Lapsena meilläpäin tytöillä

🥰📓✒ oli muistovihkot. Niihin piti kavereiden kirjoittaa joku muistolause. Jotkut liimasivat kaverin vihkoon hienon kiiltokuvankin.

Muutamia värssyjä muistan vieläkin:

-Kolme sanaa sinulle ole ystävä minulle

- Kun kirppu puree sinua muista silloin minua

- xxxx on se kaunis tyttö,
taivaskin sen todistaa.
Onnellinen on se poika,
joka xxxxn omistaa.
8187
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 8

Vanhimmat

Kun pyytää ihmisiltä nimmareita vihkoonsa niin voi onnistaa jos heistä tulee kuuluisia. Sit ne myydään eteenpäin. Läheiselläni on Speden nimmari. Mistäkö tietää että se on aito? Koska hän itse pyysi sitä nimmaria Spedeltä. Mikähän sen arvo mahtaa olla tänä päivänä?

Äänestä
  • Täytyy olla arvokas nimmari kun niitä ei enää saa!

Äänestä

Kaikilla tytöillä oli.
60..70 luvuilla....
Muistovihot..
Kaunis kirjoitus ja kiiltokuva.

Äänestä
  • Aloittaja

Kiiltokuvat olivat ennen kauniita ja joissakin oli jopa hilettä koristeena. Nykyiset kiiltokuvat ovat jopa pelottavan näköisiä. En ole uskaltanut niitä ostaa pikkutytöille.

Äänestä

Minulla on tallessa jossakin "arkistojen aarteissa" juuri sellainen muistovihko, jonka sain tädiltäni lapsena. Se samainen täti lähetti keväällä minulle itse tekemänsä synttärilahjan, vaikka olin salannut pyöreitten täyttämisen sukulaisiltani.

Äänestä
  • Aloittaja

Sulla on kiva täti. Itse tehdyt lahjat on siitä merkityksellisiä, että tietää tekijän ajatelleen lahjan saajaa sitä tehdessään. Muistovihko on kiva muisto. Hienoa että sulla se on säilynyt.

1Äänestä

Minullakin tallessa...
Muistoja..
Elämä on...

Äänestä
  • Sehän on hyvä, että on talletettavia muistoja.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

lounas.ajatus kirjoitti:

🥰📓✒ oli muistovihkot. Niihin piti kavereiden kirjoittaa joku muistolause. Jotkut liimasivat kaverin vihkoon hienon kiiltokuvankin.

Muutamia värssyjä muistan vieläkin:

-Kolme sanaa sinulle ole ystävä minulle

- Kun kirppu puree sinua muista silloin minua

- xxxx on se kaunis tyttö,
taivaskin sen todistaa.
Onnellinen on se poika,
joka xxxxn omistaa.

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu