On menossa mun lisäksi?
Montako naista
15
1094
Vastaukset
- Anonyymi
Ei oo multa tää😉 ei kiinnosta ! Minä teen kans mitä haluan..
- Anonyymi
Kuka jaksaa montaa naista. Hyvä jos yhtä.
- Anonyymi
😄😅
- Anonyymi
Hyvin monta
T- Anonyymi
Jos ja kun täällä mainostelet ja retostelet tälle palstasedälle, niin epäilen että klaaraat joka toisen viikonlopun ja muuten teet sitä samaa mitä muutkin viikkovuorolaiset, eli pistelet välillä verkkoja vesille ja odottelet tuloksia
- Anonyymi
Ja sen huomaa🤣 Tasapainoton elukka😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sen huomaa🤣 Tasapainoton elukka😂
Saitko aloittajaäijä isot kiksit kun viimein joku muu kuin sinä itse vastasi ketjuusi? Voi tätä onnen päivää jee
- Anonyymi
Ei multa. Mä ajattelen, et on hyvä, et hän miettii tarkasti, mitä haluaa. Jos hän on kiinnostunut jostakin toisesta naisesta, mä olen väärä hänelle. Må en halua olla mikään lohdutuspalkinto. Mä toivon, että hän on onnellinen. Ja että mä olen.
- Anonyymi
pari jaloissa
- Anonyymi
Vaihtopenkillä on varalla näitä exiä. Itseään arvosta ei moiseen suostu!
- Anonyymi
Niin niin eli booty callia tulis aloittajaäijä joka toinen viikonlopun jos ois numeroita tallella tai käytössä jos ymmärrät
- Anonyymi
Tiedät tilanteen, jos olet hän. ❤️
Olen ihan hulluna suhun, ei mahdu ajatuksiin muita. Tilanne ei ole helppo, mutta minkäs sitä sydämelleen voi.
Tämä T:lle- Anonyymi
Punainen pukee sinua.
T.
- Anonyymi
Kuvittelet vain pääkopassa sulla on lapsen aivot ja olet lapsellinen vaikka kkää jo sulla 40
- Anonyymi
Älä pilaa palstasetä, eli aloittaja elämänkoululaisten iloa olemalla näin kaavamainen näiden aloitustesi suhteen, joka ketjussa sama aaria alla😉 T naiselta sydämmellisesti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1395686Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido733214Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t891705- 1231153
- 151094
- 55972
Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain76954- 55924
Rekkautumispakko olisi hyvä...
Kirjoittajat saisivat kasvot ihan eri tavalla. Mitä olet mieltä moisesta?158834Olet edelleen uskomaton
Halusin vain kertoa, että olet edelleen mielessäni pysyvästi. Anteeksi, etten saa ajatuksia irti sinusta. Olet... niin p27825