Mitä teen kun miestä tekee mieli vaikka olen parisuhteessa naisen kanssa oon imenyt loppuun asti pannut ja saanut sisään haave olisi löytää toinen mies joka panisi jota imisin voidaan yhdessä harrastaa kävellä+mm mä 50 sä max 69v Porista löytyisi vaki tai kerran
Vastaukset 9
- Anonyymi
Sit ei auta kun mennä miehen kanssa touhuaa. Samassa veneessä oon myös. Tykkään imeä loppuun ja antaa peppua. Oon 33v
- Anonyymi
Käykö turuus 17 paksu kyrpä 171 85
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käykö turuus 17 paksu kyrpä 171 85
Kyllä miten saan yhteyttä sinuun
- Anonyymi
Mutta miss päin maailmaa
- Anonyymi
Samat on paheet, unelmaksi vaan näkyy jäävän.
Kiva ois saada joskus munaa peppuun , eikä aina olla vastuussa vaimon nautinnosta.- Anonyymi
Totta olisi kiva edes puhua
- Anonyymi
Satakunnasta myös olen .Olen 60v ok kok.ja näk eronnut mies.Ensikertaa tällasta olen alkanut haaveilemaan.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo2022122Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1591429Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset2271071- 71917
- 58908
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus72831- 47823
- 93777
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt200697Hyvinvointitalo, mitä sanoo Korkein hallinto-oikeus . Mikä on kansalaisten oikeusturva?!
Onpa mielenkiintoisessa vaiheessa Pyhäjärven hyvinvointitalon kohalo; Saako rakentaa, vai eikö? Kaupungin tekninen johta109687