Isot laatupalkkiorahat Koiviston Autolle ja Valkeakosken Liikenteen operoimana Länsilinjoille!

Anonyymi-ap

Koiviston Auto Tampere Oy ja Länsilinjat Oy ovat kahden kärjessä kun Nysse palkitsi asiakkaiden ylistämiä liikennöitsijöitä. KA sai 360000 euron palkkion ja LL 221000 euron palkkion.

Huomionarvoista on että palkkioiden perusteena on liikennöivissä busseissa tehdyt asiakaspalautekyselyt. Valkeakosken Liikenne on Länsilinjojen alihankkija eli Länsilinjoille kohdistuneet kiitokset ovat osin VL:n operoimia. Edelleen on syytä huomata, että VL:n operoimat ns. omat Nysse-linjat 68, 69, 95 ja 97 eivät ole laatupalkkiojärjestelmässä mukana, minkä vuoksi Valkeakosken Liikennettä ei suoraan palkittu lainkaan vaan Länsilinjojen kautta.

Paunulle ei maksettu palkkioita lainkaan.

https://www.nysse.fi/ajankohtaista/nyssen-asiakastyytyvaisyys-pysynyt-korkealla-tasolla-mittaukset-antavat-tarkeaa-tietoa-myos-onnistumisista.html

26

362

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      On siinä Kimmo ja sen kaverit saaneet kirjoitella palautteita kännykät ja tietokoneet kuumina. Mikään muu ei näitä lukuja selitä. Vastus tosin ei ollut kova, kun muut vaihtoehdot olivat Pölhölä ja Vekka.

    • Anonyymi

      Väkevä YLISTYS Lauri Helkeelle, jota ilman Koiviston Auto Tamperetta ei olisi edes olemassa!

      • Anonyymi

        Paljonkos Koivistolle maksoikaan Helken pölhöilyt tämän Koiviston Auto Tampereen edeltäjän, Pirkanmaan Tilausliikenteen kauppa? Muistaako joku oliko tällä asialla jokin myötävaikutus Helken saamiin nöyryyttäviin potkuihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonkos Koivistolle maksoikaan Helken pölhöilyt tämän Koiviston Auto Tampereen edeltäjän, Pirkanmaan Tilausliikenteen kauppa? Muistaako joku oliko tällä asialla jokin myötävaikutus Helken saamiin nöyryyttäviin potkuihin?

        Lauri EI saanut potkuja. Hän lähti Itse kun Sielunsa janosi uusia haasteita rautateillä. Hän oli jo mullistanut koko maan bussiliikenteen, ajanut paronit suohon eikä Hänellä ollut enää merkittävää saavutettavaa bussialalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonkos Koivistolle maksoikaan Helken pölhöilyt tämän Koiviston Auto Tampereen edeltäjän, Pirkanmaan Tilausliikenteen kauppa? Muistaako joku oliko tällä asialla jokin myötävaikutus Helken saamiin nöyryyttäviin potkuihin?

        Syy PirTil-tunarointiin oli tietenkin viekkaissa paroneissa, jotka eivät kertoneet Laurille työntekijöiden sidonnaisuusaikojen pikkumuutoksesta.
        Vuoroja peruttiin valtava määrä ja oikeassa kaupungissa sopimukset olisi jo irtisanottu.
        Yhä naurattaa se silloinen sekoilu ja asiantuntemuksen puute.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonkos Koivistolle maksoikaan Helken pölhöilyt tämän Koiviston Auto Tampereen edeltäjän, Pirkanmaan Tilausliikenteen kauppa? Muistaako joku oliko tällä asialla jokin myötävaikutus Helken saamiin nöyryyttäviin potkuihin?

        Muistan hyvin. Seitsemäntoistä työntekijän palkka seitsemältä vuodelta. On se sen verran rahaa osaamattomuudella aiheutettuna, että kenkää siitä tuli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syy PirTil-tunarointiin oli tietenkin viekkaissa paroneissa, jotka eivät kertoneet Laurille työntekijöiden sidonnaisuusaikojen pikkumuutoksesta.
        Vuoroja peruttiin valtava määrä ja oikeassa kaupungissa sopimukset olisi jo irtisanottu.
        Yhä naurattaa se silloinen sekoilu ja asiantuntemuksen puute.

        Tässä oli hyvä pointti. Eniten minuakin ihmetyttää Tampereen Joukkoliikenteen toiminta PirTilin sekoiluiden suhteen. Miksi kaikilta sopimuksen vastaisilta toimilta suljettiin silmät? Oliko mukana hyvä veli -toimintaa? Oulussa OTP:n sopimus purettiin paljon mitättömämpien rikkeiden vuoksi ja lisäksi määrättiin tuntuvat sanktiot. Jos Treen Joukkoliikenne olisi alusta asti noudattanut omia sopimuksiaan, mitään PirTiliä ei olisi ollut olemassa moneen vuoteen. Täysin ammattitaidotonta sekoilua kaupungilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä oli hyvä pointti. Eniten minuakin ihmetyttää Tampereen Joukkoliikenteen toiminta PirTilin sekoiluiden suhteen. Miksi kaikilta sopimuksen vastaisilta toimilta suljettiin silmät? Oliko mukana hyvä veli -toimintaa? Oulussa OTP:n sopimus purettiin paljon mitättömämpien rikkeiden vuoksi ja lisäksi määrättiin tuntuvat sanktiot. Jos Treen Joukkoliikenne olisi alusta asti noudattanut omia sopimuksiaan, mitään PirTiliä ei olisi ollut olemassa moneen vuoteen. Täysin ammattitaidotonta sekoilua kaupungilta.

