Ilkeitä ihmisiä. Oot kuitenkin itse ihan kunnollisen oloinen.
P miksi sulla on kaverina
10
308
Vastaukset
- Anonyymi
Haluan että vastaat aloituksiini suoraan. Höpeätkö minua?
- Anonyymi
En tietenkään ja tiedät sen
- Anonyymi
Olet maailman ihanin ei tullut mieleenkään että ajattelisin noin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet maailman ihanin ei tullut mieleenkään että ajattelisin noin.
Sepä kiva. 🍀
- Anonyymi
Mihin ihmeen aloituksiin. Eivät koske minua niin miksi vastaisin. Jokainen hävetköön omia tekemisiään ei ole minun murheeni.
- Anonyymi
Niin että miksikö minulla on tympeitä suhteita asia selviää huomenna.
- Anonyymi
P on itsekin koska kerro tai näytä minulle ystäväsi näen samalla millainen sinä olet.
- Anonyymi
Hän elää toksisessa maailmassa toksisten ihmisten ympäröimänä jotka valhein manipuloivat häntä toimimaan vastoin hänen korkeinta parastaan.
Surullista kun ei voi tehdä mitään mutta onko P- miehellä itselläänkään mitään halua mennä kohti korkeinta parastaan vai valitseeko hän sen tutun toksisen maailmansa? Surullinen olen hänen puolestaan.- Anonyymi
Katsotaan, kun se "korkein paras" paljastaa itsensä. Voisin jopa lompsotella kahville.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katsotaan, kun se "korkein paras" paljastaa itsensä. Voisin jopa lompsotella kahville.
Eiköhän se sinulle vielä joku päivä valkene. Vielä olet liian kypsymättömissä energioissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?353852- 983444
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim1073379- 773158
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m823123Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862815- 352600
- 692493
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se452432- 902176