On se tullut jo ihan kaikilta osin selväksi

Anonyymi-ap

Ei tämä meidän juttu tule koskaan etenemään.

117

1040

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Jokainen voi ajatella miten haluaa. Kai se vaatii molemmilta jotain. Itse haluan ajatella positiivisesti.

• Anonyymi
      UUSI

Joo ei.

• Anonyymi
      UUSI

Mä oon miettinyt samaa. Jos tää on näin vaikeaa, niin ei me ehkä sit kuitenkaan sovita yhteen? Koko suhde olisi sitten samanlaista soutamista ja huopaamista. Me molemmat pystytään kyl ihan rennostikin puhumaan ihmisille, sun pitää jonkun sellaisen kanssa olla.

• Anonyymi
        UUSI

En kommentoikaan

• Anonyymi
      UUSI

On se jo nähty. Ei normaalilla aikuisella näin konstikasta ja monimutkaista jo alku ole.

• Anonyymi
        UUSI

Mua ei haittaa, onpahan maaliin pääsy sitten paljon makiampaa.

• Anonyymi
        UUSI

Näin juuri

• Anonyymi
        UUSI

Jos ette ole vain vielä kunnolla päässeet puhumaan. Ei tarvita kuin yksi kerta. Ei ihastuminen vielä ole yhteydenpitoa. Ihastua voi vaikka kansainvälisellä lentokentällä, hieman kärjistäen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos ette ole vain vielä kunnolla päässeet puhumaan. Ei tarvita kuin yksi kerta. Ei ihastuminen vielä ole yhteydenpitoa. Ihastua voi vaikka kansainvälisellä lentokentällä, hieman kärjistäen.

Sinun tekstisi on siinä mielessä patologista, että ikäänkuin manipuloit selvästi siellä ulkomaailmassa täysin tuntematonta jos uskot, että saat puhutettua jo sillä kuuluisalla ensimmäisellä kerralla jota tuot tässä esii, ei mennä edes siihen millä perusteella koet että se jolle vastaat olisi tämä henkilö tai muuten täältä tavoitettavissa ns🚩

• Anonyymi
      UUSI

Mikään ei ole selvää.

• Anonyymi
        UUSI

Ei niin…ehkä joku päivä on

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei niin…ehkä joku päivä on

Aivan varmasti on. Tunteet ovat selvät..

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aivan varmasti on. Tunteet ovat selvät..

Niin on joo

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin on joo

Waiting 4u in your bed atm 😘 Maybe I'll wait till u come 🥵

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Waiting 4u in your bed atm 😘 Maybe I'll wait till u come 🥵

Mene muualle sönkkäämästä häirikkö.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mene muualle sönkkäämästä häirikkö.

Menin jo, se tulee vasta aamulla 🤭

• Anonyymi
        UUSI

Supo/krp vois vain myöntää tehneensä virheen. Tikkakoski vastaa kansallisen turvallisuuden rajoissa. Ehdotan, että molemmat hyväksytte tilanteen, johon selvyyttä ei tulle. Heittäkää pähkinä lainsäätäjälle takaisin. Josko joku jaksaisi perehtyä asiaan. Riitatilanteet ovat lapsille lamauttavia, kun pitäisi käydä sitä kouluakin.
        Ne aamulääkkeet on tärkeät.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Supo/krp vois vain myöntää tehneensä virheen. Tikkakoski vastaa kansallisen turvallisuuden rajoissa. Ehdotan, että molemmat hyväksytte tilanteen, johon selvyyttä ei tulle. Heittäkää pähkinä lainsäätäjälle takaisin. Josko joku jaksaisi perehtyä asiaan. Riitatilanteet ovat lapsille lamauttavia, kun pitäisi käydä sitä kouluakin.
        Ne aamulääkkeet on tärkeät.

Järjestävätkö nykyään päivähoitoa ja iltapäiväkerhotoimintaa, palstasetä?

