennemminkin siihen, että ihmissuhteet ja irl-vuorovaikutus olisivat se mikä tekee elämästä merkityksellistä. Työlläkin on merkitys - etenkin, jos kyse on työstä joka on vaihtelevaa, jossa on mahdollista kehittyä ja jonka kokee itse merkitykselliseksi.

Ennemminkin palsta vaikuttaa olevan tällä hetkellä ennemminkin elämässä epäonnistumisen kiteytymä, kuin ihanaa ajanvietettä ja rentoutumista. Puhumattakaan siitä, että suuri osa palstalla luettavasta on suurelta osin mielialaa laskevaa, usein vihamielistä tuntojen purkamista sekä vertaistuen hakemista. Vertaistuella on kyllä oma funktionsa, mutta tällä hetkellä vertaistuki tuntuu ennemminkin lisärangaistukselta kaikesta koetusta kuin positiiviselta ja voimaannuttavalta. Puhumattakaan irl tapahtuvasta oletettujen kokemusten perusteella seuraan hakeutumisesta.

• Anonyymi
      UUSI

joku lääkäri nainen näin... onko hybä henkilövssks voiko punnniys yuolls itseä kun itsellä ei ole .. Nodcvh-mrtkkinrn... vrtrnpsinrttyin brtrnpsineretkin voi n dsmslls otytss..

• Usko.Tojvo.Rakkaus
      UUSI

Minä tulin takaisin rekattuna. Kiitos tämän aloituksen ja siihen kirjoittaneet. Nyt olen Usko.Tojvo.Rakkaus. Kyllästyin anonyyminä oloon ja siellä nimikirjoituksen tekemisiin joskus teksteihini.

Hyvää elokuun alkua kaikille! :)

Ketjusta on poistettu 37 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä

kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.
      Maailman menoa
      137
      5582
    2. HS - SDP valmistatuu MILJARDILEIKKAUKSIIN seuraavalla vaalikaudella!

"Sdp:n uusi talous­ääni lupaa miljardien edestä leikkauksia HS-haastattelu|Kansanedustaja Joona Räsänen on Sdp:n puheen
      Maailman menoa
      216
      4825
    3. Persu ei ole koskaan päässyt Valkoiseen Taloon

Eikä pääse. Jopa demareita siellä on käynyt, vaikka jenkkien vasemmistolaisin suuri puolue vastaa lähinnä Suomen kokoomu
      Maailman menoa
      86
      4010
    4. Sovitteko ulkonäöllisesti

Oletteko kaivattunne kanssa sopivan näköinen pari? Semmoinen, suurinpiirtein yhtä hyvän näköisiä? Samanlainen olemus, ty
      Ikävä
      86
      3457
    5. Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe

Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido
      Maailman menoa
      68
      3171
    6. Anteeksi mies

Mun vaan pakko sanoa että en pääse ajatuksesta koskettaa sinua🙈tää on niin noloo. Olet vaan niin namu. En voi edes kert
      Ikävä
      36
      1929
    7. Kaiken järjen ja logiikan voimalla

Voin todeta nainen, että halusit vain sitä.
      Ikävä
      47
      1825
    8. Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin

Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t
      Ähtäri
      85
      1614
    9. Hei T.....

Ajatuksissani olet. T.A
      Suhteet
      14
      1438
    10. Kansanedustaja

Kaikkonen vierailee Ähtärissä lauantaina. Mikä mahtaa olla paikka.?????
      Ähtäri
      19
      1394
    Aihe