Ei tämä meidän juttu tule koskaan etenemään.
On se tullut jo ihan kaikilta osin selväksi
117
1040
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Jokainen voi ajatella miten haluaa. Kai se vaatii molemmilta jotain. Itse haluan ajatella positiivisesti.
- AnonyymiUUSI
Joo ei.
- AnonyymiUUSI
Mä oon miettinyt samaa. Jos tää on näin vaikeaa, niin ei me ehkä sit kuitenkaan sovita yhteen? Koko suhde olisi sitten samanlaista soutamista ja huopaamista. Me molemmat pystytään kyl ihan rennostikin puhumaan ihmisille, sun pitää jonkun sellaisen kanssa olla.
- AnonyymiUUSI
En kommentoikaan
- AnonyymiUUSI
On se jo nähty. Ei normaalilla aikuisella näin konstikasta ja monimutkaista jo alku ole.
- AnonyymiUUSI
Mua ei haittaa, onpahan maaliin pääsy sitten paljon makiampaa.
- AnonyymiUUSI
Näin juuri
- AnonyymiUUSI
Jos ette ole vain vielä kunnolla päässeet puhumaan. Ei tarvita kuin yksi kerta. Ei ihastuminen vielä ole yhteydenpitoa. Ihastua voi vaikka kansainvälisellä lentokentällä, hieman kärjistäen.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos ette ole vain vielä kunnolla päässeet puhumaan. Ei tarvita kuin yksi kerta. Ei ihastuminen vielä ole yhteydenpitoa. Ihastua voi vaikka kansainvälisellä lentokentällä, hieman kärjistäen.
Sinun tekstisi on siinä mielessä patologista, että ikäänkuin manipuloit selvästi siellä ulkomaailmassa täysin tuntematonta jos uskot, että saat puhutettua jo sillä kuuluisalla ensimmäisellä kerralla jota tuot tässä esii, ei mennä edes siihen millä perusteella koet että se jolle vastaat olisi tämä henkilö tai muuten täältä tavoitettavissa ns🚩
- AnonyymiUUSI
Mikään ei ole selvää.
- AnonyymiUUSI
Ei niin…ehkä joku päivä on
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin…ehkä joku päivä on
Aivan varmasti on. Tunteet ovat selvät..
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Aivan varmasti on. Tunteet ovat selvät..
Niin on joo
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Niin on joo
Waiting 4u in your bed atm 😘 Maybe I'll wait till u come 🥵
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Waiting 4u in your bed atm 😘 Maybe I'll wait till u come 🥵
Mene muualle sönkkäämästä häirikkö.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mene muualle sönkkäämästä häirikkö.
Menin jo, se tulee vasta aamulla 🤭
- AnonyymiUUSI
Supo/krp vois vain myöntää tehneensä virheen. Tikkakoski vastaa kansallisen turvallisuuden rajoissa. Ehdotan, että molemmat hyväksytte tilanteen, johon selvyyttä ei tulle. Heittäkää pähkinä lainsäätäjälle takaisin. Josko joku jaksaisi perehtyä asiaan. Riitatilanteet ovat lapsille lamauttavia, kun pitäisi käydä sitä kouluakin.
Ne aamulääkkeet on tärkeät. - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Supo/krp vois vain myöntää tehneensä virheen. Tikkakoski vastaa kansallisen turvallisuuden rajoissa. Ehdotan, että molemmat hyväksytte tilanteen, johon selvyyttä ei tulle. Heittäkää pähkinä lainsäätäjälle takaisin. Josko joku jaksaisi perehtyä asiaan. Riitatilanteet ovat lapsille lamauttavia, kun pitäisi käydä sitä kouluakin.
Ne aamulääkkeet on tärkeät.Järjestävätkö nykyään päivähoitoa ja iltapäiväkerhotoimintaa, palstasetä?
- AnonyymiUUSI
Sepä se, hän on ollut aina muiden kanssa ja nyttemmin elää tälläkin hetkellä kumppaninsa/ vaimonsa kanssa eli ei mulle tää mutta ihmisiä kiinnostuu yksipuolisesti harva se päivä maapallolla.
- AnonyymiUUSI
Mitä sä naisia esittävä juttu-uula tarkoitat- sitäkö että on jalka joka oven välissä? Tai ois jos ois saumaa summuuta🥱
- AnonyymiUUSI
Ja meillähän ei ollut mitään aikomustakaan mihinkään suhteeseen.
- AnonyymiUUSI
Onks tää sellanen palstailu liitto vai?
