Sipilän hallitus sai velkaantumisen taittumaan, MUTTA Marin otti lisää velkaa surutta!
Valtionkonttori on vahvistanut, että - valtio velkaantui vuosina 2020-2023 yhteensä 48,9 miljardia euroa lisää.
Miten edes velanottaja Sanan Marin voi yhä pärjätä
8
93
Vastaukset
- Anonyymi
Suurin synti oli lisätä valtion pysyviä menoja yli 20 miljardilla. Näitä nyt maksetaan koko ajan. Siis velalla.
- Anonyymi
Siinäpä taas tämän päivän Sanna. Hae apua.
- Anonyymi
Sanna on Suomen historian kallein tuholainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanna on Suomen historian kallein tuholainen.
Juuri niin. Jos leikitään ajatuksella, että Sanna Marin ei olisi koskaan ryhtynyt poliitikoksi, olisiko asiat Suomessa paremmin kuin nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri niin. Jos leikitään ajatuksella, että Sanna Marin ei olisi koskaan ryhtynyt poliitikoksi, olisiko asiat Suomessa paremmin kuin nyt.
Kirkkaasti.
- Anonyymi
Miten ne Sipilän hallituksen toimet siis meni kaikkiaan. Taisi valtion omaisuutta mennä myynti aika reilusti. Ja lopultahan se hallitus kaatui ennen vaaleja.
Kiky ja aktiivimalli oli vitsejä. Kannattaa noihinkin oikeasti tutustua mitä olivat.- Anonyymi
Sipilän hallitus kaatui, kun Sipilä itse pyysi hallituksen eroa. Hallitusta muodotettaessa Sipilä sanoi: "tulos tai ulos". Tuloksella hän tarkoitti sote ratkaisua. SDP ja nimenomaan Krista Kiuru jarrutti ja esti soten toteutumisen, joten Sipilä oli sanojensa mittainen mies kun erosi.
- Anonyymi
mariini se teki suomen ennätyksen velanotosta ja nyt syyttävät orpon hallitusta siitä. Jurihan tämä Lintdmannin kakara jäi kiinni suorassa lähetyksessä valheesta!! Joten kannattaako äänestää näitä valehtelevia kakaroita, jos nälkää haluat nähdä niin sitten demari paras vaihtoehto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161