Arvovalinnoista

Anonyymi-ap

Pääministerinä Orpo lupasi, että keneltäkään ei vaadita liikaa. Hallituksen leikkausten vuoksi Suomessa on kasvussa asunnottomuus, työttömyys, konkurssit ja epätoivo.
Kaikkein heikoimmassa asemassa olevilta on viety paljon. Lapsiperheköyhyys on kasvussa, mutta onneksi 80-vuotiaan vuorineuvoksen verotus kevenee. Arvovalinta sekin.

30

194

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tarkoittaako "arvopohjainen realismi" omien etujen ajamista ?

• Anonyymi

SE tarkoittaa :IMARTELUA

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

SE tarkoittaa :IMARTELUA

MULTALALTA EI VAADITA LIIKOJA.
        TOLOKKUA OLISI RIIRRÄVÄ.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

MULTALALTA EI VAADITA LIIKOJA.
        TOLOKKUA OLISI RIIRRÄVÄ.

Tolookku on säilytettävä, PETTERI TOLOKKUA TOLOKUTTAA.

• Anonyymi

Se tarkoitta myös sitä, että on alettava valmistelamaan seuraavien vaalien rahoitusta.

• Ei liikaa vaaditakaan mutta jokaisen joka ei ole sairas tai työkyvytön pitää itse ansaita elantonsa. Ei sitä pidä muiden niskaan laittaa vaan itse on ansaittava. Niin olen tehnyt ja lähes 20 eläkevuotenikaan jälkeen ei ole valittamista. Kannattaa paneutua työhönsä ja sen tuottavuuteen

• Anonyymi

Itselläni kaikki hyvin kun olen osannut EK ja Kokoomus mafian touhut kiertää. No minun tai sinun elämä ei liity aiheeseen. Sinä näytät tosin päivästä toiseen oli aihe mikä tahansa kertovan noita omia tarinoitasi.

Mutta olisikohan Suomessa tarve johonkin minimipalkkaan. Siis minimipalkkaan ja jokainen tietysti kuten nytkin sitten itse sopii lopullisen palkan? Olisiko tuossa järkeä?

• Anonyymi kirjoitti:

Itselläni kaikki hyvin kun olen osannut EK ja Kokoomus mafian touhut kiertää. No minun tai sinun elämä ei liity aiheeseen. Sinä näytät tosin päivästä toiseen oli aihe mikä tahansa kertovan noita omia tarinoitasi.

Mutta olisikohan Suomessa tarve johonkin minimipalkkaan. Siis minimipalkkaan ja jokainen tietysti kuten nytkin sitten itse sopii lopullisen palkan? Olisiko tuossa järkeä?

Palkan pitää olla ansaittua, jos sinulle maksetaan mielestäsi liian vähän siihen nähden millaista tulosta saat aikaan, etkä saa neuvoteltua palkkaasi siihen mitä mielestäsi ansaitset, niin sano itsesi irti ja myy se työvoimasi toiseen yritykseen, jolle osoitat jotta olet enemmän arvoinen!

Noinhan se menee oikein, jos siis olet arvioinut tuloksesi oikein!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Palkan pitää olla ansaittua, jos sinulle maksetaan mielestäsi liian vähän siihen nähden millaista tulosta saat aikaan, etkä saa neuvoteltua palkkaasi siihen mitä mielestäsi ansaitset, niin sano itsesi irti ja myy se työvoimasi toiseen yritykseen, jolle osoitat jotta olet enemmän arvoinen!

Valtiovallan päättäjineen olisi pitänyt jo vuosikymmeniä sitten estää sellainen yritystoiminta joissa maksetaan niin pientä palkkaa jolla ei tule toimeen.

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Nauratti kun hallituksella oli joku päätös että alisuorittamisesta voi antaa potkut. Joku sivullinen kertoi mitä tarkoittaa ja hallitus välittömästi poisti tuon koska olisi heti välittömästi itse saanut lähdöt tuon perusteella.