- AnonyymiUUSI
Mitä sää peipi haluisit tän palstaäijän avauksen olevan? Jatko riippuu siitä hehe
- AnonyymiUUSI
Miksi syytella toista jos on itsekin syyllinen aloitekyvyn puutteeseen. Tai sitten kyse ei ole siitä. Hiljaisuus on joskus kohtelias tapa sanoa ei kiitos.
- AnonyymiUUSI
Halu oli molemmilla tavata. Kuitenkin kun tuli tilaisuus jänistit.
- AnonyymiUUSI
Ööö. Kenelle häät jutteleet ja mis pitäs tavata😆😅
- AnonyymiUUSI
Tilaisuus?
- AnonyymiUUSI
Joskus ne jää rullaa paikalleen.
https://www.youtube.com/watch?v=6q4qYwJ_dSE&list=RD6q4qYwJ_dSE&start_radio=1 - AnonyymiUUSI
Ei ei se vttu tule palstoilla etenemään.
- AnonyymiUUSI
Mutta näille palstoillehan me on jääty juuri siksi, kun ei pystytä normaalin aikuisen tavoin asioita eteenpäin viemään.
- AnonyymiUUSI
No ei varmana täällä etene. 😁 yhdelle vastaa niin 6 vastaa takaisin. Mitä siinä uskaltaa sanoa kun ei tiedä kuka on se oikee😢🥺
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta näille palstoillehan me on jääty juuri siksi, kun ei pystytä normaalin aikuisen tavoin asioita eteenpäin viemään.
Ei kukaan tä päivänä psyykemömmöissä pysty kuin ulisemaan
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei kukaan tä päivänä psyykemömmöissä pysty kuin ulisemaan
Huumori on huonoa, mutta silti bentsoriippuvuus jos et muuta jäynää itelles keksi
- AnonyymiUUSI
Millä oikeudella koet ensinnäkin määritteleväsi kuka näitä pslstaäijän tilityksiä muka kirjoittaa. Toisekseen kenelle jne? Tämä tapasi elää ja olla on hyvin kyseenalainen sinä kertojaääni sivusta vuosien ajan. Boycott foreVVö dear elf
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko se sullakaan kaikki ihan kunnossa kun jupiset tämän toisen palstan hapattajan kanssa passiivisaggressiivisesti asiasta joka on niin kään nihil est, mitään ei ole. Vastenmielistä
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Huumori on huonoa, mutta silti bentsoriippuvuus jos et muuta jäynää itelles keksi
Jep jatkan, kieltämättä käy mielessä välillä easy way out kun silmät palstan avaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jep jatkan, kieltämättä käy mielessä välillä easy way out kun silmät palstan avaa
Kukkokin herää aamuisin karjaisemalla nöu
- AnonyymiUUSI
Kerro mies miten edetään. Sain sulta kylmää kyytiä viimeksi viestin muodossa. Kiusaatko vain, vai onko intuitioni oikeassa? Kun en voi olla täysin varma, että ikävöitkö minua vai jotakin muuta, vaikka yhteisiä tunnisteita ollut 🤔
- AnonyymiUUSI
Minulle alkaa kelvata jo kuka vain nainen, en yksin talvelle lähde.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minulle alkaa kelvata jo kuka vain nainen, en yksin talvelle lähde.
Tää oli väärä vastaus 🤨
Laita joku yhteinen tunniste. - AnonyymiUUSI
Oletko vastannut viestiin vai et?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuliko sinulta joku viesti? Mihin?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oliko A naiselle viesti?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Tuliko sinulta joku viesti? Mihin?
Kirjoitit näin; "Sain sinulta kylmää kyytiä viimeksi viestin muodossa". Palstailustako kirjoitit.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vastasin.
- AnonyymiUUSI
Peukutatko palstaäijä, eli aloittaja itse näille kerronnoille kerronnan sisällä? T naiselta
- AnonyymiUUSI
Olisitteko voineet vain puhua kunnolla kerran. Olisi varmaan lähtenyt etenemään.
- AnonyymiUUSI
Ei jäniksen kanssa voi puhua, en minä niin hyväjalkainen ole.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei jäniksen kanssa voi puhua, en minä niin hyväjalkainen ole.
Kyllä jäniskin jossakin vaiheessa pysähtyy. Vahvat tunteet voivat tuntua kuin isolta sudelta. Ei silloin voikaan kuin pinkaista karkuun.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä jäniskin jossakin vaiheessa pysähtyy. Vahvat tunteet voivat tuntua kuin isolta sudelta. Ei silloin voikaan kuin pinkaista karkuun.
Jänis pysähtyy kun vislaa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jänis pysähtyy kun vislaa
Minä en ole kymmeniin vuosiin pitkää matkaa mennyt, on jo oikein tosi vanha juttu
- AnonyymiUUSI
Ehkä me joskus puhutaan toisillemme silloin aikoja sitten en keksinyt mitään.
- AnonyymiUUSI
Oon kans miettiny et ehkä me osutaan jos niin on tarkoitettu. Tää meni vaan niin vaikeeksi. Enkä ymmärrä miten sait mut niin sekasin. Olin vaan ihan sanaton. Vaikka olisin halunnut kertoa kaiken ja kuulla sua
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oon kans miettiny et ehkä me osutaan jos niin on tarkoitettu. Tää meni vaan niin vaikeeksi. Enkä ymmärrä miten sait mut niin sekasin. Olin vaan ihan sanaton. Vaikka olisin halunnut kertoa kaiken ja kuulla sua
Oliko naiselta vai mieheltä?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oliko naiselta vai mieheltä?
Naiselta b rapusta oli oli oli oli
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Naiselta b rapusta oli oli oli oli
Ei siellä asu kuin miehiä.
- AnonyymiUUSI
Ok. Hyvä, jos mahdollisuuksia puhumiseen tulee.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ok. Hyvä, jos mahdollisuuksia puhumiseen tulee.
Palstalla kaikki on mahdollista!
- AnonyymiUUSI
Kaikki on mahdollista jos molemmat haluaa.
- AnonyymiUUSI
Mä haluan. Sivusta tää, mut mun halut ei ole loppuneet mihinkään kaivattuni suhteen,
- AnonyymiUUSI
Mäkin haluan mutta resurssit on mitä on.
- AnonyymiUUSI
Kuinka sitten jos ei ole halua? Yritätkö jyrätä yli, oletko siis sitä miestyyppiä?
- AnonyymiUUSI
Voit toki olla minulle toinen tai kolmas hoito.
- AnonyymiUUSI
Onkohan se sullakahan ensimmäistäkään? Jos on niin pidä kiinni äläkä ainakaan aikaista viidenkympin välitystä kun siihen kuvioon kuuluu yhteiset kiinnelainat mistä päästä kuiville ennen uutta ihanaa alkua. Kyllä ymmärrät(te)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan se sullakahan ensimmäistäkään? Jos on niin pidä kiinni äläkä ainakaan aikaista viidenkympin välitystä kun siihen kuvioon kuuluu yhteiset kiinnelainat mistä päästä kuiville ennen uutta ihanaa alkua. Kyllä ymmärrät(te)
Mutta yritetään olla myötätuntoisia- suuri suru ja suuret jutut jne
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mutta yritetään olla myötätuntoisia- suuri suru ja suuret jutut jne
Jospa likaisten ja ällöttävien sekä surrealististen p-puheiden kylvö saisi naisen katumaan, oisko sittenkin pitänyt aaw
- AnonyymiUUSI
Itse aion ajatella positiivisesti ja uskon että kohtaan hänet vielä.
- AnonyymiUUSI
Toivotaan ettei ole liian myöhäistä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Toivotaan ettei ole liian myöhäistä.
Jos kaksi ihmistä ovat rakastuneet toisiinsa, ei tietenkään ole myöhäistä. Rakastuneet eivät toisiaan tikittävällä kellolla kiristä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos kaksi ihmistä ovat rakastuneet toisiinsa, ei tietenkään ole myöhäistä. Rakastuneet eivät toisiaan tikittävällä kellolla kiristä.
Tämä siis sivusta kommenttina.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Saattaa se piilosilla leikkiminen turhauttaa ja tielle osuu reippaampi rakas.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Saattaa se piilosilla leikkiminen turhauttaa ja tielle osuu reippaampi rakas.
Sitten ei ollut kovin syvistä tunteista kyse alunperinkään.
- AnonyymiUUSI
Enoo enää kiinnostunut sun vapaa-ajan harrastuksistasi. Pidä hauskaa!
- AnonyymiUUSI
Oletpas rakas 😉
- AnonyymiUUSI
Kaikki muu on epäselvää paitsi tunteeni sinua kohtaan.
Naiselta 🌹- AnonyymiUUSI
Kuinka monen naisen tai kokonaisen tokan haluaisit palstaäijä kokea ihailevan sinua varauksetta tms? Dude you are in delulu
- AnonyymiUUSI
Sun vika.
