Hän on halunnut aina olla rinnallani. En ikinä luopuisi hänestä. Olen kiitollinen myös palstasta, jossa voi tehdä ajatusmatkoja ja kaivata muitakin ihmisiä, joiden kanssa todellisuudessa ei olisi mitään sellaista, jonka vuoksi omaa suhdetta ikinä vaarantaisi.
Rakkautta on todellisuus, jossa toinen on konkretiaa. Keitetyn kahvin tuoksu ja lämmin halaus aamulla.
Naiselta
Olen kiitollinen puolisosta
24
391
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä juttu❤️
- Anonyymi
Jos välttelee, niin konkretiaa ei tietenkään synny.
- Anonyymi
Totta, silloin kun näkee toista kaikki muukin on mahdollista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta, silloin kun näkee toista kaikki muukin on mahdollista
Voi olla pieniä hetkiä, suuria tunteita
- Anonyymi
Eli tätä ns aviomiestäänkö tämä naisena esiintyvä heppu sitten välttelee vai ketä?
- Anonyymi
Minä haluaisin sellaisen tasapainoisen parisuhteen kaikin puolin ja toivon sen kestävän loppuelämäni ajan.
- Anonyymi
Minä olin ennen kiitollinen puolisostani, ennen kuin hän alkoi kohdella minua huonosti. 😢
Nyt saan suurta lohtua palstasta. 💖 Haluan vielä joskus rakastaa jotakuta, joka rakastaa minua myös takaisin.
Mikään ei ole kamalampaa kuin rakastaa, ja saada palkkioksi ilkeitä sanoja. 😭
Onneksi täällä on mukavia ihmisiä. 😊- Anonyymi
Sama kirjoittaja jatkaa, suunnaten sanansa ketjun aloittajalle:
Jos sinua ei koskaan ole kohdeltu suhteessa väärin, älä oleta, ettei ketään muutakaan ole kohdeltu väärin.
Joskus haavemaailma vain on parempi kuin todellisuus. - Anonyymi
Samaa sain narsistilta. Nyt on paljon onnea ja voimaa kun joku ei ime energiaani💗
Elämä on😁☀️🌜🌏☕️💕ja kyllä rakastan - Anonyymi
Minusta on naisena esiintyvä emojikeijo varsin huvittavaa, että eläydyt tähän haukkujen vastaanottajan osaan koska ketään ei kiinnosta nämä rähinäsi täällä eikä näille jodlauksille ole ketään vastaanottajaa. Olet keinoton ja turha sekä turhautunut ihminen. Naiselta T
- Anonyymi
Juuri näin 🙂
- Anonyymi
Nyt on viisaita sanoja😊🎖🌠hienoa👏👏👏
- Anonyymi
Ei minulta
- Anonyymi
Hän on nainen, kuin Aurinkokuningatar.
- Anonyymi
☺️😍
- Anonyymi
❤️
- Anonyymi
Sen miehen täytyy olla pahasti päästänsä vialla, kun kiihottuu tuollaisesta ruhosta.
- Anonyymi
Entä tämän naisen sialu jota tässä aloituksessasi esität näille titityille?
- Anonyymi
Kuten sinäkin.
- Anonyymi
Rakkainta päällä tän maan. Pettäisin ennenkaikkea itseäni jos ottaisin jonkun muun. Rakastan kuolemaani asti vaikka se pelkästään satuttaisi. Olen aina ollut hänen ja tulen aina olemaan. Mun kulta.
- Anonyymi
❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️❤️❤️❤️
+❤️...😘..
- Anonyymi
Joskus elämä tuntui tuolta, mutta ei enää. Ihmiset muuttuu ja tunteet muuttuu. Joskus väliin voi tulla niin paljon asioita, että niitä ei pysty korjaamaan. Joskus haluaa lähteä muualle, mutta ei pysty yhteisen taustan vuoksi. Joskus toivoisi, että tapahtuisi jotain, mikä toisi helpotusta. Joskus toivoisi, että uusi rakkaus kertoisi tunteensa...
- Anonyymi
Nukkumaan sitten,..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....1569341Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3447103Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?1056042- 1654017
Riikka jytkytti työttömyyden uuteen ennätykseen!
Erinomaista työtä jälleen kerran irvistelevältä saksiniekalta. ”Yhtä korkeaa työttömyysastetta ei löydy työvoimatutkimu683390Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.353308Hyvällä tuurilla Suomen väkiluku nousee 7 miljoonaan
Vuoteen 2050 mennessä, mikäli onnistumme maahanmuuttopolitiikassa hyvin. Näin analysoi väestötieteen tohori Hiilamo. ht793011Onnea Riikka! Työttömyys aste on nyt täysi kymppi!
🎯 💪 Kiitoksia Riikalle ansiokkaasta työstä Suomen kansantalouden tuhoamisessa. V.Putin suljetun rajan tuolla puolen163005- 1882883
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171896