Onhan tuo todettu jo monesti ettei nykyinen sinumusta hallitus ministereineen ja puolueidensa kansanedustajat saisi mitään palkka tulokseensa nähden. No juu heillä ei ole palkka vaan palkkio.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nauratti kun hallituksella oli joku päätös että alisuorittamisesta voi antaa potkut. Joku sivullinen kertoi mitä tarkoittaa ja hallitus välittömästi poisti tuon koska olisi heti välittömästi itse saanut lähdöt tuon perusteella.

Onhan tuo todettu jo monesti ettei nykyinen sinumusta hallitus ministereineen ja puolueidensa kansanedustajat saisi mitään palkka tulokseensa nähden. No juu heillä ei ole palkka vaan palkkio.

Suomessa olisi ylipäätään paljon pienempi hallinto, jos alisuoriutujat ja joka asiasta , kiintiösaikuttajat laitettaisi pihalle.
        Sillä loppujoukolla, mikäli sitä jäisi, pystyisi asiansa osaava henkilöstö tämän maan asiat hoitamaan.
        Puolueyliopisto ei tuota ammattilaisia, ASIANtuntijoita sieltä kyllä tukee joukolla.

• Anonyymi kirjoitti:

Demokratiassahan juuri kansan valitsema eduskunta eli kansan edustuslaitos ja sen hyväksymä hallitus ovat ne jotka sen palkkansa todella ansaitsevat, ainakin kansan mielestä!

Samaa ei voi sanoa kaikista palkkatyötä tekevistä!

• Anonyymi kirjoitti:

Valtiovallan päättäjineen olisi pitänyt jo vuosikymmeniä sitten estää sellainen yritystoiminta joissa maksetaan niin pientä palkkaa jolla ei tule toimeen.

Ansaitsemallaan pitää oppia tulemaan toimeen, ainahan voi oppia ansaitsemaan enemmän ja jos se ei onnistu nykyisen työnantajan hoteissa, niin ainahan voi myydä työpanostaan paremmin sitä arvostavalle. Noin minä olen toiminut ja hyvin tullut toimeen.

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Demokratiassahan juuri kansan valitsema eduskunta eli kansan edustuslaitos ja sen hyväksymä hallitus ovat ne jotka sen palkkansa todella ansaitsevat, ainakin kansan mielestä!

Nyt vaan hallituksella meni paskat housuun kun huomasi että omalla ajatuksellaan ottaa itselleen potkut.

Itse kun et kuitenkaan ole koskaan kyennyt palkkatyöhön kuten tiedetään niin mikä sinulla on työtä tekevää kansaa kohtaan kun he kuitenkin kustantaa ja maksaa sinunkin ressukan elämän.

"Samaa ei voi sanoa kaikista palkkatyötä tekevistä!"

Kerro nyt mitä tuolla tarkoitat perustellen. Jätä nyt politiikka ja nykyinen eduskunta sinimusta hallituksineen ulkopuolelle kun kaikki tietää etteivät ole palkkaansa ansainnut.

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

"Samaa ei voi sanoa kaikista palkkatyötä tekevistä!"

Kerro tarkemmin keitä meinaat?

• Anonyymi

SATUSETÄ SATOSELTA EI VAADITTU LIIKAA:340 000 SUOMALAISTA ON TYÖTÄ VAILLA.

• Anonyymi

Sanoi jo ennakoivasti että keneltäkään ei vaadita liikaa. Nyt voi kertoa että hallitukselta ei voi vaatia liikaa. Mutta voisi vaatia edes vähäisen, vaan kun sitäkään vähää ei löydy.

• Anonyymi

Orpon retoriikkaa pitää osata tulkita.

"Keneltäkään ei vaadita liikaa" tarkoittaa sitä, että hyvätuloisille annetaan veronalennus, jottei vaadita liikaa.

• Mitä ansaittua on keneltäkään viety?

• Anonyymi

Esimerkiksi työntekijöitten eläkerahastosta miljardi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Työntekijät "kompensoivat" isotuloisten veroalea.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei tuossa esimerkissäsi ole keneltäkään mitään viety, tietääkseni kaikki ovat saaneet sopimusten mukaisen eläkkeensä. Vai onko sinulla muuta tietoa asiasta?

• Anonyymi

Mene töihin juuttaan pökiö!

