Mitä teen kun miestä tekee mieli vaikka olen parisuhteessa naisen kanssa oon imenyt loppuun asti pannut ja saanut sisään haave olisi löytää toinen mies joka panisi jota imisin voidaan yhdessä harrastaa kävellä+mm mä 50 sä max 69v Porista löytyisi vaki tai kerran
Ootko se sinä
Anonyymi-ap
9
1052
Vastaukset
- Anonyymi
Sit ei auta kun mennä miehen kanssa touhuaa. Samassa veneessä oon myös. Tykkään imeä loppuun ja antaa peppua. Oon 33v
- Anonyymi
Käykö turuus 17 paksu kyrpä 171 85
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käykö turuus 17 paksu kyrpä 171 85
Kyllä miten saan yhteyttä sinuun
- Anonyymi
Mutta miss päin maailmaa
- Anonyymi
Samat on paheet, unelmaksi vaan näkyy jäävän.
Kiva ois saada joskus munaa peppuun , eikä aina olla vastuussa vaimon nautinnosta.- Anonyymi
Totta olisi kiva edes puhua
- Anonyymi
Satakunnasta myös olen .Olen 60v ok kok.ja näk eronnut mies.Ensikertaa tällasta olen alkanut haaveilemaan.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1431347
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39936Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad36671- 14610
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26588- 25565
Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17563Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17533