Mä haluaisin

Nyt kun mä en jännitä sua, mun tekisi mieli koskea suhun tai suudella. Vähän vaikeaa pitää väliä. 😇
33869
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 33

Vanhimmat

❤️🤗 Joo

Äänestä

Saat koskea, annan sinulle vapaat kädet ja suutakin saat käyttää. 😘

1Äänestä

Mainitsiksä jo sen etäisyyden? :D

Äänestä

Koska olet viimeksi tavannut rämän henkilön?

Äänestä
  • Me nähtiin tänään.

Äänestä

• Anonyymi00009 kirjoitti:

Me nähtiin tänään.

Mekin nähtiin tänään. Harmitti se säpsähdys. Ei ollut tarkoitus reagoida niin.

Äänestä

• Anonyymi00016 kirjoitti:

Mekin nähtiin tänään. Harmitti se säpsähdys. Ei ollut tarkoitus reagoida niin.

Ei kai sitä voi mitään jos säpsähtää? En kyllä huomannut, että hän olisi säpsähtänyt. Saatoin säpsähtää itse myös. 😁

Äänestä

• Anonyymi00009 kirjoitti:

Me nähtiin tänään.

Mihin aikaan ensimmäisen tai viimeisen kerran. Vai näittekö useasti?

Äänestä

Älä vain sano... että sulla on siihenkin joku teleporttaussydeemi. Jossaki pehmolelun sisällä varmaan. Äh, tuskin. Et olis sitä korttia voinu olla kääntämättä 😏

Äänestä

Hui näin tänään taas kerran söpöliini! Ajattelisipa hän noin!!

Äänestä
  • Ajattelen, jos olet hän nainen. Teki mieli hypätä heti kaulalle halimaan ja suukottelemaan. Näytit todella hyvälle. 😘

Äänestä

Meillä tuntuu vetovoima vaan kasvavan 😘

Äänestä
  • Niin tuntuu. Onks emojia, joka repii hiuksia päästään? Tai puree kynsiään?

Äänestä

En voi riisua edes sukkia ilman että mietin... no häntä ja hänen intensiivistä tuijotustaan 🤭

Äänestä
  • Enhän edes fokusoinut katsettani kunnolla sinuun, jos olisin sen tehnyt, poltettu sydän olisi ilmestynyt rintaasi.

2Äänestä

• Toivottavasti pääsen huomennakin tuijottelemaan intensiivisesti 🥰

Äänestä

• Haluaisitko tehdä lähempää tuttavuutta? 😘

Äänestä

• Ja kukaan tähän kommenttiin vastanneista ei ole aloittaja.

Äänestä

• Anonyymi00014 kirjoitti:

Haluaisitko tehdä lähempää tuttavuutta? 😘

Joo pikkuhiljaa lähempää!! Lopuksi kaunis yhteinen sävel!

Äänestä

Unohdin laittaa tähän, että aloittaja on nainen.

Äänestä

Voisitko "vahingossa" koskea minua kun näät seuraavan kerran 🥰

Äänestä
  • Riippuu tilanteesta. Hänkin kyllä voisi koskettaa mua.

Äänestä

Seuraavaa kohtaamista odotellessa!!

Äänestä

Katsotko minua sittenkin kun olen sohvaperuna?

Äänestä
  • Rakastelu sohvalla poltaa l*skit. Eli katselisin. 😘

Äänestä

Miten olisi sellainen rivakka ja tiukka tango-ote selästäsi ja kiihkeä pöyrähdys: ”Järjen veit, suudelman toin”.

Äänestä

Ei kai sen luulis olevan sen vaikeampaa sen kun kysyy niin mä olen ainakin tehny aikoinaan tulipa siinä samalla kai todistettua vähintäänkin itselle että vaikka olin jo ymmärtääkseni kaatokännissä kun en itse muista kun ensimmäisen tytön/naisen keneltä kysyin saako sua suudella että jopa turvattäys kun kysyy luvan suudella suurella todennäköisyydellä saa suudella tai ainakin minä sain pussat huulille kuulemma vähintään joka toista jolta kysyin ja olin kysynny kuulemma jokaiselta vastaantulevalta naiselta

Äänestä

P- mieskö?

1Äänestä

Mä haluaisin myös kysyä sulta, että luuletko sä, et sä sit haluaisit olla mun kanssa alkuhuuman jälkeenkin?

Aloittaja nainen.

Äänestä
  • Tiedän haluavani.

Mieti hetki itseäsi. Seuraavaksi mene peilin eteen ja katso itseäsi. Nyt tiedät miksi.

1Äänestä

• Anonyymi00031 kirjoitti:

Tiedän haluavani.

Mieti hetki itseäsi. Seuraavaksi mene peilin eteen ja katso itseäsi. Nyt tiedät miksi.

Olipa kiva kommentti 🙂

2Äänestä

M nainen saa tehdä aloituksen mukaisesti ihan koska vaan.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastainen viesti.

Kommentoi aloitusta

Anonyymi-ap kirjoitti:

Nyt kun mä en jännitä sua, mun tekisi mieli koskea suhun tai suudella. Vähän vaikeaa pitää väliä. 😇

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu