Olen kiitollinen puolisosta

Anonyymi-ap

Hän on halunnut aina olla rinnallani. En ikinä luopuisi hänestä. Olen kiitollinen myös palstasta, jossa voi tehdä ajatusmatkoja ja kaivata muitakin ihmisiä, joiden kanssa todellisuudessa ei olisi mitään sellaista, jonka vuoksi omaa suhdetta ikinä vaarantaisi.
Rakkautta on todellisuus, jossa toinen on konkretiaa. Keitetyn kahvin tuoksu ja lämmin halaus aamulla.

Naiselta

24

418

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvä juttu❤️

• Anonyymi

Jos välttelee, niin konkretiaa ei tietenkään synny.

• Anonyymi

Totta, silloin kun näkee toista kaikki muukin on mahdollista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta, silloin kun näkee toista kaikki muukin on mahdollista

Voi olla pieniä hetkiä, suuria tunteita

• Anonyymi

Eli tätä ns aviomiestäänkö tämä naisena esiintyvä heppu sitten välttelee vai ketä?

• Anonyymi

Minä haluaisin sellaisen tasapainoisen parisuhteen kaikin puolin ja toivon sen kestävän loppuelämäni ajan.

• Anonyymi

Minä olin ennen kiitollinen puolisostani, ennen kuin hän alkoi kohdella minua huonosti. 😢

Nyt saan suurta lohtua palstasta. 💖 Haluan vielä joskus rakastaa jotakuta, joka rakastaa minua myös takaisin.

Mikään ei ole kamalampaa kuin rakastaa, ja saada palkkioksi ilkeitä sanoja. 😭

Onneksi täällä on mukavia ihmisiä. 😊

• Anonyymi

Sama kirjoittaja jatkaa, suunnaten sanansa ketjun aloittajalle:

Jos sinua ei koskaan ole kohdeltu suhteessa väärin, älä oleta, ettei ketään muutakaan ole kohdeltu väärin.

Joskus haavemaailma vain on parempi kuin todellisuus.

• Anonyymi

Samaa sain narsistilta. Nyt on paljon onnea ja voimaa kun joku ei ime energiaani💗
        Elämä on😁☀️🌜🌏☕️💕ja kyllä rakastan

• Anonyymi

Minusta on naisena esiintyvä emojikeijo varsin huvittavaa, että eläydyt tähän haukkujen vastaanottajan osaan koska ketään ei kiinnosta nämä rähinäsi täällä eikä näille jodlauksille ole ketään vastaanottajaa. Olet keinoton ja turha sekä turhautunut ihminen. Naiselta T

• Anonyymi

Juuri näin 🙂

• Anonyymi

Nyt on viisaita sanoja😊🎖🌠hienoa👏👏👏

• Anonyymi

Ei minulta

• Anonyymi

Hän on nainen, kuin Aurinkokuningatar.

• Anonyymi

☺️😍

• Anonyymi

❤️

• Anonyymi

Sen miehen täytyy olla pahasti päästänsä vialla, kun kiihottuu tuollaisesta ruhosta.

• Anonyymi

Entä tämän naisen sialu jota tässä aloituksessasi esität näille titityille?

• Anonyymi

Kuten sinäkin.

• Anonyymi

Rakkainta päällä tän maan. Pettäisin ennenkaikkea itseäni jos ottaisin jonkun muun. Rakastan kuolemaani asti vaikka se pelkästään satuttaisi. Olen aina ollut hänen ja tulen aina olemaan. Mun kulta.

• Anonyymi

❤️❤️❤️❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

❤️❤️❤️❤️

+❤️...😘..

• Anonyymi

Joskus elämä tuntui tuolta, mutta ei enää. Ihmiset muuttuu ja tunteet muuttuu. Joskus väliin voi tulla niin paljon asioita, että niitä ei pysty korjaamaan. Joskus haluaa lähteä muualle, mutta ei pysty yhteisen taustan vuoksi. Joskus toivoisi, että tapahtuisi jotain, mikä toisi helpotusta. Joskus toivoisi, että uusi rakkaus kertoisi tunteensa...

• Anonyymi

Nukkumaan sitten,..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      249
      4514
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      123
      2949
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2712
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      76
      1695
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      105
      1532
    6. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      16
      1421
    7. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      51
      1261
    8. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      89
      1185
    9. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      203
      1054
    10. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      47
      1025
    Aihe