Seuraatteko kukaan Jasminin insta-postauksia sen vauvasta? Miksi musta näyttää, että se lapsi vain makaa päivät pitkät.. Eikö tuonikäisen lapsen pitäisi jo osata istuakin?.
Jasmin Mäntylä Vähäkangas
18
487
Vastaukset
- Anonyymi
Onhan tuo istunut ainakin siinä syöttötuolissaan kun jasmin syötti jotain puuroa. Varmasti helpompi kuvata sitterissä tai vaunuissa.
- Anonyymi
Minun huomio on kiinnittynyt siihen kuinka hän käy kuvaamassa itseään pari kertaa viikossa kuntosalin pukutiloissa. On hyvin freesin näköinen. Ei varmaankaan harrasta kovin hikistä treeniä.
- Anonyymi
Saleilla on suihkut ja pukkarit että voi peseytyä. Fiksut ei lähde salilta hikeä valuen.
- Anonyymi
Taitaa nukuttaa lisenssi aina samaan asentoon. Ja siksi litteä takaraivo.
Jasmin itse haluaa päivät pitkät maata sängyssä, niin opettaa lapselle samaa asiaa.- Anonyymi
Lisenssi= lapsensa.
- Anonyymi
Bambinon kallo on erikoisen mallinen. Olen katsonut sitä jo monta kuukautta, mutta pitänyt omana tietonani, kun lapsesta kyse. Myös korvat ovat eri tasolla ja lisäksi eri paria. Mutta kaiketi kaikki on maailman parhaiten myös vauvalla, kun luotettavista luotettavin Jasmin niin kertoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bambinon kallo on erikoisen mallinen. Olen katsonut sitä jo monta kuukautta, mutta pitänyt omana tietonani, kun lapsesta kyse. Myös korvat ovat eri tasolla ja lisäksi eri paria. Mutta kaiketi kaikki on maailman parhaiten myös vauvalla, kun luotettavista luotettavin Jasmin niin kertoo.
Kannattaa edelleen pitää omana tietona, sillä vauvoilla pään muoto on kallon liitoskohtien avoimuuden vuoksi jatkuvasti kehittyvä. Moni vauvaa nukkuu ensimmäiset kuukaudet selällään, joten takaraivo on usein "litteä". Pään muoto korjaantuu, kun vauva alkaa viettämään enemmän aikaa vatsallaan ja kyljellään. Katsoin parit kuvat läpi, niin en tiedä mistä olet päätellyt, että korvat olisivat "eri tasolla". Ihan normaalilta pieneltä vauvalta näyttää. Kommenttisi lieneekin enemmän osoitus haaveestasi ja toiveestasi, että vauvalla olisi jokin vakava sairaus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa edelleen pitää omana tietona, sillä vauvoilla pään muoto on kallon liitoskohtien avoimuuden vuoksi jatkuvasti kehittyvä. Moni vauvaa nukkuu ensimmäiset kuukaudet selällään, joten takaraivo on usein "litteä". Pään muoto korjaantuu, kun vauva alkaa viettämään enemmän aikaa vatsallaan ja kyljellään. Katsoin parit kuvat läpi, niin en tiedä mistä olet päätellyt, että korvat olisivat "eri tasolla". Ihan normaalilta pieneltä vauvalta näyttää. Kommenttisi lieneekin enemmän osoitus haaveestasi ja toiveestasi, että vauvalla olisi jokin vakava sairaus.
Olet kai itse sairas; ei kai kukaan toivo viattomalle lapselle mitään pahaa saati vakavaa sairautta??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet kai itse sairas; ei kai kukaan toivo viattomalle lapselle mitään pahaa saati vakavaa sairautta??
No eiköhän tuo aika selkeästi tuosta kirjoituksesta näkynyt, mitä sillä haettiin. Täällähän tuota viatonta lasta on nimitelty äpäräksi ja toivottu kaikkea pahaa hänelle ja äidilleen. Jos minun lapsestani joku tuollaisia kirjoittelisi, en jättäisi asiaa sikseen.
- Anonyymi
Laitettu tuettuna istumaan syöttötuoliin, vaikka valmiuksia istumiseen ei vielä ole.
- Anonyymi
Minkä ikäinen hänen vauvansa on?
- Anonyymi
Puolivuotias vissiin kohta.
- Anonyymi
Istunut kuvissa syöttötuolissa, jossain keltaisessa löhötuolissa,, ulkona vauvakeinussa, vanhempien sylissä. Jasminin vatsan päällä yms
Että se tästä turhasta aloituksesta taas. Mut vaikka aihetta jasminin mollaamiseen äitinä olemisesta ei löydy vieläkään niin hyvää mainosta taas naisen somelle. - Anonyymi
OT:Itselleni opetti vanhempi sairaanhoitaja synnytyslaitoksella että vauva pitää jokaisen syöttämisen jälkeen laittaa vuoroin oikeallle ja vuoroin vasemmalle kyljelle.
Toisen lapsen kun sain niin kukaan ei kertonut siitä mitään...
Luulen/uskon että esim Lauri Tähkä eil Jarkko Suo on vauvana/pikkulapsena nukutettu aina vain samalla kyljellä! - Anonyymi
Saa vauva istua syöttötuolissa lyhyitä aikoja tuetusti ennen kuin istuu itse, neuvolassa annetaan lupa harjoitella sitä kun vauva on valmis.
Tuo keltainen löhötuoli on varmaan Temusta eikä sellaista pitäisi kenenkään käyttää, ei ainakaan vauvalla, eikä kyllä isommallakaan lapsella. En tajua, miksi tuommoinen turvaton hökötys on pitänyt hankkia. Toivottavasti vauvaa ei siinä
pidetä!- Anonyymi
Löytyy K-Rautojen valikoimista. Lapsille tarkoitettu. Meidän muksuilla on pari eri väreissä tosin. Tykkäävät kovasti mutta toki vanhempi on vieressä lapsen sitä käyttäessä.
- Anonyymi
Siis näitä tuoleja https://www.k-rauta.fi/tuote/lepotuoli-lapselle-nutool-elainhahmo/6438313043072
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyy K-Rautojen valikoimista. Lapsille tarkoitettu. Meidän muksuilla on pari eri väreissä tosin. Tykkäävät kovasti mutta toki vanhempi on vieressä lapsen sitä käyttäessä.
No onpa hyvä, että on suomalaiselta jälleenmyyjältä, onneksi olin väärässä. Vauvaa en kyllä silti tuohon laittaisi, taitaa olla selkeästi isommille lapsille tarkoitettu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 405755
Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.2355018Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?754999Joko alkaa menemään tajuntaan tämä yliluonnollinen yhteys?
Varmaan pikkuhiljaa. Muista olla kiltisti ❤️474640Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k274466Työeläkkeen saamiseksi olisi tehtävä töitä
Meillä on Suomessa iso joukko ihmisiä, joilla olisi vielä työkykyä jäljellä, mutta joilta puuttuu arjesta mielekäs tekem1613841- 1263344
Muistattekos kun Sannan aikana suomalaisten varallisuuteen lisättiin viidennes
Köyhät voittivat eniten mutta rikkaimmat kuitenkin köyhtyi!273092Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.233085Sählyhallitus 2023-2025, mailat heiluvat, mutta pallo karkaa kulmaan
Salibandy on organisoitua. Sähly on taas sitä, kun joku tuo mailat ja palloja on ehkä yksi. Sitä tämä hallituskin on: pe42331