Mietin että miksi nää jotkut ihmiset ravaa joka hemmetin päivä jonkun läheisensä haudalla ja puhuvat siellä näille, mikseivät käyneet silloin kun nää makas jossain hoitokodissa tai yksin kotonansa, ei silloin kiinnostanut ollenkaan. Huono omatunto vai mikä tässä on oikein ajatuksena.
Hautausmaalla ravaajat
8
686
Vastaukset
- Anonyymi
Siinä riittääkin sinulla miettimistä,
et käsitä , ettet käsitä,
kaikki me ollaan erilaisia,
ja katsotaan tätä eloa vain omien silmälasien takaa ...........
niinpä niin.- Anonyymi
no nyt on waltikan vakijuoppokin herännyt. tutkii omaa eloaan.
- Anonyymi
”Nöyryydellä ja rukouksella korjaantuu kaikki, mikä näyttää korjaantumattomalta.”
- Anonyymi
Kuuluu hyviin tapoihin hoitaa hautapaikka , moni käynyt vainajaa katsomassa tai ollut läsnä ennen kuin henkilö on kuollut .
Ihmeellinen käsitys joillakin ettei näin voisi olla - Anonyymi
paljon ol kyntteliä pyhäinpvänä kalmistolla
- Anonyymi00007
Hautaus maa on paikka missä käydään muista massa vainajia . Eikä mitkään muistomerkit tien poskissa
- Anonyymi00008
MIssäkävitkoulusi? Varmaan oltiiin samallaluokalla, ei opittukirjoittamaan.
- Anonyymi00009
Ei siellä hautausmaalla mitään ole: Nättiä luontoa tosin, mukava käydä kävelemässä vaikka ei omaisia olisikaan!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m834439Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013850Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513180
- 412671
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222352- 232046
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151762Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351715