SDP ON SUOMEN TURVA JA KANSA TUKEE MEITÄ.
ONNEKSI ON SDP
12
147
Vastaukset
- Anonyymi
SOPIMUSYHTEISKUNTA PALAUTETAAN.
- Anonyymi
HOITO, HOIVA JA HUOLENPITO OVAT PANNAAN KÄYTÄNTÖÖN.
- Anonyymi
HYVINVOINTI RAKENNETAAN SOPIEN.
- Anonyymi
SDP OSAA,.
- Anonyymi
TIETENKIN SDP HOITAA SEN
- Anonyymi
SEN S D P OSAA.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
SDP OSAA,.
TIETYSTI S D P
- Anonyymi
SDP OSAA SENKIN.
- Anonyymi
PIAN KANNATUS YLITTÄÄ 30 PINNAA.
- Anonyymi
Aloittaja on viisas!
- Anonyymi
Unohdin ottaa lääkkeet sorry aloitukseni
- Anonyymi
En ole nykyhallituksen fani, vaan olen ajatellut, että ehdottomasti ääni menee seuraavaksi demareille.
Mutta tämän velkajarruasian kautta lopulta tajusin, että SDP ei parannuksia tule asioihin tekemään ja että Lidtmanista ei varmasti koskaan tule pääministeriä. Hän ei vain vakuuta ja uskon, etten ole ainut. Jos taas olen väärässä ja tulee, niin sitten tulee epäonninen ja parjattu ura.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741