        Eihän Pohjolan Liikenteenkään hengenvaaralliseen tunarointiin Teiskossa ole puututtu. Bussit on olleet joka talvi useita kymmeniä kertoja ojissa, sähköpylväissä, kirjaston seinässä, kolanneet pysäkkikatoksen nurin, jne. Lukemattomista muista ongelmista ja laiminlyönneistä puhumattakaan! Nyssen mielestä ei silti ole perusteita sopimuksen irtisanomiseksi. Paunun aikana Teiskossa ei ollut mitään ongelmia. Ne alkoivat ryöppynä siitä kun 3 vuotta sitten Teiskossa liikennöitsijäksi vaihtui Pohjolan Paska.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän Pohjolan Liikenteenkään hengenvaaralliseen tunarointiin Teiskossa ole puututtu. Bussit on olleet joka talvi useita kymmeniä kertoja ojissa, sähköpylväissä, kirjaston seinässä, kolanneet pysäkkikatoksen nurin, jne. Lukemattomista muista ongelmista ja laiminlyönneistä puhumattakaan! Nyssen mielestä ei silti ole perusteita sopimuksen irtisanomiseksi. Paunun aikana Teiskossa ei ollut mitään ongelmia. Ne alkoivat ryöppynä siitä kun 3 vuotta sitten Teiskossa liikennöitsijäksi vaihtui Pohjolan Paska.

        Onneksi jo ensi vuonna Teiskossa liikennöi Koiviston YLISTETTY Auto!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän Pohjolan Liikenteenkään hengenvaaralliseen tunarointiin Teiskossa ole puututtu. Bussit on olleet joka talvi useita kymmeniä kertoja ojissa, sähköpylväissä, kirjaston seinässä, kolanneet pysäkkikatoksen nurin, jne. Lukemattomista muista ongelmista ja laiminlyönneistä puhumattakaan! Nyssen mielestä ei silti ole perusteita sopimuksen irtisanomiseksi. Paunun aikana Teiskossa ei ollut mitään ongelmia. Ne alkoivat ryöppynä siitä kun 3 vuotta sitten Teiskossa liikennöitsijäksi vaihtui Pohjolan Paska.

        Ja onkohan siellä koko ajan ajelleet samat kuskit, firma on vaan vaihtunut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän Pohjolan Liikenteenkään hengenvaaralliseen tunarointiin Teiskossa ole puututtu. Bussit on olleet joka talvi useita kymmeniä kertoja ojissa, sähköpylväissä, kirjaston seinässä, kolanneet pysäkkikatoksen nurin, jne. Lukemattomista muista ongelmista ja laiminlyönneistä puhumattakaan! Nyssen mielestä ei silti ole perusteita sopimuksen irtisanomiseksi. Paunun aikana Teiskossa ei ollut mitään ongelmia. Ne alkoivat ryöppynä siitä kun 3 vuotta sitten Teiskossa liikennöitsijäksi vaihtui Pohjolan Paska.

        On totta, että OL on surkeasti epäonnistunut Teiskon suunnan liikennöinnissä. negatiiviset tapahtumat ovat olleet yleensä juuri näitä mainittuja liikenneonnettomuuksia, joita sinällään ei ole sopimuksissa kielletty. PirTilin toiminta puolestaan oli täynnä jatkuvia ja vakavia sopimusrikkomuksia, joihin liikenteen tilaaja ei puuttunut eikä sanktioinut, vaan toiminnan annettiin jatkua vuosikaupalla. Tässä on selvä ero PL:n tapauksiin, vaikka senkään toiminta ei missään tapauksessa mitään ablodeja ansaitse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On totta, että OL on surkeasti epäonnistunut Teiskon suunnan liikennöinnissä. negatiiviset tapahtumat ovat olleet yleensä juuri näitä mainittuja liikenneonnettomuuksia, joita sinällään ei ole sopimuksissa kielletty. PirTilin toiminta puolestaan oli täynnä jatkuvia ja vakavia sopimusrikkomuksia, joihin liikenteen tilaaja ei puuttunut eikä sanktioinut, vaan toiminnan annettiin jatkua vuosikaupalla. Tässä on selvä ero PL:n tapauksiin, vaikka senkään toiminta ei missään tapauksessa mitään ablodeja ansaitse.

