Olen niin otettu kun minut huomioidaan tällä Pattayan matkailupalstalla, olenhan merkittävä henkilö.
Mainitun johdosta seuraavassa mietteeni tänäpänä aamupäivällä, lisää sitten iltapäivällä ja iltasella.
Possolainen sanoi ettei lähde lentoasemalle vaan "jumpoon", (Kauppakeskus Jumbo) mutta kattilakamu laittoi poninhännän otsalle hiuksiksi ja matkusti Chiang Maista "Seutulaan" tekemään havaintojaan.
Sieltä hän sitten bongasi vyötärölihavan miehen jolla oli pellenaama. Tätä hän seurasi poninhäntä jännityksestä väristen niin että "otsatukka" irtosi ja paljasti pitkän konepellin.
Rekisterinumerot lähteneet tarkistukseen.
Tuossa on pari pientä tarkennettavaa kohtaa. En huomannut ketään tarkkailemassa vastaanottoaulassa, eikä ulkosallakaan. Poikani odotti oven edessä, heitettiin laukkuni takapenkille ja lähdettiin matkaan.
Toinen epäkohta on että painoin lähtiessäni 82 kiloa ja olen 188 pitkä. Tai jos ihan tarkkoja ollaan, niin sentin verran olen kutistunut siitä. En usko että olisin muuttunut lennon aikana vyötärölihavaksi.
Kolmas seikka on että on melkoisen huono jo vitsinäkin, että joku matkustaisi Chiang Maista "Seutulaan" odottelemaan Helsinki-Vantaan saapuvia matkustajia.
Annan sinulle luvan julkistaa kuvat ja kaikki nimet, jotka olet saanut selville auton rekisterinumerolla. Voit aloittaa kertomalla auton merkin, mallin ja värin ja siitä sitten omistajatietoihin.
Sieltä selviää sitten myös firmani nimi ja sen kautta toimeksiantajieni nimet sekä Vantaan projekti. Alla on tilaa runsaasti selonteollesi.
2010
Rakkaat meseseuraajani ja eritoten vakilipittäjäni.
10
110
Vastaukset
- Anonyymi
Rakas, sinun kirjoituksesi on täynnä epäkohtia, ei kukaan ole sinua Chiang Miasta lähtenyt tarkkailemaan, kyllä tuon kaltainen tarkkailu onnistuu muillakin tavoin.
Ei sinusta selvitystä olla tekemässä tarkoituksella, että niitä julkistetaan kuten esität, kirjoituksiesi alle tällä palstalla.
Seuraamukset selviää sinulle aikanaan.
On olemassa monta tapaa selvitellä juttujasi, olethan kuuluisa niin suomessa kuin thaimaassakin, eikä kaikki henkilöt ole hengenheimolaisiasi.- Anonyymi
Ahaa... Poninhäntöposso on laittanut salaiset agenttinsa asialle Suomessa. Aika heikkotasoisia agentteja, kun eivät vuorokaudessa ole saaneet edes auton merkkiä ja omistajatietoja selville.
Ne saa parilla eurolla kun soittaa nollakakkoseen tai laittaa tekstarin rekisterikilvestä.
Laitahan nyt tulemaan ne tiedot kun sinulle on lupakin jo annettu. Mikä on rakkaasi nimi?
En tykkää arvostella ihmisten ulkonäköjä, se opetettiin jo esikoulussa, mutta kun olet lähtenyt tuolle linjalle niin minun on kysyttävä että miksi tällä kuvan henkilöllö ei ole alaleukaa laisinkaan? https://ibb.co/VybD7ZC
Kun taas Pasasella on vähintään kaksi https://ibb.co/RTVVV28G
Kumpikaan teistä ei voi hirttäytyä, kun naru luiskahtaa naaman ylitse.
Näitä Pasasen seuraamuksia on kuunneltu jostakin vuodesta 2015 saakka kun ensimmäistä kertaa uhosi laittavansa rakkaat pilliruokintaan Vantaan Hiekkaharjun räkälässä portsarin kanssa ja kävi samaan aikaan homppelikaverinsa kanssa koiranäyttelyissä esittelemässä doppareitaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa... Poninhäntöposso on laittanut salaiset agenttinsa asialle Suomessa. Aika heikkotasoisia agentteja, kun eivät vuorokaudessa ole saaneet edes auton merkkiä ja omistajatietoja selville.
