Ei ne minua täällä kaipaavat naiset edes ole tyyppiäni, sinä olet

Anonyymi-ap

Ei ole pituuseroa, eikä muita piirteitä joista tykkään! Mutta kun en kelpaa sinulle leukaperä fetissisi takia, huoh, kyllä minullakin aika pitkä ja iso leuka on, mut ei se tuu ikinä oleen niin paksu ja pullottava mitä toivot. Ja ananastukaksi, en ala vaikka lähtis henki!

8

273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei tarvitse alkaa ananastukaksi.

• Anonyymi

..puoltakaan en sun kivustas voi tietää, sanat kaikki vailla voimaa ilmaan jää ,mut joku aamu, mä tiedän sen ,sä heräät huomaamaan ,sinä selvisit ja kelpaat kelle vaan ❤️voimia 💫🪐

• Anonyymi

Ihana laulu,tämä antaa voimaa 💪

• Anonyymi

Sinäänsä sillä ei voi oikein spekuloida kun Sveitsissä (ja Ruotsissa sekä Tsekeissä) on 14 joukkueen pääsarja, jossa pelataan nelinkertainen sarja. Eli 13x4=52. Saksassakin on 14 joukkueen pääsarja, sekä 52 ottelua runkosarjassa, mutta siellä pelimäärät joukkueiden välillä vaihtelevat (kuitenkin niin, että joukkueilla on sama määrä kotipelejä).
      Suomessa on 16 joukkueen pääsarja ja samalla nelinkertaisella mallilla päädyttäisiin samaan 60 ottelun runkosarjaan (15x4) kuin nytkin. Nyt vain Suomessa edelleen pelleillään noilla paikallispelikierroksilla, ollaan siinä sentään tultu vähän parempaan suuntaan sieltä 2000-luvun alusta jolloin Helsingissä pelattiin KAHDEKSAN paikallispeliä 56 ottelun runkosarjassa :D

• Anonyymi

Kiitos infosta,juuri tämän halusinkin kuulla klo 4.00 yöllä titityy

• Anonyymi

Joo mä luulen myös että se armeijallinen niitä maahanmuuttajia ketkä juuri par'aikaa ovat suunnittelemassa huomista raiskaustaan nyt kaikki luopuvat pläänistään.

Eikä ku jotenkin tuntuu hassulta miten nykyään ihan ministeritasoa myöten normalisoidaan puheet että mamut raiskaa ja .

En mä tietenkään sano etteikö varmasti tilastoissa maahanmuuttajat olisi yliedustettuina, mutta veikeää miten sillä yliedustuksella voidaan kasuaalisti leimata kokonaisia etnisiä ryhmiä.

32 vuotta sitten jos olisin raiskannut vaimoni ja tehnyt sen kotona ja en olisi käyttänyt suurempaa fyysistä väkivaltaa, en olisi rikkonut mitään lakia.

Miten tämä nyt tähän liittyy?

Kyllä se sillä tavalla liittyy, että Suomessa on vuosisadat valkoiset miehet raiskanneet valkoisia naisia, ja tekevät sitä tänäkin päivänä. Ja seksuaalista ahdistelua tapahtuu samojen etnisten ryhmien kesken. Tänäkin päivänä. Ei toki enää siinä määrin mitä aiemmin. Koska asia on nykyään niin framilla.

Ja kyllä jokainen vakavaan rikokseen syyllistynyt maahanmuuttaja jolla ei ole kansalaisuutta, saa painua vittuun täältä. En kaipaa yhtään enempää turvattomuutta maahamme.

Mutta myös melko isossa osassa koko maan väestöä - eli niissä maahanmuuttajissa - aiheuttaa myös turvattomuutta se kun maamme aivan huippupoliitikot leimaavat kokonaisia demografisia ryhmiä "heikommaksi ainekseksi".

Tehkää fiksumpaa maahanmuuttopolitiikkaa, mutta älkää nyt herranjestas lietsoko suoraa rotuvihaista vastakkainasettelua.

Ai eiku ei mitään. Sillä saa ensi vaalien äänet. Unohdin.

Vituttaa tää persujen sekoilu. Ehkä enemmän hämmentää että kaksi periaatteessa fiksua puoluetta nielee sen kaiken. Ja ilmeisesti äänestäjiäkään ei haittaa.

Nimimerkki Riikan narratiivi on myyty, paketoitu ja postitettu.

• Anonyymi

Hei...

• Anonyymi

Leukaperäfetissi…justjoo älä kiusaa😩

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      29
      3508
    2. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      97
      3226
    3. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      82
      3059
    4. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      76
      3044
    5. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      54
      2935
    6. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      86
      2698
    7. Ei me saada toisiamme

Ei vaan saada. On vain haaveita ja uunelmia
      Ikävä
      35
      2500
    8. Mikä on luonteesi parhain ominaisuus

ja mikä huonoin?
      Ikävä
      57
      2371
    9. Satuit vain olemaan

Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      43
      2255
    10. Vieläkö toivot, että kuulisit

Minusta? Vai suutuitko kun en pystynyt vastaamaan sinulle?
      Ikävä
      88
      2022
    Aihe