Ollaan nyt alettu vaimon kanssa harrastamaan parinvaihtoa.
On tullut todella uusia puolia hänestä,hiljaisesta hissukasta on tullut todella rietas.
Imee vieraan miehen kyrpää halukkaasti ja himolla
Vaimo haluaa aina että hänen ei parinvaihdossa tarvitse käyttää kortsuja,pillerit käytössä ja haluaa imeä kullin tyhjäksi suuhun,satsit rinnoille tai vieraat spermat sisäänsä.
Minun taas pitää ihan perus suihinotossa käyttää kumia kullini päällä ja panot pitää suorittaa kumilla.
Miksi näin on?
Vaimo antaa paljaalla mutta minulla pitää olla kumit
Anonyymi-ap
9
853
Vastaukset
- Anonyymi
Ollaan ihan aito pari
- Anonyymi
Jos hän suojelee sinua vakavalta taudilta?
- Anonyymi
Saattaa olla saattaa olla. Tärisee ja vapisee kun vieras sperma suihkuaa sisään.Minun kanssa ei ollenkaan samamlaista
- Anonyymi
No niinhän sä sitten olet. Kenestäpä muustakaan tuon voisit tietää.
- Anonyymi
Älä vastaa häirikölle mitään vaan ilmoita hänen viestit poistoon!
- Anonyymi
En ole. Ollut vieressä kun vaimoa naidaan junttakyrvällä ja spermot valuu runsaasti naidusta vitusta
- Anonyymi
Aisankannatus meininkiä
- Anonyymi
Joo,pikkuhiljaa tulet olemaan ilman vaimosi pillua.Tekee sinusta varmasti aisuri..!!?
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1275715
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962519- 1322416
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv42042- 57996
- 10992
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍8972- 51882
- 76805
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101775