- AnonyymiUUSI
Sunpas.
- AnonyymiUUSI
Taiteellisesti monilahjakas nainen, nämä muutamat lauseet sinulle joka ikävöit.
Muiden puolesta en voi kirjoittaa, mutta haluan lukemisen perusteella sekä viestiesi perusteella kertoa sinulle, että jos tiedät jotain arvokkaampaa, kuin ihmisten välisen sanattoman yhteyden, joka todennäköisesti toimii, jos tunnet niin, niin kerro.
Vai kuvittelenko vain ?
Miksi luulet tai tiedät minun kirjoittelevan, kysyin jo aikaisemmin,
Onko huoleni sinusta lähes tuntemattomasta ihmisestä samalla elämän tiellä vähentynyt tai täysin turha ?
Olen avoin.
Jaamme saman maailman vain hetken ja tiet valloittavat kohta uudet ihmiset.
Olen melko harvoin netissä.
Hyvää alkuyötä sinulle- AnonyymiUUSI
Hyvää alkuyötä ja kauniita levollisia unikuvia sinullekin!
Sinä itse olet taiteellisesti monilahjakas mies, jos olet se keneksi sinua luulen?
Huolesi ei ole turhaa, koska olen sairastellut pahemmin alkusyksystä lähtien... vointini on nyt hieman parempi, kun sopiva lääkitys on löydetty.
Vieläkö sinä odotat minun tulevan sinne, minne vielä keväällä toivoit tulevaksi?
- "Evelyn C"
- AnonyymiUUSI
Pitää päättää, haluaako yrittää. Jos haluaa, pitää tehdä jotain sen eteen. Jos ei halua, ei kannata tehdä mitään.
Mä oon yrittänyt. Sä oot yrittänyt. Me ei eletä siinä todellisuudessa, missä vaan kerrotaan toiselle, et tykätään. Se ei nyt vain ole vaihtoehto. Tää etenee hitaasti, mutta varmasti. Jos et halua sitä enää, jätät vain mut kokonaan huomiotta, niin ymmärrä kyllä vihjeen.
n- AnonyymiUUSI
Mä en halua ymmärtää vihjettä. Mä haluan, et sanotaan suoraan. Se on rehellistä ja sen olen ansainnut ihan varmasti kaiken tän jälkeen.
- AnonyymiUUSI
Täyttä pelkuruutta puhua jostain todellisuuksista. Myönnä edes se!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No myönnän. Hän on kyllä tervetullut kertomaan mulle tunteistaan milloin vain, jos on niin rohkea. Mä en ole.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No myönnän. Hän on kyllä tervetullut kertomaan mulle tunteistaan milloin vain, jos on niin rohkea. Mä en ole.
Imarteleeko hänen kiinnostuminen sua?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole siitä kyse. Tarkoitin, että olen pelkuri.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lisäys: Hän ravisuttaa mun maailmaa. Mua ei kiinnostaa imartelut.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pelkäät minua ja siksi jätin rauhaan. En halunnut mörkö pelotella.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Lisäys: Hän ravisuttaa mun maailmaa. Mua ei kiinnostaa imartelut.
No kannattaisi sitten yrittää tosissaan itsekin aktivoitua. Tuollaista rakkautta ei kannata päästää menemään.
- AnonyymiUUSI
Niin tai sitten antaa sen huomion, kyllä se tykkääminen on jo aika paljon,. mitä vielä pitäisi olla???
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onpa taas psykedeelinen keskustelu joko ensimmäisen kommentin kirjoittaneen palstaäijän tai jonkun muun ja sen välillä. Jeez
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kuulehan naisista naisena esiintyvän äijän kautta nollatietoa kalasteleva, tämä tällainen kiinnostus ei välttämättä imartele lainkaan. Varsinkaan tällaisessa paketissa miltä se näyttäytyy täällä palstalla. Rienausta tuo on. T naiselta
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
No kannattaisi sitten yrittää tosissaan itsekin aktivoitua. Tuollaista rakkautta ei kannata päästää menemään.
Olet niin niin ”suoni”, eli vain. Sivusta
- AnonyymiUUSI
Tänäkin yönä olet mielessäni, rakas ihastukseni vuosien takaa… ❤️
- AnonyymiUUSI
Kumpaa kättä käytät köriläs?
- AnonyymiUUSI
Kenellekään ei mikään etene. Rakkaudet on maailma.
- AnonyymiUUSI
Ihmiset on oikeasti tosi tyhmiä.
