Hän on niin huora ja antaisin luvalla jonkun panna häntä kattellessa samalla, kiihotun kun näen naiseni pantuna ja hän itsekin nauttii siitä myös.
Tahtooko joku panna tyttöystävääni?
12
802
Vastaukset
Kyllä, onko ikärajotuksia, entä minkä ikäsiä olette, missäpäin suomee?
- Anonyymi
Mielelläni jos ette ole liian kaukana
M43 - Anonyymi
Panisin kyllä mielelläni jos on hyvä kroppa ja tiukka pillu Hki
Ja yli 18v
Hkimies6 - Anonyymi
Aloittajan pitäisi ensin hommata se tyttöystävä, jota tarjottelee.
- Anonyymi
Oletko sitten sinä tuo aloittaja.
- Anonyymi
Näin 50 vuotiaana ukkona olisi upeaa nussia kiimaista 20 vuotiasta naista.
- Anonyymi
Olisi mukava olla tuollaisen halukkaan parikymppisen tytön sugardaddy. Miksei vaikka oikea seurustelusuhdekin, jos kemiat ja seksuaaliset halut kohtaisivat. Hyvin toimeen tulevana minulle on aivan ok, jos riittävän paljon sopivan irstasta seksiä tuottava nuori nainen eläisi varoillani.
- Anonyymi
Moikka, mistä päin ootte ja naisesi ikä?
- Anonyymi
Vantaa. 17v.
- Anonyymi
Koska täyttää 18v?
- Anonyymi
Kiinnostaa, mistä päin olet? Mitä tyttö ystävä on mieltä asiasta
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1214600Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv692662Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?801695Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko91176- 66892
- 46886
- 21863
Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi
Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu122849Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N67817Olisin valmis tutustumaan uudelleen
En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.50789