Näitä kannattaa välttää, jos aikoo voittaa isosti:
Suosituin rivi: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
2. suosituin rivi: 3, 9, 15, 21, 27, 33, 39
3. suosituin rivi: 5, 10, 15, 20, 25, 30, 35
4. suosituin rivi: 1, 7, 13, 19, 25, 31, 37
5. suosituin rivi: 2, 8, 14, 20, 26, 32, 38
6. suosituin rivi: 4, 10, 16, 22, 28, 34, 40
7. suosituin rivi: 6, 11, 16, 21, 26, 31, 37
8. suosituin rivi: 1, 3, 5, 7, 9, 11, 13
9. suosituin rivi: 1, 8, 15, 22, 29, 36, 37
10. suosituin rivi: 4, 6, 8, 13, 17, 22, 26
Veikkauksen ilmoituksen mukaan näiden rivien määrä vuonna 2025 ei ole vähäinen.
#lauantailotto
Suosituimmat lottorivit
8
94
Vastaukset
- Anonyymi
Sama juttu viimeisen kymmenen vuoden ajalta:
Suosituin rivi: 3, 9, 15, 21, 27, 33, 39
2. suosituin rivi: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
3. suosituin rivi: 5, 10, 15, 20, 25, 30, 35
4. suosituin rivi: 1, 7, 13, 19, 25, 31, 37
5. suosituin rivi: 2, 8, 14, 20, 26, 32, 38
6. suosituin rivi: 6, 11, 16, 21, 26, 31, 37
7. suosituin rivi: 4, 10, 16, 22, 28, 34, 40
8. suosituin rivi: 1, 8, 15, 22, 29, 36, 37
9. suosituin rivi: 1, 3, 5, 7, 9, 11, 13
10. suosituin rivi: 1, 7, 9, 16, 20, 25, 36 - Anonyymi
Mikähän on pikapelinä pelattujen ja käsintehtyjen rivien keskinäinen jakauma? Itselläni on yli 40v sitten tehdyt rivit
- Anonyymi
Rohkenen esittää veikkauksen: se vanhempi ikäpolvi, joka vuosikymmenet pelasi samoilla kupongeilla / itse tehdyillä riveillä on aika isolla prosenttiosuudella syystä tai toisesta luovuttanut ja satunnaiset pelaajat antaa koneen hoitaa pikapeliarvonnan ja maksavat ne sokkona, koska koko homma perustuu pelkkään sattumaan.
Toisin sanoen oletan, että pikapelien osuus koko vaihtopotista on kasvutrendissä.
Onko muita arvauksia? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rohkenen esittää veikkauksen: se vanhempi ikäpolvi, joka vuosikymmenet pelasi samoilla kupongeilla / itse tehdyillä riveillä on aika isolla prosenttiosuudella syystä tai toisesta luovuttanut ja satunnaiset pelaajat antaa koneen hoitaa pikapeliarvonnan ja maksavat ne sokkona, koska koko homma perustuu pelkkään sattumaan.
Toisin sanoen oletan, että pikapelien osuus koko vaihtopotista on kasvutrendissä.
Onko muita arvauksia?On tuo varmasti osin totta, totuus asiasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko muita arvauksia?Anonymous 2025-09-11 10:39:19
Varmaan tuo pari vuotta sitten tullut korttipakko teki sen, että iältään vanhemmat pelaajat lopetti pelaamisen teknisten muutosten myötä. Itse siirryin nettipelaajaksi aika pian sen jälkeen, kun Veikkaus teki nettipelaamisen mahdolliseksi, olen pelannut netissä ikilottona jo yli 20v. Ne joilla oli lottoa jo yli 50v sitten poistuvat peleistä ihan muiden syiden vuoksi.
Se on hauskaa, kun jotkut eivät halua rekisteriöityä rekisteröitymisen ehtojen vuoksi. Itse en ainakaan haluaisi lähteä 300km päähän mitään shekkiä hakemaan, jos sen rahan saa kortilla suoraan tilille protestiajan jälkeen. Mulle ei merkkaa edes todennäköisyydet mitään, sillä tiedän ne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anonymous 2025-09-11 10:39:19
Varmaan tuo pari vuotta sitten tullut korttipakko teki sen, että iältään vanhemmat pelaajat lopetti pelaamisen teknisten muutosten myötä. Itse siirryin nettipelaajaksi aika pian sen jälkeen, kun Veikkaus teki nettipelaamisen mahdolliseksi, olen pelannut netissä ikilottona jo yli 20v. Ne joilla oli lottoa jo yli 50v sitten poistuvat peleistä ihan muiden syiden vuoksi.
Se on hauskaa, kun jotkut eivät halua rekisteriöityä rekisteröitymisen ehtojen vuoksi. Itse en ainakaan haluaisi lähteä 300km päähän mitään shekkiä hakemaan, jos sen rahan saa kortilla suoraan tilille protestiajan jälkeen. Mulle ei merkkaa edes todennäköisyydet mitään, sillä tiedän ne.Tuossa rekisteröityneenä / tunnistautuneena pelattaessa on myös se ylivertainen puoli, että haltijalaput ei pääse katoamaan eikä kukaan pääse niitä varastamaan ja sitä kautta voittoja jäisi maksamatta niille, joilla hannuhanhen tuuri oikeasti kävi. Iltapäivälehdissä ei enää näe kuulutuksia siitä, että joku iso voitto jossain pelissä on yhä lunastamatta.
Vedonlyönnin puolella tunnistautumispakko auttaa selvittämään myös näitä tällä hetkellä salibandyssä vellovia vehkeilyjä, missä joku kerää ryhmän missä aletaan kokeilemaan missä se rehellisen uhkapelin raja kulkee.
Silti kansalaisissa on edelleen niitä, jotka haluaisi sen vanhan ajan takaisin.
- Anonyymi
Noihan se on, mutta vielä mielenkiintoisempaa on ottaa talteen veikkauksen sivuilta
näistä porukkalotoista numerot, joissa mukana monta osallistujaa samoilla numeroilla.
Eli niitä rivejä ei sitten kanssa varmasti kannata valita.
Eihän tuo ole iso joukko kokokaisuudesta, mutta silti kannattaa tehdä kaikki mikä on
tehtävissä, ettei joudu jakamaan pottia. - Anonyymi
Muistakaa hyvät lottoamisen ystävät, että la 13.09.2025 toiselle voittoluokalle eli 6+1 oikein veikanneille jako-osuuteen lisätään viime viikolla jakamatta jääneet massit eli noin 128 tuhatta euroa. Toisin sanoen jos löytyy vain yksi 6+1, niin pelaaja kuittaa rapsakat 250 tuhatta euroa. #lauantailotto
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1053691
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se472630- 1142462
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣401974Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu291717- 271522
Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et221521- 221328
Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?701255Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81251