• Anonyymi
      UUSI

Sepä se, hän on ollut aina muiden kanssa ja nyttemmin elää tälläkin hetkellä kumppaninsa/ vaimonsa kanssa eli ei mulle tää mutta ihmisiä kiinnostuu yksipuolisesti harva se päivä maapallolla.

• Anonyymi
        UUSI

Mitä sä naisia esittävä juttu-uula tarkoitat- sitäkö että on jalka joka oven välissä? Tai ois jos ois saumaa summuuta🥱

• Anonyymi
      UUSI

Ja meillähän ei ollut mitään aikomustakaan mihinkään suhteeseen.

• Anonyymi
      UUSI

Onks tää sellanen palstailu liitto vai?

• Anonyymi
        UUSI

Mitä sää peipi haluisit tän palstaäijän avauksen olevan? Jatko riippuu siitä hehe

• Anonyymi
      UUSI

Miksi syytella toista jos on itsekin syyllinen aloitekyvyn puutteeseen. Tai sitten kyse ei ole siitä. Hiljaisuus on joskus kohtelias tapa sanoa ei kiitos.

• Anonyymi
      UUSI

Halu oli molemmilla tavata. Kuitenkin kun tuli tilaisuus jänistit.

• Anonyymi
        UUSI

Ööö. Kenelle häät jutteleet ja mis pitäs tavata😆😅

• Anonyymi
        UUSI

Tilaisuus?

• Anonyymi
      UUSI
    • Anonyymi
      UUSI

Ei ei se vttu tule palstoilla etenemään.

• Anonyymi
        UUSI

Mutta näille palstoillehan me on jääty juuri siksi, kun ei pystytä normaalin aikuisen tavoin asioita eteenpäin viemään.

• Anonyymi
        UUSI

No ei varmana täällä etene. 😁 yhdelle vastaa niin 6 vastaa takaisin. Mitä siinä uskaltaa sanoa kun ei tiedä kuka on se oikee😢🥺

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta näille palstoillehan me on jääty juuri siksi, kun ei pystytä normaalin aikuisen tavoin asioita eteenpäin viemään.

Ei kukaan tä päivänä psyykemömmöissä pysty kuin ulisemaan

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kukaan tä päivänä psyykemömmöissä pysty kuin ulisemaan

Huumori on huonoa, mutta silti bentsoriippuvuus jos et muuta jäynää itelles keksi

• Anonyymi
        UUSI

Millä oikeudella koet ensinnäkin määritteleväsi kuka näitä pslstaäijän tilityksiä muka kirjoittaa. Toisekseen kenelle jne? Tämä tapasi elää ja olla on hyvin kyseenalainen sinä kertojaääni sivusta vuosien ajan. Boycott foreVVö dear elf

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onko se sullakaan kaikki ihan kunnossa kun jupiset tämän toisen palstan hapattajan kanssa passiivisaggressiivisesti asiasta joka on niin kään nihil est, mitään ei ole. Vastenmielistä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Huumori on huonoa, mutta silti bentsoriippuvuus jos et muuta jäynää itelles keksi

Jep jatkan, kieltämättä käy mielessä välillä easy way out kun silmät palstan avaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jep jatkan, kieltämättä käy mielessä välillä easy way out kun silmät palstan avaa

Kukkokin herää aamuisin karjaisemalla nöu

• Anonyymi
      UUSI

Kerro mies miten edetään. Sain sulta kylmää kyytiä viimeksi viestin muodossa. Kiusaatko vain, vai onko intuitioni oikeassa? Kun en voi olla täysin varma, että ikävöitkö minua vai jotakin muuta, vaikka yhteisiä tunnisteita ollut 🤔

• Anonyymi
        UUSI

Minulle alkaa kelvata jo kuka vain nainen, en yksin talvelle lähde.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minulle alkaa kelvata jo kuka vain nainen, en yksin talvelle lähde.

Tää oli väärä vastaus 🤨
        Laita joku yhteinen tunniste.