        Teiskossa on ollut paljon muitakin ongelmia kuin lukuisat liikenneonnettomuudet. Vaihtoyhteydet pettävät jatkuvasti. Bussit ajavat toistuvasti vääriä reittejä. Eivät lähde varikolta ajoissa linjoille. Toisinaan taas lähtevät etuajassa ajantasauspysäkeiltä. Autojen ilmastoinnit toistuvasti rikki. Ovet eivät toimi. Rahastuslaitteet eivät toimi. Autoista puuttuu pysäkkinäyttöjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teiskossa on ollut paljon muitakin ongelmia kuin lukuisat liikenneonnettomuudet. Vaihtoyhteydet pettävät jatkuvasti. Bussit ajavat toistuvasti vääriä reittejä. Eivät lähde varikolta ajoissa linjoille. Toisinaan taas lähtevät etuajassa ajantasauspysäkeiltä. Autojen ilmastoinnit toistuvasti rikki. Ovet eivät toimi. Rahastuslaitteet eivät toimi. Autoista puuttuu pysäkkinäyttöjä.

        Näistä ongelmista osa on sellaisia, mihin liikennöitsijä ei voi vaikuttaa. Pirkanmaan Tilausliikenne taas aiheutti itse kaikki ongelmat eikä halunnutkaan korjata asioita, koska tiedossa oli että tilaaja ei reagoi asioihin. PL ilmeisesti luottaa siihen, että liikenteen tilaaja ei uskalla puuttua valtion omistaman puljun tunarointiin.


    • Anonyymi

      Heini kilistelee nyt Dom Perignon shampanjalaseja Kimmon ja Villen kanssa. Myös Gambinaa juodaan!

    • Anonyymi

      "Paunulle ei maksettu palkkioita lainkaan."

      Selvitysmies joutunee tämänkin syyt selvittelemään?

      • Anonyymi

        Huh huh! No ei käy kateeksi selvitysmiestä.


    • Anonyymi

      Eihän Paunu enää edes liikennöi...

      • Anonyymi

        Eihän tuo aloittaja tuollaista edes huomannut, kun oli niin innoissaan, kun Paunulle ei maksettu mitään.


    • Anonyymi

      Koiviston Auto on YLISTETTY Auto.

      • Anonyymi

        Tarkoitatko Kabusia, todellista Koiviston autoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitatko Kabusia, todellista Koiviston autoa?

        Tarkoitan sitä YLISTETTYÄ Autoa jota matkustajat Tampereella YLISTIVÄT 360 tuhannen euron arvosta. Väkevä YLISTYS Koiviston Autolle!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitan sitä YLISTETTYÄ Autoa jota matkustajat Tampereella YLISTIVÄT 360 tuhannen euron arvosta. Väkevä YLISTYS Koiviston Autolle!

        Eikös Tampereella liikennöi Koiviston Auto Tampere Oy?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös Tampereella liikennöi Koiviston Auto Tampere Oy?

        Mitä YLISTETYIMMIN!


    • Anonyymi

      Tunnustan Lauri Helkeen Nimen.

      • Anonyymi

        Väkevä YLISTYS!


      • Anonyymi

        Tunnistan mitä SUURIMMAN MIELENVIKAISUUDEN!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sannalla tänään vuorossa The Daily Show

      Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.
      Maailman menoa
      56
      7785
    2. Tanskassa lain vaatimana Bovaer tappanut nautoja ja sairastuttanut

      Samaa myrkkyä myös Suomen lehmiin ollut tuloillaan, miten teidän tilalla? https://www.agriland.ie/farming-news/bovaer-m
      Maailman menoa
      67
      5871
    3. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

      Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      61
      5370
    4. Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.

      https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot
      Maailman menoa
      51
      5263
    5. Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään

      eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm
      Maailman menoa
      108
      4602
    6. Pekka Visuri: "Suomen on aika irrottautua Ukrainan sodasta"

      Slava Ukraina-mölinät eivät enää auta. Ukraina on sotansa hävinnyt. Nyt tarvitaan poliittista selvänäköisyyttä, reaalipo
      Maailman menoa
      107
      2303
    7. Ei välimatka meitä erottanut

      Vaan välirikko ja väärinymmärrykset. Oikeastaan henkinen välimatka on meidän välillä pieni, näin uskon. Näen koko ajan e
      Ikävä
      3
      1166
    8. Maajussi-Villen morsioehdokas Maarit ei halunnut Villeä - Tämä totuus valkeni kuvauksissa!

      Ohhoh, tekikö Maarit mielestäsi oikean ratkaisun Villen suhteen? Maajussi-Ville on herättänyt voimakkaita tunteita puol
      Maajussille morsian
      4
      1155
    9. Kohta taas mesikämmeneen

      Onneksi kaupunki ostaa mesikämmenen, niin päästään taas tekemään rahaa
      Ähtäri
      37
      1006
    10. Olin ihan varma että sä olet se oikea

      Tunteet kuitenkin kuoli käyttäytymisesi johdosta. Hyvin tehty jos oli tarkoituskin. Oppia ikä kaikki ja jotkut ei opi ko
      Ikävä
      43
      954
    Aihe