Sen kanssa?
Vieläkö vietät öitä
13
360
Vastaukset
- Anonyymi
Vai et
- Anonyymi
Kenelle kysynys on osoitettu?
- Anonyymi
En, toiv. en joudu sellaiseen tilanteeseen
- Anonyymi
Joo. Mulla on toi yöastia mökillä.
- Anonyymi
Vietän tietenkin, koska ei suostu katoamaan.
Minusta tuntuu hänellä/sillä ei ole elämässä mitään jos minua ei olisi.
Hän/se EI TARVITSE edes naista, koska hänellä on minut ja hän/se on päättänyt, että minäkään en tarvi miestä jos hän/se ei kelpaa.
Hän/se on sitä mieltä, että jos minä saan uuden elämän niin hän/se haluaa olla minun uuden elämän ensimmäinen mies ja muita ei kuulemma tarvi näkyä.
Jos hän/se ei kelpaa niin tulee kuulemma joku väkivaltainen mies oven taakse siellä uudessa elämässä ja minä ehdin avata sekä sanomaan : Voi vittu…
Sen jälkeen hän/se ottaa kädestä kiinni ja vääntää sen selän taakse. Laittaa oven kiinni jonka jälkeen hän/se ottaa niskasta kiinni sekä laittaa päänsä minun viereen oikein hellästi sekä sanoo : Minä sanoin sinulle jotain!
Minä vastaan hänelle/sille : Sinuna minä kyllä lähtisin vähän äkkiä, koska minun mieheni saattaa tulla kotia ihan millä hetkellä hyvänsä ja hän saattaa tappaa sinut!
En tiedä kumman hän/se valikoi eli jääkö hän odottamaan KUOLEMAANSA vai lähteekö hän! - Anonyymi
Mökillä olemme!
- Anonyymi
Gubbe,,kenen mökillä sä nyt kerrot satuja,koska sulla ei ole mökkiä! Lääkkeet,ne lääkkeet,taiat olla sekasin!
- Anonyymi
Edelleen nukun koiran kanssa lattialla
- Anonyymi
Ikävä kyllä yksin oon yöni viettänyt.
En halua enää. - Anonyymi
Lassen kanssa nukutaan.
- Anonyymi
No ei kyllä juurikaan nukuta
- Anonyymi
Kyllä tää vielä on ihan toimiva kampe...eli kyllä🤗
- Anonyymi
Peiton ja tyynyn kanssa joo ehdottomasti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1053651
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se472590- 982370
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣401924Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu261614- 271512
Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et211458- 221298
Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81231Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?671185