• Anonyymi
        UUSI

Oletko vastannut viestiin vai et?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuliko sinulta joku viesti? Mihin?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko A naiselle viesti?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tuliko sinulta joku viesti? Mihin?

Kirjoitit näin; "Sain sinulta kylmää kyytiä viimeksi viestin muodossa". Palstailustako kirjoitit.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vastasin.

• Anonyymi
        UUSI

Peukutatko palstaäijä, eli aloittaja itse näille kerronnoille kerronnan sisällä? T naiselta

• Anonyymi
      UUSI

Olisitteko voineet vain puhua kunnolla kerran. Olisi varmaan lähtenyt etenemään.

• Anonyymi
        UUSI

Ei jäniksen kanssa voi puhua, en minä niin hyväjalkainen ole.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei jäniksen kanssa voi puhua, en minä niin hyväjalkainen ole.

Kyllä jäniskin jossakin vaiheessa pysähtyy. Vahvat tunteet voivat tuntua kuin isolta sudelta. Ei silloin voikaan kuin pinkaista karkuun.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä jäniskin jossakin vaiheessa pysähtyy. Vahvat tunteet voivat tuntua kuin isolta sudelta. Ei silloin voikaan kuin pinkaista karkuun.

Jänis pysähtyy kun vislaa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jänis pysähtyy kun vislaa

Minä en ole kymmeniin vuosiin pitkää matkaa mennyt, on jo oikein tosi vanha juttu

• Anonyymi
      UUSI

Ehkä me joskus puhutaan toisillemme silloin aikoja sitten en keksinyt mitään.

• Anonyymi
        UUSI

Oon kans miettiny et ehkä me osutaan jos niin on tarkoitettu. Tää meni vaan niin vaikeeksi. Enkä ymmärrä miten sait mut niin sekasin. Olin vaan ihan sanaton. Vaikka olisin halunnut kertoa kaiken ja kuulla sua

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oon kans miettiny et ehkä me osutaan jos niin on tarkoitettu. Tää meni vaan niin vaikeeksi. Enkä ymmärrä miten sait mut niin sekasin. Olin vaan ihan sanaton. Vaikka olisin halunnut kertoa kaiken ja kuulla sua

Oliko naiselta vai mieheltä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko naiselta vai mieheltä?

Naiselta b rapusta oli oli oli oli

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Naiselta b rapusta oli oli oli oli

Ei siellä asu kuin miehiä.

• Anonyymi
        UUSI

Ok. Hyvä, jos mahdollisuuksia puhumiseen tulee.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ok. Hyvä, jos mahdollisuuksia puhumiseen tulee.

Palstalla kaikki on mahdollista!

• Anonyymi
      UUSI

Kaikki on mahdollista jos molemmat haluaa.

• Anonyymi
        UUSI

Mä haluan. Sivusta tää, mut mun halut ei ole loppuneet mihinkään kaivattuni suhteen,

• Anonyymi
        UUSI

Mäkin haluan mutta resurssit on mitä on.

• Anonyymi
        UUSI

Kuinka sitten jos ei ole halua? Yritätkö jyrätä yli, oletko siis sitä miestyyppiä?

• Anonyymi
      UUSI

Voit toki olla minulle toinen tai kolmas hoito.

• Anonyymi
        UUSI

Onkohan se sullakahan ensimmäistäkään? Jos on niin pidä kiinni äläkä ainakaan aikaista viidenkympin välitystä kun siihen kuvioon kuuluu yhteiset kiinnelainat mistä päästä kuiville ennen uutta ihanaa alkua. Kyllä ymmärrät(te)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onkohan se sullakahan ensimmäistäkään? Jos on niin pidä kiinni äläkä ainakaan aikaista viidenkympin välitystä kun siihen kuvioon kuuluu yhteiset kiinnelainat mistä päästä kuiville ennen uutta ihanaa alkua. Kyllä ymmärrät(te)

Mutta yritetään olla myötätuntoisia- suuri suru ja suuret jutut jne

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mutta yritetään olla myötätuntoisia- suuri suru ja suuret jutut jne

Jospa likaisten ja ällöttävien sekä surrealististen p-puheiden kylvö saisi naisen katumaan, oisko sittenkin pitänyt aaw

• Anonyymi
      UUSI

Itse aion ajatella positiivisesti ja uskon että kohtaan hänet vielä.

• Anonyymi
        UUSI

Toivotaan ettei ole liian myöhäistä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Toivotaan ettei ole liian myöhäistä.

Jos kaksi ihmistä ovat rakastuneet toisiinsa, ei tietenkään ole myöhäistä. Rakastuneet eivät toisiaan tikittävällä kellolla kiristä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos kaksi ihmistä ovat rakastuneet toisiinsa, ei tietenkään ole myöhäistä. Rakastuneet eivät toisiaan tikittävällä kellolla kiristä.

Tämä siis sivusta kommenttina.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Saattaa se piilosilla leikkiminen turhauttaa ja tielle osuu reippaampi rakas.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Saattaa se piilosilla leikkiminen turhauttaa ja tielle osuu reippaampi rakas.

Sitten ei ollut kovin syvistä tunteista kyse alunperinkään.

• Anonyymi
      UUSI

Enoo enää kiinnostunut sun vapaa-ajan harrastuksistasi. Pidä hauskaa!

• Anonyymi
        UUSI

Oletpas rakas 😉

• Anonyymi
      UUSI

Kaikki muu on epäselvää paitsi tunteeni sinua kohtaan.
      Naiselta 🌹

• Anonyymi
        UUSI

Kuinka monen naisen tai kokonaisen tokan haluaisit palstaäijä kokea ihailevan sinua varauksetta tms? Dude you are in delulu

• Anonyymi
      UUSI

Sun vika.

• Anonyymi
        UUSI

Sunpas.

• Anonyymi
      UUSI

Taiteellisesti monilahjakas nainen, nämä muutamat lauseet sinulle joka ikävöit.

Muiden puolesta en voi kirjoittaa, mutta haluan lukemisen perusteella sekä viestiesi perusteella kertoa sinulle, että jos tiedät jotain arvokkaampaa, kuin ihmisten välisen sanattoman yhteyden, joka todennäköisesti toimii, jos tunnet niin, niin kerro.
      Vai kuvittelenko vain ?
      Miksi luulet tai tiedät minun kirjoittelevan, kysyin jo aikaisemmin,
      Onko huoleni sinusta lähes tuntemattomasta ihmisestä samalla elämän tiellä vähentynyt tai täysin turha ?
      Olen avoin.
      Jaamme saman maailman vain hetken ja tiet valloittavat kohta uudet ihmiset.
      Olen melko harvoin netissä.

Hyvää alkuyötä sinulle

• Anonyymi
        UUSI

Hyvää alkuyötä ja kauniita levollisia unikuvia sinullekin!

Sinä itse olet taiteellisesti monilahjakas mies, jos olet se keneksi sinua luulen?

Huolesi ei ole turhaa, koska olen sairastellut pahemmin alkusyksystä lähtien... vointini on nyt hieman parempi, kun sopiva lääkitys on löydetty.

Vieläkö sinä odotat minun tulevan sinne, minne vielä keväällä toivoit tulevaksi?

- "Evelyn C"

• Anonyymi
      UUSI

Pitää päättää, haluaako yrittää. Jos haluaa, pitää tehdä jotain sen eteen. Jos ei halua, ei kannata tehdä mitään.

Mä oon yrittänyt. Sä oot yrittänyt. Me ei eletä siinä todellisuudessa, missä vaan kerrotaan toiselle, et tykätään. Se ei nyt vain ole vaihtoehto. Tää etenee hitaasti, mutta varmasti. Jos et halua sitä enää, jätät vain mut kokonaan huomiotta, niin ymmärrä kyllä vihjeen.

n

• Anonyymi
        UUSI

Mä en halua ymmärtää vihjettä. Mä haluan, et sanotaan suoraan. Se on rehellistä ja sen olen ansainnut ihan varmasti kaiken tän jälkeen.