- AnonyymiUUSI
Älä muuta sano, varsinkin aikuiset wannabekiusaajat ,kuulun jengiin jee
- AnonyymiUUSI
Jos teillä ole yhteyttä muualla, ei sitä ole täälläkään.
- AnonyymiUUSI
Haluatko selventää, että mikä on mennyt elämässä pieleen kun nämä palstaäijän huomionkalasteluprovot pingaa päässä yhä?
- AnonyymiUUSI
Ei minulle ainakaan ole selvää, muuta kuin omat tunteeni.
- AnonyymiUUSI
Anna oll jo äläkä ruikuta samaa loputtomiin. Noin epävarmaa en ees halua
- AnonyymiUUSI
Onpa sinulla palstaäijä eli aloittaja kerrassaan hupaisan ristiriitainen monologi menossa @elämänkoululaiset. Ette hiffaa vieläkään vaan teillä on joku vanmainen tarve elää jotain sfäärejä tätä kautta? Anteeksi karkea kieli. Soft kitty warm kitty little ball of fur, happy kitty sleepy kitty pur pur pur. It’s a chant it’s gonna be ok.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onpa sinulla palstaäijä eli aloittaja kerrassaan hupaisan ristiriitainen monologi menossa @elämänkoululaiset. Ette hiffaa vieläkään vaan teillä on joku vanmainen tarve elää jotain sfäärejä tätä kautta? Anteeksi karkea kieli. Soft kitty warm kitty little ball of fur, happy kitty sleepy kitty pur pur pur. It’s a chant it’s gonna be ok.
Jätä kissat rauhaan, typerys!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jätä kissat rauhaan, typerys!
Muista yksäri äänestää omia kommenttejasi jatkossakin. Ilmeisesti et pitänyt tuutulaulusta. Onpa harmi. Hyvä yritys tuo kommentointi, oli aika..ärmäkkää
- AnonyymiUUSI
Joo näinhän se toki on, ettei teidän slandeerauksista eli tarinoista ollut mihinkään. T naiselta toivottavasti elämä kantaa
- AnonyymiUUSI
Eli haistakaa jo home
- AnonyymiUUSI
Sellasta se on :-)
- AnonyymiUUSI
oletko ollut nkutuksessa sairallassa.. sitten kun herään niin sairaanhoiyajat.. hän herää kooma-nukurukswsra, jqa ihmeissään cähän missä ollaan nyt
- AnonyymiUUSI
vihaan sua
- AnonyymiUUSI
Kiitos :-)
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos :-)
sanat on sanoja ja mä en usko mitään
- AnonyymiUUSI
enpäs kommentoikaan. Pitäkää tunkkinne.
- AnonyymiUUSI
Eipysty. Syntyy eturistiriita. Minun väärä tulkintani. Olen pahoillani. Luulin sinua venäläiseksi. Supohan se vain vittuilee. Odottakaa, kun perheeni tulee väliin. Sitten ehkä ymmärrät mistä on kysymys
- AnonyymiUUSI
ihmiselläkin oa oaio wli kuin vcarmaskin on sitä korjata sitten
sirnujub jyub var4vas ib ia ugnuawaqrö - AnonyymiUUSI
soö,'öi,åpoplom pm vaom psa oj,osr' pöopa lim laasiåpökom aitpssalom wöo varvas vaom psa liom soö','öloom
- AnonyymiUUSI
Ja hyvä niin 🎉
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1275339HS - SDP valmistatuu MILJARDILEIKKAUKSIIN seuraavalla vaalikaudella!
"Sdp:n uusi talousääni lupaa miljardien edestä leikkauksia HS-haastattelu|Kansanedustaja Joona Räsänen on Sdp:n puheen2164765Persu ei ole koskaan päässyt Valkoiseen Taloon
Eikä pääse. Jopa demareita siellä on käynyt, vaikka jenkkien vasemmistolaisin suuri puolue vastaa lähinnä Suomen kokoomu843967Sovitteko ulkonäöllisesti
Oletteko kaivattunne kanssa sopivan näköinen pari? Semmoinen, suurinpiirtein yhtä hyvän näköisiä? Samanlainen olemus, ty833310- 471815
Anteeksi mies
Mun vaan pakko sanoa että en pääse ajatuksesta koskettaa sinua🙈tää on niin noloo. Olet vaan niin namu. En voi edes kert321799- 141418
Mulle tuli tunne
Että sun tunteet mua kohtaan alkaa hellittämään, olenko oikeassa ja alatko päästä eteenpäin?221312- 171308
- 421215