Ehkäpä vanhoista rötöksistä on jäänyt markkoja tai mies maksaa tai sitten on jotain tosi outoa.
Vastaukset 10
- Anonyymi
Ohhoijaa kyllä jaksatte.. Miten nimeltä mainitsematon ravintola pyörii? Eihän sielläkään ole ollut. Ja vielä esiintyjät maksettavana.
- Anonyymi
Oiskohan sitä jotain tosi outoa 🤣🤣🤣 pitäisköhän sun mennä ihan itse omistajalta kysymään eikä täällä kummastella. Voit saada vaikka oikein vastauksenkin näihin ainaisiin ihmettelyihisi.
- Anonyymi
Mikä baari Joutsassa?
- Anonyymi
Eikö teillä siellä Luhangassa oo oikeesti parempaa tekemistä kuin mustamaalata toisianne? Aikuiset ihmiset,vetäkää päänne perseestä ja opetelkaa käyttäytymään!!!
- Anonyymi
Hei, ota huomioon että joku miesoletettu tykkää pitää sen pään perseessä. Esimerkiksi kyläkauppias.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei, ota huomioon että joku miesoletettu tykkää pitää sen pään perseessä. Esimerkiksi kyläkauppias.
Eli ei tämä keskustelu sitten Joutsaan mitenkään liittynyt?
- Anonyymi
Luhangassa on Suomen pienin ilotalo.
- Anonyymi
Edelleenkään en näe yhteyttä Joutsaan
- Anonyymi
Näin lähellä kuntaliitosta mielestäni voidaan tuollaisen jalkapallokentän kokoisen kunnan asioita pohtia täällä tulevan emokunnan sivuilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2971233Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3081166Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50958- 87924
- 106899
- 101879
- 111742
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh13604- 64588
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh3577