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Ei tuossa esimerkissäsi ole keneltäkään mitään viety, tietääkseni kaikki ovat saaneet sopimusten mukaisen eläkkeensä. Vai onko sinulla muuta tietoa asiasta?

Siis sinun mielestä ei sinimusta hallitus ole vienyt mitään eläkerahastolta?

"tietääkseni kaikki ovat saaneet sopimusten mukaisen eläkkeensä."

Mihin tuo liittyy? Onko joku väittänyt etteivät ole saaneet? Osaatko itse arvata mistä olet kuuluisa?

• Anonyymi
        Extyökkäri kirjoitti:

Kovasti näyt joka asiassa sekoilevan riittävän usein mutta et näköjään tajua mitään. Esikoululainen ymmärtää paremmin kuin sinä.

• Anonyymi

Röh röh minulta tosin vietiin se paskottu vaippa jonka olin ihan itse ansainnut KVIIIK !

• Anonyymi

Orpo vei Marinin hallituksen hyvän työllisyyden tuomaa työttömyysvakuutusmaksun alenemaa palkansaajilta 20 % eli 0,12 prosenttiyksikköä, koska hän piti sitä (Marinin) hallituksen työn tuloksena.

Sen jälkeen hän leikkauksestaan huolimatta kutsui työttömyysvakuutusmaksun alenemaa veronalennukseksi.

• Anonyymi

Vuoristoneuvos on arvokas. Kaverien ostama arvo.

• Anonyymi

Suomessa pienituloisten elämä menee päin helvettiä.Sitten aina löytyy näitä hallituksen nuolijoita.Kieli ruskeena vaan.Ranskassa protestoitiin kun porukka tympääntyny eliitin politiikkaan.Suomalaista paskahousua ei kannata mielenosoituksiin odottaa.Suomalainen nössö nuolee kieli ruskeana ja palvoo hienoa porvari isäntäänsä .

• Anonyymi

orpolla on pako olla aivovamma.
      Selkeesti ei osaa asettaa itseään toisen ihmisen asemaan, kuvitella mitä hallituksen turhat köyhiin kohdisuvat lekkaukset aiheuttavat uhrille/läheisille.
      Mieti et olisit itse tai sun lapset,vanhemmat, suklaiset olisi saman hallituksen riiston, ajojahdin, kiusanteon,kansanmurhan kohde mitä Itse teet pientuloisille.
      Etkö orpo osaa ajatella minkälaista olisi elämä jos joku veisi sulta lapsiltas/vanhemmilta, vaimoltas elämänhalun/ilon, ruuan pöydästä,asunnon ja antaisi sen maahanmuuttajille ja kaiken ton rääkkämisen sijaan ajaisi terroristien/maahanmuuttajien etuja!
      Antais sun/sun lasten rahat, ruuat,asunnot,sähkö/vesilassit maahanmuuttajille!
      Ettette voisi peseytyä vesimaksujen takia, ette saisi lääkärin paveluja/lääkkeitä ym.
      Oletko niin mielenköyhä ettet ymmärrä mitä teet Suomelle!?.
      Teet itsestäsi/suvustasi legimin kostotoimenpiteiden kohteen tuleviksi vuosikymmeniksi..Asetat perheesi/sukusi vaaraan sukupolvien ajaksi ja minkä takia? isomman palkan? kunnioituksen takia?
      Sua ja purraa pidetään diktaattori pelleinä, aivokuolleina imbesilleinä!

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Stubb jo paljon tunnetumpi kuin kaikki persut yhteensä

Nyt on aika ottaa mittaa tunnettavuudesta, herrat ja narrit! Joku tuolla toisessa ketjussa väitti, että "persujen rivimi
      Maailman menoa
      79
      10311
    2. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      82
      7066
    3. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      26
      7033
    4. Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro

Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j
      Maailman menoa
      101
      6275
    5. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      106
      6133
    6. Tutkielma Marinin hallituksen epäonnistumisista rankkaa luettavaa

Marinin hallituksen epäonnistumiset voi tiivistää negatiivisessa sävyssä seuraavasti: Hallitus teki useita vakavia virh
      Maailman menoa
      94
      5817
    7. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      45
      5384
    8. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      84
      5218
    9. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      60
      5153
    10. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      40
      5088
    Aihe