Saatan olla älykkäämpi kuin ikinä arvaatkaan. Mietit varmaan että rakastanko sinua ihan oikeasti ❤️
Hämmentääkö sua mies mun kyvyt
37
618
Vastaukset
- Anonyymi
Hämmentää, senkin hiippari
- Anonyymi
Mä tömistelen!
- Anonyymi
Ei. Näin kauan sitten jo hänen kyvyt ja mahdollisuudet.
- Anonyymi
❤️..
- Anonyymi
Wau 😉
- Anonyymi
Kuinka kauan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Wau 😉
Saako tuulettaa 🥳
- Anonyymi
Rakastan miestä ❤️ei se tunne mene..on kestänyt ihmeen kauan ilman yhtään kriisiä 🙃Ihana hymyillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako tuulettaa 🥳
Vähennä kuituja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähennä kuituja
Ei kannata, peräsuolisyövän riski kasvaa.
- Anonyymi
Voi olla juurikin näin, mutta just sun pään sisäiseen toimintaan ihastuin, kun muut ehkä näkee sussa pelkän ulkokuoren. Ja oikeassa olet tässäkin, mietin joka päivä etsien todisteita, että voisitkohan sittenkin rakastaa mua oikeasti. 🤔
- Anonyymi
Rakastanhan mä sua❤️
- Anonyymi
Et voi ajatella noin!!! Tai on tietenkin sinulla oikeus ajatella kuin haluat, mutta... 😟 Kuka sinua voisi olla rakastamatta??!!?? En ainakaan minä 🤗❤️ Kaikkihan sinusta tykkäilee ku oot, no tommonen ku oot 😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et voi ajatella noin!!! Tai on tietenkin sinulla oikeus ajatella kuin haluat, mutta... 😟 Kuka sinua voisi olla rakastamatta??!!?? En ainakaan minä 🤗❤️ Kaikkihan sinusta tykkäilee ku oot, no tommonen ku oot 😘
You know 😚
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Inana 🫶🏻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sexy 🥵
- Anonyymi
Tietääkseni ole sen hänelle sulle sanonut kertonut...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rajoitin tuli vastaan 🤐 mutta 🫠 vielä
- Anonyymi
Kuulostaa ihan vtun idioottimaiselta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa ihan vtun idioottimaiselta
Idiot does what idiot knows
- Anonyymi
Mistähän tiedät tai luulet tietäväsi mitä toisen päänsisällä liikkuu
- Anonyymi
Turha edes miettiä,se tunne on valitettavasti tullut jo ensikohtaamisesta ja ei mee pois,mutta nyt vasta ymmärrän miksi 🤪🤪jotain linnunradan juttuja liftareineen kai
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
You know 😚
🙂❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietääkseni ole sen hänelle sulle sanonut kertonut...
Ei hän ole sitä sanoin sanonut se mistä mä sen olen erityisesti huomannu niin hänen silmistään kaipuukin kun näkyy silmistä jos ihmistä osaa oikein katsoa syy miksi ehkä jonkin tulkinnan mukaan olen ollu tyly häntä kohtaan johtuu ehkä siitä että se oli edelleen se sama nuoren naisen ihastus miksi hän jostain minulle varmuudella tietämättömästä syystä muhun oli/on joskus ihastunu siksi kai osin pidin liian suurena todennäköisyytenä ettäkö häntä satuttaisin nuoren tytön niin kuin naisen aidossa ihastuksessa kun on se haitta että sallii touselle liikaa kunhan tämän vain saa ja sitä kautta si taas kuvaan tulee jossain kohti mustasukkaisuus ja lopulta liian tiukat rajat jotka jo si taas itsessään monesti tukahduttaa parisuhteen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei hän ole sitä sanoin sanonut se mistä mä sen olen erityisesti huomannu niin hänen silmistään kaipuukin kun näkyy silmistä jos ihmistä osaa oikein katsoa syy miksi ehkä jonkin tulkinnan mukaan olen ollu tyly häntä kohtaan johtuu ehkä siitä että se oli edelleen se sama nuoren naisen ihastus miksi hän jostain minulle varmuudella tietämättömästä syystä muhun oli/on joskus ihastunu siksi kai osin pidin liian suurena todennäköisyytenä ettäkö häntä satuttaisin nuoren tytön niin kuin naisen aidossa ihastuksessa kun on se haitta että sallii touselle liikaa kunhan tämän vain saa ja sitä kautta si taas kuvaan tulee jossain kohti mustasukkaisuus ja lopulta liian tiukat rajat jotka jo si taas itsessään monesti tukahduttaa parisuhteen
Hei! Unohdit välimerkit 🫴. , ! ?
- Anonyymi
Sanotaan, että rakastuminen syttyy yleensä yhtä viisaaseen puoliskoon, kuin itse on.
- Anonyymi
Kuka niin sanoo?
- Anonyymi
Mulla on siis piileviä kykyjä 👏🏻
- Anonyymi
En tiedä näistä ei ole niin kiinnostanu mu ihan näi kysymyksenä onko olemassa pienen pientäkään todennäköisyyttä rakastaa ihmistä jonka kanssa ei ole hyvä olla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on siis piileviä kykyjä 👏🏻
Ne on nähty😉 kusetusta oot
- Anonyymi
Miksi hämmentäisi asia jota mun ei tarvitse edes miettiä on rakastaako toinen mua vai ei mä tiedän ja myöskin tiedän sen kuinka mä osoitan rakkauden mutta se on asia joka ei kuulu kenellekkään muulle se on minun tapani enkä ole varma osaako edes lapseni lähellekään samalla tavalla osoittaa rakkauttaan kuin isänsä koska mielestäni tapa osoittaa rakkaus on yksilöllinen piirre
- Anonyymi
Niin, hoksaile itekses, miestele.
T.se on morjens
https://m.youtube.com/watch?v=Qu_6eQ2uyO4 - Anonyymi
Ei multa, minä oon vaatimaton😌
- Anonyymi
Nainen hämmentää aina, ei voi mitään. Olisihan se hienoa tuntea rakkautta.
Kohdata nainen joka rakastaa tätä miestä . - Anonyymi
Kyllä, sillä lailla hämmentää, miten älyät akvaariossa, olen pahoillani, anteeksi, tarkoitan kasvatusaltaassasi.
T.minä
https://m.youtube.com/watch?v=SO0WmL-bJf8&pp=ygUQVGVybWluYXRvciBzdG9ybQ== - Anonyymi
On meitä moneksi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1114359
- 793543
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?843395Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223381Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?273286- 762954
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim662841"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452800- 852749
Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852589