Se taitaa olla lestojen juttuja kaikki, tuo häirintä!
Lesta firma
23
439
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa olla palstakin niiden hallussa.
- Anonyymi
Haha..🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haha..🤣
Ei naurata kyllä.
Onhan sellaista sanottukin jo lesta osiossa
että omistavat....
- Anonyymi
Niinpä ja hakkeroinut koneet
- Anonyymi
Kyllä näinkin on joku tehnyt.
- Anonyymi
Mun rakas on ainakin hakkeroinut tän vehkeen. Eikä tuo mua haittaa yhtään. Ihanaa, kun hän välittää. Tunnen itseni rakastetuksi❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mun rakas on ainakin hakkeroinut tän vehkeen. Eikä tuo mua haittaa yhtään. Ihanaa, kun hän välittää. Tunnen itseni rakastetuksi❤️
Täysin mahdoton ajatus että voisin pitää ihmisestä joka hakkeroisi minun koneeni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Emmä iloa sellasesta sais
jos ois vaan tollasta.
Mä kaipaisin
Itellenikin
jotain.
💔 - Anonyymi
😘 guess who
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😘 guess who
Kerro ihmeessä 😪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😘 guess who
Niin kerro nyt
- Anonyymi
Lestat tyyttäili ja häiriköi taas koko yön jakeluautoillaan.
- Anonyymi
Mitä he jakoivat🤔
- Anonyymi
Haluaisivat tämän paikan, yks käppänälesta sanoi joskus että on aina ihaillut tätä paikkaa. Yrittävät häätää minut äänihäirinnällä että myisin paikan. En myy!!!!
- Anonyymi
Epäilen myös että paskan levityksessä ovat olleet mukana, kertoneet miten olen muka väkivaltainen hullu ja muuta paskaa ettei vaan kukaan huolisi ettei tulisi omaa perhettä ym. Niin paikka tulisi myyntiin helpommin sitäkin kautta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäilen myös että paskan levityksessä ovat olleet mukana, kertoneet miten olen muka väkivaltainen hullu ja muuta paskaa ettei vaan kukaan huolisi ettei tulisi omaa perhettä ym. Niin paikka tulisi myyntiin helpommin sitäkin kautta.
Tämä kunta kun on täynnä lestoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On mennyt monta autoa "palkkioksi" hyvästä vedätystyöstä kamuxilta edullisesti....
- Anonyymi00024
Anonyymi kirjoitti:
Jossain pohjosessa päin vissiin.
- Anonyymi
Kierrän kaukaa kaikki uskonlahkoista tulevat.
- Anonyymi
Pahimpia vääryyden ja rikoksen tekijöitä.
- Anonyymi
En alkaisi tekemisiin lahkotaustaisen kanssa. Olen kolmeen tutustunut ja jokaisella viirasi päässä enemmän tai vähemmän. Yhdellä erittäin pahasti. Vastedes pidän reippaan etäisyyden moisiin.
- Anonyymi
Vallanneet kaikki peukkumarkkinat.
- Anonyymi00025
Baariinkaa voi enää mennä ku niitä on siellä tungokseen asti.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen715525Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,2564817Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk393148Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 172552994Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1022621Maria Veitola kommentoi soutelija Saarion huomionhakuisuutta
"Minusta on jotenkin kuvottavaa, kuinka kovalla intensiteetillä Suomi-media seuraa miessankari Jari Saarion merihätää. S3342027Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään51962Muovipusseista pitäisi saada panttimaksu takaisin
Ostan joka päivä yhden muovipussin, ja niistä palautuu keskimäärin takaisin kaupan pullomaatin yhteydessä olevaan roskik611730Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.151555Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t21536