Ne saa parilla eurolla kun soittaa nollakakkoseen tai laittaa tekstarin rekisterikilvestä.
Laitahan nyt tulemaan ne tiedot kun sinulle on lupakin jo annettu. Mikä on rakkaasi nimi?
En tykkää arvostella ihmisten ulkonäköjä, se opetettiin jo esikoulussa, mutta kun olet lähtenyt tuolle linjalle niin minun on kysyttävä että miksi tällä kuvan henkilöllö ei ole alaleukaa laisinkaan? https://ibb.co/VybD7ZC
Näitä Pasasen seuraamuksia on kuunneltu jostakin vuodesta 2015 saakka kun ensimmäistä kertaa uhosi laittavansa rakkaat pilliruokintaan Vantaan Hiekkaharjun räkälässä portsarin kanssa ja kävi samaan aikaan homppelikaverinsa kanssa koiranäyttelyissä esittelemässä doppareitaan.Sinä 2010 olet verraten vainoharhainen, minä en koskaan uhkaile ketään, se on merkki huonosta asioiden hallinnasta, pilliruokinnasta nyt puhumattakaan, minulla on suomessa ollut pari koiraa, yksi lapsena ja toinen 80 luvun lopussa, kumpikin lassieita, thaimaassa oli 10 vuoden aikana neljä koiraa, kaikki piskejä, pentuja tuli yhdelle kahdeksan mutta kaksi kuoli yksi jäi meille muut laitettiin vaimon siskolle, dobermannit eivät edes kiinnosta minua, eikä kauheasti koiratkaan, ovat kovia tappelemaan, varsinkin nartut vs. nartut ja urokset vs. urokset, mutta kaikki koirat ovat olleet thai koiria, perältään mitä sattuu mutta kaikissa oli samat piirteet, bang kayn ja thai riddleback ne on helppo huomata kun niillä on hallitsevat piirteet, mm. ristikarvaselässä... ne olivat vain käärmeiden takia, jossa ne on erittäin osaavia, pelastivat minut ja vaimoni useasti ongelmista, ainakin kolme kertaa, käärmeillä on tapana mennä kengän sisään, siksi kengät pitää säilyttää huolellisesti koska voi henkilähteä... mutta koirat hälyttivät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näitä Pasasen seuraamuksia on kuunneltu jostakin vuodesta 2015 saakka kun ensimmäistä kertaa uhosi laittavansa rakkaat pilliruokintaan Vantaan Hiekkaharjun räkälässä portsarin kanssa ja kävi samaan aikaan homppelikaverinsa kanssa koiranäyttelyissä esittelemässä doppareitaan.Kuvan henkilölle suosittelen lippalakin käyttöä. On polttanut naamansa aika pahasti ja kaljunsa. Yrittänyt kammata osan hiuksistaan otsalle. Kyllä juttu on niin että jos ei halua Spedeksi itseään kutsuttavan, niin kaljuksi vaan rohkeasti. 70-luku meni jo jolloin koetettiin piilotella kaljua. Härskein jätkä siinä hommassa Suomessa on ollut Mauri Pekkarinen, jonka tupee saa Trumpinkin näyttämään komealta. Pekkarinen on vielä pikkumies, niin tuuhea tekopehko on erityisen naurettava.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuvan henkilölle suosittelen lippalakin käyttöä. On polttanut naamansa aika pahasti ja kaljunsa. Yrittänyt kammata osan hiuksistaan otsalle. Kyllä juttu on niin että jos ei halua Spedeksi itseään kutsuttavan, niin kaljuksi vaan rohkeasti. 70-luku meni jo jolloin koetettiin piilotella kaljua. Härskein jätkä siinä hommassa Suomessa on ollut Mauri Pekkarinen, jonka tupee saa Trumpinkin näyttämään komealta. Pekkarinen on vielä pikkumies, niin tuuhea tekopehko on erityisen naurettava.
