Hämmentääkö sua mies mun kyvyt

Anonyymi-ap

Saatan olla älykkäämpi kuin ikinä arvaatkaan. Mietit varmaan että rakastanko sinua ihan oikeasti ❤️

37

618

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hämmentää, senkin hiippari

• Anonyymi

Mä tömistelen!

• Anonyymi

Ei. Näin kauan sitten jo hänen kyvyt ja mahdollisuudet.

• Anonyymi

❤️..

• Anonyymi

Wau 😉

• Anonyymi

Kuinka kauan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Wau 😉

Saako tuulettaa 🥳

• Anonyymi

Rakastan miestä ❤️ei se tunne mene..on kestänyt ihmeen kauan ilman yhtään kriisiä 🙃Ihana hymyillä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saako tuulettaa 🥳

Vähennä kuituja

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vähennä kuituja

Ei kannata, peräsuolisyövän riski kasvaa.

• Anonyymi

Voi olla juurikin näin, mutta just sun pään sisäiseen toimintaan ihastuin, kun muut ehkä näkee sussa pelkän ulkokuoren. Ja oikeassa olet tässäkin, mietin joka päivä etsien todisteita, että voisitkohan sittenkin rakastaa mua oikeasti. 🤔

• Anonyymi

Rakastanhan mä sua❤️

• Anonyymi

Et voi ajatella noin!!! Tai on tietenkin sinulla oikeus ajatella kuin haluat, mutta... 😟 Kuka sinua voisi olla rakastamatta??!!?? En ainakaan minä 🤗❤️ Kaikkihan sinusta tykkäilee ku oot, no tommonen ku oot 😘

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et voi ajatella noin!!! Tai on tietenkin sinulla oikeus ajatella kuin haluat, mutta... 😟 Kuka sinua voisi olla rakastamatta??!!?? En ainakaan minä 🤗❤️ Kaikkihan sinusta tykkäilee ku oot, no tommonen ku oot 😘

You know 😚

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Inana 🫶🏻

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sexy 🥵

• Anonyymi

Tietääkseni ole sen hänelle sulle sanonut kertonut...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rajoitin tuli vastaan 🤐 mutta 🫠 vielä

• Anonyymi

Kuulostaa ihan vtun idioottimaiselta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa ihan vtun idioottimaiselta

Idiot does what idiot knows

• Anonyymi

Mistähän tiedät tai luulet tietäväsi mitä toisen päänsisällä liikkuu

• Anonyymi

Turha edes miettiä,se tunne on valitettavasti tullut jo ensikohtaamisesta ja ei mee pois,mutta nyt vasta ymmärrän miksi 🤪🤪jotain linnunradan juttuja liftareineen kai

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

You know 😚

🙂❤️❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tietääkseni ole sen hänelle sulle sanonut kertonut...

Ei hän ole sitä sanoin sanonut se mistä mä sen olen erityisesti huomannu niin hänen silmistään kaipuukin kun näkyy silmistä jos ihmistä osaa oikein katsoa syy miksi ehkä jonkin tulkinnan mukaan olen ollu tyly häntä kohtaan johtuu ehkä siitä että se oli edelleen se sama nuoren naisen ihastus miksi hän jostain minulle varmuudella tietämättömästä syystä muhun oli/on joskus ihastunu siksi kai osin pidin liian suurena todennäköisyytenä ettäkö häntä satuttaisin nuoren tytön niin kuin naisen aidossa ihastuksessa kun on se haitta että sallii touselle liikaa kunhan tämän vain saa ja sitä kautta si taas kuvaan tulee jossain kohti mustasukkaisuus ja lopulta liian tiukat rajat jotka jo si taas itsessään monesti tukahduttaa parisuhteen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei hän ole sitä sanoin sanonut se mistä mä sen olen erityisesti huomannu niin hänen silmistään kaipuukin kun näkyy silmistä jos ihmistä osaa oikein katsoa syy miksi ehkä jonkin tulkinnan mukaan olen ollu tyly häntä kohtaan johtuu ehkä siitä että se oli edelleen se sama nuoren naisen ihastus miksi hän jostain minulle varmuudella tietämättömästä syystä muhun oli/on joskus ihastunu siksi kai osin pidin liian suurena todennäköisyytenä ettäkö häntä satuttaisin nuoren tytön niin kuin naisen aidossa ihastuksessa kun on se haitta että sallii touselle liikaa kunhan tämän vain saa ja sitä kautta si taas kuvaan tulee jossain kohti mustasukkaisuus ja lopulta liian tiukat rajat jotka jo si taas itsessään monesti tukahduttaa parisuhteen

Hei! Unohdit välimerkit 🫴. , ! ?

• Anonyymi

Sanotaan, että rakastuminen syttyy yleensä yhtä viisaaseen puoliskoon, kuin itse on.

• Anonyymi

Kuka niin sanoo?

• Anonyymi

Mulla on siis piileviä kykyjä 👏🏻

• Anonyymi

En tiedä näistä ei ole niin kiinnostanu mu ihan näi kysymyksenä onko olemassa pienen pientäkään todennäköisyyttä rakastaa ihmistä jonka kanssa ei ole hyvä olla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mulla on siis piileviä kykyjä 👏🏻

Ne on nähty😉 kusetusta oot

• Anonyymi

Miksi hämmentäisi asia jota mun ei tarvitse edes miettiä on rakastaako toinen mua vai ei mä tiedän ja myöskin tiedän sen kuinka mä osoitan rakkauden mutta se on asia joka ei kuulu kenellekkään muulle se on minun tapani enkä ole varma osaako edes lapseni lähellekään samalla tavalla osoittaa rakkauttaan kuin isänsä koska mielestäni tapa osoittaa rakkaus on yksilöllinen piirre

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ei multa, minä oon vaatimaton😌

• Anonyymi

Nainen hämmentää aina, ei voi mitään. Olisihan se hienoa tuntea rakkautta.
      Kohdata nainen joka rakastaa tätä miestä .

• Anonyymi
    • Anonyymi

On meitä moneksi.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi teki aloitteen?

😃 häh
      Ikävä
      111
      4359
    2. Onko kaivattusi ulkoisesti

paremman vai huonomman näköinen kuin exäsi? 🪤
      Ikävä
      79
      3543
    3. Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?

Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?
      Ikävä
      84
      3395
    4. Just alkoi ottamaan päähän

Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk
      Ikävä
      22
      3381
    5. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      27
      3286
    6. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      76
      2954
    7. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      66
      2841
    8. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      45
      2800
    9. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      85
      2749
    10. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      85
      2589
    Aihe