• Anonyymi
        UUSI

Täyttä pelkuruutta puhua jostain todellisuuksista. Myönnä edes se!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No myönnän. Hän on kyllä tervetullut kertomaan mulle tunteistaan milloin vain, jos on niin rohkea. Mä en ole.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No myönnän. Hän on kyllä tervetullut kertomaan mulle tunteistaan milloin vain, jos on niin rohkea. Mä en ole.

Imarteleeko hänen kiinnostuminen sua?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole siitä kyse. Tarkoitin, että olen pelkuri.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäys: Hän ravisuttaa mun maailmaa. Mua ei kiinnostaa imartelut.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Pelkäät minua ja siksi jätin rauhaan. En halunnut mörkö pelotella.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lisäys: Hän ravisuttaa mun maailmaa. Mua ei kiinnostaa imartelut.

No kannattaisi sitten yrittää tosissaan itsekin aktivoitua. Tuollaista rakkautta ei kannata päästää menemään.

• Anonyymi
        UUSI

Niin tai sitten antaa sen huomion, kyllä se tykkääminen on jo aika paljon,. mitä vielä pitäisi olla???

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onpa taas psykedeelinen keskustelu joko ensimmäisen kommentin kirjoittaneen palstaäijän tai jonkun muun ja sen välillä. Jeez

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulehan naisista naisena esiintyvän äijän kautta nollatietoa kalasteleva, tämä tällainen kiinnostus ei välttämättä imartele lainkaan. Varsinkaan tällaisessa paketissa miltä se näyttäytyy täällä palstalla. Rienausta tuo on. T naiselta

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No kannattaisi sitten yrittää tosissaan itsekin aktivoitua. Tuollaista rakkautta ei kannata päästää menemään.

Olet niin niin ”suoni”, eli vain. Sivusta

• Anonyymi
      UUSI

Tänäkin yönä olet mielessäni, rakas ihastukseni vuosien takaa… ❤️

• Anonyymi
        UUSI

Kumpaa kättä käytät köriläs?

• Anonyymi
      UUSI

Kenellekään ei mikään etene. Rakkaudet on maailma.

• Anonyymi
      UUSI

Ihmiset on oikeasti tosi tyhmiä.

• Anonyymi
        UUSI

Älä muuta sano, varsinkin aikuiset wannabekiusaajat ,kuulun jengiin jee

• Anonyymi
      UUSI

Jos teillä ole yhteyttä muualla, ei sitä ole täälläkään.

• Anonyymi
        UUSI

Haluatko selventää, että mikä on mennyt elämässä pieleen kun nämä palstaäijän huomionkalasteluprovot pingaa päässä yhä?

• Anonyymi
      UUSI

Ei minulle ainakaan ole selvää, muuta kuin omat tunteeni.

• Anonyymi
      UUSI

Anna oll jo äläkä ruikuta samaa loputtomiin. Noin epävarmaa en ees halua

• Anonyymi
        UUSI

Onpa sinulla palstaäijä eli aloittaja kerrassaan hupaisan ristiriitainen monologi menossa @elämänkoululaiset. Ette hiffaa vieläkään vaan teillä on joku vanmainen tarve elää jotain sfäärejä tätä kautta? Anteeksi karkea kieli. Soft kitty warm kitty little ball of fur, happy kitty sleepy kitty pur pur pur. It’s a chant it’s gonna be ok.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onpa sinulla palstaäijä eli aloittaja kerrassaan hupaisan ristiriitainen monologi menossa @elämänkoululaiset. Ette hiffaa vieläkään vaan teillä on joku vanmainen tarve elää jotain sfäärejä tätä kautta? Anteeksi karkea kieli. Soft kitty warm kitty little ball of fur, happy kitty sleepy kitty pur pur pur. It’s a chant it’s gonna be ok.