2010 käyttää lippistä, sopii tyyliinsä, kun on täysin kalju.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä 2010 olet verraten vainoharhainen, minä en koskaan uhkaile ketään, se on merkki huonosta asioiden hallinnasta, pilliruokinnasta nyt puhumattakaan, minulla on suomessa ollut pari koiraa, yksi lapsena ja toinen 80 luvun lopussa, kumpikin lassieita, thaimaassa oli 10 vuoden aikana neljä koiraa, kaikki piskejä, pentuja tuli yhdelle kahdeksan mutta kaksi kuoli yksi jäi meille muut laitettiin vaimon siskolle, dobermannit eivät edes kiinnosta minua, eikä kauheasti koiratkaan, ovat kovia tappelemaan, varsinkin nartut vs. nartut ja urokset vs. urokset, mutta kaikki koirat ovat olleet thai koiria, perältään mitä sattuu mutta kaikissa oli samat piirteet, bang kayn ja thai riddleback ne on helppo huomata kun niillä on hallitsevat piirteet, mm. ristikarvaselässä... ne olivat vain käärmeiden takia, jossa ne on erittäin osaavia, pelastivat minut ja vaimoni useasti ongelmista, ainakin kolme kertaa, käärmeillä on tapana mennä kengän sisään, siksi kengät pitää säilyttää huolellisesti koska voi henkilähteä... mutta koirat hälyttivät.
Ei kirjoittanut Kymppi tuota vaan minä ja sinä olet uhkaillut täällä peukaloiskuilla, reisihermon puukotuksilla, valojen sammuttamisilla ja kertonut useaan otteeseen että Jumala armahtaa mutta sinä et ja olet vannonut hirmuista kostoa ja paasannut seurauksista, mutta mitään ei tapahdu. Olet vaan naurettava pelle. Käärmeet ei mene kengän sisään eikä Thaimaassa käytetä kumisaappaita jonne iso käärme mahtuisi. Skorpparit menee kengän sisään. Thaimaassa ei ole nopeasti tappavia käärmeitä, vaan aikaa on reippaasti mennä sairaalaan, vähintäänkin useita tunteja, ellei käärme ole purrut kaulaan.
"Doppareista" kerroit kymmeniä tarinoita, välillä ne oli valtion, välillä Teron ja välillä sinun ja niiden lukumäärä vaihteli koko ajan. Puhuit niistä vielä sinisellä Numballin nimelläkin, joten älä viitsi alkaa kinaamaan omista sanomisistasi. Muistisairaus on ikävä, varsnkin läheisille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
2010 käyttää lippistä, sopii tyyliinsä, kun on täysin kalju.
Ainoa fiksu valinta. Vihoviimeinen tyyli on kammata sivutukkaa otsan yli, johan sille nauraa sirkusapinakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kirjoittanut Kymppi tuota vaan minä ja sinä olet uhkaillut täällä peukaloiskuilla, reisihermon puukotuksilla, valojen sammuttamisilla ja kertonut useaan otteeseen että Jumala armahtaa mutta sinä et ja olet vannonut hirmuista kostoa ja paasannut seurauksista, mutta mitään ei tapahdu. Olet vaan naurettava pelle. Käärmeet ei mene kengän sisään eikä Thaimaassa käytetä kumisaappaita jonne iso käärme mahtuisi. Skorpparit menee kengän sisään. Thaimaassa ei ole nopeasti tappavia käärmeitä, vaan aikaa on reippaasti mennä sairaalaan, vähintäänkin useita tunteja, ellei käärme ole purrut kaulaan.
