Sota on hyvin lähellä

Anonyymi-ap

Puolan ilmatilaa loukattiin venäläislennokeilla, kun Venäjä teki hyökkäyksen Ukrainaan yöllä.

Ikävä voi tulla jos tämä sota leiviää myös tänne kotimaan kaunille kamaralle.
Lähdetkö karkuun vai jäätkö sotimaan?

15

242

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ole käynyt varusmiespalvelusta, joten en voi lähteä rintamalle, mutta jään Suomeen ja autan muilla tavoin.

• Anonyymi

Viime viikolla Ursulaa kuljettanut kone joutui pyörimään tunnin ylimääräist ilmassaä ja pääsi lopulta paperikarttojen avulla alas kun Venäjä häiritsi tietoliikennettä.

Parin päivän kuluttua totuus oli 20min lennon venyminen. paperikarttoja ei ollut, eikä ollut häirintääkään.

• Anonyymi

Olisivat ampuneet sen alas. Ursula on pahempi kuin H1tler, samoin ovat muutkin globalistit.

• Anonyymi

En auta tätä pskamaata

• Anonyymi

Suomea puolustetaan, oli tilanne mikä tahansa.

• Anonyymi

Jään tekemään voitavani. Olen varautunut muutenkin. Toivottavasti myös koko kansa varustellaan mummosta muksuun puolustautumasta varten huolellisesti.

• Anonyymi

Mä jään tänne joitain mitä olen esi-isille luvannu jotka sodan kävi että parhaani mukaan pidän huolen siitä että suomi säilyttää rajansa

• Anonyymi

Näin tapahtui kun minä ja kaivattuni ei tuotu yhdessä harmoniaa tähän maailmaan, olemme erillämme niin sota syttyy

• Anonyymi

Aika teatraalista. No mutta hyvä tietää että maailma pyörii sun ympärillä.

• Anonyymi

Sota ei syty, kun yhdessä rukoillaan ja välitetään hyvää energiaa. Mutta se on aloitettava jo nyt. Rukoilussa olisi hyvä keskittyä siihen, että putlerin päässä syttyisi lamppu, joka ymmärtäisi, että hänen täytyy tuottaa maallensa rauhaa ja rakkautta, nostaa sivistyksen tasoa jossa, ei sodita ja tapeta. Tehdä maastaan sivistyksen keidas, eikä kehitysmaa, jossa kansalaiset kärsii. Eikä tarvitse paeta muihin maihin hakemaan turvaa. Tämän takia putleri kokee huonoa itsetuntoa, koska ei pysty sitä kansalaisilleen tarjoamaan ja riskeeraa koko maailman turvallisuuden. MYÖTÄHÄPEÄ on suuri!

• Anonyymi

Pakkohan se on tänne jäädä. Kun saan paperit, teen osa-aikaisesti töitä mahdollisesti Norjassa. Pakko pysyä toistaiseksi täällä.

• Anonyymi

Se on kannattaa miettiä mitä tekee viimeiset hetkensä.

• Anonyymi

Menee jonnekin järven rannalle katsomaan kaunista maisemaa.

• Anonyymi

Pidän huolen, että miesten asioihin väliin kälättävät bylleröfeministit lähetetään etulinjaan ihmiskilviksi.

• Anonyymi

No ... noin periaatteessa minulla on sijoituspaikkani tiedossa, eli sotimaan menisin. Tietysti se käytännön tilanne vaikuttaisi paljon siihen mikä lopullinen päätökseni olisi. Muksut ja mieheni toimittaisin pikaisesti ulos maasta ja myös äitini heidän mukaan. Jäisinkö itse ... no nykytilanteessa vielä varmasti jäisin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Karhuryhmä

Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?
      Jämsä
      37
      4062
    2. Mitä sä pelkäät

Ettei tää etene?
      Ikävä
      100
      3564
    3. Raisionkaaren koira hyökkäys

Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim
      Raisio
      113
      3502
    4. Mitä kaikkea sä

Olisit valmis tekeen mun eteen vielä? Vai oletko mitään?
      Ikävä
      78
      3225
    5. "Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"

Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m
      Maailman menoa
      88
      3215
    6. Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti

Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.
      Ikävä
      86
      2875
    7. Ei me saada toisiamme

Ei vaan saada. On vain haaveita ja uunelmia
      Ikävä
      39
      2696
    8. Satuit vain olemaan

Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se
      Ikävä
      47
      2549
    9. Mikä on luonteesi parhain ominaisuus

ja mikä huonoin?
      Ikävä
      69
      2523
    10. Vieläkö toivot, että kuulisit

Minusta? Vai suutuitko kun en pystynyt vastaamaan sinulle?
      Ikävä
      97
      2332
    Aihe