Jätä kissat rauhaan, typerys!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jätä kissat rauhaan, typerys!

Muista yksäri äänestää omia kommenttejasi jatkossakin. Ilmeisesti et pitänyt tuutulaulusta. Onpa harmi. Hyvä yritys tuo kommentointi, oli aika..ärmäkkää

• Anonyymi
      UUSI

Joo näinhän se toki on, ettei teidän slandeerauksista eli tarinoista ollut mihinkään. T naiselta toivottavasti elämä kantaa

• Anonyymi
        UUSI

Eli haistakaa jo home

• Anonyymi
      UUSI

Sellasta se on :-)

• Anonyymi
      UUSI

oletko ollut nkutuksessa sairallassa.. sitten kun herään niin sairaanhoiyajat.. hän herää kooma-nukurukswsra, jqa ihmeissään cähän missä ollaan nyt

• Anonyymi
      UUSI

vihaan sua

• Anonyymi
        UUSI

Kiitos :-)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos :-)

sanat on sanoja ja mä en usko mitään

• Anonyymi
      UUSI

enpäs kommentoikaan. Pitäkää tunkkinne.

• Anonyymi
      UUSI

Eipysty. Syntyy eturistiriita. Minun väärä tulkintani. Olen pahoillani. Luulin sinua venäläiseksi. Supohan se vain vittuilee. Odottakaa, kun perheeni tulee väliin. Sitten ehkä ymmärrät mistä on kysymys

• Anonyymi
      UUSI

ihmiselläkin oa oaio wli kuin vcarmaskin on sitä korjata sitten

sirnujub jyub var4vas ib ia ugnuawaqrö

• Anonyymi
      UUSI

soö,'öi,åpoplom pm vaom psa oj,osr' pöopa lim laasiåpökom aitpssalom wöo varvas vaom psa liom soö','öloom

• Anonyymi
      UUSI

Ja hyvä niin 🎉

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä

kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.
      Maailman menoa
      127
      5339
    2. HS - SDP valmistatuu MILJARDILEIKKAUKSIIN seuraavalla vaalikaudella!

"Sdp:n uusi talous­ääni lupaa miljardien edestä leikkauksia HS-haastattelu|Kansanedustaja Joona Räsänen on Sdp:n puheen
      Maailman menoa
      216
      4765
    3. Persu ei ole koskaan päässyt Valkoiseen Taloon

Eikä pääse. Jopa demareita siellä on käynyt, vaikka jenkkien vasemmistolaisin suuri puolue vastaa lähinnä Suomen kokoomu
      Maailman menoa
      84
      3967
    4. Sovitteko ulkonäöllisesti

Oletteko kaivattunne kanssa sopivan näköinen pari? Semmoinen, suurinpiirtein yhtä hyvän näköisiä? Samanlainen olemus, ty
      Ikävä
      83
      3310
    5. Kaiken järjen ja logiikan voimalla

Voin todeta nainen, että halusit vain sitä.
      Ikävä
      47
      1815
    6. Anteeksi mies

Mun vaan pakko sanoa että en pääse ajatuksesta koskettaa sinua🙈tää on niin noloo. Olet vaan niin namu. En voi edes kert
      Ikävä
      32
      1799
    7. Hei T.....

Ajatuksissani olet. T.A
      Suhteet
      14
      1418
    8. Mulle tuli tunne

Että sun tunteet mua kohtaan alkaa hellittämään, olenko oikeassa ja alatko päästä eteenpäin?
      Tunteet
      22
      1312
    9. Kansanedustaja

Kaikkonen vierailee Ähtärissä lauantaina. Mikä mahtaa olla paikka.?????
      Ähtäri
      17
      1308
    10. Rakastan sua

Hortoile huomenna näkökenttääni jooko ❤️
      Ikävä
      42
      1215
    Aihe