"Doppareista" kerroit kymmeniä tarinoita, välillä ne oli valtion, välillä Teron ja välillä sinun ja niiden lukumäärä vaihteli koko ajan. Puhuit niistä vielä sinisellä Numballin nimelläkin, joten älä viitsi alkaa kinaamaan omista sanomisistasi. Muistisairaus on ikävä, varsnkin läheisille.Kuka minä, en ole uhkaillut koskaan ketään, ei kuulu tapoihini... Thaimaassa käytetään kyllä kumppareita siinä kuin suomessakin, käärmeen ei tarvitse olla kuin 15cm ja on tappava jos pääsee pistämään, etkä pääse heti sairaalaan... tuollainen kynänpaksuinen olen nähnyt useita lenkkarien sisällä, joten tarkasta tietosi, pihalla oli useita malesian kyitä, mutta koirat ajoivat ne pois,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka minä, en ole uhkaillut koskaan ketään, ei kuulu tapoihini... Thaimaassa käytetään kyllä kumppareita siinä kuin suomessakin, käärmeen ei tarvitse olla kuin 15cm ja on tappava jos pääsee pistämään, etkä pääse heti sairaalaan... tuollainen kynänpaksuinen olen nähnyt useita lenkkarien sisällä, joten tarkasta tietosi, pihalla oli useita malesian kyitä, mutta koirat ajoivat ne pois,
Dementia, asperger ja alzheimer on tehneet tehtävänsä ja kun huomioon on otettava vielä lukematon kirjo persoonallisuushäiriöitä, muun muassa dissosiatiivinen identiteettihäiriö, niin et ole itse edes tietoinen etkä vastuussa kaikesta mitä teet tai kirjoitat. Ulkoistat kaiken ikävän itsesi ulkopuolelle ja saatat aidosti uskoa että Senssu on olemassa ja että sinä et ole tehnyt mitään väärää etkä kirjoittanut mitään herjojakaan. Polkupyöräilmoitus katosi raketin lailla. Toivottavasti sait muuta kautta myytyä, että vaimo sai lentoliput Thaimaahan ja sinä maksettua luottokorttivelan korot. Mikähän kumma siinäkin oli taustalla, että sinun piti kiistää polkupyörän myyminen?
Kaikkihan meistä ostaa, myy, vaihtaa ja antaa tarpeetonta pois. Onko se pyörä jonkun naapurin vai muuten vaan varastettu vai miksi sen myyminen on niin salaista?
Ei kovinkaan tervettä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Dementia, asperger ja alzheimer on tehneet tehtävänsä ja kun huomioon on otettava vielä lukematon kirjo persoonallisuushäiriöitä, muun muassa dissosiatiivinen identiteettihäiriö, niin et ole itse edes tietoinen etkä vastuussa kaikesta mitä teet tai kirjoitat. Ulkoistat kaiken ikävän itsesi ulkopuolelle ja saatat aidosti uskoa että Senssu on olemassa ja että sinä et ole tehnyt mitään väärää etkä kirjoittanut mitään herjojakaan. Polkupyöräilmoitus katosi raketin lailla. Toivottavasti sait muuta kautta myytyä, että vaimo sai lentoliput Thaimaahan ja sinä maksettua luottokorttivelan korot. Mikähän kumma siinäkin oli taustalla, että sinun piti kiistää polkupyörän myyminen?
Kaikkihan meistä ostaa, myy, vaihtaa ja antaa tarpeetonta pois. Onko se pyörä jonkun naapurin vai muuten vaan varastettu vai miksi sen myyminen on niin salaista?
Ei kovinkaan tervettä.Kaihi ja halvat rillit haittaa näkökykyä ja lukihäiriöön kuuluu usein ongelmat kasvojen tunnistamisessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1053681
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se472620- 1142442
24/7 sinä mielessä, ihan jatkuvalla syötöllä
Aamulla herätessä, päivällä melkein nonstop, illalla nukkumaan mennessä, öisin herätessä. Mikä viddu tässä on 🤣401964Jotain pitää nyt keksiä että sinut näkisi
Ensiviikolla viimeistään. Tälle on pakko saada kunnon piste tai sitten aloitetaan loppuelämä yhdessä, tulen hulluksi muu291687- 271512
Mulla tulee vaan niin
Paha olo siitä mitä teidän välillä on. Vaikka se on sun päätös mitä haluat. Tuntuu että menetän jotakin vaikka tiedän et221501- 221328
Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?701245Olikohan se
Kuitenkin niin, että kiinnostuit minusta ihan tosissaan. Loukkaannuit, kun en ollutkaan valmis tapaamaan sinua.. Pelkäsi81241