Mutta yhtä naista sydän kaipaa niin toivottomasti, että näkee hänet jo kaikkialla muualla.
Sydän etsivä rauhoittuu vasta silloin kun hän on vierelläni mun.
Pienetkin pettymykset tuottaa suurta tuskaa
6
515
Vastaukset
- Anonyymi
Millainen viimeinen pettymyksesi oli? Tunnistan tunteen. Loukkaannun/petyn välillä häneen liittyen ihan naurettavista asioista. Seuraavana päivänä puhun itselleni sitten järkeä. Ettei ollut mitään syytä polttaa hihoja.
Naiselta- Anonyymi
Voi niin tuttu tunne! Sinä fiksu tyydyt polttamaan hihasi, mutta minulla palavat paitsi hihat myös omat ja ystävien päreet sekä hyvin usein myös pitkän työn tuloksena syntyneet sillatkin kärähtelee tuhkaksi sekunneissa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi niin tuttu tunne! Sinä fiksu tyydyt polttamaan hihasi, mutta minulla palavat paitsi hihat myös omat ja ystävien päreet sekä hyvin usein myös pitkän työn tuloksena syntyneet sillatkin kärähtelee tuhkaksi sekunneissa...
Tuo on hankalaa. Minkä tapaisista asioista päreet palaa? Siis liittyen kaivattuusi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on hankalaa. Minkä tapaisista asioista päreet palaa? Siis liittyen kaivattuusi.
No johan tuossa edellä kuvailtiin naurettavista loukkaantumista yms. En analysoi asioita enempää tässä.
- AnonyymiUUSI
Universumi muistuttaa vain kuka on sinulle se oikea ja kuka on sinulle tarkoitettu. Ota vastaan se hyvä mikä on tulossa äläkä vastustele enää.
Me Paranemme yhdessä. - AnonyymiUUSI
En polta päreitä, mutta sisältä puristaa, itkettää..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi rikollista
"Molemmat vangitut ovat osoitetietojen perusteella kotoisin reilun sadan kilometrin päästä Suomussalmelta. Molemmilla on242515Mitä tekee Rebelwerks?
Rebelwerks myy melkein kaiken tavaransa. Onko Rebelwerks menettänyt järkensä? Vai onko hän lopultakin tullut järkiinsä272364- 461873
**** mies anna jokin vinkki
Mistä tiedän, että vielä toivot että kuulet minusta. Aikaa on kulunut...1011449- 1611406
- 1871356
Vesa Ahola rehellisin valtuutettu?
Tuli seurattua valtuuston kokous netin kautta. Taitaa valtuutettu Vesa Ahola olla selkeästi rehellisin valtuutettu. Hän161350- 711295
Oho! Pippa Laukka saa kurimusta tanssiope Marko Keräseltä: "Oli vastaanotto kesken tai ei..."
Toivotaan, ettei Pippa ja Marko tipu jo heti kättelyssä… Tsemppiä Tanssii Tähtien Kanssa -kisaan! Lue lisää: https://w361203- 691179